Βιβλία Ψυχολογίας

Γιατί Ψυχανάλυση, Κύριε Γιωσαφάτ;

Συγγραφείς: Βίκυ Φλέσσα,Ματθαίος Γιωσαφάτ

-Είμαστε όλοι «τραυματισμένοι» από τα πρώτα 5 χρόνια της ζωής μας;

-Υπάρχει ασυνείδητο;

-Πως και από τι επηρεάζεται η ερωτική συμπεριφορά μας;

-Που οφείλονται τα προβλήματα στην σεξουαλικότητά μας;

...

-Είμαστε όλοι «τραυματισμένοι» από τα πρώτα 5 χρόνια της ζωής μας;

-Υπάρχει ασυνείδητο;

-Πως και από τι επηρεάζεται η ερωτική συμπεριφορά μας;

-Που οφείλονται τα προβλήματα στην σεξουαλικότητά μας;

-Φθονούν οι γυναίκες τους άνδρες η οι άνδρες τις γυναίκες;

-Πως είναι οι καλές μητέρες με τα κορίτσια τους και πως με τα αγόρια τους;

-Ποιο είναι το «τρίτο πόδι»...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
13 22
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Bookliberty 5,0 (25)
Ελλάδα
2 τεμάχια
Δες Βιβλία στη σελίδα του Bookliberty
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

-Είμαστε όλοι «τραυματισμένοι» από τα πρώτα 5 χρόνια της ζωής μας;

-Υπάρχει ασυνείδητο;

-Πως και από τι επηρεάζεται η ερωτική συμπεριφορά μας;

-Που οφείλονται τα προβλήματα στην σεξουαλικότητά μας;

-Φθονούν οι γυναίκες τους άνδρες η οι άνδρες τις γυναίκες;

-Πως είναι οι καλές μητέρες με τα κορίτσια τους και πως με τα αγόρια τους;

-Ποιο είναι το «τρίτο πόδι» στην σχέση του ζευγαριού;

-Είναι πολυγαμική η γυναίκα;

-Μαθαίνεται η αγάπη;

-Γιατί απατάμε τους συντρόφους μας;

-Γιατί μας αρέσει το «τζάμπα»;

-Είναι το Διαδίκτυο μια τοξική μήτρα;

-Γιατί παραμένουμε σε κακοποιητικές σχέσεις;

-Που σκοντάφτουμε στην εφηβεία;

-Τι συμβαίνει με τα μοναχοπαίδια και τα πρωτότοκα παιδιά;

-Πως επιλέγουμε ψυχοθεραπευτή;

-Έχει ξεπεραστεί ο Φρόυντ;

-Γιατί δεν ερωτεύονται οι ώριμοι άνθρωποι;

Αυτές και πολλές άλλες απορίες από την καθημερινότητά μας, τις σχέσεις μας με τους άλλους και τον ψυχικό μας βίο συζητεί ο ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ με την Βίκυ Φλέσσα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συγγραφείς
Βίκυ Φλέσσα, Ματθαίος Γιωσαφάτ
Εκδότης
Αρμός
Γλώσσα
Ελληνικά
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
344
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
6/2022
Έτος έκδοσης
2022
Διαστάσεις
14x21 cm
ISBN-13
9789606155062

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 4
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Κατανόηση θεματολογίας
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής
  • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον

Αξιολογήσεις χρηστών

  • vasilikitasinou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν αποτύπωση έγγραφη ενός podcast από πολύ μέτριο δημοσιογράφο. Ο Γιωσαφάτ είναι Γιωσαφάτ έχει πείρα και εξηγεί απλά για να μπορεί να γίνει κατανοητό από τη βικουλα και να μη του κάνει κι άλλες φιλολογικές ερωτήσεις (που τελικά δεν τις αποφεύγει). Δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να προσφέρει σε επίπεδο ψυχανάλυσης . Υπάρχουν εξειδικευμένα συγγράμματα και πιο στοχευμένες αναλύσεις. Εδώ είναι επί παντός επιστητού σαν συζήτηση.
    Το βιβλίο διαβάζεται σε 3 ώρες και μου θύμισε τις εκθέσεις από κάποιους μαθητές που κάνουν αραιά μεγάλα γράμματα, αφήνουν κενά για να φαίνεται περισσότερο. Μια σελίδα αντιστοιχεί σε μια παράγραφο στην ουσία θα μπορούσε να είναι και 60-70 σελ αντί για 300 κάτι. Πάντως επειδή είναι σα συνεντευξουλα διαβάζεται πανευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι το πρώτο του Γιωσαφατ που διαβάζω,σε στυλ Φρόιντ κυρίως,είχε κι αυτός αδυναμία στην μητέρα του.. ε εντάξει σκόρπιες πληροφορίες της παλιάς σχολής που λέμε της ψυχίατρικης,ιστορίες λίγο χιούμορ και από την άλλη κάποια σημεία
    με κάνουν να αηδιάζω λίγο με τον συγγραφέα από άποψη ωμότητας και υπερσεξουαλικοτητας αλλά κλαιν δεν είναι άσχημο…δεν θα το πρότεινα κι ολας φανατικά σίγουρα θα βρει κανείς καλύτερα του είδους

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spir0s_Tech
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τραγικό βιβλίο από μια κάτω του μετρίου συγγραφέα.
    Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές πάνω στο ίδιο θέμα ...

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Δεν ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Δεν ήταν ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.nta
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολοδιάβαστο, κατανοητό λόγω των ερωτοαπαντήσεων σε στυλ συνέντευξης. Διαθέτει χιούμορ σε βάζει σε προβληματισμό.

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ezafiriadi
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικό διαμάντι το βιβλίο.
    Εύκολο στην ανάγνωση, είναι λες και κάνεις παρέα εκείνη την στιγμή με τον αείμνηστο και πίνεις καφέ.
    Το προτείνω σε όλους.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • justination2022
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελευταίος μεγάλος ψυχαναλυτής ψυχίατρος και οχι life coach και οτιδηποτε άλλο ξεφυτρώνει συνέχεια χωρίς πτυχίο ψυχιατρικής έστω..... παλιά καλή σχολή ψυχαναλυτών. μακάρι να βγάλει ένα τελευταίο για τον θάνατο (πχ A Matter of Death and Life Yalom)

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό βιβλίο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικος Γιωσαφατ,πρεπει να μπει μαθημα στα σχολεια!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολλες σελιδες γυρω απ την παιδικη ηλικια

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
  • Σαν αποτύπωση έγγραφη ενός podcast από πολύ μέτριο δημοσιογράφο. Ο Γιωσαφάτ είναι Γιωσαφάτ έχει πείρα και εξηγεί απλά για να μπορεί να γίνει κατανοητό από τη βικουλα και να μη του κάνει κι άλλες φιλολογικές ερωτήσεις (που τελικά δεν τις αποφεύγει). Δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να προσφέρει σε επίπεδο ψυχανάλυσης . Υπάρχουν εξειδικευμένα συγγράμματα και πιο στοχευμένες αναλύσεις. Εδώ είναι επί παντός επιστητού σαν συζήτηση.
    Το βιβλίο διαβάζεται σε 3 ώρες και μου θύμισε τις εκθέσεις από κάποιους μαθητές που κάνουν αραιά μεγάλα γράμματα, αφήνουν κενά για να φαίνεται περισσότερο. Μια σελίδα αντιστοιχεί σε μια παράγραφο στην ουσία θα μπορούσε να είναι και 60-70 σελ αντί για 300 κάτι. Πάντως επειδή είναι σα συνεντευξουλα διαβάζεται πανευκολα.

    1
  • Είναι το πρώτο του Γιωσαφατ που διαβάζω,σε στυλ Φρόιντ κυρίως,είχε κι αυτός αδυναμία στην μητέρα του.. ε εντάξει σκόρπιες πληροφορίες της παλιάς σχολής που λέμε της ψυχίατρικης,ιστορίες λίγο χιούμορ και από την άλλη κάποια σημεία
    με κάνουν να αηδιάζω λίγο με τον συγγραφέα από άποψη ωμότητας και υπερσεξουαλικοτητας αλλά κλαιν δεν είναι άσχημο…δεν θα το πρότεινα κι ολας φανατικά σίγουρα θα βρει κανείς καλύτερα του είδους

    0
  • Ένα τραγικό βιβλίο από μια κάτω του μετρίου συγγραφέα.
    Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές πάνω στο ίδιο θέμα ...

