Αθλητικά Παπούτσια

Clifton 9 Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια Running Γκρι Κωδικός: 1127895-HMBC

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η ένατη εκδοχή της βραβευμένης σειράς Clifton έχει κυκλοφορήσει, ελαφρύτερη και πιο μαλακή από ποτέ. 

Εξαλείφοντας το βάρος και προσθέτοντας 3 χιλιοστά σε ύψος στοίβας, το νέο Clifton 9 προσφέρει μια αναζωογονημένη εμπειρία κάτω από το πόδι με νέο αφρό που ανταποκρίνεται και βελτιωμένο σχεδιασμό της εξωτερικής σόλας.

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 32 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών HOKA
175 00
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Sport House Δημακης 4,2 (12)

Αξιολογήσεις (429)

Αξιολογήσεις

  1. 351
  2. 41
  3. 17
  4. 13
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

ykardasis
5
18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Προερχόμενος από ένα παπούτσι τσιμεντόπλακα (asics nimbus 24), ανακάλυψα ότι δεν είναι τυχαίο που το συγκεκριμένο μαζεύει τόσες καλές κριτικές. Προπονούμαι για 10χλ, τρέξιμο τα έχω εδώ και ένα μήνα και ήδη έχω κατεβάσει τον χρόνο μου περίπου 40 sec. Ελαφρύ παπούτσι, τρομερή άνεση δεν νιώθω ανωμαλίες του δρόμου, σταθερό πάτημα και δεν αφήνει τους μυς γύρω από την κνήμη να υποφέρουν από τους συνεχείς κραδασμούς (πολύ σημαντικό για μένα που ει΄μαι υπέρβαρος). Αν κάποιος κάνει surges (σπριντάκια) εκεί ίσως να μην έχει αίσθηση πατήματος και ταχύτητας αλλά αν αυτό είναι απλά ένα μέρος της προπόνησης του τότε παλεύεται. Άλλωστε είναι παπούτσια αποστάσεων. Το μόνο μείον ίσως ότι δεν αναπνέει τόσο καλά το πόδι και το καλοκαίρι θα ζορίζει λίγο το πράμα. Όσο για την διάρκεια στον χρόνο και φθορά, ειδικά για τρέξιμο τα αθλητικά παπούτσια αντέχουν μέχρι τα 550-600 χλμ συνολικά, μετά κάθονται τα πάντα μέσα στην σόλα (μεσόσολα κλπ.) και ό,τι παπούτσι και να είναι χρειάζεται αντικατάσταση. Για κάποιον λοιπόν που τρέχει συστηματικά τότε μιλάμε για διάρκεια κάνα χρόνο το πολύ ασχέτως εξωτερικής φθοράς.
Edit: Μετά από 620 χλμ. ήρθε η ώρα για απόσυρση, ήδη είχαν ξεκινήσει οι μικροενοχλήσεις στα τελευταία χλμ. Άψογο παπούτσι ουδέτερο στο τρέξιμο, πολύ καλή ισορροπία, αν και παλαιότερο μοντέλο παραμένουν κορυφαία. Εξωτερική φθορά μηδαμινή, ένα πολύ μικρό σκισιματάκι εκεί που τσακίζει στο πλάι το ένα παπούτσι "κλάιν". Ακόμα και οι σόλες είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Για όποιον ψάχνει ένα ελαφρύ παπούτσι με μεγάλη απορρόφηση κραδασμών το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Μοναδικό ίσως μείον, καλοκαίρι ζόρισε με την ζέστη κάπως, το ύφασμα δεν ανέπνεε τόσο καλά αλλά τίποτα το φοβερό

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
Σου φάνηκε χρήσιμη;

thanasis.neoxori
2
6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πρώτη φορά πήρα Hoka και βλέποντας κριτικές κ τα σχετικά τα αντί για 46 τα πήρα 46 2/3… Είναι σχετικά εντάξει στο νούμερο. Ελαφρύ παπούτσι κ ψιλό άνετο.
Τα πήρα για τη δουλειά μου (σέρβις) και στο τετράμηνο έχουν ανοίξει τόσο από κάτω όσο και στα πλαϊνά. Σίγουρα ΔΕΝ αξίζουν τα λεφτά τους

