Οξυζενέ Μαλλιών & Ενεργοποιητές Χρώματος

KYO Bio Activator Οξυζενέ Μαλλιών 30Vol Χωρίς Αμμωνία 150ml

Ειδικός ενεργοποιητής για το Kyo Kolor με κερατίνη και θαλάσσιο κολλαγόνο. Η ειδική σταθεροποιημένη κρεμώδης φόρμουλα εγγυάται τη μέγιστη αισθητική δράση του τελικού χρώματος. Περιέχει υπεροξείδιο του υδρογόνου σε 30 vol. ( 9% ).

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χωρίς Αμμωνία
Ναι
Οξυζενέ
Ναι
Βαθμός
30 Vol
Σύνθεση
Fragrance-free
Plex
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αρκετά καλό. Έχω χρόνια που το χρησιμοποιώ, αλλά νομίζω ότι έχει αρχίσει και με φαγουριζει σε συνδυασμό με την αντίστοιχη βαφή της εταιρείας... Δε θα αφαιρέσω αστέρι γιατί πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό τοσα. Χρόνια βαφω στο κεφάλι μου κάποια στιγμή θα συνεβαινε

    0
  • Αρκετά δυνατο για οξυζενέ χωρίς αμμωνία εγώ πήρα τα 40 vol με την βαφή της kyo πάλι χωρίς αμμωνία και ένιωθα τα μαλλιά μου όταν τα έπιανα πάρα πολύ ζεστά μια φθορά πάντως την πάθανε...ίσως το ξαναδικιμαζα με χαμηλότερο βαθμό σε οξυζενέ...

    0
  • Foarte bun

    0
  • i am really happy with this product.

    1
  • Πολύ καλό προιόν το συνιστώ

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

53 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χωρίς Αμμωνία
Ναι
Οξυζενέ
Ναι
Βαθμός
30 Vol
Σύνθεση
Fragrance-free
Plex
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 17
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αρκετά καλό. Έχω χρόνια που το χρησιμοποιώ, αλλά νομίζω ότι έχει αρχίσει και με φαγουριζει σε συνδυασμό με την αντίστοιχη βαφή της εταιρείας... Δε θα αφαιρέσω αστέρι γιατί πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό τοσα. Χρόνια βαφω στο κεφάλι μου κάποια στιγμή θα συνεβαινε

    0
  • Αρκετά δυνατο για οξυζενέ χωρίς αμμωνία εγώ πήρα τα 40 vol με την βαφή της kyo πάλι χωρίς αμμωνία και ένιωθα τα μαλλιά μου όταν τα έπιανα πάρα πολύ ζεστά μια φθορά πάντως την πάθανε...ίσως το ξαναδικιμαζα με χαμηλότερο βαθμό σε οξυζενέ...

    0
  • Foarte bun

    0
  • i am really happy with this product.

    1
  • Πολύ καλό προιόν το συνιστώ

    0
  • Δες τα όλα
2,00 €
5,00 €   μεταφορικά