3D Printer Filament

Real Filament PETG 3D Printer Filament 1.75mm Κόκκινο 1kg Κωδικός: NLPETGSRED1000MM175

Φιλμ PETG Κόκκινο 1.75 mm 1000 g για εκτυπωτές 3D είναι υψηλής ποιότητας, παραγόμενο στην Ολλανδία. Τα πραγματικά φιλμ εξασφαλίζουν ότι το PETG είναι φιλμ υψηλής ποιότητας και συνεπούς διαμέτρου,...

Φιλμ PETG Κόκκινο 1.75 mm 1000 g για εκτυπωτές 3D είναι υψηλής ποιότητας, παραγόμενο στην Ολλανδία. Τα πραγματικά φιλμ εξασφαλίζουν ότι το PETG είναι φιλμ υψηλής ποιότητας και συνεπούς διαμέτρου, προσφέροντας την καλύτερη εμπειρία εκτύπωσης 3D.

Το PETG είναι ιδανικό για αρχάριους και μη επαγγελματίες, καθώς είναι εύκολο στην εκτύπωση και προσφέρει έναν καλό...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Βάρος 1 kg
  • Διάμετρος 1.75 mm
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 4 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Φιλμ PETG Κόκκινο 1.75 mm 1000 g για εκτυπωτές 3D είναι υψηλής ποιότητας, παραγόμενο στην Ολλανδία. Τα πραγματικά φιλμ εξασφαλίζουν ότι το PETG είναι φιλμ υψηλής ποιότητας και συνεπούς διαμέτρου, προσφέροντας την καλύτερη εμπειρία εκτύπωσης 3D.

Το PETG είναι ιδανικό για αρχάριους και μη επαγγελματίες, καθώς είναι εύκολο στην εκτύπωση και προσφέρει έναν καλό συνδυασμό εκτυπώσιμου υλικού και ανθεκτικών εκτυπώσεων. Το βασικό υλικό είναι πολύ διαυγές, έτσι ώστε η ουδέτερη έκδοση να προσφέρει ημι-διαφανή αποτελέσματα. Μέσα από τη μάρκα Real διατίθεται επίσης PETG σε διαφανή χρώματα.

Η θερμοκρασία εκτύπωσης είναι υψηλότερη, με αποτέλεσμα η αντοχή στη θερμοκρασία της εκτύπωσης να είναι υψηλότερη σε σχέση με άλλα υλικά. Σε περίπτωση εμφάνισης (πολλής) κλωστικής εκτύπωσης, συνιστάται η δοκιμή σε υψηλότερη θερμοκρασία. Το PET-G (Πολυεθυλενοτερεφθαλικό γλυκολ) είναι πολύ ισχυρό, ανθεκτικό στο νερό θερμοπλαστικό, με όμορφο γυαλιστερό αποτέλεσμα.

Το PET είναι ένα γνωστό πλαστικό, καθώς χρησιμοποιείται κυρίως στην παραγωγή μπουκαλιών αναψυκτικών. Τα τελευταία χρόνια, αυτό το υλικό έχει γίνει πολύ δημοφιλές για εκτύπωση 3D, καθώς συνδυάζει πολλές εξαιρετικές ιδιότητες τόσο του ABS όσο και του PLA. Η εκτύπωση με PETG είναι σχεδόν τόσο εύκολη όσο με PLA, απαιτώντας λίγο περισσότερη προσπάθεια.

Η πρόσφυση του υλικού με τον εαυτό του είναι πολύ ισχυρή, επομένως η πρώτη στρώση θα πρέπει να συμπιεστεί όσο το PLA, καθώς το υλικό μπορεί να δημιουργήσει μάζες γύρω από το ακροφύσιο, χαλώντας την εκτύπωση σας. Η προσκόλληση των στρώσεων είναι εξαιρετική, καθιστώντας το τελικό αποτέλεσμα πολύ ανθεκτικό και εύκαμπτο, αντί για εύθρυπτο, όπως το PLA.

Το PETG δεν κολλάει πολύ καλά σε άλλα υλικά, καθώς η κόλλα δεν έχει πολύ κράτημα στο υλικό. Ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό του PETG είναι ότι οι ουδέτερες παλέτες είναι σχεδόν διαφανείς όπως το γυαλί, δίνοντάς μας την ευκαιρία να προσφέρουμε καταπληκτικά διαφανή χρώματα.

