Η πρέσα με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται: ισιώνει τα μαλλιά γρήγορα, εύκολα και με πολύ καλό αποτέλεσμα που διαρκεί. Οι κεραμικές πλάκες γλιστρούν ομαλά στα μαλλιά και η θερμοκρασία ρυθμίζεται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες μου.
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί οι πρέσες της GHD θεωρούνται τόσο ανώτερες ώστε να δικαιολογούν τη μεγάλη διαφορά στην τιμή. Έχοντας χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη Remington για αρκετό καιρό, δεν έχω νιώσει ότι μου λείπει κάτι ή ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι αισθητά καλύτερο. Ζεσταίνεται γρήγορα, είναι αξιόπιστη και κάνει τη δουλειά της άψογα.
Για τα χρήματά της, τη θεωρώ εξαιρετική επιλογή και μία από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει για την περιποίηση των μαλλιών μου. Αν ψάχνετε μια αποτελεσματική πρέσα χωρίς να ξοδέψετε μια μικρή περιουσία, τη συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.