    1
  • Ευκολοδιάβαστο, κατανοητό λόγω των ερωτοαπαντήσεων σε στυλ συνέντευξης. Διαθέτει χιούμορ σε βάζει σε προβληματισμό.

    2
  • Πραγματικό διαμάντι το βιβλίο.
    Εύκολο στην ανάγνωση, είναι λες και κάνεις παρέα εκείνη την στιγμή με τον αείμνηστο και πίνεις καφέ.
    Το προτείνω σε όλους.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

187 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

-Είμαστε όλοι «τραυματισμένοι» από τα πρώτα 5 χρόνια της ζωής μας;

-Υπάρχει ασυνείδητο;

-Πως και από τι επηρεάζεται η ερωτική συμπεριφορά μας;

-Που οφείλονται τα προβλήματα στην σεξουαλικότητά μας;

-Φθονούν οι γυναίκες τους άνδρες η οι άνδρες τις γυναίκες;

-Πως είναι οι καλές μητέρες με τα κορίτσια τους και πως με τα αγόρια τους;

-Ποιο είναι το «τρίτο πόδι» στην σχέση του ζευγαριού;

-Είναι πολυγαμική η γυναίκα;

-Μαθαίνεται η αγάπη;

-Γιατί απατάμε τους συντρόφους μας;

-Γιατί μας αρέσει το «τζάμπα»;

-Είναι το Διαδίκτυο μια τοξική μήτρα;

-Γιατί παραμένουμε σε κακοποιητικές σχέσεις;

-Που σκοντάφτουμε στην εφηβεία;

-Τι συμβαίνει με τα μοναχοπαίδια και τα πρωτότοκα παιδιά;

-Πως επιλέγουμε ψυχοθεραπευτή;

-Έχει ξεπεραστεί ο Φρόυντ;

-Γιατί δεν ερωτεύονται οι ώριμοι άνθρωποι;

Αυτές και πολλές άλλες απορίες από την καθημερινότητά μας, τις σχέσεις μας με τους άλλους και τον ψυχικό μας βίο συζητεί ο ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ με την Βίκυ Φλέσσα.

Κατασκευαστής

Συγγραφείς
Βίκυ Φλέσσα, Ματθαίος Γιωσαφάτ
Εκδότης
Αρμός
Γλώσσα
Ελληνικά
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
344
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
6/2022
Έτος έκδοσης
2022
Διαστάσεις
14x21 cm
ISBN-13
9789606155062

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 10
  2. 4
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Κατανόηση θεματολογίας
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής
  • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον

Αξιολογήσεις χρηστών

  • vasilikitasinou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν αποτύπωση έγγραφη ενός podcast από πολύ μέτριο δημοσιογράφο. Ο Γιωσαφάτ είναι Γιωσαφάτ έχει πείρα και εξηγεί απλά για να μπορεί να γίνει κατανοητό από τη βικουλα και να μη του κάνει κι άλλες φιλολογικές ερωτήσεις (που τελικά δεν τις αποφεύγει). Δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να προσφέρει σε επίπεδο ψυχανάλυσης . Υπάρχουν εξειδικευμένα συγγράμματα και πιο στοχευμένες αναλύσεις. Εδώ είναι επί παντός επιστητού σαν συζήτηση.
    Το βιβλίο διαβάζεται σε 3 ώρες και μου θύμισε τις εκθέσεις από κάποιους μαθητές που κάνουν αραιά μεγάλα γράμματα, αφήνουν κενά για να φαίνεται περισσότερο. Μια σελίδα αντιστοιχεί σε μια παράγραφο στην ουσία θα μπορούσε να είναι και 60-70 σελ αντί για 300 κάτι. Πάντως επειδή είναι σα συνεντευξουλα διαβάζεται πανευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι το πρώτο του Γιωσαφατ που διαβάζω,σε στυλ Φρόιντ κυρίως,είχε κι αυτός αδυναμία στην μητέρα του.. ε εντάξει σκόρπιες πληροφορίες της παλιάς σχολής που λέμε της ψυχίατρικης,ιστορίες λίγο χιούμορ και από την άλλη κάποια σημεία
    με κάνουν να αηδιάζω λίγο με τον συγγραφέα από άποψη ωμότητας και υπερσεξουαλικοτητας αλλά κλαιν δεν είναι άσχημο…δεν θα το πρότεινα κι ολας φανατικά σίγουρα θα βρει κανείς καλύτερα του είδους

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spir0s_Tech
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τραγικό βιβλίο από μια κάτω του μετρίου συγγραφέα.
    Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές πάνω στο ίδιο θέμα ...

