3D Printer Filament

Real Filament PETG 3D Printer Filament 1.75mm Μαύρο 1kg 1τμχ (Spool) Κωδικός: NLPETGSBLACK1000MM175

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PET-G...

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PET-G είναι ένα πολύ δυνατό και αδιάβροχο υλικό που δίνει μια όμορφη γυαλάδα στις 3D εκτυπώσεις σας. Γνωστό ήδη από τα μπουκάλια αναψυκτικών, το PET-G είναι όλο και πιο...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Βάρος 1 kg
  • Διάμετρος 1.75 mm
  • Δες τα όλα
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PET-G είναι ένα πολύ δυνατό και αδιάβροχο υλικό που δίνει μια όμορφη γυαλάδα στις 3D εκτυπώσεις σας. Γνωστό ήδη από τα μπουκάλια αναψυκτικών, το PET-G είναι όλο και πιο δημοφιλές γιατί διαθέτει την ευκολία στη χρήση του PLA και την ανθεκτικότητα του ABS.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NLPETGSBLACK1000MM175
Υλικό
PETG
Χρώμα
Μαύρο
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (16)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 3
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • giannis199729
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilfritza
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MICHALIS_SPANOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGE_KONIARIS652

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiorgos_Theo21
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Δεν ξερω αν πετυχα κακο καρουλι ή απλα ειναι κακο filament αλλα συγκριτικα με αλλες μαρκες ιδιας τιμης ειναι απογοητευτικο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Η τιμή παίζει λες και είναι χρηματιστήριο ανάλογα με το χρώμα και το απόθεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπάρχουν πιο ποιοτικά και φθηνότερα από αυτό, θέλει ιδιαίτερη προσοχή στις θερμοκρασίες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    ΟΛΑ ΚΑΛΑ.............!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Εξαιρετικό! Δεν περίμενα ότι θα καταφέρω να τυπώσω με την πρώτη… πολύ καλό αποτέλεσμα… 250C 70C

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πορτοκαλί, βάρος: 0.5 kg

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

  • Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    1
  • Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    0
  • Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    0
  • καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    0
  • Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

18 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PET-G είναι ένα πολύ δυνατό και αδιάβροχο υλικό που δίνει μια όμορφη γυαλάδα στις 3D εκτυπώσεις σας. Γνωστό ήδη από τα μπουκάλια αναψυκτικών, το PET-G είναι όλο και πιο δημοφιλές γιατί διαθέτει την ευκολία στη χρήση του PLA και την ανθεκτικότητα του ABS.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
NLPETGSBLACK1000MM175
Υλικό
PETG
Χρώμα
Μαύρο
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (16)

  1. 10
  2. 3
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • giannis199729
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilfritza
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MICHALIS_SPANOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGE_KONIARIS652

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiorgos_Theo21
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Δεν ξερω αν πετυχα κακο καρουλι ή απλα ειναι κακο filament αλλα συγκριτικα με αλλες μαρκες ιδιας τιμης ειναι απογοητευτικο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Η τιμή παίζει λες και είναι χρηματιστήριο ανάλογα με το χρώμα και το απόθεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπάρχουν πιο ποιοτικά και φθηνότερα από αυτό, θέλει ιδιαίτερη προσοχή στις θερμοκρασίες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    ΟΛΑ ΚΑΛΑ.............!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Εξαιρετικό! Δεν περίμενα ότι θα καταφέρω να τυπώσω με την πρώτη… πολύ καλό αποτέλεσμα… 250C 70C

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πορτοκαλί, βάρος: 0.5 kg

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

  • Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    1
  • Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    0
  • Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    0
  • καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    0
  • Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    2
  • Δες τα όλα
16,90 €
5,00 €   μεταφορικά