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Kostas Mporas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    The store was great with delivery time and processing. The two stars are for the product. Hoka is not producing great quality shoes anymore.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι τα 600 χιλιόμετρα είναι αψογα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην αρχή ήταν σφιχτά στο πόδι, έπειτα ανοίξανε.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Από άλλες χώρες

  • giorghs_giorghs

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ορθοστασία, σεζόν σε ταβέρνες και τέτοιες ζορικες δουλειές δεν βρίσκεις καλύτερο.. επίσης θετικό ότι στεγνώνουν σχετικά γρήγορα και δεν χαλάνε στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία.. από αντοχή και ποιότητα κατασκευής επίσης αρκετά καλά και γερά.. γενικώς τα πήρα δεύτερη φορά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emy_Koumadaki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτες εντυπώσεις: ωραία αίσθηση πατήματος, κομψή σχεδίαση, πολύ ελαφρύ. Θα επανέλω μετά τη χρήση του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Mastorakos50
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Μου πήρε μια εβδομάδα να πάρουν την φόρμα του ποδιού, αλλά ύστερα από τις πρώτες μέρες τα παπούτσια είναι απίστευτα άνετα!

    Να σημειώσω ότι τα πήρα για δουλειά με ορθοστασία και εκρηκτικές κινήσεις (μπαρ) και όχι για τρέξιμο όπου είναι ο σκοπός τους!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorghs_giorghs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα πήρα για ορθοστασία, είμαι σερβιτόρος και μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει "ακριβά" παπουτσια, (έπαιζα περίπου μέχρι 70+ €, όπου συνήθως τα καλύτερα ήταν Reebok ή Adidas).. όταν λοιπόν κρατάς πάντα τον δίσκο στο αριστερό και οι βάρδιες πολλές φορές ξεπερνάνε τις 13 ώρες καταπονούνται συγκεκριμένα σημεία του σώματος πολύ περισσότερο και σε διαλύει στους πόνους η δουλειά... είδα όντως διαφορά με αυτό το παπούτσι, δεν νομίζω να ξαναδουλέψω με φθηνά.. σαν ποιότητα κατασκευής είναι οκ, αντέχουν παραπάνω από ότι είχα μέχρι τώρα. Είναι ελαφριά. Για πλύσιμο τα έβαλα στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία και στεγνώνουν πολύ γρήγορα, ενώ δεν αλλοιώθηκε καθόλου το σχήμα κλπ.. Για 120€ λοιπόν πιστεύω αξίζουν και κατά 99% θα τα ξαναπάρω!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Oikonomou6679
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ελαφριά, άνετα, μαλακά , με πολυ καλή απορρόφηση κραδασμών.
    ΑΛΛΑ, δύο (2) ζευγάρια που αγόρασα σε διαφορετική χρονική περίοδο μου έβγαλαν πρόβλημα.
    Το πρώτο ζευγάρι μέσα σε ένα χρόνο, ξεκολλησαν και τα δύο παπούτσια, και στις δύο πλευρές τους εξωτερικά και εσωτερικά, η βάση της σόλας στην ένωση με το ύφασμα. Χρήση για καφέ, περπάτημα και ελάχιστα τρέξιμο στην πόλη.
    Στο δεύτερο ζευγάρι, ξεκόλλησε σε 2 μήνες, το μαύρο κομμάτι της σόλας, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασα. Χρήση μόνο για καφέ και βόλτα.
    2 στα 2 , δεν το θεωρώ τυχαίο.
    Αδικαιολογητο για τα χρήματα και το brand name.
    Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής, που αδικεί τις πολυ καλές δυνατότητες του παπουτσιού.
    Εδώ ότι πληρώνεις ΔΕΝ παίρνεις !

