Πρέσες Μαλλιών

Remington Keratin Therapy Pro S8593 Πρέσα Μαλλιών με Κεραμικές Πλάκες

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα...

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα βελτιστοποιεί τη θερμοκρασία.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνεται γρήγορα και είναι γρήγορη στο ίσιωμα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 4 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα βελτιστοποιεί τη θερμοκρασία.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνεται γρήγορα και είναι γρήγορη στο ίσιωμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Ψηφιακή οθόνη, 5 ρυθμίσεις θερμοκρασίας από 160-230ºC
  • Κλείδωμα θερμοκρασίας
  • Περιστρεφόμενο καλώδιο 1,8m
  • Αισθητήρα για την προστασία θερμότητας με κουμπί ON/OFF και λαμπάκι ένδειξης
  • Λειτουργία Turbo Boost
  • Επιπλέον πλάκα για ακόμη περισσότερη πίεση στα μαλλιά
  • Tαχεία προθέρμανση σε 15"

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Κεραμικές Πλάκες
Ναι
Ατμός
Όχι
Επαγγελματική
Όχι
Ισχύς
-
Μέγιστη Θερμοκρασία
230 °C
Mini
-

Λεπτομέρειες

Φαρδιές Πλάκες
Όχι
Επίστρωση Τουρμαλίνης
Όχι
Ionic
Όχι
Επίστρωση Τιτανίου
Όχι
Χρώμα
Ασημί
Επίστρωση Κερατίνης
Ναι
Ειδικά Χαρακτηριστικά
Περιστρεφόμενο Καλώδιο
Σειρά
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1921)

Αξιολογήσεις

  1. 1491
  2. 253
  3. 97
  4. 38
  5. 42
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Maria_maria1585160763
4
27 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Έχω τελειώσει κομμωτική (δεν το εξασκω πλέον). Έως τώρα ίσιωνα τα μαλλιά μου με επαγγελματικό πιστολάκι. Όχι σε καθημερινή βάση.
Έχω μαλλιά σπαστά και λεπτή τρίχα και γενικά φριζαρουν εύκολα. Την χρησιμοποίησα στους 200 βαθμούς λόγο λεπτής τρίχας. Με δύο σωστά περάσματα είχε το αποτέλεσμα που ήθελα και διάρκεια έως το επόμενο λούσιμο και το μαλλί καρφί.
Έκανα ακριβώς ίδια χρήση και στην αδελφή μου που έχει σγουρά μαλλιά, πυκνά και λεπτή τρίχα που φριζαρει. Είχε και σε εκείνη εξίσου πολύ καλό αποτέλεσμα και διάρκεια δεν το περίμενα ! Χρήση 200 βαθμούς και εκείνη.
Το αν και πόσο ταλαιπωρεί τα μαλλιά είναι θέμα συχνότητας και σωστής χρήσης του προϊόντος πάντα!!!
Πρεσα πάντως που να μην ταλαιπωρεί καθόλου τα μαλλιά μην γελιομαστε δεν υπάρχει ακόμα κι αν είναι επαγγελματική!
Πάντως αυτή αξίζει τα λεφτά της!!!
Θα την αγόραζα ξανά!

