Λιπαντικά Μοτοσυκλέτας

Motul 300V Factory Line Road Racing 5W-40 Συνθετικό Λάδι Μοτοσυκλέτας για Τετράχρονους Κινητήρες 1lt

Σχεδιασμένο για μοτοσυκλέτες δρόμου εξοπλισμένες με τετράχρονους κινητήρες υψηλής απόδοσης και ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων με υγρό ή ξηρό συμπλέκτη.

Σχεδιασμένο για μοτοσυκλέτες δρόμου εξοπλισμένες με τετράχρονους κινητήρες υψηλής απόδοσης και ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων με υγρό ή ξηρό συμπλέκτη.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Σχεδιασμένο για μοτοσυκλέτες δρόμου εξοπλισμένες με τετράχρονους κινητήρες υψηλής απόδοσης και ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων με υγρό ή ξηρό συμπλέκτη. Κατάλληλο για κινητήρες αγώνων που λειτουργούν σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών και στροφών ανά λεπτό: Μοτοσυκλέτες ταχύτητας, MotoGP, SuperSport, Superbike κ.ά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Τύπος
Συνθετικό
Ιξώδες
5W-40
Χωρητικότητα
1 lt

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (30)

Αξιολογήσεις

  1. 29
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Zetakias_Motovlog

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50, χωρητικότητα: 4 lt

    απίστευτο λάδι δεν μαυρίζει εύκολα όπως τα άλλα και αντέχει θερμοκρασία κάργα ότι πρέπει για ελαιοψυκτο μηχανάκι το καλοκαίρι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Igli
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Στο GRS 600 έχω να πω ότι από το 7100 στο 300v έχω να πω ότι διαφέρει σε μεγάλο βαθμό. Η αλλαγές γίνονται ποιο ομαλά στις χαμηλές, εννοώ στις υψηλές στροφές είναι σκέτη απόλαυση το πόσο γλυκά κουμπώνουν η ταχύτητες.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis8vas
    5
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Χρήση σε Yamaha R1 5PW. 5 αλλαγες μεχρι στιγμης κανενα παραπονο. αλλαγη ανα 5000km περιπου μετα τα 5 πιθανον να νιωσεις οτι το σασμαν δεν αλλαζει τόσο καλα, αλλα στο κατω κατω δεν ειναι λαδι για 15.000km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mbechristos
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Θεωρείται πολύ καλό συνθετικό λιπαντικό αν και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα στην μαλαγκούτα μου.Προσοχή να είναι γνήσιο,το γνήσιο έχει πρασινώδες χρώμα!Αν πάρετε λάδι με διάφανο χρώμα όπως έχουν τα περισσότερα λιπαντικά,βάλτε το στην αλυσίδα για λίπανση,όχι στο μοτέρ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelosfz
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50, χωρητικότητα: 4 lt

    Τα δοκιμασα σε Ducati Mutistrada 1200S DVT. Mετα την αλλαγή έκανα μια βόλτα για έλεγχο και όταν κούμπωσα δευτέρα κόντεψα να βαλω τα κλάματα για ότι έχανα τόσο καιρό με τα αλλά λαδιά. Απίστευτο σαμάν και ο συμπλέκτης ρολόι. Τα αγόρασα 18 ευρώ το κιλο. Τα προτείνω σαν λαδιά. Ανώτερα με διαφορά από Shell Advance full synthetic και από Elf full synthetic. Αμα κανει τετοια διαφορα στα Ducati που είναι και από τα ''παράξενα'' μηχανάκια, σε μηχανάκια πιο ΄΄φιλικά'' όπως Honda , Suzuki κλπ θα κανει παππάδες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CryptonS3xXx
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το καλυτερο λαδι που εχω δοκιμασει τα τελευταια 3 χρονια
    Το εχω βαλει σε Crypton X 62mm UMA και πραγματικα κανει τρομερη δουλεια
    Το προτεινω σε ολους !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonmpek1990
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Πρωτη φορα δοκιμαζω motul. Χρησημοποιουσα castrol. Δεν με αφησαν δυσαρεστημενο. Πλεον απο τοτε που αλλαξα προιον με full συνθετικο της motul αισθανομαι τον κινητηρα πιο "ησυχο" ειδικα σε υψηλες θερμοκρασιες, πιο ομαλη εναλλαγη σε ολο το φασμα των στροφων καθως και πιο αμεση αποκριση στα ξαφνικα ανοιγματα. Εχει μειωθει ελαχιστα και η καταναλωση σε νορμαλ οδηγηση εντος και ιδιαιτερα εκτος πολης. Εννοειτε πως πλεον θα συνεχισω να το χρησιμοποιω παρα την τιμη λιτρου του. (οι δοκιμες και τα αποτελεσματα αφορουν suzuki burgman 200)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    πολύ καλό λαδι .η ταχύτητες μπαίνουν ποιο καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Άψογα τα βάζω σε CBR 1100XX