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Δεν ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Δεν ήταν ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.nta
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολοδιάβαστο, κατανοητό λόγω των ερωτοαπαντήσεων σε στυλ συνέντευξης. Διαθέτει χιούμορ σε βάζει σε προβληματισμό.

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ezafiriadi
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικό διαμάντι το βιβλίο.
    Εύκολο στην ανάγνωση, είναι λες και κάνεις παρέα εκείνη την στιγμή με τον αείμνηστο και πίνεις καφέ.
    Το προτείνω σε όλους.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • justination2022
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελευταίος μεγάλος ψυχαναλυτής ψυχίατρος και οχι life coach και οτιδηποτε άλλο ξεφυτρώνει συνέχεια χωρίς πτυχίο ψυχιατρικής έστω..... παλιά καλή σχολή ψυχαναλυτών. μακάρι να βγάλει ένα τελευταίο για τον θάνατο (πχ A Matter of Death and Life Yalom)

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό βιβλίο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικος Γιωσαφατ,πρεπει να μπει μαθημα στα σχολεια!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολλες σελιδες γυρω απ την παιδικη ηλικια

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Κατανόηση θεματολογίας
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
  • Σαν αποτύπωση έγγραφη ενός podcast από πολύ μέτριο δημοσιογράφο. Ο Γιωσαφάτ είναι Γιωσαφάτ έχει πείρα και εξηγεί απλά για να μπορεί να γίνει κατανοητό από τη βικουλα και να μη του κάνει κι άλλες φιλολογικές ερωτήσεις (που τελικά δεν τις αποφεύγει). Δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να προσφέρει σε επίπεδο ψυχανάλυσης . Υπάρχουν εξειδικευμένα συγγράμματα και πιο στοχευμένες αναλύσεις. Εδώ είναι επί παντός επιστητού σαν συζήτηση.
    Το βιβλίο διαβάζεται σε 3 ώρες και μου θύμισε τις εκθέσεις από κάποιους μαθητές που κάνουν αραιά μεγάλα γράμματα, αφήνουν κενά για να φαίνεται περισσότερο. Μια σελίδα αντιστοιχεί σε μια παράγραφο στην ουσία θα μπορούσε να είναι και 60-70 σελ αντί για 300 κάτι. Πάντως επειδή είναι σα συνεντευξουλα διαβάζεται πανευκολα.

    1
  • Είναι το πρώτο του Γιωσαφατ που διαβάζω,σε στυλ Φρόιντ κυρίως,είχε κι αυτός αδυναμία στην μητέρα του.. ε εντάξει σκόρπιες πληροφορίες της παλιάς σχολής που λέμε της ψυχίατρικης,ιστορίες λίγο χιούμορ και από την άλλη κάποια σημεία
    με κάνουν να αηδιάζω λίγο με τον συγγραφέα από άποψη ωμότητας και υπερσεξουαλικοτητας αλλά κλαιν δεν είναι άσχημο…δεν θα το πρότεινα κι ολας φανατικά σίγουρα θα βρει κανείς καλύτερα του είδους

    0
  • Ένα τραγικό βιβλίο από μια κάτω του μετρίου συγγραφέα.
    Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές πάνω στο ίδιο θέμα ...

    1
  • Ευκολοδιάβαστο, κατανοητό λόγω των ερωτοαπαντήσεων σε στυλ συνέντευξης. Διαθέτει χιούμορ σε βάζει σε προβληματισμό.

    2
  • Πραγματικό διαμάντι το βιβλίο.
    Εύκολο στην ανάγνωση, είναι λες και κάνεις παρέα εκείνη την στιγμή με τον αείμνηστο και πίνεις καφέ.
    Το προτείνω σε όλους.

    5
  • Δες τα όλα
13,22 €
5,00 €   μεταφορικά