Το PET-G μπορεί να εκτυπωθεί με ή χωρίς θερμαινόμενη επιφάνεια με λίγη έως καθόλου παραμόρφωση, χρησιμοποιώντας 3DLAC. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε θερμαινόμενη επιφάνεια στους 65 βαθμούς, καθώς η εκτύπωση θα αποσυνδεθεί αυτόματα κατά την ψύξη. Για τη θερμοκρασία εξώθησης, η βέλτιστη θερμοκρασία είναι 245, καθώς η χαμηλότερη θερμοκρασία θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερη κλωστική και χειρότερη εκτύπωση.

  • Κατασκευαστής: REAL FILAMENTS
  • Υλικό: PETG
  • Χρώμα: Κόκκινο
  • Διάμετρος: 1.75mm
  • Βάρος: 1 Kg

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NLPETGSRED1000MM175
Υλικό
PETG
Χρώμα
Κόκκινο
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (16)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 3
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • giannis199729
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilfritza
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MICHALIS_SPANOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο, ποσότητα: 1 τμχ

    Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGE_KONIARIS652

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiorgos_Theo21
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Δεν ξερω αν πετυχα κακο καρουλι ή απλα ειναι κακο filament αλλα συγκριτικα με αλλες μαρκες ιδιας τιμης ειναι απογοητευτικο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η τιμή παίζει λες και είναι χρηματιστήριο ανάλογα με το χρώμα και το απόθεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Υπάρχουν πιο ποιοτικά και φθηνότερα από αυτό, θέλει ιδιαίτερη προσοχή στις θερμοκρασίες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΟΛΑ ΚΑΛΑ.............!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Εξαιρετικό! Δεν περίμενα ότι θα καταφέρω να τυπώσω με την πρώτη… πολύ καλό αποτέλεσμα… 250C 70C

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    1
  • Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    0
  • Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    0
  • καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    0
  • Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

19 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Φιλμ PETG Κόκκινο 1.75 mm 1000 g για εκτυπωτές 3D είναι υψηλής ποιότητας, παραγόμενο στην Ολλανδία. Τα πραγματικά φιλμ εξασφαλίζουν ότι το PETG είναι φιλμ υψηλής ποιότητας και συνεπούς διαμέτρου, προσφέροντας την καλύτερη εμπειρία εκτύπωσης 3D.

Το PETG είναι ιδανικό για αρχάριους και μη επαγγελματίες, καθώς είναι εύκολο στην εκτύπωση και προσφέρει έναν καλό συνδυασμό εκτυπώσιμου υλικού και ανθεκτικών εκτυπώσεων. Το βασικό υλικό είναι πολύ διαυγές, έτσι ώστε η ουδέτερη έκδοση να προσφέρει ημι-διαφανή αποτελέσματα. Μέσα από τη μάρκα Real διατίθεται επίσης PETG σε διαφανή χρώματα.

Η θερμοκρασία εκτύπωσης είναι υψηλότερη, με αποτέλεσμα η αντοχή στη θερμοκρασία της εκτύπωσης να είναι υψηλότερη σε σχέση με άλλα υλικά. Σε περίπτωση εμφάνισης (πολλής) κλωστικής εκτύπωσης, συνιστάται η δοκιμή σε υψηλότερη θερμοκρασία. Το PET-G (Πολυεθυλενοτερεφθαλικό γλυκολ) είναι πολύ ισχυρό, ανθεκτικό στο νερό θερμοπλαστικό, με όμορφο γυαλιστερό αποτέλεσμα.

Το PET είναι ένα γνωστό πλαστικό, καθώς χρησιμοποιείται κυρίως στην παραγωγή μπουκαλιών αναψυκτικών. Τα τελευταία χρόνια, αυτό το υλικό έχει γίνει πολύ δημοφιλές για εκτύπωση 3D, καθώς συνδυάζει πολλές εξαιρετικές ιδιότητες τόσο του ABS όσο και του PLA. Η εκτύπωση με PETG είναι σχεδόν τόσο εύκολη όσο με PLA, απαιτώντας λίγο περισσότερη προσπάθεια.

Η πρόσφυση του υλικού με τον εαυτό του είναι πολύ ισχυρή, επομένως η πρώτη στρώση θα πρέπει να συμπιεστεί όσο το PLA, καθώς το υλικό μπορεί να δημιουργήσει μάζες γύρω από το ακροφύσιο, χαλώντας την εκτύπωση σας. Η προσκόλληση των στρώσεων είναι εξαιρετική, καθιστώντας το τελικό αποτέλεσμα πολύ ανθεκτικό και εύκαμπτο, αντί για εύθρυπτο, όπως το PLA.

