Τα παπούτσια είναι πραγματικά απίστευτα άνετα — τόσο σε ορθοστασία, όσο και στο περπάτημα και τρέξιμο. Δυστυχώς όμως, η ποιότητα κατασκευής τους είναι πολύ κακή.
Αν και είχα διαβάσει αρκετές αρνητικές κριτικές, αποφάσισα να τα αγοράσω πιστεύοντας πως ίσως ήταν υπερβολικές. Τελικά, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, διαπίστωσα κι εγώ τα ίδια προβλήματα που αναφέρουν οι περισσότεροι.
Παρόλο που δεν τα χρησιμοποιούσα καθημερινά και είμαι γενικά αρκετά προσεκτικός με τα αθλητικά μου, το συγκεκριμένο ζευγάρι χάλασε πλήρως μέσα σε 4 μήνες. Συγκεκριμένα:
Ο πάτος ξεκόλλησε σε διάφορα σημεία.
Το πλάι του παπουτσιού έχει φθαρεί εμφανώς και δείχνει έντονα ταλαιπωρημένο, χωρίς να έχει υποστεί ιδιαίτερη καταπόνηση.
Το πάνω μέρος του παπουτσιού έχει ανοίξει σε δύο διαφορετικά σημεία.
Είναι πραγματικά κρίμα, γιατί σαν εφαρμογή και άνεση είναι εξαιρετικά. Ωστόσο, η αντοχή τους δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στις προσδοκίες. Θα είμαι πολύ επιφυλακτικός πλέον με την συγκεκριμένη εταιρεία....
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!