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Chasakos
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά τα Pegasus (37 αν δεν κάνω λάθος), μου φάνηκαν πολύ άνετα. Είχα πάρει Hoka και στο παρελθόν για μεγαλύτερες αποστάσεις και δε με απογοήτευσαν. Πολύ ωραία παπούτσια για άλλη μια φορά και έχουν διορθώσει και την εμφάνιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dvarlami
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Ξεκόλλησε η το μαύρο κομμάτι της σόλας και φεύγει ακόμα με απλή χρήση σε γηπεδάκι.
    Το άνω μέρος μια χαρά άνετο και χρώμα, αλλά κάτι έχει πάει πολύ λάθος με τις κόλλες στην κατασκευή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_313
    1
    1 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν γράφω σχεδόν ποτέ αξιολόγηση, αλλά...για να προστατεύσω άλλους...Ότι χειρότερο...πονούσαν τα γόνατα απίστευτα, χωρίς λόγο!!! Πήγα ακόμα και σε γιατρό και το μόνο που δεν μου είπε ήταν ότι έφταιγαν τα παπούτσια..Μόλις άλλαξα παπούτσια, έφυγε και ο πόνος. Δεν αξίζει με τίποτα! Πεταμένα λεφτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα χρησιμοποιώ κυρίως για long run και έχω κάνει μέχρι και 26 χλμ με τα συγκεκριμένα παπούτσια. Τις ζεστές μέρες ζεσταίνονται αρκετά καθώς είναι πιο χοντρά από άλλα παπούτσια χωρίς όμως να δυσκολεύουν. Στα δικά μου πόδια όλα τα hoka κάθονται μια χαρά, γνωρίζω όμως ότι δεν τους βολεύουν όλους οπότε ίσως να χρειαστεί να τα δοκιμάσετε. Για ερασιτεχνικό τρέξιμο τα θεωρώ πολύ τίμια για την τιμή τους. Έχω κάνει σίγουρα 150 χλμ με τα συγκεκριμένα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, ενώ δεν δείχνουν να έχουν χάσει τη φόρμα τους. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες εταιρείες κυρίως λόγω τιμών που παίζουν στην αγορά, αλλά ψάχνοντας γενικά πολλοί προτείνουν τα συγκεκριμένα παπούτσια για πιο βαρείς αθλητές. Ο ίδιος ζυγίζω 98 κιλά οπότε μπορώ να πω ότι όντως βολεύουν. Κάτοχος των rincon 3 και 4 βλέπω τη διαφορά ειδικά όταν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα σε μια προπόνηση. Προφανώς εάν κάποιος κυνηγάει επιδόσεις θα πρέπει να κοιτάξει σε κάτι ακριβότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanasis.neoxori
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά πήρα Hoka και βλέποντας κριτικές κ τα σχετικά τα αντί για 46 τα πήρα 46 2/3… Είναι σχετικά εντάξει στο νούμερο. Ελαφρύ παπούτσι κ ψιλό άνετο.
    Τα πήρα για τη δουλειά μου (σέρβις) και στο τετράμηνο έχουν ανοίξει τόσο από κάτω όσο και στα πλαϊνά. Σίγουρα ΔΕΝ αξίζουν τα λεφτά τους

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • S__Dellios
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Δύο μήνες μετά την αγορά φορεμένα μετρημένες φορές έφυγε το κάτω μέρος σε δρόμο άσφαλτο ούτε καν χώμα . Απαράδεκτη σχέση ποιότητας τιμής

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaef
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Όμορφα, άνετα, πολύ μαλακά, σταθερά, φαίνονται ευαίσθητα στο χρόνο, και στη σκληρή χρήση. Αρκετά ακριβά για αυτό που είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makis89
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό παπούτσι για αυτούς που έχουν πάτημα προς τα έξω (υποπρηνισμό), καθώς είναι ενισχυμένο στο έξω μέρος του πέλματος με αποτέλεσμα να πετάει το πόδι προς τα μέσα. Πανάλαφρο και μαλακό στο πάτημα, σαν να πατάς σε σύννεφο. Τα έχω για καθημερινή απλή χρήση, για άσκηση και γυμναστική δεν έχω γνώμη ακόμα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tioannis24
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τελειο παπουτσι, το καλυτερο που ειχα ποτε, για περπατημα και τρεξιμο. Προσοχη στη χρηση τους, ειναι αρκετα ευαισθητα. Μην κανετε αγροτικες δουλειες, μην κλωτσατε πορτες, μην κλωτσατε τραχειες, σκληρες ή αιχμηρες επιφανειες οταν τα φορατε.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RhOX
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο παπούτσι αλλά αγοράστε 1 νούμερο πάνω από το δικό σας αν θέλετε να πάτε για ημιμαραθώνιο και μαραθώνιο γιατί 2 νύχια μου μαύρισαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G_Drak
    4
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Κάτοχος όλων των Asics Novablast μέχρι πρόσφατα είπα να τα δοκιμάσω. Διαφορές: είναι πιο μαζεμένα σε πλάτος και επομένως κάνω πιο κοντινά βήματα γιατί στα nova πάταγα λίγο πιο ανοιχτά λόγω της μεγάλης σόλας πίσω. Σε απορρόφηση δε φαίνεται να είναι ίδιο, μάλλον έχει λιγότερη αλλά είναι σίγουρα πιο σταθερό και ένα με το πόδι. Τρέχω 10-15km και δεν τα ένιωθα στο τέλος, είναι ελαφριά. Από ζέστη μόνο έχει αρκετή, δεν έχει ιδανικό εξαερισμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LazyThanasis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πανέμορφα, πούπουλο και ίσως τα πιο άνετα αθλητικά τρεξίματος (μέχρι 10χλμ θα τρέξω) που έχω φορέσει. Μόνο μασάζ στην πατούσα δεν κάνει ! Το λέω αυτό παρότι προέρχομαι από χρόνια με Saucony! Τα φοράω και γυμναστήριο cross training κλπ. Προσωπικά τα βρίσκω αεράτα και το πόδι αναπνέει πολύ καλά.
    Όσον αφορά το νούμερο, έχουν κανονική φόρμα. Πχ 43κ1/3 φοράω στα Stan Smith, το ίδιο κι εδώ . Ουσιαστικά ό,τι νούμερο φοράω εν γένει σε sneakers

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Spanos61
    2
    3 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα δύο αστέρια πάνε για την άνεση και την εμφάνιση. κατά τα άλλα και μετά από 1.5 χρόνο χρήσης, έχω να πω ότι έχουν φθαρεί πολύ, ειδικά στην σόλα, έχουν ξεκολλήσει τα μαύρα πλαστικά που έχει. Επίσης από την πρώτη μέρα που τα φόρεσα, μυρίζουν άσχημα κάθε φορά μετά την χρήση. Δεν πρόκειται να ξανά επιλέξω την συγκεκριμένη μάρκα. υπερβολικά υπερτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npfn536
    5
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    I work for Skroutz last mile as a driver, I am 140 kg ( 280 lbs. ) and I feel super light and fast to run distances between stops to deliver packages.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hliasam
    3
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    δυστυχώς από την επόμενη κιόλας μέρα μετά από μερικά χιλιόμετρα περπάτημα μου δημιουργήσανε πρόβλημα στον αστράγαλο και από τότε με ενοχλεί αρκετά . δυστυχώς δεν έχουνε σταθερό πάτημα με αποτέλεσμα να ταλαντεύεται το πόδι όταν πατάει και αυτή η κίνηση δημιούργησε σε εμένα τουλάχιστον πρόβλημα στον αστράγαλο

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Εξαιρετικό το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του είναι πολύ ακριβή παίζει από 108 ευρώ μέχρι 195 όταν το βρείτε με 108 προτιμήστε το συνιστών επιφύλακτα έχει στενή γραμμή χρειάζεται να το πάρετε με 1,5 νούμερο μεγαλύτερο ς από ότι είναι τα nike

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η ένατη εκδοχή της βραβευμένης σειράς Clifton έχει κυκλοφορήσει, ελαφρύτερη και πιο μαλακή από ποτέ. 

Εξαλείφοντας το βάρος και προσθέτοντας 3 χιλιοστά σε ύψος στοίβας, το νέο Clifton 9 προσφέρει μια αναζωογονημένη εμπειρία κάτω από το πόδι με νέο αφρό που ανταποκρίνεται και βελτιωμένο σχεδιασμό της εξωτερικής σόλας. Αφαιρώντας τις επικαλύψεις και τα hotmelts, το απογυμνωμένο επάνω μέρος έχει δημιουργηθεί συνειδητά με μια πιο βελούδινη φτέρνα, αντανακλαστικό πάνελ στη φτέρνα και βελτιωμένη γλώσσα.

Λεπτομέρειες:

  • Ελαφρύ πλέγμα στο πάνω μέρος για μέγιστη διαπνοή
  • Τεχνολογία Meta-Rocker για ομαλότερο τρέξιμο
  • Η ενδιάμεση σόλα EVA πλήρους συμπίεσης παρέχει εξαιρετική προστασία
  • Εξωτερική σόλα σχεδιασμένη για ομαλή και σταθερή διαδρομή και πλήρη επαφή με το έδαφος
  • Στρατηγικά τοποθετημένες ζώνες από καουτσούκ υψηλής αντοχής στην εξωτερική σόλα για μείωση του βάρους
  • Βάρος: 250 γρ.
  • Drop (Διαφορά ύψους φτέρνας με μπροστινό μέρος παπουτσιού): 5 χιλ.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
1127895-HMBC
Τύπος
Running
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Γκρι
Δημοφιλής Σειρά
Hoka Clifton
Εφαρμογή
Φαρδιά
Εσωτερικός πάτος
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
EVA
Drop
5 mm
Βάρος
250 gr
Ορθοστασία
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (429)

  1. 351
  2. 41
  3. 17
  4. 13
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

ykardasis
5
18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Προερχόμενος από ένα παπούτσι τσιμεντόπλακα (asics nimbus 24), ανακάλυψα ότι δεν είναι τυχαίο που το συγκεκριμένο μαζεύει τόσες καλές κριτικές. Προπονούμαι για 10χλ, τρέξιμο τα έχω εδώ και ένα μήνα και ήδη έχω κατεβάσει τον χρόνο μου περίπου 40 sec. Ελαφρύ παπούτσι, τρομερή άνεση δεν νιώθω ανωμαλίες του δρόμου, σταθερό πάτημα και δεν αφήνει τους μυς γύρω από την κνήμη να υποφέρουν από τους συνεχείς κραδασμούς (πολύ σημαντικό για μένα που ει΄μαι υπέρβαρος). Αν κάποιος κάνει surges (σπριντάκια) εκεί ίσως να μην έχει αίσθηση πατήματος και ταχύτητας αλλά αν αυτό είναι απλά ένα μέρος της προπόνησης του τότε παλεύεται. Άλλωστε είναι παπούτσια αποστάσεων. Το μόνο μείον ίσως ότι δεν αναπνέει τόσο καλά το πόδι και το καλοκαίρι θα ζορίζει λίγο το πράμα. Όσο για την διάρκεια στον χρόνο και φθορά, ειδικά για τρέξιμο τα αθλητικά παπούτσια αντέχουν μέχρι τα 550-600 χλμ συνολικά, μετά κάθονται τα πάντα μέσα στην σόλα (μεσόσολα κλπ.) και ό,τι παπούτσι και να είναι χρειάζεται αντικατάσταση. Για κάποιον λοιπόν που τρέχει συστηματικά τότε μιλάμε για διάρκεια κάνα χρόνο το πολύ ασχέτως εξωτερικής φθοράς.
Edit: Μετά από 620 χλμ. ήρθε η ώρα για απόσυρση, ήδη είχαν ξεκινήσει οι μικροενοχλήσεις στα τελευταία χλμ. Άψογο παπούτσι ουδέτερο στο τρέξιμο, πολύ καλή ισορροπία, αν και παλαιότερο μοντέλο παραμένουν κορυφαία. Εξωτερική φθορά μηδαμινή, ένα πολύ μικρό σκισιματάκι εκεί που τσακίζει στο πλάι το ένα παπούτσι "κλάιν". Ακόμα και οι σόλες είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Για όποιον ψάχνει ένα ελαφρύ παπούτσι με μεγάλη απορρόφηση κραδασμών το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Μοναδικό ίσως μείον, καλοκαίρι ζόρισε με την ζέστη κάπως, το ύφασμα δεν ανέπνεε τόσο καλά αλλά τίποτα το φοβερό

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
Σου φάνηκε χρήσιμη;

thanasis.neoxori
2
6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πρώτη φορά πήρα Hoka και βλέποντας κριτικές κ τα σχετικά τα αντί για 46 τα πήρα 46 2/3… Είναι σχετικά εντάξει στο νούμερο. Ελαφρύ παπούτσι κ ψιλό άνετο.
Τα πήρα για τη δουλειά μου (σέρβις) και στο τετράμηνο έχουν ανοίξει τόσο από κάτω όσο και στα πλαϊνά. Σίγουρα ΔΕΝ αξίζουν τα λεφτά τους

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Kostas Mporas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    The store was great with delivery time and processing. The two stars are for the product. Hoka is not producing great quality shoes anymore.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι τα 600 χιλιόμετρα είναι αψογα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην αρχή ήταν σφιχτά στο πόδι, έπειτα ανοίξανε.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Από άλλες χώρες

  • giorghs_giorghs

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ορθοστασία, σεζόν σε ταβέρνες και τέτοιες ζορικες δουλειές δεν βρίσκεις καλύτερο.. επίσης θετικό ότι στεγνώνουν σχετικά γρήγορα και δεν χαλάνε στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία.. από αντοχή και ποιότητα κατασκευής επίσης αρκετά καλά και γερά.. γενικώς τα πήρα δεύτερη φορά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emy_Koumadaki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτες εντυπώσεις: ωραία αίσθηση πατήματος, κομψή σχεδίαση, πολύ ελαφρύ. Θα επανέλω μετά τη χρήση του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Mastorakos50
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Μου πήρε μια εβδομάδα να πάρουν την φόρμα του ποδιού, αλλά ύστερα από τις πρώτες μέρες τα παπούτσια είναι απίστευτα άνετα!

    Να σημειώσω ότι τα πήρα για δουλειά με ορθοστασία και εκρηκτικές κινήσεις (μπαρ) και όχι για τρέξιμο όπου είναι ο σκοπός τους!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorghs_giorghs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα πήρα για ορθοστασία, είμαι σερβιτόρος και μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει "ακριβά" παπουτσια, (έπαιζα περίπου μέχρι 70+ €, όπου συνήθως τα καλύτερα ήταν Reebok ή Adidas).. όταν λοιπόν κρατάς πάντα τον δίσκο στο αριστερό και οι βάρδιες πολλές φορές ξεπερνάνε τις 13 ώρες καταπονούνται συγκεκριμένα σημεία του σώματος πολύ περισσότερο και σε διαλύει στους πόνους η δουλειά... είδα όντως διαφορά με αυτό το παπούτσι, δεν νομίζω να ξαναδουλέψω με φθηνά.. σαν ποιότητα κατασκευής είναι οκ, αντέχουν παραπάνω από ότι είχα μέχρι τώρα. Είναι ελαφριά. Για πλύσιμο τα έβαλα στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία και στεγνώνουν πολύ γρήγορα, ενώ δεν αλλοιώθηκε καθόλου το σχήμα κλπ.. Για 120€ λοιπόν πιστεύω αξίζουν και κατά 99% θα τα ξαναπάρω!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Oikonomou6679
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ελαφριά, άνετα, μαλακά , με πολυ καλή απορρόφηση κραδασμών.
    ΑΛΛΑ, δύο (2) ζευγάρια που αγόρασα σε διαφορετική χρονική περίοδο μου έβγαλαν πρόβλημα.
    Το πρώτο ζευγάρι μέσα σε ένα χρόνο, ξεκολλησαν και τα δύο παπούτσια, και στις δύο πλευρές τους εξωτερικά και εσωτερικά, η βάση της σόλας στην ένωση με το ύφασμα. Χρήση για καφέ, περπάτημα και ελάχιστα τρέξιμο στην πόλη.
    Στο δεύτερο ζευγάρι, ξεκόλλησε σε 2 μήνες, το μαύρο κομμάτι της σόλας, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασα. Χρήση μόνο για καφέ και βόλτα.
    2 στα 2 , δεν το θεωρώ τυχαίο.
    Αδικαιολογητο για τα χρήματα και το brand name.
    Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής, που αδικεί τις πολυ καλές δυνατότητες του παπουτσιού.
    Εδώ ότι πληρώνεις ΔΕΝ παίρνεις !

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Chasakos
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά τα Pegasus (37 αν δεν κάνω λάθος), μου φάνηκαν πολύ άνετα. Είχα πάρει Hoka και στο παρελθόν για μεγαλύτερες αποστάσεις και δε με απογοήτευσαν. Πολύ ωραία παπούτσια για άλλη μια φορά και έχουν διορθώσει και την εμφάνιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dvarlami
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Ξεκόλλησε η το μαύρο κομμάτι της σόλας και φεύγει ακόμα με απλή χρήση σε γηπεδάκι.
    Το άνω μέρος μια χαρά άνετο και χρώμα, αλλά κάτι έχει πάει πολύ λάθος με τις κόλλες στην κατασκευή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_313
    1
    1 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν γράφω σχεδόν ποτέ αξιολόγηση, αλλά...για να προστατεύσω άλλους...Ότι χειρότερο...πονούσαν τα γόνατα απίστευτα, χωρίς λόγο!!! Πήγα ακόμα και σε γιατρό και το μόνο που δεν μου είπε ήταν ότι έφταιγαν τα παπούτσια..Μόλις άλλαξα παπούτσια, έφυγε και ο πόνος. Δεν αξίζει με τίποτα! Πεταμένα λεφτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα χρησιμοποιώ κυρίως για long run και έχω κάνει μέχρι και 26 χλμ με τα συγκεκριμένα παπούτσια. Τις ζεστές μέρες ζεσταίνονται αρκετά καθώς είναι πιο χοντρά από άλλα παπούτσια χωρίς όμως να δυσκολεύουν. Στα δικά μου πόδια όλα τα hoka κάθονται μια χαρά, γνωρίζω όμως ότι δεν τους βολεύουν όλους οπότε ίσως να χρειαστεί να τα δοκιμάσετε. Για ερασιτεχνικό τρέξιμο τα θεωρώ πολύ τίμια για την τιμή τους. Έχω κάνει σίγουρα 150 χλμ με τα συγκεκριμένα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, ενώ δεν δείχνουν να έχουν χάσει τη φόρμα τους. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες εταιρείες κυρίως λόγω τιμών που παίζουν στην αγορά, αλλά ψάχνοντας γενικά πολλοί προτείνουν τα συγκεκριμένα παπούτσια για πιο βαρείς αθλητές. Ο ίδιος ζυγίζω 98 κιλά οπότε μπορώ να πω ότι όντως βολεύουν. Κάτοχος των rincon 3 και 4 βλέπω τη διαφορά ειδικά όταν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα σε μια προπόνηση. Προφανώς εάν κάποιος κυνηγάει επιδόσεις θα πρέπει να κοιτάξει σε κάτι ακριβότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanasis.neoxori
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά πήρα Hoka και βλέποντας κριτικές κ τα σχετικά τα αντί για 46 τα πήρα 46 2/3… Είναι σχετικά εντάξει στο νούμερο. Ελαφρύ παπούτσι κ ψιλό άνετο.
    Τα πήρα για τη δουλειά μου (σέρβις) και στο τετράμηνο έχουν ανοίξει τόσο από κάτω όσο και στα πλαϊνά. Σίγουρα ΔΕΝ αξίζουν τα λεφτά τους

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • S__Dellios
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Δύο μήνες μετά την αγορά φορεμένα μετρημένες φορές έφυγε το κάτω μέρος σε δρόμο άσφαλτο ούτε καν χώμα . Απαράδεκτη σχέση ποιότητας τιμής

