Οξυζενέ Μαλλιών & Ενεργοποιητές Χρώματος

KYO Bio Activator Οξυζενέ Μαλλιών 6% 20Vol Χωρίς Αμμωνία 150ml

Η κρεμώδης υφή μαζί με τα ενεργά συστατικά του θαλάσσιου κολλαγόνου και της κερατίνης εξασφαλίζει τέλεια αναδομητική, ενυδατική και μαλακτική δράση.

Η κρεμώδης υφή μαζί με τα ενεργά συστατικά του θαλάσσιου κολλαγόνου και της κερατίνης εξασφαλίζει τέλεια αναδομητική, ενυδατική και μαλακτική δράση.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Η κρεμώδης υφή μαζί με τα ενεργά συστατικά του θαλάσσιου κολλαγόνου και της κερατίνης εξασφαλίζει τέλεια αναδομητική, ενυδατική και μαλακτική δράση.

Οφέλη

  • Χωρίς άρωμα.
  • Εύκολο στην ανάμιξη.
  • Εμπλουτισμένο με θαλάσσιο κολλαγόνο και κερατίνη.
  • Συνίσταται ιδιαίτερα για άτομα με ευαίσθητη επιδερμίδα.
  • Εξασφαλίζει κράτημα και διάρκεια στο χρώμα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χωρίς Αμμωνία
Ναι
Οξυζενέ
Ναι
Βαθμός
20 Vol
Σύνθεση
Fragrance-free
Plex
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • ankost8002

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

    Αρκετά καλό. Έχω χρόνια που το χρησιμοποιώ, αλλά νομίζω ότι έχει αρχίσει και με φαγουριζει σε συνδυασμό με την αντίστοιχη βαφή της εταιρείας... Δε θα αφαιρέσω αστέρι γιατί πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό τοσα. Χρόνια βαφω στο κεφάλι μου κάποια στιγμή θα συνεβαινε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_G

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml, βαθμός: 40 Vol

    Αρκετά δυνατο για οξυζενέ χωρίς αμμωνία εγώ πήρα τα 40 vol με την βαφή της kyo πάλι χωρίς αμμωνία και ένιωθα τα μαλλιά μου όταν τα έπιανα πάρα πολύ ζεστά μια φθορά πάντως την πάθανε...ίσως το ξαναδικιμαζα με χαμηλότερο βαθμό σε οξυζενέ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 30 Vol

    Foarte bun

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml, βαθμός: 30 Vol

    i am really happy with this product.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 30 Vol

    Πολύ καλό προιόν το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το μόνο που χρησιμοποιώ για τις βαφές. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από αυτά το προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 10 Vol

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 10 Vol

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 30 Vol

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Αρκετά καλό. Έχω χρόνια που το χρησιμοποιώ, αλλά νομίζω ότι έχει αρχίσει και με φαγουριζει σε συνδυασμό με την αντίστοιχη βαφή της εταιρείας... Δε θα αφαιρέσω αστέρι γιατί πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό τοσα. Χρόνια βαφω στο κεφάλι μου κάποια στιγμή θα συνεβαινε

    0
  • Αρκετά δυνατο για οξυζενέ χωρίς αμμωνία εγώ πήρα τα 40 vol με την βαφή της kyo πάλι χωρίς αμμωνία και ένιωθα τα μαλλιά μου όταν τα έπιανα πάρα πολύ ζεστά μια φθορά πάντως την πάθανε...ίσως το ξαναδικιμαζα με χαμηλότερο βαθμό σε οξυζενέ...

    0
  • Foarte bun

    0
  • i am really happy with this product.

    1
  • Πολύ καλό προιόν το συνιστώ

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

162 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Marianna_Sinani1248

Θέλω να κάνω τζιτζερ τα μαλλιά μου από καστανό. Ποιο οξυζενέ να χρησιμοποιήσω;

Fenia_Georgiti

άνοιγμα χρώματος 1-2 τόνους 20Vol , 3-4 τόνους 30Vol, από όσο ξέρω, όταν τα πήγα από το 3 (κάστανο σκούρο) σε ανοιχτό καστανοκοκκινο το 30άρι χρησιμοποίησα. ρωτήστε ωστόσο μία κομμώτρια για πιο ειδική απάντηση

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η κρεμώδης υφή μαζί με τα ενεργά συστατικά του θαλάσσιου κολλαγόνου και της κερατίνης εξασφαλίζει τέλεια αναδομητική, ενυδατική και μαλακτική δράση.

Οφέλη

  • Χωρίς άρωμα.
  • Εύκολο στην ανάμιξη.
  • Εμπλουτισμένο με θαλάσσιο κολλαγόνο και κερατίνη.
  • Συνίσταται ιδιαίτερα για άτομα με ευαίσθητη επιδερμίδα.
  • Εξασφαλίζει κράτημα και διάρκεια στο χρώμα.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Χωρίς Αμμωνία
Ναι
Οξυζενέ
Ναι
Βαθμός
20 Vol
Σύνθεση
Fragrance-free
Plex
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 17
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • ankost8002

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

    Αρκετά καλό. Έχω χρόνια που το χρησιμοποιώ, αλλά νομίζω ότι έχει αρχίσει και με φαγουριζει σε συνδυασμό με την αντίστοιχη βαφή της εταιρείας... Δε θα αφαιρέσω αστέρι γιατί πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό τοσα. Χρόνια βαφω στο κεφάλι μου κάποια στιγμή θα συνεβαινε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_G

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml, βαθμός: 40 Vol

    Αρκετά δυνατο για οξυζενέ χωρίς αμμωνία εγώ πήρα τα 40 vol με την βαφή της kyo πάλι χωρίς αμμωνία και ένιωθα τα μαλλιά μου όταν τα έπιανα πάρα πολύ ζεστά μια φθορά πάντως την πάθανε...ίσως το ξαναδικιμαζα με χαμηλότερο βαθμό σε οξυζενέ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 30 Vol

    Foarte bun

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml, βαθμός: 30 Vol

    i am really happy with this product.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 30 Vol

    Πολύ καλό προιόν το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το μόνο που χρησιμοποιώ για τις βαφές. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από αυτά το προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 10 Vol

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 10 Vol

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βαθμός: 30 Vol

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 1000 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Αρκετά καλό. Έχω χρόνια που το χρησιμοποιώ, αλλά νομίζω ότι έχει αρχίσει και με φαγουριζει σε συνδυασμό με την αντίστοιχη βαφή της εταιρείας... Δε θα αφαιρέσω αστέρι γιατί πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό τοσα. Χρόνια βαφω στο κεφάλι μου κάποια στιγμή θα συνεβαινε

    0
  • Αρκετά δυνατο για οξυζενέ χωρίς αμμωνία εγώ πήρα τα 40 vol με την βαφή της kyo πάλι χωρίς αμμωνία και ένιωθα τα μαλλιά μου όταν τα έπιανα πάρα πολύ ζεστά μια φθορά πάντως την πάθανε...ίσως το ξαναδικιμαζα με χαμηλότερο βαθμό σε οξυζενέ...

    0
  • Foarte bun

    0
  • i am really happy with this product.

    1
  • Πολύ καλό προιόν το συνιστώ

    0
  • Δες τα όλα
2,00 €
5,00 €   μεταφορικά