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Oτι καλυτερο για Gsxr1000

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Εγγυηση motul ! 300 V απο το 1998 στο αμαξι.........και συνεχίζει και στα δίτροχα η παράδοση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Τρομερο λαδι.... Παλιοτερα ειχα εντιποσιαστει με το 5100 αλλα αυτο ειναι ακομα καλητερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το καλύτερο από όλα!! Πάρα πολύ καλό ησύχασε το μοτέρ!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Αριστο σε DRZ400 και crypton x 135 μια φορα το εβαλα και τωρα θα ειναι και μονιμη η χρηση του .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    από τα καλύτερα λάδια το φοράω σε Κ7 και είμαι υπερευχαρισημενος το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Ακριβως οτι περιμενα απο καποιο λιπαντικο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Πολύ καλό λάδι και πολύ ανθεκτικό σε σκληρή χρήση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Μετά από 20 χρόνια χρήσης σε Honda, ένα έχω να πω Άψογα Λάδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • απίστευτο λάδι δεν μαυρίζει εύκολα όπως τα άλλα και αντέχει θερμοκρασία κάργα ότι πρέπει για ελαιοψυκτο μηχανάκι το καλοκαίρι

    0
  • Στο GRS 600 έχω να πω ότι από το 7100 στο 300v έχω να πω ότι διαφέρει σε μεγάλο βαθμό. Η αλλαγές γίνονται ποιο ομαλά στις χαμηλές, εννοώ στις υψηλές στροφές είναι σκέτη απόλαυση το πόσο γλυκά κουμπώνουν η ταχύτητες.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    3
  • Χρήση σε Yamaha R1 5PW. 5 αλλαγες μεχρι στιγμης κανενα παραπονο. αλλαγη ανα 5000km περιπου μετα τα 5 πιθανον να νιωσεις οτι το σασμαν δεν αλλαζει τόσο καλα, αλλα στο κατω κατω δεν ειναι λαδι για 15.000km.

    3
  • Θεωρείται πολύ καλό συνθετικό λιπαντικό αν και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα στην μαλαγκούτα μου.Προσοχή να είναι γνήσιο,το γνήσιο έχει πρασινώδες χρώμα!Αν πάρετε λάδι με διάφανο χρώμα όπως έχουν τα περισσότερα λιπαντικά,βάλτε το στην αλυσίδα για λίπανση,όχι στο μοτέρ!

    4
  • Τα δοκιμασα σε Ducati Mutistrada 1200S DVT. Mετα την αλλαγή έκανα μια βόλτα για έλεγχο και όταν κούμπωσα δευτέρα κόντεψα να βαλω τα κλάματα για ότι έχανα τόσο καιρό με τα αλλά λαδιά. Απίστευτο σαμάν και ο συμπλέκτης ρολόι. Τα αγόρασα 18 ευρώ το κιλο. Τα προτείνω σαν λαδιά. Ανώτερα με διαφορά από Shell Advance full synthetic και από Elf full synthetic. Αμα κανει τετοια διαφορα στα Ducati που είναι και από τα ''παράξενα'' μηχανάκια, σε μηχανάκια πιο ΄΄φιλικά'' όπως Honda , Suzuki κλπ θα κανει παππάδες.

    12
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

7 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σχεδιασμένο για μοτοσυκλέτες δρόμου εξοπλισμένες με τετράχρονους κινητήρες υψηλής απόδοσης και ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων με υγρό ή ξηρό συμπλέκτη. Κατάλληλο για κινητήρες αγώνων που λειτουργούν σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών και στροφών ανά λεπτό: Μοτοσυκλέτες ταχύτητας, MotoGP, SuperSport, Superbike κ.ά.

Κατασκευαστής

Είδος
Λάδι 4T
Τύπος
Συνθετικό
Ιξώδες
5W-40
Χωρητικότητα
1 lt

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (30)

  1. 29
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Zetakias_Motovlog

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50, χωρητικότητα: 4 lt

    απίστευτο λάδι δεν μαυρίζει εύκολα όπως τα άλλα και αντέχει θερμοκρασία κάργα ότι πρέπει για ελαιοψυκτο μηχανάκι το καλοκαίρι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Igli
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Στο GRS 600 έχω να πω ότι από το 7100 στο 300v έχω να πω ότι διαφέρει σε μεγάλο βαθμό. Η αλλαγές γίνονται ποιο ομαλά στις χαμηλές, εννοώ στις υψηλές στροφές είναι σκέτη απόλαυση το πόσο γλυκά κουμπώνουν η ταχύτητες.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis8vas
    5
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Χρήση σε Yamaha R1 5PW. 5 αλλαγες μεχρι στιγμης κανενα παραπονο. αλλαγη ανα 5000km περιπου μετα τα 5 πιθανον να νιωσεις οτι το σασμαν δεν αλλαζει τόσο καλα, αλλα στο κατω κατω δεν ειναι λαδι για 15.000km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mbechristos
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Θεωρείται πολύ καλό συνθετικό λιπαντικό αν και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα στην μαλαγκούτα μου.Προσοχή να είναι γνήσιο,το γνήσιο έχει πρασινώδες χρώμα!Αν πάρετε λάδι με διάφανο χρώμα όπως έχουν τα περισσότερα λιπαντικά,βάλτε το στην αλυσίδα για λίπανση,όχι στο μοτέρ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelosfz
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 15W-50, χωρητικότητα: 4 lt

    Τα δοκιμασα σε Ducati Mutistrada 1200S DVT. Mετα την αλλαγή έκανα μια βόλτα για έλεγχο και όταν κούμπωσα δευτέρα κόντεψα να βαλω τα κλάματα για ότι έχανα τόσο καιρό με τα αλλά λαδιά. Απίστευτο σαμάν και ο συμπλέκτης ρολόι. Τα αγόρασα 18 ευρώ το κιλο. Τα προτείνω σαν λαδιά. Ανώτερα με διαφορά από Shell Advance full synthetic και από Elf full synthetic. Αμα κανει τετοια διαφορα στα Ducati που είναι και από τα ''παράξενα'' μηχανάκια, σε μηχανάκια πιο ΄΄φιλικά'' όπως Honda , Suzuki κλπ θα κανει παππάδες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CryptonS3xXx
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το καλυτερο λαδι που εχω δοκιμασει τα τελευταια 3 χρονια
    Το εχω βαλει σε Crypton X 62mm UMA και πραγματικα κανει τρομερη δουλεια
    Το προτεινω σε ολους !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonmpek1990
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Πρωτη φορα δοκιμαζω motul. Χρησημοποιουσα castrol. Δεν με αφησαν δυσαρεστημενο. Πλεον απο τοτε που αλλαξα προιον με full συνθετικο της motul αισθανομαι τον κινητηρα πιο "ησυχο" ειδικα σε υψηλες θερμοκρασιες, πιο ομαλη εναλλαγη σε ολο το φασμα των στροφων καθως και πιο αμεση αποκριση στα ξαφνικα ανοιγματα. Εχει μειωθει ελαχιστα και η καταναλωση σε νορμαλ οδηγηση εντος και ιδιαιτερα εκτος πολης. Εννοειτε πως πλεον θα συνεχισω να το χρησιμοποιω παρα την τιμη λιτρου του. (οι δοκιμες και τα αποτελεσματα αφορουν suzuki burgman 200)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    πολύ καλό λαδι .η ταχύτητες μπαίνουν ποιο καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Άψογα τα βάζω σε CBR 1100XX

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Oτι καλυτερο για Gsxr1000

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Εγγυηση motul ! 300 V απο το 1998 στο αμαξι.........και συνεχίζει και στα δίτροχα η παράδοση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Τρομερο λαδι.... Παλιοτερα ειχα εντιποσιαστει με το 5100 αλλα αυτο ειναι ακομα καλητερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Το καλύτερο από όλα!! Πάρα πολύ καλό ησύχασε το μοτέρ!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Αριστο σε DRZ400 και crypton x 135 μια φορα το εβαλα και τωρα θα ειναι και μονιμη η χρηση του .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    από τα καλύτερα λάδια το φοράω σε Κ7 και είμαι υπερευχαρισημενος το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Ακριβως οτι περιμενα απο καποιο λιπαντικο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

    Πολύ καλό λάδι και πολύ ανθεκτικό σε σκληρή χρήση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Μετά από 20 χρόνια χρήσης σε Honda, ένα έχω να πω Άψογα Λάδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 4 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • απίστευτο λάδι δεν μαυρίζει εύκολα όπως τα άλλα και αντέχει θερμοκρασία κάργα ότι πρέπει για ελαιοψυκτο μηχανάκι το καλοκαίρι

    0
  • Στο GRS 600 έχω να πω ότι από το 7100 στο 300v έχω να πω ότι διαφέρει σε μεγάλο βαθμό. Η αλλαγές γίνονται ποιο ομαλά στις χαμηλές, εννοώ στις υψηλές στροφές είναι σκέτη απόλαυση το πόσο γλυκά κουμπώνουν η ταχύτητες.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    3
  • Χρήση σε Yamaha R1 5PW. 5 αλλαγες μεχρι στιγμης κανενα παραπονο. αλλαγη ανα 5000km περιπου μετα τα 5 πιθανον να νιωσεις οτι το σασμαν δεν αλλαζει τόσο καλα, αλλα στο κατω κατω δεν ειναι λαδι για 15.000km.

    3
  • Θεωρείται πολύ καλό συνθετικό λιπαντικό αν και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα στην μαλαγκούτα μου.Προσοχή να είναι γνήσιο,το γνήσιο έχει πρασινώδες χρώμα!Αν πάρετε λάδι με διάφανο χρώμα όπως έχουν τα περισσότερα λιπαντικά,βάλτε το στην αλυσίδα για λίπανση,όχι στο μοτέρ!

    4
  • Τα δοκιμασα σε Ducati Mutistrada 1200S DVT. Mετα την αλλαγή έκανα μια βόλτα για έλεγχο και όταν κούμπωσα δευτέρα κόντεψα να βαλω τα κλάματα για ότι έχανα τόσο καιρό με τα αλλά λαδιά. Απίστευτο σαμάν και ο συμπλέκτης ρολόι. Τα αγόρασα 18 ευρώ το κιλο. Τα προτείνω σαν λαδιά. Ανώτερα με διαφορά από Shell Advance full synthetic και από Elf full synthetic. Αμα κανει τετοια διαφορα στα Ducati που είναι και από τα ''παράξενα'' μηχανάκια, σε μηχανάκια πιο ΄΄φιλικά'' όπως Honda , Suzuki κλπ θα κανει παππάδες.

    12
  • Δες τα όλα
31,37 €
5,00 €   μεταφορικά