Λιπαντικά Μοτοσυκλέτας

Shell Advance Ultra 4T 10W-40 Συνθετικό Λάδι Μοτοσυκλέτας για Τετράχρονους Κινητήρες 1lt

  • 100% συνθετικό λιπαντικό ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστικές τετράχρονες μοτοσικλέτες
  • Παρέχει αξεπέραστα ομαλή λειτουργία του συμπλέκτη και του κιβωτίου ακόμα και στις υψηλές στροφές λειτουργίας
  • ...
  • 100% συνθετικό λιπαντικό ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστικές τετράχρονες μοτοσικλέτες
  • Παρέχει αξεπέραστα ομαλή λειτουργία του συμπλέκτη και του κιβωτίου ακόμα και στις υψηλές στροφές λειτουργίας
  • Βελτιώνει την επιτάχυνση
  • Υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις όλων των μεγάλων Ιαπώνων και Ευρωπαίων κατασκευαστών μοτοσικλετών
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • 100% συνθετικό λιπαντικό ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστικές τετράχρονες μοτοσικλέτες
  • Παρέχει αξεπέραστα ομαλή λειτουργία του συμπλέκτη και του κιβωτίου ακόμα και στις υψηλές στροφές λειτουργίας
  • Βελτιώνει την επιτάχυνση
  • Υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις όλων των μεγάλων Ιαπώνων και Ευρωπαίων κατασκευαστών μοτοσικλετών

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Τύπος
Συνθετικό
Ιξώδες
10W-40
Χωρητικότητα
1 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA2
API
SN, SG

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (32)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 4
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zetakias_Motovlog
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Tzitzis7899
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shakeshit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο λιπαντικό για την εταιρία ducati ! Μαλακό σασμάν και καλή λίπανση κινητήρα .χαλαρά κρατάει για πάνω από 6000 χλμ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panxris
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τζάμπα τιμή για συνθετικό, δουλεμένο σε 3 αλλαγές από 7500χμ έκαστη σε Ninja 250R και versys 300x με πολύ καλή αίσθηση σε κιβώτιο και συμπλέκτη, και πολύ ρευστό στο κρύο κάτι που νιώθεις σε κινητήρες με μικρή ροπή όπως τα παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstassar
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα σε Crypton-x. Αξιόπιστο λιπαντικό, το σασμάν σχεδόν αθόρυβο στις αλλαγές ταχυτήτων και αλλαγή καθε 3000 χλμ. Εγγυημένη ποιότητα και αξιοπιστία!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros I
    1
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε παπί innova 125i τα αλλάζω κάθε 2000 χλμ συνήθως όλα τα λάδια! Με αυτά στα 800κμ ακουγόταν πολύ το σασμάν! Ρίχνω μια ματιά στα λαδια είχαν γίνει νερό σκέτο! Τα άλλαξα κατευθείαν έβαλα motorex και όλα κομπλέ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • poseidon2
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε κινητήρα υψηλής απόδοσης κόντεψα να πιστέψω ότι έχω πρόβλημα στο σασμαν! Δεν έβγαζε εύκολα κενό! Σε παπί πάντως θα το έβαζα άφοβα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexander_Papad.
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα σε kawasaki Ninja 250 όλα καλά οι ταχύτητες μπαίνουν απαλά, δεν ακούγετε κάποιος θόρυβος από την μηχανή. Το μόνο αρνητικό είναι ο,τι κάποιες φορές δεν μπαίνουν οι ταχύτητες στο κατέβασμα στις μικρές σχέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    προσοχή στα βενζινάδικα τα χρεώνουν διπλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Παρά πολύ καλό λιπαντικό. Το βάζω σε Ducati Diavel

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σωστή συναλλαγή, κάτω πολύ η τιμή σε σχέση με τα πρατήρια της εταιρείας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Πολυ καλο λαδι δουλευει αψογα σε Ducati Multistrada

