Ανδρικές Ζακέτες

Glacier Ανδρική Ζακέτα Fleece Μαύρη

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Fleece ζακέτα Μ Glacier Full Zip της The North Face.

  • Ποιότητα: Κατασκευασμένη από Polar fleece για μέγιστη άνεση.
Δες όλη την περιγραφή
Σύνθεση

100% Ανακυκλωμένο Polyester

Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 13 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών The North Face
85 00
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Hobbi 4,7 (35)

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 18
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas Lag.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    0
  • Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    0
  • Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    0
  • Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Fleece ζακέτα Μ Glacier Full Zip της The North Face.

  • Ποιότητα: Κατασκευασμένη από Polar fleece για μέγιστη άνεση.

Brand

Τύπος

Είδος
Fleece
Κλείσιμο
Με Φερμουάρ

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο

Σύνθεση

Υλικά
100% Ανακυκλωμένο Polyester

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 18
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas Lag.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το πήρα σε XXL όπως όλα τα φούτερ-fleece μου, οπότε έχει κανονική εφαρμογή. Δεν έχει εσωτερικές τσέπες, μόνο τις δύο -πολύ μεγάλες- εξωτερικές. Σχετικά ελαφρύ, θέλει και κάτι επιπλέον αν έχει κρύο, αλλά σε καλό καιρό είναι ότι πρέπει. Προφανώς δεν αντέχει σε βροχή ή χιόνι. Σημειώνω ότι το πήρα με πολύ καλή έκπτωση, εξ'ου και τα 5 αστεράκια

    0
  • Μου την πήραν δώρο.Ανετο ζεστο και μπορω να την φοραω πιο πολλες μερες πριν αρχισει να μυριζει και να θελει πλυσιμο σε σχεση με πιο φτηνες ζακετες που εχω.Εχει κανονικη εφαρμογη με λιγο προς το πιο φαρδια.Αν και τσιμπημενη τιμη μαλλον θα αγορασω μια να εχω δυο.

    0
  • Εξαιρετική ποιότητα ! Άνετη φαρδιά γραμμή για να μπορείς να βάλεις από κάτω κ ένα φούτερ πχ
    Εγώ τη χρησιμοποιώ στη δουλειά μου κ με εξυπηρετεί άψογα ! Μεγάλες τσέπες
    Το μόνο αρνητικό η τιμή θα μπορούσε να ήταν λίγο χαμηλότερη! Ζέστη για φθινόπωρο άνοιξη εάν τη φοράς σκέτη

    0
  • Είναι πάρα πολύ λεπτή ζακέτα, καμία σχέση με τις αντίστοιχες της columbia που είναι και στα μισά χρήματα. Μάλλον είναι για να φοριέται ως εσωτερική επένδυση στα μπουφαν της εταιρείας. Η γραμμή είναι κανονική με ελαφρώς φαρδιά. Στα 30-35 ευρώ θα άξιζε. Δυστυχώς την πήρα περίπου στα 62.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
85,00 €
4,00 € σε Skroutz Point