Λιπαντικά Μοτοσυκλέτας

Shell Advance Ultra 4T 15W-50 Συνθετικό Λάδι Μοτοσυκλέτας για Τετράχρονους Κινητήρες 1lt

  • Συμβατό με τετράχρονους κινητήρες μοτοσυκλετών
  • Προστατεύει τον κινητήρα από τις φθορές
  • Προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων
  • Πληροί τις προδιαγραφές: AP SG & JASO MA
  • Συμβατό με τετράχρονους κινητήρες μοτοσυκλετών
  • Προστατεύει τον κινητήρα από τις φθορές
  • Προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων
  • Πληροί τις προδιαγραφές: AP SG & JASO MA
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: περίπου ένα μήνα πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Συμβατό με τετράχρονους κινητήρες μοτοσυκλετών
  • Προστατεύει τον κινητήρα από τις φθορές
  • Προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων
  • Πληροί τις προδιαγραφές: AP SG & JASO MA

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Τύπος
Συνθετικό
Ιξώδες
15W-50
Χωρητικότητα
1 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA2, MA
API
SG, SN

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (32)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 4
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zetakias_Motovlog
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Tzitzis7899
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shakeshit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το καλύτερο λιπαντικό για την εταιρία ducati ! Μαλακό σασμάν και καλή λίπανση κινητήρα .χαλαρά κρατάει για πάνω από 6000 χλμ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panxris
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Τζάμπα τιμή για συνθετικό, δουλεμένο σε 3 αλλαγές από 7500χμ έκαστη σε Ninja 250R και versys 300x με πολύ καλή αίσθηση σε κιβώτιο και συμπλέκτη, και πολύ ρευστό στο κρύο κάτι που νιώθεις σε κινητήρες με μικρή ροπή όπως τα παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstassar
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα σε Crypton-x. Αξιόπιστο λιπαντικό, το σασμάν σχεδόν αθόρυβο στις αλλαγές ταχυτήτων και αλλαγή καθε 3000 χλμ. Εγγυημένη ποιότητα και αξιοπιστία!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros I
    1
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Σε παπί innova 125i τα αλλάζω κάθε 2000 χλμ συνήθως όλα τα λάδια! Με αυτά στα 800κμ ακουγόταν πολύ το σασμάν! Ρίχνω μια ματιά στα λαδια είχαν γίνει νερό σκέτο! Τα άλλαξα κατευθείαν έβαλα motorex και όλα κομπλέ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • poseidon2
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Σε κινητήρα υψηλής απόδοσης κόντεψα να πιστέψω ότι έχω πρόβλημα στο σασμαν! Δεν έβγαζε εύκολα κενό! Σε παπί πάντως θα το έβαζα άφοβα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexander_Papad.
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το έβαλα σε kawasaki Ninja 250 όλα καλά οι ταχύτητες μπαίνουν απαλά, δεν ακούγετε κάποιος θόρυβος από την μηχανή. Το μόνο αρνητικό είναι ο,τι κάποιες φορές δεν μπαίνουν οι ταχύτητες στο κατέβασμα στις μικρές σχέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    προσοχή στα βενζινάδικα τα χρεώνουν διπλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλό λιπαντικό. Το βάζω σε Ducati Diavel

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Σωστή συναλλαγή, κάτω πολύ η τιμή σε σχέση με τα πρατήρια της εταιρείας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο λαδι δουλευει αψογα σε Ducati Multistrada

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα λαδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    φτηνό συνθετικό λαδι καταλληλο για αεροφυκτα εργαλεια και οχι μονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφτασε γρήγορα.Καλη τιμη σε σχέση με το εμπόριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Μια χαρά κανένα παράπονο και καταπληκτικό vfm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλο οσο το δουλεψα. Το σασμαν ειναι μαλακό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ολα μια χαρά η συσκευασία όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    0
  • μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    1
  • η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

163 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Συμβατό με τετράχρονους κινητήρες μοτοσυκλετών
  • Προστατεύει τον κινητήρα από τις φθορές
  • Προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων
  • Πληροί τις προδιαγραφές: AP SG & JASO MA

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Τύπος
Συνθετικό
Ιξώδες
15W-50
Χωρητικότητα
1 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA2, MA
API
SG, SN

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (32)

  1. 22
  2. 4
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zetakias_Motovlog
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Tzitzis7899
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shakeshit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το καλύτερο λιπαντικό για την εταιρία ducati ! Μαλακό σασμάν και καλή λίπανση κινητήρα .χαλαρά κρατάει για πάνω από 6000 χλμ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panxris
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Τζάμπα τιμή για συνθετικό, δουλεμένο σε 3 αλλαγές από 7500χμ έκαστη σε Ninja 250R και versys 300x με πολύ καλή αίσθηση σε κιβώτιο και συμπλέκτη, και πολύ ρευστό στο κρύο κάτι που νιώθεις σε κινητήρες με μικρή ροπή όπως τα παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstassar
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα σε Crypton-x. Αξιόπιστο λιπαντικό, το σασμάν σχεδόν αθόρυβο στις αλλαγές ταχυτήτων και αλλαγή καθε 3000 χλμ. Εγγυημένη ποιότητα και αξιοπιστία!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros I
    1
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Σε παπί innova 125i τα αλλάζω κάθε 2000 χλμ συνήθως όλα τα λάδια! Με αυτά στα 800κμ ακουγόταν πολύ το σασμάν! Ρίχνω μια ματιά στα λαδια είχαν γίνει νερό σκέτο! Τα άλλαξα κατευθείαν έβαλα motorex και όλα κομπλέ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • poseidon2
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Σε κινητήρα υψηλής απόδοσης κόντεψα να πιστέψω ότι έχω πρόβλημα στο σασμαν! Δεν έβγαζε εύκολα κενό! Σε παπί πάντως θα το έβαζα άφοβα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexander_Papad.
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το έβαλα σε kawasaki Ninja 250 όλα καλά οι ταχύτητες μπαίνουν απαλά, δεν ακούγετε κάποιος θόρυβος από την μηχανή. Το μόνο αρνητικό είναι ο,τι κάποιες φορές δεν μπαίνουν οι ταχύτητες στο κατέβασμα στις μικρές σχέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    προσοχή στα βενζινάδικα τα χρεώνουν διπλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλό λιπαντικό. Το βάζω σε Ducati Diavel

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Σωστή συναλλαγή, κάτω πολύ η τιμή σε σχέση με τα πρατήρια της εταιρείας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο λαδι δουλευει αψογα σε Ducati Multistrada

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα λαδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    φτηνό συνθετικό λαδι καταλληλο για αεροφυκτα εργαλεια και οχι μονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφτασε γρήγορα.Καλη τιμη σε σχέση με το εμπόριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Μια χαρά κανένα παράπονο και καταπληκτικό vfm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλο οσο το δουλεψα. Το σασμαν ειναι μαλακό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ολα μια χαρά η συσκευασία όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Gsxr 600 15w50 καλό λάδι λίγο χειρότερες επιδόσεις σε σύγκριση με castrol χρυσά 15w50 ημισυνθετικά, πιο αθόρυβο μοτέρ στα ψηλά πολύ ανθεκτικό λάδι το shell ,τα castrol τα άλλαζα στα 2500 χιλιόμετρα γιατί το μοτέρ ακουγόταν λες και είχε στραγάλια το shell στα 2,500 χιλιόμετρα δεν είχε καν μαυρίσει το κυριότερο πρόβλημα και ο λόγος που δεν θα τα ξαναβάλω είναι ότι κάποιες φορές σε σκισιμο και αλλαγές σε πάνω από 10κ στροφές π.χ. από 2α σε 3η το μηχανάκι δεν έπαιρνε την ταχύτητα ενώ την εβαζα και ξαναπεφτε πάλι σε 2α κοφτιαζοντας και απόσυντονίζοντας με χωρία την καταπόνηση σε μοτέρ καδένες αλυσίδες κτλ .Στα 7 ευρώ που το είχα πάρει για κάνα παπάκι ή κάνα ducati ξηροκαμπανο ή φυσιολογικη οδήγηση ok στα 11 ευρώ οχι

    0
  • μπήκε σε crypton r 105 ανεβασμένο στα 54 mm πολύ καλό δούλεμα και κρύο και ζεστό το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως δουλεύει σε παραπάνω θερμοκρασία από τα υπόλοιπα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα δούλευαν συνήθως στους 70 το συγκεκριμένο λάδι δουλεύει στους 90 δν ξέρω αν φταίει μόνο το λάδι προς το παρόν έχω 350 χιλιόμετρα από τν αλλαγή μέχρι τα 2κ έχουμε ακόμα που είναι αλλαγή του

    Δν κατάφεραν τα 2κ χιλιόμετρα έπεσε πολύ συμπλήρωμα καταταλα καλό λάδι αλλά όχι και να το συμπληρώνω χωρίς λόγο

    1
  • η εμπειρια μου για kaze r 21 ετων σε αριστη κατασταση και μετα απο περασμα castrol,ipone,shell ημισυνθετικο,ολα σε 15w 50, το shell full synthetic 15w 50 ειναι το καλυτερο σε ολα τα επιπεδα , αρα παραμενω στο εξης σε αυτο αφου κ η τιμη του 10 ευρω ειναι παρα πολυ λογικη εναντι των αλλων 18 κ 19 ευρω.

    1
  • Δες τα όλα