Το PETG δεν κολλάει πολύ καλά σε άλλα υλικά, καθώς η κόλλα δεν έχει πολύ κράτημα στο υλικό. Ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό του PETG είναι ότι οι ουδέτερες παλέτες είναι σχεδόν διαφανείς όπως το γυαλί, δίνοντάς μας την ευκαιρία να προσφέρουμε καταπληκτικά διαφανή χρώματα.

Το PET-G μπορεί να εκτυπωθεί με ή χωρίς θερμαινόμενη επιφάνεια με λίγη έως καθόλου παραμόρφωση, χρησιμοποιώντας 3DLAC. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε θερμαινόμενη επιφάνεια στους 65 βαθμούς, καθώς η εκτύπωση θα αποσυνδεθεί αυτόματα κατά την ψύξη. Για τη θερμοκρασία εξώθησης, η βέλτιστη θερμοκρασία είναι 245, καθώς η χαμηλότερη θερμοκρασία θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερη κλωστική και χειρότερη εκτύπωση.

  • Κατασκευαστής: REAL FILAMENTS
  • Υλικό: PETG
  • Χρώμα: Κόκκινο
  • Διάμετρος: 1.75mm
  • Βάρος: 1 Kg

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
NLPETGSRED1000MM175
Υλικό
PETG
Χρώμα
Κόκκινο
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (16)

  1. 10
  2. 3
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • giannis199729
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilfritza
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MICHALIS_SPANOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο, ποσότητα: 1 τμχ

    Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGE_KONIARIS652

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiorgos_Theo21
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Δεν ξερω αν πετυχα κακο καρουλι ή απλα ειναι κακο filament αλλα συγκριτικα με αλλες μαρκες ιδιας τιμης ειναι απογοητευτικο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η τιμή παίζει λες και είναι χρηματιστήριο ανάλογα με το χρώμα και το απόθεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

    Υπάρχουν πιο ποιοτικά και φθηνότερα από αυτό, θέλει ιδιαίτερη προσοχή στις θερμοκρασίες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΟΛΑ ΚΑΛΑ.............!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Εξαιρετικό! Δεν περίμενα ότι θα καταφέρω να τυπώσω με την πρώτη… πολύ καλό αποτέλεσμα… 250C 70C

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο, ποσότητα: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εγώ προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα, ναι είναι οικονομικό, δν έχει προφανώς την ποιότητα ενός πιο ακριβού νήματος. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αλλά πολύ περισσότερο κόπο γιατί έχεις θέματα με τν εκτυπωτή σε σχέση με κάποιο καλύτερο. Δοκιμασμένο σε ender 3 pro και ender 5 plus

    1
  • Στο #TED3D έχουμε δοκιμάσει πληθώρα filament, είναι αρκετά τίμιο για την τιμή του, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα ή/και πιο οικονομικά

    0
  • Η πρώτη εκτύπωση, που έκανα αγοράζοντας έναν Artillery hornet, ήταν με αυτό το πράσινο PETG, το προτίμησα από τα PLA, λόγω αντοχής σε θερμοκρασίες ,σκληρότητα και χρόνο στα εργοστασιακά settings (240 C , 80 C κλπ) οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες(για μένα) ομοίως και με το μαύρο , αλλά στο κόκκινο και μπλέ ημιδιαφανή με δυσκόλεψαν περισσότερο (βγαίνει πιο σκληρό το υλικό...)

    0
  • καλό για την τιμή του ήρθε σε προσεγμένη συσκευασία

    0
  • Το αγόρασα πριν 2-3 χρόνια, ήταν το πρώτο με το οποίο προσπάθησα να κάνω εκτύπωση και πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν μπορούσα να πετύχω εκτύπωση της προκοπής με τίποτα. Το έβαλα στην άκρη και το ξανάπιασα πριν από κανά μήνα όταν μου τελείωσε το ABS που χρησιμοποιώ. Οι εκτυπώσεις βγήκαν τέλειες! Πιστεύω η αρχική αρνητική εντύπωση οφείλονταν στη δική μου απειρία, το νήμα τυπώνει μια χαρά, η ποιότητα μου φαίνεται λίγο καλύτερη από το ABS και δεν έχει θέματα με οσμές και warping. 0.6mm nozzle, 0.3mm layer height, 240°C nozzle temp, 85°C hotbed temp, 6mnm retract @50mm/s

    2
  • Δες τα όλα