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaef
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Όμορφα, άνετα, πολύ μαλακά, σταθερά, φαίνονται ευαίσθητα στο χρόνο, και στη σκληρή χρήση. Αρκετά ακριβά για αυτό που είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makis89
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό παπούτσι για αυτούς που έχουν πάτημα προς τα έξω (υποπρηνισμό), καθώς είναι ενισχυμένο στο έξω μέρος του πέλματος με αποτέλεσμα να πετάει το πόδι προς τα μέσα. Πανάλαφρο και μαλακό στο πάτημα, σαν να πατάς σε σύννεφο. Τα έχω για καθημερινή απλή χρήση, για άσκηση και γυμναστική δεν έχω γνώμη ακόμα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tioannis24
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τελειο παπουτσι, το καλυτερο που ειχα ποτε, για περπατημα και τρεξιμο. Προσοχη στη χρηση τους, ειναι αρκετα ευαισθητα. Μην κανετε αγροτικες δουλειες, μην κλωτσατε πορτες, μην κλωτσατε τραχειες, σκληρες ή αιχμηρες επιφανειες οταν τα φορατε.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RhOX
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο παπούτσι αλλά αγοράστε 1 νούμερο πάνω από το δικό σας αν θέλετε να πάτε για ημιμαραθώνιο και μαραθώνιο γιατί 2 νύχια μου μαύρισαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G_Drak
    4
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Κάτοχος όλων των Asics Novablast μέχρι πρόσφατα είπα να τα δοκιμάσω. Διαφορές: είναι πιο μαζεμένα σε πλάτος και επομένως κάνω πιο κοντινά βήματα γιατί στα nova πάταγα λίγο πιο ανοιχτά λόγω της μεγάλης σόλας πίσω. Σε απορρόφηση δε φαίνεται να είναι ίδιο, μάλλον έχει λιγότερη αλλά είναι σίγουρα πιο σταθερό και ένα με το πόδι. Τρέχω 10-15km και δεν τα ένιωθα στο τέλος, είναι ελαφριά. Από ζέστη μόνο έχει αρκετή, δεν έχει ιδανικό εξαερισμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LazyThanasis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πανέμορφα, πούπουλο και ίσως τα πιο άνετα αθλητικά τρεξίματος (μέχρι 10χλμ θα τρέξω) που έχω φορέσει. Μόνο μασάζ στην πατούσα δεν κάνει ! Το λέω αυτό παρότι προέρχομαι από χρόνια με Saucony! Τα φοράω και γυμναστήριο cross training κλπ. Προσωπικά τα βρίσκω αεράτα και το πόδι αναπνέει πολύ καλά.
    Όσον αφορά το νούμερο, έχουν κανονική φόρμα. Πχ 43κ1/3 φοράω στα Stan Smith, το ίδιο κι εδώ . Ουσιαστικά ό,τι νούμερο φοράω εν γένει σε sneakers

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Spanos61
    2
    3 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα δύο αστέρια πάνε για την άνεση και την εμφάνιση. κατά τα άλλα και μετά από 1.5 χρόνο χρήσης, έχω να πω ότι έχουν φθαρεί πολύ, ειδικά στην σόλα, έχουν ξεκολλήσει τα μαύρα πλαστικά που έχει. Επίσης από την πρώτη μέρα που τα φόρεσα, μυρίζουν άσχημα κάθε φορά μετά την χρήση. Δεν πρόκειται να ξανά επιλέξω την συγκεκριμένη μάρκα. υπερβολικά υπερτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npfn536
    5
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    I work for Skroutz last mile as a driver, I am 140 kg ( 280 lbs. ) and I feel super light and fast to run distances between stops to deliver packages.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hliasam
    3
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    δυστυχώς από την επόμενη κιόλας μέρα μετά από μερικά χιλιόμετρα περπάτημα μου δημιουργήσανε πρόβλημα στον αστράγαλο και από τότε με ενοχλεί αρκετά . δυστυχώς δεν έχουνε σταθερό πάτημα με αποτέλεσμα να ταλαντεύεται το πόδι όταν πατάει και αυτή η κίνηση δημιούργησε σε εμένα τουλάχιστον πρόβλημα στον αστράγαλο

    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Εξαιρετικό το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του είναι πολύ ακριβή παίζει από 108 ευρώ μέχρι 195 όταν το βρείτε με 108 προτιμήστε το συνιστών επιφύλακτα έχει στενή γραμμή χρειάζεται να το πάρετε με 1,5 νούμερο μεγαλύτερο ς από ότι είναι τα nike

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
175,00 €
4,00 € σε Skroutz Point
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα