Πρέσες Μαλλιών

Remington Keratin Therapy Pro S8590 Πρέσα Μαλλιών με Κεραμικές Πλάκες

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα...

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα βελτιστοποιεί τη θερμοκρασία.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνεται γρήγορα και είναι γρήγορη στο ίσιωμα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
25 80
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Electroland 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα βελτιστοποιεί τη θερμοκρασία.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνεται γρήγορα και είναι γρήγορη στο ίσιωμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Ψηφιακή οθόνη, 5 ρυθμίσεις θερμοκρασίας από 160-230ºC
  • Κλείδωμα θερμοκρασίας
  • Περιστρεφόμενο καλώδιο 1,8m
  • Αισθητήρα για την προστασία θερμότητας με κουμπί ON/OFF και λαμπάκι ένδειξης
  • Λειτουργία Turbo Boost
  • Επιπλέον πλάκα για ακόμη περισσότερη πίεση στα μαλλιά
  • Tαχεία προθέρμανση σε 15"

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Κεραμικές Πλάκες
Ναι
Ατμός
Όχι
Επαγγελματική
Όχι
Μέγιστη Θερμοκρασία
230 °C
Mini
Όχι

Λεπτομέρειες

Φαρδιές Πλάκες
Όχι
Επίστρωση Τουρμαλίνης
Όχι
Ionic
Όχι
Επίστρωση Τιτανίου
Όχι
Χρώμα
Ασημί
Επίστρωση Κερατίνης
Ναι
Ειδικά Χαρακτηριστικά
Θήκη Μεταφοράς, Αυτόματη Διακοπή Λειτουργίας, Περιστρεφόμενο Καλώδιο
Σειρά
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1923)

Αξιολογήσεις

  1. 1493
  2. 253
  3. 97
  4. 38
  5. 42
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Maria_maria1585160763
4
27 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Έχω τελειώσει κομμωτική (δεν το εξασκω πλέον). Έως τώρα ίσιωνα τα μαλλιά μου με επαγγελματικό πιστολάκι. Όχι σε καθημερινή βάση.
Έχω μαλλιά σπαστά και λεπτή τρίχα και γενικά φριζαρουν εύκολα. Την χρησιμοποίησα στους 200 βαθμούς λόγο λεπτής τρίχας. Με δύο σωστά περάσματα είχε το αποτέλεσμα που ήθελα και διάρκεια έως το επόμενο λούσιμο και το μαλλί καρφί.
Έκανα ακριβώς ίδια χρήση και στην αδελφή μου που έχει σγουρά μαλλιά, πυκνά και λεπτή τρίχα που φριζαρει. Είχε και σε εκείνη εξίσου πολύ καλό αποτέλεσμα και διάρκεια δεν το περίμενα ! Χρήση 200 βαθμούς και εκείνη.
Το αν και πόσο ταλαιπωρεί τα μαλλιά είναι θέμα συχνότητας και σωστής χρήσης του προϊόντος πάντα!!!
Πρεσα πάντως που να μην ταλαιπωρεί καθόλου τα μαλλιά μην γελιομαστε δεν υπάρχει ακόμα κι αν είναι επαγγελματική!
Πάντως αυτή αξίζει τα λεφτά της!!!
Θα την αγόραζα ξανά!

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

ldnt
1
40 στους 48 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Aπαράδεκτη συσκευή. Μετά από μήνες χρήσης έχω να πω τα εξής. Ισιώνει πολύ καλά, κρατάει το ίσιωμα για μέρες (όχι επειδή είναι καλό το σίδερο αλλά επειδή καίει υπερβολικά. Τα καλά/επαγγελματικά σίδερα δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα με χαμηλή θερμοκρασία) αλλά μου έχει καταστρέψει τις άκρες. Χρησιμοποιούσα χρόνια άλλη ισιωτικη της ίδιας εταιρείας, μέρα παρά μέρα και με την ανάλογη φροντίδα με τα κατάλληλα προϊόντα δεν είχα ποτέ φθορά στα μαλλιά μου πέρα από την ελάχιστη αναμενόμενη. Από όταν χάλασε η παλιά και άλλαξα σε αυτή τα μαλλιά μου έχουν γίνει πολύ άγρια στις άκρες και οι τρίχες είναι σπασμένες. Κάνουν ψαλιδα πάνω στην ψαλιδα και κόβονται παντού. Και τα μαλλιά μου είναι πολύ χοντρά και ανθεκτικά να σημειώσω, δεν είναι η λεπτή τριχούλα που σπάει εύκολα ούτε τα έχω βάψει ποτέ για να είναι ταλαιπωρημένα. Το μόνο που έχω αλλάξει είναι η ισιωτικη. Θα αναγκαστώ να τη δώσω και να πάρω άλλη. Μου κατέστρεψε τα μαλλιά με 3 μήνες χρήση. Δυστυχώς θα θαφτεί η κριτική γιατί το προιον έχει υπερβολικά πολλές καλές κριτικές αλλά αν τυχόν κάποιος το βλέπει μακριά! Μου έχει κοστίσει πάρα πολυ ακριβά αυτό το σίδερο σε κουρέματα, θεραπείες και προιόντα για να επανέλθει το μαλλί μου. Τσιγκουνεύτηκα να δώσω λίγα χρήματα παραπάνω και να πάρω ένα επαγγελματικό σίδερο και τώρα το έχω πληρώσει πολύ πιο ακριβά για να συνέλθει το μαλλί μου. Παιδιά βάλτε λεφτά στην άκρη και αγοράστε GHD ή CHI. Μήν κάνετε το ίδιο λάθος με εμένα. Σώστε τα μαλλιά σας.

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Από άλλες χώρες

  • Grammenou_Ariadni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πρέσα με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται: ισιώνει τα μαλλιά γρήγορα, εύκολα και με πολύ καλό αποτέλεσμα που διαρκεί. Οι κεραμικές πλάκες γλιστρούν ομαλά στα μαλλιά και η θερμοκρασία ρυθμίζεται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες μου.

    Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί οι πρέσες της GHD θεωρούνται τόσο ανώτερες ώστε να δικαιολογούν τη μεγάλη διαφορά στην τιμή. Έχοντας χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη Remington για αρκετό καιρό, δεν έχω νιώσει ότι μου λείπει κάτι ή ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι αισθητά καλύτερο. Ζεσταίνεται γρήγορα, είναι αξιόπιστη και κάνει τη δουλειά της άψογα.

    Για τα χρήματά της, τη θεωρώ εξαιρετική επιλογή και μία από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει για την περιποίηση των μαλλιών μου. Αν ψάχνετε μια αποτελεσματική πρέσα χωρίς να ξοδέψετε μια μικρή περιουσία, τη συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eaggel4266
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μάλλον οι διθυραμβικές κριτικές αφορούν στο ακριβό μοντέλο της συγκεκριμένης εταιρείας. Το οικονομικό δεν είναι καθόλου καλό: δεν ισιώνει γρήγορα τα μαλλιά, έχει μια περίεργη μυρωδιά και δεν είμαι ακόμη σίγουρη για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί. Το bellissima (ανάλογου κόστους) έκανε σίγουρα καλύτερη δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_K_8138
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω από το 2022 και ζεί ακόμα ! Την είχα πάρει κυρίως για εκδρομές και ταξίδια, καθώς είναι βολική στη μεταφορά, και για τα λεφτά της αξίζει, κανεί και μπούκλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dandromachi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ελαφριά, βολική και ασφαλής μέσα στη θήκη της. Κάνει τα μαλλιά μεταξένια με 1-2 περάσματα. Ελπίζω να μου κρατήσει χρόνια αλλά αν χρειαζόταν να αγοράσω ξανά, πάλι αυτή θα έπαιρνα. :-)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny19
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιω σε σγουρό μαλλί και για να είμαι σίγουρη βάζω τη λειτουργία σε 220oC (πάντα να βάζετε πριν θερμοπροστατευτικο για να προστατευετε την τρίχα σας). Τα μαλλιά ισιωνουν στη 2-3 περασιά που είναι πραγματικά τέλειο. Η πιο value for money επιλογή σε ιδιωτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Xaritou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει το μαλλί καρφί χωρίς υπερβολές και έχω σπαστό που φριζαρει πολυ εύκολο. επίσης δεν καίει τα μαλλιά...ειναι η καλύτερη, δεν εχω λογια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Hristova
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 7 χρόνια είναι ότι καλύτερο δεν έχει πάθει τιποτααα τα ισιώνει τέλεια είμαι τέρμα ευχαριστημένη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheBiggestL
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα πρώτη φορά το 2017. Την είχα χρόνια πριν την χαρίσω. Μετά από πολλές πρέσες (Alea Therapy, Demeliss Titanium, Izzy Steam Pro, Remington Silk) γύρισα σε αυτήν. Έχω λεπτά αλλά πυκνά μαλλιά, ίσια μέχρι το σαγόνι και μετά γίνονται μπούκλες, μακριά μέχρι τη μέση, γενικά φριζάρουν πάρα πολύ. Όλες οι υπόλοιπες πρέσες τα ίσιωναν φαινομενικά μόνο ήταν puffy και δεν κρατούσε το ίσιωμα. Η συγκεκριμένη ήταν η μόνη που έστρωνε σε μεγάλο βαθμό τα μαλλιά μου και ήταν λεία και γυαλιστερά. Οπότε μόλις την αγόρασα πάλι, δεδομένης της τιμής της κιόλας δεν το συζητάω. Και επειδή γενικά έχω δύσκολα μαλλιά να επισημάνω κάτι, όποια πρέσα και να πάρετε εάν δεν διαλέγετε σωστά προιόντα για τις ανάγκες των μαλλιών σας και δεν προηγηθεί σωστή περιποίηση μην περιμένετε να κάνουν θαύματα για εσάς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skydiver
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι τόσο καλή όσο μια παλαιότερη που είχα (ίσης αξίας - ποιότητας). Μεγάλο μειονέκτημα το ότι δεν σβήνει μόνη της μετά από κάποια ώρα, αν για παράδειγμα την ξεχάσεις ανοιχτή, θα συνεχίζει να δουλεύει απ' αόριστον με κίνδυνο πιθανή πυρκαγιά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Robora58
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω από το 2017 και δεν έχει πάθει τίποτα! Πραγματικά αξίζει! Σχολιάζω για να δείτε τις αντοχές που έχει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilektra_lykou
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Γενικά ισιώνει μια χαρά και σχετικά γρήγορα, χωρίς πολλά περάσματα. Σημειώνεται ότι έχω πολύ μαλλί, μακρύ και χοντρή τρίχα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι είχε εξαρχής μια μυρωδιά σαν καμμένο πλαστικό, προτού καν χρησιμοποιηθεί. Έχω χρησιμοποιήσει το προϊόν 3 φορές και μετά από κάθε χρήση μυρίζουν και τα μαλλιά μου σαν καμμένο πλαστικό. Είναι επειδή είναι «καινούργιο»; Εάν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία, παρακαλώ ας μου απαντήσει στην κριτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChristinaMour
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σούπερ για τα χρήματα της. Την έχω 1 χρόνο και δεν έχει χάσει την απόδοσή της. Προσοχή, πάντα με προστατευτικό γιατί εύκολα δημιουργείται ψαλίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex-si
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω λίγο καιρό . Έχω εύκολα μαλλιά οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν είναι τόση καλή
    Εμένα τα ισιώνει κατευθείαν
    Αυτό που μου άρεσε είναι πως κάνει ένα ήχο όταν είναι έτοιμη για χρήση
    Επίσης δεν μπορείς εύκολα να κάνεις διότι είναι λίγο χοντρή η πλάκα της οπότε δεν σε ακουμπάει η καυτή επιφάνεια στο αυτί στο μέτωπο ή γενικά στο κεφάλι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerinanikolaou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική! Με έχει σώσει! Ζεσταίνεται πολύ γρήγορα, έχει επιλογή θερμοκρασίας, είναι τέλεια και για μπούκλες και για ισιωμα. Τη συνιστώ με όλη μου την καρδιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asiminaalexa
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα την steam pro της izzy, η οποία όμως έσκασε στα χέρια μου και δεν ήθελα την ίδια, οπότε πήρα αυτήν. Είναι μια απλή ισιωτική, τίποτα τρομερό. Μπούκλες δεν έχω καταφέρει να κάνω, ίσως φταίει που δε ζεσταίνεται και το κάτω μέρος. Σίγουρα θα ξανά πάρω με ατμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ionlo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι εξαιρετική. Την έχω παραπάνω από 1 χρόνο και με έχει βολέψει πολύ. Είτε ίσιωμα είτε μπούκλα τα κάνει πολύ ωραία και κρατάνε. Θα την αγόραζα και πάλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Pi_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη ισιωτικη!! Την έχω 7 χρόνια και δουλεύει άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα, με ένα καλό θερμοπροστατευτικο τα μαλλιά μένουν άθικτα και λάμπουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolia.Batzia
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου τα ηλεκτριζε χωρις να τα ισιωνει, δν ξερω αν ελαβα ελατωματικο προιον ή αν απλα ειναι ετσι η ισιωτικη, παντως δν τη χρησιμοποιησα καθολου εν τελη. Κατα τα αλλα εχει καλο μεγεθος και συσκευασια γ ταξιδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Stella
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια ισιωτικη, θερμοκρασια πιανει σε ενα λεπτό το πολυ... Μετα απο φυσημα με πιστολακι κανω ενα γρήγορο περασμα σε χοντρές τουφες κ γίνονται τελεια... Μπορεις κ μπούκλες να κανεις απλα υελει λιγο να το βρεις με τη φορα.... Μπορω να πω οτι μ κρατανε τα μαλλια κ ας ιδρωνω ακομα κ τον χειμωνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Eirini_Zouroudi
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το αγόρασα επειδή είχε τις καλύτερες αξιολογήσεις , αλλά τώρα αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των κριτικών .Ισιώνει τα μαλλιά , αλλά τα καίει και αφήνει και μια δυσάρεστη μυρωδιά καμένου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από 4 χρόνια που την έχω δεν έχω κανένα παράπονο απολύτως. Είναι ακόμα σαν καινούρια (την προσέχω κιόλας εννοείται) , δεν έχει χαλάσει τιποτα πάνω της. Είναι απίστευτα καλή για τα χρηματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nurse_nurse
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την χρησιμοποιώ συνέχεια αλλά όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει είναι αποτελεσματική και δεν καταστρέφει την τρίχα. Έχω μείνει ευχαριστημένη, τονίζω όμως ότι την χρησιμοποιώ μια στο τόσο. Η χρήση που κάνω είναι για ίσιωμα.

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikol_vas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα επειδή έχει παγκόσμια τάση και πρόκειται να ταξιδέψω Αμερική. Γενικά δεν θα την χρησιμοποιούσα σαν την βασική μου ισιωτικη, ειδικά σε σύγκριση με την κλασική ασήμι bellísima που έχω ή οποία δεν πιάνεται. Εχω πολύ χοντρή τρίχα και πολύ μακριά και πυκνά μαλλιά. Σε χρόνο δεν μου πήρε πολύ να τα ισιωσω, πάντα με θερμοπροστασια. Επίσης καμμένο δεν μου μύρισε, απλά στην πρώτη χρήση υπάρχει μια μυρωδιά ζεστού πλαστικού η οποία έφυγε μετά από τρία τέσσερα λεπτά που την άφησα στη πρίζα. Εχει κάπως φθηνή κατασκευή αλλά θεωρώ για ταξίδια είναι αυτό που έψαχνα. Μένει να βεβαιωθώ ότι λειτουργεί και στην αμερικανική τάση…

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις (60)

Ερωτήσεις

28812 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Keisi_Mansakou

Καλησπέρα, αντιμετωπίζει κάποια πρόβλημα στην θερμοκρασία; Ζεστενεται αλλά δεν καίει πολύ και δεν τα ισιώνει τέρμα και σπάει το μαλλί Είναι φυσιολογικό ;

ALINA_STAIKOU

Καλησπέρα, το δικό μου ζεσταίνεται μια χαρά και μάλιστα δε το έχω στο τέρμα. Ακόμη και έτσι όταν περνάω την τούφα με αυτό, δε μπορώ να την αγγίξω επειδή καίει! Τώρα όσο για το σπάσιμο της τρίχας, γενικά η καθε είδους θερμότητα σπάει με τον καιρό την τρίχα. Δεν παρατηρώ πάντως πρόβλημα στα μαλλιά μου.

eiriniptz

Στη θήκη μπορούμε να βάλουμε την ισιωτικη ακόμη κι όταν είναι ζέστη ή πρέπει να περιμένουμε να κρυώσει ;

Cesare_Salvetti

καλημέρα.
παρατήρησα ότι τα σχόλια είναι ακριβώς τα ίδια με διαφορετικό μοντέλο της ίδιας μάρκας το s8593

Δες όλες τις ερωτήσεις (60)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ισιωτικό μαλλιών που συνδυάζει σύνθεση κερατίνης στις κεραμικές πλάκες και αποκλειστικό αισθητήρα θερμότητας για επιπλέον προστασία η οποία ανιχνεύει τα επίπεδα υγρασίας και αντίστοιχα βελτιστοποιεί τη θερμοκρασία.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνεται γρήγορα και είναι γρήγορη στο ίσιωμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Ψηφιακή οθόνη, 5 ρυθμίσεις θερμοκρασίας από 160-230ºC
  • Κλείδωμα θερμοκρασίας
  • Περιστρεφόμενο καλώδιο 1,8m
  • Αισθητήρα για την προστασία θερμότητας με κουμπί ON/OFF και λαμπάκι ένδειξης
  • Λειτουργία Turbo Boost
  • Επιπλέον πλάκα για ακόμη περισσότερη πίεση στα μαλλιά
  • Tαχεία προθέρμανση σε 15"

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Κεραμικές Πλάκες
Ναι
Ατμός
Όχι
Επαγγελματική
Όχι
Μέγιστη Θερμοκρασία
230 °C
Mini
Όχι

Λεπτομέρειες

Φαρδιές Πλάκες
Όχι
Επίστρωση Τουρμαλίνης
Όχι
Ionic
Όχι
Επίστρωση Τιτανίου
Όχι
Χρώμα
Ασημί
Επίστρωση Κερατίνης
Ναι
Ειδικά Χαρακτηριστικά
Θήκη Μεταφοράς, Αυτόματη Διακοπή Λειτουργίας, Περιστρεφόμενο Καλώδιο
Σειρά
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1923)

  1. 1493
  2. 253
  3. 97
  4. 38
  5. 42
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Maria_maria1585160763
4
27 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Έχω τελειώσει κομμωτική (δεν το εξασκω πλέον). Έως τώρα ίσιωνα τα μαλλιά μου με επαγγελματικό πιστολάκι. Όχι σε καθημερινή βάση.
Έχω μαλλιά σπαστά και λεπτή τρίχα και γενικά φριζαρουν εύκολα. Την χρησιμοποίησα στους 200 βαθμούς λόγο λεπτής τρίχας. Με δύο σωστά περάσματα είχε το αποτέλεσμα που ήθελα και διάρκεια έως το επόμενο λούσιμο και το μαλλί καρφί.
Έκανα ακριβώς ίδια χρήση και στην αδελφή μου που έχει σγουρά μαλλιά, πυκνά και λεπτή τρίχα που φριζαρει. Είχε και σε εκείνη εξίσου πολύ καλό αποτέλεσμα και διάρκεια δεν το περίμενα ! Χρήση 200 βαθμούς και εκείνη.
Το αν και πόσο ταλαιπωρεί τα μαλλιά είναι θέμα συχνότητας και σωστής χρήσης του προϊόντος πάντα!!!
Πρεσα πάντως που να μην ταλαιπωρεί καθόλου τα μαλλιά μην γελιομαστε δεν υπάρχει ακόμα κι αν είναι επαγγελματική!
Πάντως αυτή αξίζει τα λεφτά της!!!
Θα την αγόραζα ξανά!

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

ldnt
1
40 στους 48 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Aπαράδεκτη συσκευή. Μετά από μήνες χρήσης έχω να πω τα εξής. Ισιώνει πολύ καλά, κρατάει το ίσιωμα για μέρες (όχι επειδή είναι καλό το σίδερο αλλά επειδή καίει υπερβολικά. Τα καλά/επαγγελματικά σίδερα δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα με χαμηλή θερμοκρασία) αλλά μου έχει καταστρέψει τις άκρες. Χρησιμοποιούσα χρόνια άλλη ισιωτικη της ίδιας εταιρείας, μέρα παρά μέρα και με την ανάλογη φροντίδα με τα κατάλληλα προϊόντα δεν είχα ποτέ φθορά στα μαλλιά μου πέρα από την ελάχιστη αναμενόμενη. Από όταν χάλασε η παλιά και άλλαξα σε αυτή τα μαλλιά μου έχουν γίνει πολύ άγρια στις άκρες και οι τρίχες είναι σπασμένες. Κάνουν ψαλιδα πάνω στην ψαλιδα και κόβονται παντού. Και τα μαλλιά μου είναι πολύ χοντρά και ανθεκτικά να σημειώσω, δεν είναι η λεπτή τριχούλα που σπάει εύκολα ούτε τα έχω βάψει ποτέ για να είναι ταλαιπωρημένα. Το μόνο που έχω αλλάξει είναι η ισιωτικη. Θα αναγκαστώ να τη δώσω και να πάρω άλλη. Μου κατέστρεψε τα μαλλιά με 3 μήνες χρήση. Δυστυχώς θα θαφτεί η κριτική γιατί το προιον έχει υπερβολικά πολλές καλές κριτικές αλλά αν τυχόν κάποιος το βλέπει μακριά! Μου έχει κοστίσει πάρα πολυ ακριβά αυτό το σίδερο σε κουρέματα, θεραπείες και προιόντα για να επανέλθει το μαλλί μου. Τσιγκουνεύτηκα να δώσω λίγα χρήματα παραπάνω και να πάρω ένα επαγγελματικό σίδερο και τώρα το έχω πληρώσει πολύ πιο ακριβά για να συνέλθει το μαλλί μου. Παιδιά βάλτε λεφτά στην άκρη και αγοράστε GHD ή CHI. Μήν κάνετε το ίδιο λάθος με εμένα. Σώστε τα μαλλιά σας.

  • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
  • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
  • Ταχύτητα ισιώματος
  • Βάρος
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι κατάλληλη για μπούκλες
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Ταλαιπωρεί αρκετά τα μαλλιά
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι κατάλληλη για μπούκλες
  • Από άλλες χώρες

  • Grammenou_Ariadni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πρέσα με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται: ισιώνει τα μαλλιά γρήγορα, εύκολα και με πολύ καλό αποτέλεσμα που διαρκεί. Οι κεραμικές πλάκες γλιστρούν ομαλά στα μαλλιά και η θερμοκρασία ρυθμίζεται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες μου.

    Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί οι πρέσες της GHD θεωρούνται τόσο ανώτερες ώστε να δικαιολογούν τη μεγάλη διαφορά στην τιμή. Έχοντας χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη Remington για αρκετό καιρό, δεν έχω νιώσει ότι μου λείπει κάτι ή ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι αισθητά καλύτερο. Ζεσταίνεται γρήγορα, είναι αξιόπιστη και κάνει τη δουλειά της άψογα.

    Για τα χρήματά της, τη θεωρώ εξαιρετική επιλογή και μία από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει για την περιποίηση των μαλλιών μου. Αν ψάχνετε μια αποτελεσματική πρέσα χωρίς να ξοδέψετε μια μικρή περιουσία, τη συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eaggel4266
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μάλλον οι διθυραμβικές κριτικές αφορούν στο ακριβό μοντέλο της συγκεκριμένης εταιρείας. Το οικονομικό δεν είναι καθόλου καλό: δεν ισιώνει γρήγορα τα μαλλιά, έχει μια περίεργη μυρωδιά και δεν είμαι ακόμη σίγουρη για το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί. Το bellissima (ανάλογου κόστους) έκανε σίγουρα καλύτερη δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_K_8138
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω από το 2022 και ζεί ακόμα ! Την είχα πάρει κυρίως για εκδρομές και ταξίδια, καθώς είναι βολική στη μεταφορά, και για τα λεφτά της αξίζει, κανεί και μπούκλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dandromachi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ελαφριά, βολική και ασφαλής μέσα στη θήκη της. Κάνει τα μαλλιά μεταξένια με 1-2 περάσματα. Ελπίζω να μου κρατήσει χρόνια αλλά αν χρειαζόταν να αγοράσω ξανά, πάλι αυτή θα έπαιρνα. :-)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny19
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιω σε σγουρό μαλλί και για να είμαι σίγουρη βάζω τη λειτουργία σε 220oC (πάντα να βάζετε πριν θερμοπροστατευτικο για να προστατευετε την τρίχα σας). Τα μαλλιά ισιωνουν στη 2-3 περασιά που είναι πραγματικά τέλειο. Η πιο value for money επιλογή σε ιδιωτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Xaritou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει το μαλλί καρφί χωρίς υπερβολές και έχω σπαστό που φριζαρει πολυ εύκολο. επίσης δεν καίει τα μαλλιά...ειναι η καλύτερη, δεν εχω λογια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_Hristova
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 7 χρόνια είναι ότι καλύτερο δεν έχει πάθει τιποτααα τα ισιώνει τέλεια είμαι τέρμα ευχαριστημένη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheBiggestL
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα πρώτη φορά το 2017. Την είχα χρόνια πριν την χαρίσω. Μετά από πολλές πρέσες (Alea Therapy, Demeliss Titanium, Izzy Steam Pro, Remington Silk) γύρισα σε αυτήν. Έχω λεπτά αλλά πυκνά μαλλιά, ίσια μέχρι το σαγόνι και μετά γίνονται μπούκλες, μακριά μέχρι τη μέση, γενικά φριζάρουν πάρα πολύ. Όλες οι υπόλοιπες πρέσες τα ίσιωναν φαινομενικά μόνο ήταν puffy και δεν κρατούσε το ίσιωμα. Η συγκεκριμένη ήταν η μόνη που έστρωνε σε μεγάλο βαθμό τα μαλλιά μου και ήταν λεία και γυαλιστερά. Οπότε μόλις την αγόρασα πάλι, δεδομένης της τιμής της κιόλας δεν το συζητάω. Και επειδή γενικά έχω δύσκολα μαλλιά να επισημάνω κάτι, όποια πρέσα και να πάρετε εάν δεν διαλέγετε σωστά προιόντα για τις ανάγκες των μαλλιών σας και δεν προηγηθεί σωστή περιποίηση μην περιμένετε να κάνουν θαύματα για εσάς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skydiver
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι τόσο καλή όσο μια παλαιότερη που είχα (ίσης αξίας - ποιότητας). Μεγάλο μειονέκτημα το ότι δεν σβήνει μόνη της μετά από κάποια ώρα, αν για παράδειγμα την ξεχάσεις ανοιχτή, θα συνεχίζει να δουλεύει απ' αόριστον με κίνδυνο πιθανή πυρκαγιά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Robora58
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω από το 2017 και δεν έχει πάθει τίποτα! Πραγματικά αξίζει! Σχολιάζω για να δείτε τις αντοχές που έχει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilektra_lykou
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Γενικά ισιώνει μια χαρά και σχετικά γρήγορα, χωρίς πολλά περάσματα. Σημειώνεται ότι έχω πολύ μαλλί, μακρύ και χοντρή τρίχα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι είχε εξαρχής μια μυρωδιά σαν καμμένο πλαστικό, προτού καν χρησιμοποιηθεί. Έχω χρησιμοποιήσει το προϊόν 3 φορές και μετά από κάθε χρήση μυρίζουν και τα μαλλιά μου σαν καμμένο πλαστικό. Είναι επειδή είναι «καινούργιο»; Εάν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία, παρακαλώ ας μου απαντήσει στην κριτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChristinaMour
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σούπερ για τα χρήματα της. Την έχω 1 χρόνο και δεν έχει χάσει την απόδοσή της. Προσοχή, πάντα με προστατευτικό γιατί εύκολα δημιουργείται ψαλίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex-si
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω λίγο καιρό . Έχω εύκολα μαλλιά οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν είναι τόση καλή
    Εμένα τα ισιώνει κατευθείαν
    Αυτό που μου άρεσε είναι πως κάνει ένα ήχο όταν είναι έτοιμη για χρήση
    Επίσης δεν μπορείς εύκολα να κάνεις διότι είναι λίγο χοντρή η πλάκα της οπότε δεν σε ακουμπάει η καυτή επιφάνεια στο αυτί στο μέτωπο ή γενικά στο κεφάλι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerinanikolaou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική! Με έχει σώσει! Ζεσταίνεται πολύ γρήγορα, έχει επιλογή θερμοκρασίας, είναι τέλεια και για μπούκλες και για ισιωμα. Τη συνιστώ με όλη μου την καρδιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asiminaalexa
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα την steam pro της izzy, η οποία όμως έσκασε στα χέρια μου και δεν ήθελα την ίδια, οπότε πήρα αυτήν. Είναι μια απλή ισιωτική, τίποτα τρομερό. Μπούκλες δεν έχω καταφέρει να κάνω, ίσως φταίει που δε ζεσταίνεται και το κάτω μέρος. Σίγουρα θα ξανά πάρω με ατμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ionlo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι εξαιρετική. Την έχω παραπάνω από 1 χρόνο και με έχει βολέψει πολύ. Είτε ίσιωμα είτε μπούκλα τα κάνει πολύ ωραία και κρατάνε. Θα την αγόραζα και πάλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Pi_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη ισιωτικη!! Την έχω 7 χρόνια και δουλεύει άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα, με ένα καλό θερμοπροστατευτικο τα μαλλιά μένουν άθικτα και λάμπουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolia.Batzia
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου τα ηλεκτριζε χωρις να τα ισιωνει, δν ξερω αν ελαβα ελατωματικο προιον ή αν απλα ειναι ετσι η ισιωτικη, παντως δν τη χρησιμοποιησα καθολου εν τελη. Κατα τα αλλα εχει καλο μεγεθος και συσκευασια γ ταξιδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Stella
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια ισιωτικη, θερμοκρασια πιανει σε ενα λεπτό το πολυ... Μετα απο φυσημα με πιστολακι κανω ενα γρήγορο περασμα σε χοντρές τουφες κ γίνονται τελεια... Μπορεις κ μπούκλες να κανεις απλα υελει λιγο να το βρεις με τη φορα.... Μπορω να πω οτι μ κρατανε τα μαλλια κ ας ιδρωνω ακομα κ τον χειμωνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Eirini_Zouroudi
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το αγόρασα επειδή είχε τις καλύτερες αξιολογήσεις , αλλά τώρα αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των κριτικών .Ισιώνει τα μαλλιά , αλλά τα καίει και αφήνει και μια δυσάρεστη μυρωδιά καμένου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από 4 χρόνια που την έχω δεν έχω κανένα παράπονο απολύτως. Είναι ακόμα σαν καινούρια (την προσέχω κιόλας εννοείται) , δεν έχει χαλάσει τιποτα πάνω της. Είναι απίστευτα καλή για τα χρηματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nurse_nurse
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την χρησιμοποιώ συνέχεια αλλά όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει είναι αποτελεσματική και δεν καταστρέφει την τρίχα. Έχω μείνει ευχαριστημένη, τονίζω όμως ότι την χρησιμοποιώ μια στο τόσο. Η χρήση που κάνω είναι για ίσιωμα.

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταλαιπωρεί σε ένα βαθμό τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikol_vas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα επειδή έχει παγκόσμια τάση και πρόκειται να ταξιδέψω Αμερική. Γενικά δεν θα την χρησιμοποιούσα σαν την βασική μου ισιωτικη, ειδικά σε σύγκριση με την κλασική ασήμι bellísima που έχω ή οποία δεν πιάνεται. Εχω πολύ χοντρή τρίχα και πολύ μακριά και πυκνά μαλλιά. Σε χρόνο δεν μου πήρε πολύ να τα ισιωσω, πάντα με θερμοπροστασια. Επίσης καμμένο δεν μου μύρισε, απλά στην πρώτη χρήση υπάρχει μια μυρωδιά ζεστού πλαστικού η οποία έφυγε μετά από τρία τέσσερα λεπτά που την άφησα στη πρίζα. Εχει κάπως φθηνή κατασκευή αλλά θεωρώ για ταξίδια είναι αυτό που έψαχνα. Μένει να βεβαιωθώ ότι λειτουργεί και στην αμερικανική τάση…

    • Ταχύτητα θέρμανσης συσκευής
    • Αποτελεσματικότητα ισιώματος
    • Ταχύτητα ισιώματος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
25,80 €
5,00 €   μεταφορικά