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

ldnt
1
40 στους 48 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Aπαράδεκτη συσκευή. Μετά από μήνες χρήσης έχω να πω τα εξής. Ισιώνει πολύ καλά, κρατάει το ίσιωμα για μέρες (όχι επειδή είναι καλό το σίδερο αλλά επειδή καίει υπερβολικά. Τα καλά/επαγγελματικά σίδερα δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα με χαμηλή θερμοκρασία) αλλά μου έχει καταστρέψει τις άκρες. Χρησιμοποιούσα χρόνια άλλη ισιωτικη της ίδιας εταιρείας, μέρα παρά μέρα και με την ανάλογη φροντίδα με τα κατάλληλα προϊόντα δεν είχα ποτέ φθορά στα μαλλιά μου πέρα από την ελάχιστη αναμενόμενη. Από όταν χάλασε η παλιά και άλλαξα σε αυτή τα μαλλιά μου έχουν γίνει πολύ άγρια στις άκρες και οι τρίχες είναι σπασμένες. Κάνουν ψαλιδα πάνω στην ψαλιδα και κόβονται παντού. Και τα μαλλιά μου είναι πολύ χοντρά και ανθεκτικά να σημειώσω, δεν είναι η λεπτή τριχούλα που σπάει εύκολα ούτε τα έχω βάψει ποτέ για να είναι ταλαιπωρημένα. Το μόνο που έχω αλλάξει είναι η ισιωτικη. Θα αναγκαστώ να τη δώσω και να πάρω άλλη. Μου κατέστρεψε τα μαλλιά με 3 μήνες χρήση. Δυστυχώς θα θαφτεί η κριτική γιατί το προιον έχει υπερβολικά πολλές καλές κριτικές αλλά αν τυχόν κάποιος το βλέπει μακριά! Μου έχει κοστίσει πάρα πολυ ακριβά αυτό το σίδερο σε κουρέματα, θεραπείες και προιόντα για να επανέλθει το μαλλί μου. Τσιγκουνεύτηκα να δώσω λίγα χρήματα παραπάνω και να πάρω ένα επαγγελματικό σίδερο και τώρα το έχω πληρώσει πολύ πιο ακριβά για να συνέλθει το μαλλί μου. Παιδιά βάλτε λεφτά στην άκρη και αγοράστε GHD ή CHI. Μήν κάνετε το ίδιο λάθος με εμένα. Σώστε τα μαλλιά σας.

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Από άλλες χώρες

  • Grammenou_Ariadni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η πρέσα με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται: ισιώνει τα μαλλιά γρήγορα, εύκολα και με πολύ καλό αποτέλεσμα που διαρκεί. Οι κεραμικές πλάκες γλιστρούν ομαλά στα μαλλιά και η θερμοκρασία ρυθμίζεται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες μου.

    Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί οι πρέσες της GHD θεωρούνται τόσο ανώτερες ώστε να δικαιολογούν τη μεγάλη διαφορά στην τιμή. Έχοντας χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη Remington για αρκετό καιρό, δεν έχω νιώσει ότι μου λείπει κάτι ή ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι αισθητά καλύτερο. Ζεσταίνεται γρήγορα, είναι αξιόπιστη και κάνει τη δουλειά της άψογα.

    Για τα χρήματά της, τη θεωρώ εξαιρετική επιλογή και μία από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει για την περιποίηση των μαλλιών μου. Αν ψάχνετε μια αποτελεσματική πρέσα χωρίς να ξοδέψετε μια μικρή περιουσία, τη συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eaggel4266
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μάλλον οι διθυραμβικές κριτικές αφορούν στο ακριβό μοντέλο της συγκεκριμένης εταιρείας. Το οικονομικό δεν είναι καθόλου καλό: δεν ισιώνει γρήγορα τα μαλλιά, έχει μια περίεργη μυρωδιά και δεν είμαι ακόμη σίγουρη για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί. Το bellissima (ανάλογου κόστους) έκανε σίγουρα καλύτερη δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_K_8138
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω από το 2022 και ζεί ακόμα ! Την είχα πάρει κυρίως για εκδρομές και ταξίδια, καθώς είναι βολική στη μεταφορά, και για τα λεφτά της αξίζει, κανεί και μπούκλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dandromachi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι ελαφριά, βολική και ασφαλής μέσα στη θήκη της. Κάνει τα μαλλιά μεταξένια με 1-2 περάσματα. Ελπίζω να μου κρατήσει χρόνια αλλά αν χρειαζόταν να αγοράσω ξανά, πάλι αυτή θα έπαιρνα. :-)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny19
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τη χρησιμοποιω σε σγουρό μαλλί και για να είμαι σίγουρη βάζω τη λειτουργία σε 220oC (πάντα να βάζετε πριν θερμοπροστατευτικο για να προστατευετε την τρίχα σας). Τα μαλλιά ισιωνουν στη 2-3 περασιά που είναι πραγματικά τέλειο. Η πιο value for money επιλογή σε ιδιωτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Xaritou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Κάνει το μαλλί καρφί χωρίς υπερβολές και έχω σπαστό που φριζαρει πολυ εύκολο. επίσης δεν καίει τα μαλλιά...ειναι η καλύτερη, δεν εχω λογια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Hristova
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω 7 χρόνια είναι ότι καλύτερο δεν έχει πάθει τιποτααα τα ισιώνει τέλεια είμαι τέρμα ευχαριστημένη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheBiggestL
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την αγόρασα πρώτη φορά το 2017. Την είχα χρόνια πριν την χαρίσω. Μετά από πολλές πρέσες (Alea Therapy, Demeliss Titanium, Izzy Steam Pro, Remington Silk) γύρισα σε αυτήν. Έχω λεπτά αλλά πυκνά μαλλιά, ίσια μέχρι το σαγόνι και μετά γίνονται μπούκλες, μακριά μέχρι τη μέση, γενικά φριζάρουν πάρα πολύ. Όλες οι υπόλοιπες πρέσες τα ίσιωναν φαινομενικά μόνο ήταν puffy και δεν κρατούσε το ίσιωμα. Η συγκεκριμένη ήταν η μόνη που έστρωνε σε μεγάλο βαθμό τα μαλλιά μου και ήταν λεία και γυαλιστερά. Οπότε μόλις την αγόρασα πάλι, δεδομένης της τιμής της κιόλας δεν το συζητάω. Και επειδή γενικά έχω δύσκολα μαλλιά να επισημάνω κάτι, όποια πρέσα και να πάρετε εάν δεν διαλέγετε σωστά προιόντα για τις ανάγκες των μαλλιών σας και δεν προηγηθεί σωστή περιποίηση μην περιμένετε να κάνουν θαύματα για εσάς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skydiver
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δεν είναι τόσο καλή όσο μια παλαιότερη που είχα (ίσης αξίας - ποιότητας). Μεγάλο μειονέκτημα το ότι δεν σβήνει μόνη της μετά από κάποια ώρα, αν για παράδειγμα την ξεχάσεις ανοιχτή, θα συνεχίζει να δουλεύει απ' αόριστον με κίνδυνο πιθανή πυρκαγιά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Robora58
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω από το 2017 και δεν έχει πάθει τίποτα! Πραγματικά αξίζει! Σχολιάζω για να δείτε τις αντοχές που έχει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilektra_lykou
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά ισιώνει μια χαρά και σχετικά γρήγορα, χωρίς πολλά περάσματα. Σημειώνεται ότι έχω πολύ μαλλί, μακρύ και χοντρή τρίχα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι είχε εξαρχής μια μυρωδιά σαν καμμένο πλαστικό, προτού καν χρησιμοποιηθεί. Έχω χρησιμοποιήσει το προϊόν 3 φορές και μετά από κάθε χρήση μυρίζουν και τα μαλλιά μου σαν καμμένο πλαστικό. Είναι επειδή είναι «καινούργιο»; Εάν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία, παρακαλώ ας μου απαντήσει στην κριτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChristinaMour
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Σούπερ για τα χρήματα της. Την έχω 1 χρόνο και δεν έχει χάσει την απόδοσή της. Προσοχή, πάντα με προστατευτικό γιατί εύκολα δημιουργείται ψαλίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex-si
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω λίγο καιρό . Έχω εύκολα μαλλιά οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν είναι τόση καλή
    Εμένα τα ισιώνει κατευθείαν
    Αυτό που μου άρεσε είναι πως κάνει ένα ήχο όταν είναι έτοιμη για χρήση
    Επίσης δεν μπορείς εύκολα να κάνεις διότι είναι λίγο χοντρή η πλάκα της οπότε δεν σε ακουμπάει η καυτή επιφάνεια στο αυτί στο μέτωπο ή γενικά στο κεφάλι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerinanikolaou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εξαιρετική! Με έχει σώσει! Ζεσταίνεται πολύ γρήγορα, έχει επιλογή θερμοκρασίας, είναι τέλεια και για μπούκλες και για ισιωμα. Τη συνιστώ με όλη μου την καρδιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asiminaalexa
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είχα την steam pro της izzy, η οποία όμως έσκασε στα χέρια μου και δεν ήθελα την ίδια, οπότε πήρα αυτήν. Είναι μια απλή ισιωτική, τίποτα τρομερό. Μπούκλες δεν έχω καταφέρει να κάνω, ίσως φταίει που δε ζεσταίνεται και το κάτω μέρος. Σίγουρα θα ξανά πάρω με ατμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ionlo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Για τα λεφτά της είναι εξαιρετική. Την έχω παραπάνω από 1 χρόνο και με έχει βολέψει πολύ. Είτε ίσιωμα είτε μπούκλα τα κάνει πολύ ωραία και κρατάνε. Θα την αγόραζα και πάλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Pi_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η καλύτερη ισιωτικη!! Την έχω 7 χρόνια και δουλεύει άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα, με ένα καλό θερμοπροστατευτικο τα μαλλιά μένουν άθικτα και λάμπουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolia.Batzia
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μου τα ηλεκτριζε χωρις να τα ισιωνει, δν ξερω αν ελαβα ελατωματικο προιον ή αν απλα ειναι ετσι η ισιωτικη, παντως δν τη χρησιμοποιησα καθολου εν τελη. Κατα τα αλλα εχει καλο μεγεθος και συσκευασια γ ταξιδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Stella
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολυ ωραια ισιωτικη, θερμοκρασια πιανει σε ενα λεπτό το πολυ... Μετα απο φυσημα με πιστολακι κανω ενα γρήγορο περασμα σε χοντρές τουφες κ γίνονται τελεια... Μπορεις κ μπούκλες να κανεις απλα υελει λιγο να το βρεις με τη φορα.... Μπορω να πω οτι μ κρατανε τα μαλλια κ ας ιδρωνω ακομα κ τον χειμωνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Eirini_Zouroudi
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα επειδή είχε τις καλύτερες αξιολογήσεις , αλλά τώρα αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των κριτικών .Ισιώνει τα μαλλιά , αλλά τα καίει και αφήνει και μια δυσάρεστη μυρωδιά καμένου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μετά από 4 χρόνια που την έχω δεν έχω κανένα παράπονο απολύτως. Είναι ακόμα σαν καινούρια (την προσέχω κιόλας εννοείται) , δεν έχει χαλάσει τιποτα πάνω της. Είναι απίστευτα καλή για τα χρηματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nurse_nurse
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δεν την χρησιμοποιώ συνέχεια αλλά όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει είναι αποτελεσματική και δεν καταστρέφει την τρίχα. Έχω μείνει ευχαριστημένη, τονίζω όμως ότι την χρησιμοποιώ μια στο τόσο. Η χρήση που κάνω είναι για ίσιωμα.

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikol_vas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την αγόρασα επειδή έχει παγκόσμια τάση και πρόκειται να ταξιδέψω Αμερική. Γενικά δεν θα την χρησιμοποιούσα σαν την βασική μου ισιωτικη, ειδικά σε σύγκριση με την κλασική ασήμι bellísima που έχω ή οποία δεν πιάνεται. Εχω πολύ χοντρή τρίχα και πολύ μακριά και πυκνά μαλλιά. Σε χρόνο δεν μου πήρε πολύ να τα ισιωσω, πάντα με θερμοπροστασια. Επίσης καμμένο δεν μου μύρισε, απλά στην πρώτη χρήση υπάρχει μια μυρωδιά ζεστού πλαστικού η οποία έφυγε μετά από τρία τέσσερα λεπτά που την άφησα στη πρίζα. Εχει κάπως φθηνή κατασκευή αλλά θεωρώ για ταξίδια είναι αυτό που έψαχνα. Μένει να βεβαιωθώ ότι λειτουργεί και στην αμερικανική τάση…

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

167 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Vagia_Stayroulaki5291

Τι διαφορά έχει από την Remington Keratin Therapy Pro S8590 Πρέσα Μαλλιών με Κεραμικές Πλάκες

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα βελτιστοποιεί τη θερμοκρασία.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνεται γρήγορα και είναι γρήγορη στο ίσιωμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Ψηφιακή οθόνη, 5 ρυθμίσεις θερμοκρασίας από 160-230ºC
  • Κλείδωμα θερμοκρασίας
  • Περιστρεφόμενο καλώδιο 1,8m
  • Αισθητήρα για την προστασία θερμότητας με κουμπί ON/OFF και λαμπάκι ένδειξης
  • Λειτουργία Turbo Boost
  • Επιπλέον πλάκα για ακόμη περισσότερη πίεση στα μαλλιά
  • Tαχεία προθέρμανση σε 15"

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Κεραμικές Πλάκες
Ναι
Ατμός
Όχι
Επαγγελματική
Όχι
Ισχύς
-
Μέγιστη Θερμοκρασία
230 °C
Mini
-

Λεπτομέρειες

Φαρδιές Πλάκες
Όχι
Επίστρωση Τουρμαλίνης
Όχι
Ionic
Όχι
Επίστρωση Τιτανίου
Όχι
Χρώμα
Ασημί
Επίστρωση Κερατίνης
Ναι
Ειδικά Χαρακτηριστικά
Περιστρεφόμενο Καλώδιο
Σειρά
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1921)

  1. 1491
  2. 253
  3. 97
  4. 38
  5. 42
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Maria_maria1585160763
4
27 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Έχω τελειώσει κομμωτική (δεν το εξασκω πλέον). Έως τώρα ίσιωνα τα μαλλιά μου με επαγγελματικό πιστολάκι. Όχι σε καθημερινή βάση.
Έχω μαλλιά σπαστά και λεπτή τρίχα και γενικά φριζαρουν εύκολα. Την χρησιμοποίησα στους 200 βαθμούς λόγο λεπτής τρίχας. Με δύο σωστά περάσματα είχε το αποτέλεσμα που ήθελα και διάρκεια έως το επόμενο λούσιμο και το μαλλί καρφί.
Έκανα ακριβώς ίδια χρήση και στην αδελφή μου που έχει σγουρά μαλλιά, πυκνά και λεπτή τρίχα που φριζαρει. Είχε και σε εκείνη εξίσου πολύ καλό αποτέλεσμα και διάρκεια δεν το περίμενα ! Χρήση 200 βαθμούς και εκείνη.
Το αν και πόσο ταλαιπωρεί τα μαλλιά είναι θέμα συχνότητας και σωστής χρήσης του προϊόντος πάντα!!!
Πρεσα πάντως που να μην ταλαιπωρεί καθόλου τα μαλλιά μην γελιομαστε δεν υπάρχει ακόμα κι αν είναι επαγγελματική!
Πάντως αυτή αξίζει τα λεφτά της!!!
Θα την αγόραζα ξανά!

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

ldnt
1
40 στους 48 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Aπαράδεκτη συσκευή. Μετά από μήνες χρήσης έχω να πω τα εξής. Ισιώνει πολύ καλά, κρατάει το ίσιωμα για μέρες (όχι επειδή είναι καλό το σίδερο αλλά επειδή καίει υπερβολικά. Τα καλά/επαγγελματικά σίδερα δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα με χαμηλή θερμοκρασία) αλλά μου έχει καταστρέψει τις άκρες. Χρησιμοποιούσα χρόνια άλλη ισιωτικη της ίδιας εταιρείας, μέρα παρά μέρα και με την ανάλογη φροντίδα με τα κατάλληλα προϊόντα δεν είχα ποτέ φθορά στα μαλλιά μου πέρα από την ελάχιστη αναμενόμενη. Από όταν χάλασε η παλιά και άλλαξα σε αυτή τα μαλλιά μου έχουν γίνει πολύ άγρια στις άκρες και οι τρίχες είναι σπασμένες. Κάνουν ψαλιδα πάνω στην ψαλιδα και κόβονται παντού. Και τα μαλλιά μου είναι πολύ χοντρά και ανθεκτικά να σημειώσω, δεν είναι η λεπτή τριχούλα που σπάει εύκολα ούτε τα έχω βάψει ποτέ για να είναι ταλαιπωρημένα. Το μόνο που έχω αλλάξει είναι η ισιωτικη. Θα αναγκαστώ να τη δώσω και να πάρω άλλη. Μου κατέστρεψε τα μαλλιά με 3 μήνες χρήση. Δυστυχώς θα θαφτεί η κριτική γιατί το προιον έχει υπερβολικά πολλές καλές κριτικές αλλά αν τυχόν κάποιος το βλέπει μακριά! Μου έχει κοστίσει πάρα πολυ ακριβά αυτό το σίδερο σε κουρέματα, θεραπείες και προιόντα για να επανέλθει το μαλλί μου. Τσιγκουνεύτηκα να δώσω λίγα χρήματα παραπάνω και να πάρω ένα επαγγελματικό σίδερο και τώρα το έχω πληρώσει πολύ πιο ακριβά για να συνέλθει το μαλλί μου. Παιδιά βάλτε λεφτά στην άκρη και αγοράστε GHD ή CHI. Μήν κάνετε το ίδιο λάθος με εμένα. Σώστε τα μαλλιά σας.

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Από άλλες χώρες

  • Grammenou_Ariadni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η πρέσα με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται: ισιώνει τα μαλλιά γρήγορα, εύκολα και με πολύ καλό αποτέλεσμα που διαρκεί. Οι κεραμικές πλάκες γλιστρούν ομαλά στα μαλλιά και η θερμοκρασία ρυθμίζεται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες μου.

    Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί οι πρέσες της GHD θεωρούνται τόσο ανώτερες ώστε να δικαιολογούν τη μεγάλη διαφορά στην τιμή. Έχοντας χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη Remington για αρκετό καιρό, δεν έχω νιώσει ότι μου λείπει κάτι ή ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι αισθητά καλύτερο. Ζεσταίνεται γρήγορα, είναι αξιόπιστη και κάνει τη δουλειά της άψογα.

    Για τα χρήματά της, τη θεωρώ εξαιρετική επιλογή και μία από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει για την περιποίηση των μαλλιών μου. Αν ψάχνετε μια αποτελεσματική πρέσα χωρίς να ξοδέψετε μια μικρή περιουσία, τη συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eaggel4266
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μάλλον οι διθυραμβικές κριτικές αφορούν στο ακριβό μοντέλο της συγκεκριμένης εταιρείας. Το οικονομικό δεν είναι καθόλου καλό: δεν ισιώνει γρήγορα τα μαλλιά, έχει μια περίεργη μυρωδιά και δεν είμαι ακόμη σίγουρη για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί. Το bellissima (ανάλογου κόστους) έκανε σίγουρα καλύτερη δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_K_8138
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω από το 2022 και ζεί ακόμα ! Την είχα πάρει κυρίως για εκδρομές και ταξίδια, καθώς είναι βολική στη μεταφορά, και για τα λεφτά της αξίζει, κανεί και μπούκλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dandromachi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι ελαφριά, βολική και ασφαλής μέσα στη θήκη της. Κάνει τα μαλλιά μεταξένια με 1-2 περάσματα. Ελπίζω να μου κρατήσει χρόνια αλλά αν χρειαζόταν να αγοράσω ξανά, πάλι αυτή θα έπαιρνα. :-)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny19
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τη χρησιμοποιω σε σγουρό μαλλί και για να είμαι σίγουρη βάζω τη λειτουργία σε 220oC (πάντα να βάζετε πριν θερμοπροστατευτικο για να προστατευετε την τρίχα σας). Τα μαλλιά ισιωνουν στη 2-3 περασιά που είναι πραγματικά τέλειο. Η πιο value for money επιλογή σε ιδιωτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Xaritou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Κάνει το μαλλί καρφί χωρίς υπερβολές και έχω σπαστό που φριζαρει πολυ εύκολο. επίσης δεν καίει τα μαλλιά...ειναι η καλύτερη, δεν εχω λογια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Hristova
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω 7 χρόνια είναι ότι καλύτερο δεν έχει πάθει τιποτααα τα ισιώνει τέλεια είμαι τέρμα ευχαριστημένη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheBiggestL
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την αγόρασα πρώτη φορά το 2017. Την είχα χρόνια πριν την χαρίσω. Μετά από πολλές πρέσες (Alea Therapy, Demeliss Titanium, Izzy Steam Pro, Remington Silk) γύρισα σε αυτήν. Έχω λεπτά αλλά πυκνά μαλλιά, ίσια μέχρι το σαγόνι και μετά γίνονται μπούκλες, μακριά μέχρι τη μέση, γενικά φριζάρουν πάρα πολύ. Όλες οι υπόλοιπες πρέσες τα ίσιωναν φαινομενικά μόνο ήταν puffy και δεν κρατούσε το ίσιωμα. Η συγκεκριμένη ήταν η μόνη που έστρωνε σε μεγάλο βαθμό τα μαλλιά μου και ήταν λεία και γυαλιστερά. Οπότε μόλις την αγόρασα πάλι, δεδομένης της τιμής της κιόλας δεν το συζητάω. Και επειδή γενικά έχω δύσκολα μαλλιά να επισημάνω κάτι, όποια πρέσα και να πάρετε εάν δεν διαλέγετε σωστά προιόντα για τις ανάγκες των μαλλιών σας και δεν προηγηθεί σωστή περιποίηση μην περιμένετε να κάνουν θαύματα για εσάς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skydiver
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δεν είναι τόσο καλή όσο μια παλαιότερη που είχα (ίσης αξίας - ποιότητας). Μεγάλο μειονέκτημα το ότι δεν σβήνει μόνη της μετά από κάποια ώρα, αν για παράδειγμα την ξεχάσεις ανοιχτή, θα συνεχίζει να δουλεύει απ' αόριστον με κίνδυνο πιθανή πυρκαγιά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Robora58
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω από το 2017 και δεν έχει πάθει τίποτα! Πραγματικά αξίζει! Σχολιάζω για να δείτε τις αντοχές που έχει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilektra_lykou
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά ισιώνει μια χαρά και σχετικά γρήγορα, χωρίς πολλά περάσματα. Σημειώνεται ότι έχω πολύ μαλλί, μακρύ και χοντρή τρίχα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι είχε εξαρχής μια μυρωδιά σαν καμμένο πλαστικό, προτού καν χρησιμοποιηθεί. Έχω χρησιμοποιήσει το προϊόν 3 φορές και μετά από κάθε χρήση μυρίζουν και τα μαλλιά μου σαν καμμένο πλαστικό. Είναι επειδή είναι «καινούργιο»; Εάν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία, παρακαλώ ας μου απαντήσει στην κριτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChristinaMour
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Σούπερ για τα χρήματα της. Την έχω 1 χρόνο και δεν έχει χάσει την απόδοσή της. Προσοχή, πάντα με προστατευτικό γιατί εύκολα δημιουργείται ψαλίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex-si
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την έχω λίγο καιρό . Έχω εύκολα μαλλιά οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν είναι τόση καλή
    Εμένα τα ισιώνει κατευθείαν
    Αυτό που μου άρεσε είναι πως κάνει ένα ήχο όταν είναι έτοιμη για χρήση
    Επίσης δεν μπορείς εύκολα να κάνεις διότι είναι λίγο χοντρή η πλάκα της οπότε δεν σε ακουμπάει η καυτή επιφάνεια στο αυτί στο μέτωπο ή γενικά στο κεφάλι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerinanikolaou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εξαιρετική! Με έχει σώσει! Ζεσταίνεται πολύ γρήγορα, έχει επιλογή θερμοκρασίας, είναι τέλεια και για μπούκλες και για ισιωμα. Τη συνιστώ με όλη μου την καρδιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asiminaalexa
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είχα την steam pro της izzy, η οποία όμως έσκασε στα χέρια μου και δεν ήθελα την ίδια, οπότε πήρα αυτήν. Είναι μια απλή ισιωτική, τίποτα τρομερό. Μπούκλες δεν έχω καταφέρει να κάνω, ίσως φταίει που δε ζεσταίνεται και το κάτω μέρος. Σίγουρα θα ξανά πάρω με ατμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ionlo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Για τα λεφτά της είναι εξαιρετική. Την έχω παραπάνω από 1 χρόνο και με έχει βολέψει πολύ. Είτε ίσιωμα είτε μπούκλα τα κάνει πολύ ωραία και κρατάνε. Θα την αγόραζα και πάλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Pi_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η καλύτερη ισιωτικη!! Την έχω 7 χρόνια και δουλεύει άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα, με ένα καλό θερμοπροστατευτικο τα μαλλιά μένουν άθικτα και λάμπουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolia.Batzia
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μου τα ηλεκτριζε χωρις να τα ισιωνει, δν ξερω αν ελαβα ελατωματικο προιον ή αν απλα ειναι ετσι η ισιωτικη, παντως δν τη χρησιμοποιησα καθολου εν τελη. Κατα τα αλλα εχει καλο μεγεθος και συσκευασια γ ταξιδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Stella
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολυ ωραια ισιωτικη, θερμοκρασια πιανει σε ενα λεπτό το πολυ... Μετα απο φυσημα με πιστολακι κανω ενα γρήγορο περασμα σε χοντρές τουφες κ γίνονται τελεια... Μπορεις κ μπούκλες να κανεις απλα υελει λιγο να το βρεις με τη φορα.... Μπορω να πω οτι μ κρατανε τα μαλλια κ ας ιδρωνω ακομα κ τον χειμωνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Eirini_Zouroudi
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα επειδή είχε τις καλύτερες αξιολογήσεις , αλλά τώρα αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των κριτικών .Ισιώνει τα μαλλιά , αλλά τα καίει και αφήνει και μια δυσάρεστη μυρωδιά καμένου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μετά από 4 χρόνια που την έχω δεν έχω κανένα παράπονο απολύτως. Είναι ακόμα σαν καινούρια (την προσέχω κιόλας εννοείται) , δεν έχει χαλάσει τιποτα πάνω της. Είναι απίστευτα καλή για τα χρηματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nurse_nurse
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δεν την χρησιμοποιώ συνέχεια αλλά όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει είναι αποτελεσματική και δεν καταστρέφει την τρίχα. Έχω μείνει ευχαριστημένη, τονίζω όμως ότι την χρησιμοποιώ μια στο τόσο. Η χρήση που κάνω είναι για ίσιωμα.

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikol_vas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Την αγόρασα επειδή έχει παγκόσμια τάση και πρόκειται να ταξιδέψω Αμερική. Γενικά δεν θα την χρησιμοποιούσα σαν την βασική μου ισιωτικη, ειδικά σε σύγκριση με την κλασική ασήμι bellísima που έχω ή οποία δεν πιάνεται. Εχω πολύ χοντρή τρίχα και πολύ μακριά και πυκνά μαλλιά. Σε χρόνο δεν μου πήρε πολύ να τα ισιωσω, πάντα με θερμοπροστασια. Επίσης καμμένο δεν μου μύρισε, απλά στην πρώτη χρήση υπάρχει μια μυρωδιά ζεστού πλαστικού η οποία έφυγε μετά από τρία τέσσερα λεπτά που την άφησα στη πρίζα. Εχει κάπως φθηνή κατασκευή αλλά θεωρώ για ταξίδια είναι αυτό που έψαχνα. Μένει να βεβαιωθώ ότι λειτουργεί και στην αμερικανική τάση…

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;