Ανδρικές Ζακέτες

Ανδρική Ζακέτα Fleece Μπεζ

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αναπόσπαστο κομμάτι του εξοπλισμού του πεζοπόρου, το φλις Glacier Full-Zip είναι ένα πλήρως λειτουργικό φλις που φοριέται άνετα τόσο στην πεζοπορία όσο και στην καθημερινή ζωή. Προστατεύει από το κρύο και απωθεί την υγρασία, διατηρώντας την άνεση κατά τις δραστηριότητες.

Χαρακτηριστικά:
  • Circular Design: σχεδιασμένο για εύκολη αποσυναρμολόγηση και...
Δες όλη την περιγραφή
Σύνθεση

100% Ανακυκλωμένο Polyester

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 18
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas Lag.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    0
  • Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    0
  • Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    0
  • Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αναπόσπαστο κομμάτι του εξοπλισμού του πεζοπόρου, το φλις Glacier Full-Zip είναι ένα πλήρως λειτουργικό φλις που φοριέται άνετα τόσο στην πεζοπορία όσο και στην καθημερινή ζωή. Προστατεύει από το κρύο και απωθεί την υγρασία, διατηρώντας την άνεση κατά τις δραστηριότητες.

Χαρακτηριστικά:
  • Circular Design: σχεδιασμένο για εύκολη αποσυναρμολόγηση και ανακύκλωση στο τέλος της ζωής του.
  • Κεντρικό φερμουάρ με ανάποδη πλέξη και κορδόνι.
  • Πλαϊνές τσέπες με κρυφό φερμουάρ ανάποδης πλέξης.
  • Ενισχυμένα τελειώματα με μηχανική ελαστικότητα στον γιακά, τις μανσέτες και το στρίφωμα.
  • Εξωτερικός κρίκος κρέμασης στο πίσω μέρος του γιακά.
  • Κεντημένο λογότυπο στο αριστερό στήθος και στον δεξί ώμο πίσω.
  • Τύπος προϊόντος: Ζακέτα
  • Μήκος πλάτης: 71.12 εκ.
  • Φύλο: Ανδρικό
  • Δραστηριότητα: Πεζοπορία, Lifestyle - Casual
  • Εποχικότητα: Άνοιξη, Φθινόπωρο, Χειμώνας
  • Κύριο Υλικό: Πολυεστέρας
  • Βασική απόχρωση: Μπεζ
  • Τύπος υφάσματος: Fleece
  • Γραμμή/Εφαρμογή: Κανονική
  • Λειτουργικότητα: Ανακυκλωμένο
  • Φερμουάρ: Ολόκληρο

Brand

Τύπος

Είδος
Fleece
Κλείσιμο
Με Φερμουάρ

Γενικά

Χρώμα
Μπεζ

Σύνθεση

Υλικά
100% Ανακυκλωμένο Polyester

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 18
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas Lag.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    0
  • Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    0
  • Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    0
  • Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα