εχουν περάσει από τα χέρια μου το GT2 pro και GT3 active, το gt5 pro είναι ένας συνδυασμός αυτών των δύο και με έξτρα δυνατότητες , εχει πιο ομαλή κύλιση στη χρήση του λογισμικού, αν επέτρεπε η ευρώπη την χρήση nfc payments δεν θα είχε ανταγωνισμό…..προς το παρόν καλό αλλά όχι τέλειο , παραμένει ένα health care watch με ποιότητα apple watch ulra και βασικες εξυπνεσ λειτουργίες για αυτό και έχει τουλάχιστον μια βδομάδα μπαταρία
η μπαταρία του με τα πάντα ενεργοποιημένα και μια ώρα τρέξιμο την ημέρα βγάζει 5 με 6 ημέρες ,
οι μετρήσεις του αν και δεν έχω μέτρο σύγκρισης ειναι ικανοποιητικές , έτσι και αλλιώς τα έξυπνα ρολόγια δεν μπορούν να ικανοποιήσουν και να αντικαταστήσουν ιατρικά όργανα μέτρησης αλλα να χρησιμοποιηθούν σαν εργαλείο σύγκρισης καθημερινής κατάστασης υπο συνθήκες.
Μια τελευταία διαπίστωση , ισχυρό σε hardware και ομαλό σε ρυθμό ανανέωσης ρολόι οπως το gt5 pro το κάνει να διαρκεί λιγότερο απο ότι το gt2 pro που είχες 12 μέρες στο νερό. Δέν μπορούμε να τα έχουμε όλα για αυτό και τα πραγματικά "έξυπνα" huawei watch 4 έχουν μεγαλύτερη μπαταρία κα πάλι κρατάνε σε διαρκεια το ίδο.
Μαγκιά θα ήταν να είχαν ηλιακό πανελ όπως τα garmin και ας κοστίζουν λίγο ποιο ακριβά.
22/`12
Με 10 μέρες χρήσης και φορόντας το σχεδον ολη μερα , η μπαταρία του είναι πολύ καλή .....με ολους τους αισθητήρες ενεργούς και κάνοντας γυμναστική του τύπου τρέξιμο κάθε μέρα χρησιμοποιώντας το gps θα σας αντέξει η μπαταρια 6 μέρες το πολύ αλλιώς με μια μέτρια χρήση 2 με 3 φορες γυμναστηριο την εβδομάδα με gps ή απλή χρήση κλείνεται σύγουρα βδομάδα , στην περιπτωση μου απο τις 16/12 που το φόρτισα με δυο μερες τρεξιμο με gps στην εβδομάδα που περνάει έχω ακόμα 60% ,βγάζοντας το συνολικά ενα 4 ωρο σε οχι τακτικά διαστήματα μέσα στη βδομάδα.
προερχόμενος απο apple watch se 2 το οποίο μου έπαθε bootloop εικάζω γιατι το έβαζα να φορτίζει σε όποιον φορτιστή εβρισκα αν και εχω διαβάσει ότι το παθαίνουν , θα συνηστούσα να το φορτίζετε βάζοντας το σε pc , το καλώδιο φόρτισης που έχει ειναι 5 - 9v 2A και ολοκληρώνεται σε μια ώρα με 10% μπαταρία βάζοντας το στο laptop μου που είναι 5v=5watt όπως ολα τα pc.
03/10/2025
Mετά απο 10 μήνες χρήσης και με αρκετές ενημερώσεις ώστε να έχουν αλλάξει την εμφάνιση του λογισμικού το ρολόι έχει παραμείνει ίδιο στη χρηστικότητα και στην μπαταρία.... αυτο που θα ήθελα να κάνει η huawei είναι να μπορούμε να βλεπουμε τις εικόνες και να ακούμε τα ήχιτικά μηνύματα τα οποιία γίνονται μόνο σε huawei κινητά...δεν συζητάω για ανεπαφες πληρωμές τουλαχιστόν εκεί λες δεν πειράζει είναι και θέμα ασφάλειας αν δεν μπορουν να συνεργαστούν με κάποια εταιρεια στην Ελλάδα ....όπως και απο τα 4γιγα αποθευτικού χώρου να πάνε τουλαχιστόν στα 8 , 370 ευρώ δίνεις ήμαρτον ..... εν τέλη είναι ενα smartwatch που καλύπτει όλες τις απετήσεις απο λίγο με δινατό του σημείο το ότι δεν είναι ογκόδες και κρατά άνετα 6 ημερες με τα πάντα ενεργά και φορόντας το όλη μέρα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!