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Πολύ καλή ποιότητα λαδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    φτηνό συνθετικό λαδι καταλληλο για αεροφυκτα εργαλεια και οχι μονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Εφτασε γρήγορα.Καλη τιμη σε σχέση με το εμπόριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια χαρά κανένα παράπονο και καταπληκτικό vfm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Καλο οσο το δουλεψα. Το σασμαν ειναι μαλακό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Ολα μια χαρά η συσκευασία όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    0
  • μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    1
  • η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

103 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • 100% συνθετικό λιπαντικό ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστικές τετράχρονες μοτοσικλέτες
  • Παρέχει αξεπέραστα ομαλή λειτουργία του συμπλέκτη και του κιβωτίου ακόμα και στις υψηλές στροφές λειτουργίας
  • Βελτιώνει την επιτάχυνση
  • Υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις όλων των μεγάλων Ιαπώνων και Ευρωπαίων κατασκευαστών μοτοσικλετών

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Τύπος
Συνθετικό
Ιξώδες
10W-40
Χωρητικότητα
1 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA2
API
SN, SG

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (32)

  1. 22
  2. 4
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zetakias_Motovlog
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Tzitzis7899
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shakeshit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο λιπαντικό για την εταιρία ducati ! Μαλακό σασμάν και καλή λίπανση κινητήρα .χαλαρά κρατάει για πάνω από 6000 χλμ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panxris
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τζάμπα τιμή για συνθετικό, δουλεμένο σε 3 αλλαγές από 7500χμ έκαστη σε Ninja 250R και versys 300x με πολύ καλή αίσθηση σε κιβώτιο και συμπλέκτη, και πολύ ρευστό στο κρύο κάτι που νιώθεις σε κινητήρες με μικρή ροπή όπως τα παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstassar
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα σε Crypton-x. Αξιόπιστο λιπαντικό, το σασμάν σχεδόν αθόρυβο στις αλλαγές ταχυτήτων και αλλαγή καθε 3000 χλμ. Εγγυημένη ποιότητα και αξιοπιστία!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros I
    1
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε παπί innova 125i τα αλλάζω κάθε 2000 χλμ συνήθως όλα τα λάδια! Με αυτά στα 800κμ ακουγόταν πολύ το σασμάν! Ρίχνω μια ματιά στα λαδια είχαν γίνει νερό σκέτο! Τα άλλαξα κατευθείαν έβαλα motorex και όλα κομπλέ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • poseidon2
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε κινητήρα υψηλής απόδοσης κόντεψα να πιστέψω ότι έχω πρόβλημα στο σασμαν! Δεν έβγαζε εύκολα κενό! Σε παπί πάντως θα το έβαζα άφοβα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexander_Papad.
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα σε kawasaki Ninja 250 όλα καλά οι ταχύτητες μπαίνουν απαλά, δεν ακούγετε κάποιος θόρυβος από την μηχανή. Το μόνο αρνητικό είναι ο,τι κάποιες φορές δεν μπαίνουν οι ταχύτητες στο κατέβασμα στις μικρές σχέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    προσοχή στα βενζινάδικα τα χρεώνουν διπλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Παρά πολύ καλό λιπαντικό. Το βάζω σε Ducati Diavel

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σωστή συναλλαγή, κάτω πολύ η τιμή σε σχέση με τα πρατήρια της εταιρείας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Πολυ καλο λαδι δουλευει αψογα σε Ducati Multistrada

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Πολύ καλή ποιότητα λαδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    φτηνό συνθετικό λαδι καταλληλο για αεροφυκτα εργαλεια και οχι μονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Εφτασε γρήγορα.Καλη τιμη σε σχέση με το εμπόριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια χαρά κανένα παράπονο και καταπληκτικό vfm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Καλο οσο το δουλεψα. Το σασμαν ειναι μαλακό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

    Ολα μια χαρά η συσκευασία όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50

  • Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    0
  • μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    1
  • η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    1
  • Δες τα όλα
13,50 €
5,00 €   μεταφορικά