Επαγγελματική σχεδίαση για το νέο Pro με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό, κομψό, σε γυαλί διπλής όψεως και σώμα με 3 εκπληκτικές αποχρώσεις.
Γεια σας γνωριζει καποιος αν εχει θυρα για ακουστικα?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Επαγγελματική σχεδίαση για το νέο Pro με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό, κομψό, σε γυαλί διπλής όψεως και σώμα με 3 εκπληκτικές αποχρώσεις.
Ζήστε τη σχεδίαση χωρίς όρια με εξαιρετικά στενά πλαίσια στο Redmi Note 13 Pro 5G.
200MP ISOCELL HP3
1Χ
2Χ
4Χ
Κατασκευασμένος σε αρχιτεκτονική 4nm, ο οκταπύρηνος επεξεργαστής της Qualcomm εξασφαλίζει 26% καλύτερη απόδοση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Ζήστε την κρυστάλλινη διαύγεια και βυθιστείτε στα εξαιρετικά απαλά γραφικά στα 120 Hz με CrystalRes Οθόνη 1,5K.
Η κυρτή οθόνη του SuperNote διαθέτει προστασία Corning Gorilla Glass Victus, το πιο σκληρό Gorilla Glass μέχρι σήμερα, καθιστώντας το δύο φορές πιο ανθεκτικό στις γρατσουνιές από τον προκάτοχό του.
Με τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων στην οθόνη του Redmi Note 13 Pro 5G και με ανίχνευση καρδιακών παλμών, ένα άγγιγμα είναι το μόνο που χρειάζεστε.
Η οθόνη στο Redmi Note 13 Pro 5G προσαρμόζει έξυπνα το χρώμα, τη θερμοκρασία και φωτεινότητα ανάλογα με το φως της ημέρας και τη χρήση της εφαρμογής, μειώνοντας το μπλε φως κατά 30%.
Η επαναστατική μας τεχνολογία φόρτισης φορτίζει το smartphone σας σε υπερηχητικές ταχύτητες.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αν και είναι εξαιρετικό κινητό αυτό που με χάλασε αρκετά είναι η έξοδος έντασης σε Bluetooth ηχεία που είναι λίγο χαμηλότερη σε σχέση με το παλιό μου κινητό και θα επιθυμούσα από την Xiaomi να το φτιάξουν αμέσως, καθώς μόνο και μόνο γι αυτό το λόγο δεν θα αγόραζα ξανά Xiaomi.
Το πήρα Φεβρουάριο του 25 για 340 ευρώ. Καταπληκτικό. Η μπαταρία με βγάζει όλη μέρα και φορτίζει σε 25 λεπτά από 0 έως 100. Κάποια μικρά κολλήματα περιστασιακά κάνει αλλά ειλικρινά παραβλέπονται τελείως. Ο χώρος του είναι υπερ αρκετός. Το μόνο κακό είναι πως δεν παίρνει e-sim άμα χρειάζεστε e-sim για κάποιο λόγο. Αξία των χρημάτων σας πάντως.
για τα χρήματα του, όπου πάμε πλέον σε μια midrange συσκευή είναι άψογη. Μια διόρθωση για τα χαρακτηριστικά στην περιγραφή. Έχει nfc.
Μονο αρνητικό είναι η μπαταρία όπου εμένα δεν μου βγάζει μια μέρα, αλλά εγώ ίσως είμαι ιδιάζουσα περίπτωση καθώς είμαι όλη μα όλη μέρα με το κινητό στο χέρι.
παρόλα αυτά η φόρτιση είναι τρομερά γρήγορη
Το έχω πάνω από 15 μήνες και δε μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.. αυτό που καταλαβαίνω από τα σχόλια και προσωπική εμπειρία είναι ότι υπάρχουν αρκετά ελαττωματικά μοντέλα.. το πήρα με διάφορα βδομάδας με την αδερφή μου (ακριβώς το ίδιο) και εκείνης κολλάει από την πρώτη μέρα, εμένα ποτέ ..
μιλάμε για ότι χειρότερο υπάρχει.. από την αρχή κολλήματα. ότι να ναι ειλικρινά. κρίμα τα λεφτά. άχρηστο απλά.
Μακριά.
Το έχω 15 μήνες.
Βασική χρήση.
Ομιλία, 3 ώρες τη μέρα το ελάχιστο λόγω εργασίας.
messengers ( whats up - viber - gmail )
Φωτογραφία χωρίς φίλτρα κ επεξεργασίες.
Μόνο linkedin από social.
youtube - spotify στο αυτοκίνητο.
Τον τελευταίο μήνα αρχίζει τα κολλήματα.
Κάνω 2 φορές επαναφορά εργοστασιακών, την πρώτη φορά ανακαλώ back up, την 2η το φτιάχνω από την αρχή.
Δεν έχω βάλει ούτε τις μισές εφαρμογες ακόμα και κολλανε τα πάντα, mail, youtube, likedin....
Εχετε υπόψιν πριν ψωνίσετε
update
3η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων - δουλεύει καλούτσικα για 2-3 μέρες και τώρα λαγκάρει κ το firefox...
:- ))))))))))
εν τω μεταξύ το αγόρασα 240 πέρσι κ τώρα έχει 330, μάλλον πρόκειται για την αναβαθμισμένη έκδοση... :-P
Δημοφιλές κινητό με επάρκεια χαρακτηριστικών ,ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας και σχετικά προσιτή τιμή ειδικά με δόσεις ..Πέραν αυτών τίποτα ιδιαίτερο ..Μελανό σημείο ο σαβουρο επεξεργαστης της πλάκας που καθυστερεί παντού σε βαθμό που ενάμιση χρόνο μετά να πατάω screenshot Δευτέρα και να λειτουργεί Τρίτη χάνοντας φυσικά το στιγμιότυπο .Όλα μετά από ένα διάστημα μηνών λειτουργίας αρχίζουν και καθυστερούν χαρακτηριστικά υποβαθμίζοντας την παραγωγικότητα ειδικά σε χρήστες που ανοίγουν πολλές εφαρμογές παράθυρα και τα χρησιμοποιούν γρήγορα αναγκαστικά λόγω εξοικείωσης ..Δεν μιλάμε καν για gaming αλλά για απλή πλοήγηση και χρήση του κινητού σε καθημερινές απαιτήσεις εργασίας η ψυχαγωγίας ..Το 7 που είχα παλαιότερα ήταν κλάσεις ανώτερο συγκριτικά ..Για έναν χρήστη που απλά το ανοιγοκλείνει για κάνα βίντεο η ευκαιριακη φωτογραφία και πλοήγηση στα βασικα καλό είναι ..Αλλά μέχρι εκεί..Αλλιώς μην πετάτε τα χρήματα σας.
Το έχω περίπου ένα χρόνο και είμαι φουλ ευχαριστημένη στα πάντα. Για μια απλή καθημερινή χρήση μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά κινητό. Η μπαταρία με φουλ χρήση κάθε μέρα και συνεχώς ενεργό το Bluetooth λόγω παράλληλης χρήσης με smart watch θέλει κάθε μία με μια μισή μέρα φόρτιση, που προσωπικά είναι μια χαρά. Το συνιστώ.
Άχρηστο. Για πέταμα. Το πήρα και σε ένα μήνα το έστειλα για service,με απάντηση ότι το κινητό είναι μια χαρά και δεν βρήκαν τίποτα. Κακή ποιότητα κλήσεων, διακοπές κατά την συνομιλία και αρκετές φορές κλεινει μόνο του. Το ίδιο παθαίνει και φίλη που το αγόρασε. Το στέλνω δεύτερη φορά για service,και δεν ξανά αγοράσω xiaomi.
Ένα χρόνο μετά δεν έχει βγάλει προβλήματα, δουλεύουν όλα μια χαρά με σχετικά σκληρή χρήση από 16χρονο παιδί.
Παρά πολύ καλή συσκευή με αντοχή στην μπαταρία μαζί με ίντερνετ και φουλ χρήση βγάζει σχεδόν 1.5 ημέρα.
πολυ καλο κινητο το πηρα στο πατερα μου για δωρο, δεν κολλαει μετα απο αρκετο καιρο και φαινεται οτι θα κρατησει ακομα
Είναι άξιο απορίας πως γίνεται αυτή η εταιρια να είναι η τρίτη σε πωλήσεις στα κινητά.. Για να μην είμαι άδικος, ναι σαφώς σε αυτά τα λεφτά σε θέμα hardware έχει εναν πολύ καλό επεξεργαστή, πολύ καλή κάμερα (παραδόξως για xiaomi) μπαταρία προσωπικά δεν έχω θέμα όπως λένε άλλοι, υλικά κατασκευής πολύ καλά σε αυτήν την κατηγορία..
Εδώ όμως σταματάνε τα καλά, σε θέμα software είναι ένα μπάχαλο όπως ήταν παντα.
Οι ειδοποίησεις ενώ αναγκαστικά ρυθμίζεις και ξανά ρυθμίζεις για να έρχονται κανονικά μετά από δύο /τρεις μέρες σταματάνε να έρχονται σε πολλές εφαρμογές. Η μνήμη τις περισσότερες εφαρμογές τις κλείνει από μόνο τους μετά από λίγο χωρίς να είναι καθόλου χρηστικό το τηλέφωνο..
Έχοντας πάρει ξανά συσκευές τις xiaomi και ξανά έχοντας τα ίδια προβλήματα είπα μήπως έχει διορθωθεί κάπως αλλά τίποτα δεν άλλαξε..
Το καλύτερο smartphone, ο snapdragon είναι ταχύτατος και η μνήμη του τεράστια, οι φωτό και τα βίντεο που βγάζει είναι απλά άψογα.
Αρχικα αμα αναζητας ενα κινητο για εφηβο, να ναι ομορφο, να χει καλη καμερα και κυριοτερα να αντεχει απο φθορες παρε αυτο χωρις δευτερη σκεψη. Γενικα οσο αφορα Hardware η xiaomi ειναι βασιλιας σε σχεση τιμης. Η snapdragon 7 του δε κολλαει και οι εφαρμογες φορτωνουν εξερετικα γρηγορα. Παιζει παιχνιδια μια χαρα, του εχω δοκιμασει πολλα παιχνιδια και εχει αποδεχτει πραγματικα σκυλι.
-Fortnite (BR) | σταθερα 45 fps, performance mode 50-60 fps
-Mo.co | σταθερα 60 fps
-Brawl Stars | σταθερα 60 fps, performance mode 70-90 fps
-Clash Royale | σταθερα 60 fps, performance mode 60 fps (κλειδωνει στα 60 για καποιο λογο, οχι οτι χρειαζεσαι παραπανω στο clash)
-Geometry Dash | κλειδωνει σταθερα 60, performance mode σταθερα 120fps αναλογα το λεβελ που παιζεις
-Honkai Star Rail | 45-50fps, performance mode 60 fps
Οπως βλεπετε ΤΟΥΜΠΑΝΟ
Σε καμερα εχω να πω πως ειναι υπερ τιμια, εχει Χ4 οπτικο ζουμ και Χ10 ψυφιακο ζουμ το οποιο ειναι πολυ καθαρο. Σε βιντεο πιανει 1080 60 fps και 4k 30fps. Ο υπερευρυγωνιος του (ή αλλιως το 0.6) δεν ειναι πολυ καθαρο αλλα λειτουργει μια χαρα. Οτι χανει στο υπερευρυγωνιο του παρολα αυτα το κερδιζει στο 200mp του το οποιο ειναι αξιοζηλευτο απο αλλα κινητα, βγαζει εξαιρετικα πλανα το οποια μπορεις να κανεις ζουμ στη φωτογραφια και φαινονται πολυ καθαρα.
Το προγραμμα επεξεργασιας φοτωγραφιων ειναι πολυ αξιοπιστο επισης και ευκολο να το χρησιμοποιησεις.
Η μπαταρια του κινητου επισης ειναι υπεραρκετη, βγαζει πολυ ευκολα 1,5 μερα και με καλη διαχειρηση 2 μερες ευκολα. Εμενα με βγαζει 1 μερα μενοντας γυρω με 20% στο τελος της μερας με πολυ βαρια χρηση 5-6 ωρων (1-2 ωρες clash royale, +30 λεπτα brawl stars, 2-3 ωρες συνολικα τικ τοκ/ινσταγκραμ κ.α.) Φορτιζει γρηγορα κιολας με φορτιστη 67w, περιπου 40 λεπτα για πληρες φορτιση, Δυστυχως το κινητο δεν εχει ασυρματη φορτιση και απο οτι φαινεται η xiaomi θα συνεχιση αυτην την μοδα στα Redmis μιας και ουτε η note 14 σειρα εχει ασυρματη φορτιση.
Επιπλεον το κινητο ειναι πραγματικα αθραυστο, το πρωτο μηνα χρησης του μου επεσε απο το 1.5 μετρο, προσγειωθηκε με την οθονη πανω σε πετρες και το μονο που επαθε ειναι μερικες γρατζουνιες που δεν φαινονται καν καλα καλα. Εχει επισης προστασια ip68, δηλαδη πεφτει σε νερο βαθους 1 μετρο και δεν παθαινει κατι.
Τελος απλα αναφερω πως μαζι με το κινητο ερχεται και φορτιστης με καλωδιο και μια θηκη που δεν αποροφαει κρατασμους αλλα ειναι αρκετη ισα για να μη γθαρθει απο πισω.
Από την αρχή είχε πρόβλημα κατά την διάρκεια κλήσης κ συγκεκριμένα ενώ μιλας δεν σε ακούει ο άλλος κ εσυ δεν το καταλαβαίνεις παρά μόνο αν σε ενημερώσει ο συνομιλητής σου. Στην αρχή το θεώρησα τυχαίο μέχρι που ήταν επαναλαμβανόμενο. Δοκίμασα sim κάρτες από όλες τις εταιρείες και το πρόβλημα παρέμεινε άρα δεν είναι θέμα εταιρείας κινητής. Το έστειλα στην infoquest για επισκευή κ μετά από λίγες μέρες μου το έστειλαν ότι δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα παραμένει και έχει επιδεινωθεί και επιπλέον σβήνει τελείως από μόνο του. Ξανά επικοινώνησα με info quest και ζητάω αντικατάσταση συσκευής.
Σερνετε... συνεχεια κοληματα, αναγκαστικα factory reset μετα απο 6 μηνες, το χειροτερο κινητο που ειχα
Για τα λεφτά του είναι άριστο. Μόνο και μόνο αν σκεφτούμε το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου. Λίγα γκλιτσακια τα έχει να πούμε την αλήθεια όταν ζορίζεται, και δεν είναι για απαιτητικά παιχνίδια. Θα πρότεινα να πάρετε το plus μοντέλο αν καταλήξετε σε αγορά.
το έχω ένα χρόνο και έχει αρχίσει κολλάει απίστευτα αργεί να ανοίξει εφαρμογές και δεύτερον πρόβλημα που έχω είναι ότι θερμαίνεται το κινητό καεί πολύ με ανοιχτά τα δεδομένα καεί το χέρι κάθε φορά που ανοίγω τα δεδομένα ζεστενεται .
θετικα καλή κάμερα ωραία οθόνη χρώματα ανάλυση
Ουτε ενα αστεράκι, πεταμενα λεφτα. Αφου εκλεισε εναν χρονο αρχισε να κλεινει μονο το ανα 20 λεπτα και μια μερα απλα εκλεισε και δεν ξαναναοιξε ποτε, μακρια απο xiaomi. 300 ευρο για να χαλασει στον εν αχρόνο, δε μου εχει ξανατυχει ποτε με κινητο. Ουτε επεσε πουθενα τιποτα απλα αποφασισε να κλεισει και να μην ξαναανοιξει.
Καλες φωτο αλλα τι να τις κανω οταν το λογισμικο ειναι αχρηστο. Η καμερα για να ανοιξει κανει μερικες φορες 5 δευτερολεπτα. Κολλαει μερικες φορες και το εχω 2 μηνες και δεν μιλαω για οταν εχει χαμηλη μπαταρια.
είχα pocox3 pro το κινητό άντεξε πάρα μα πάρα πολλά χωρίς να πάθει τίποτα απολύτως ερχόμενος από εκείνο το κινητό σε αυτό δεν υπήρχε κάτι που να με ξετρελανε ποιότητα ήχου φωτογραφίες και μπαταρία όπως και η ανάλυση της οθόνης είναι σχεδόν ολόιδια ίτερα και στα δύο τα κινητά αξίζει τα χρήματα του άλλα δεν είναι κάποια αναβάθμιση τρελή
Άψογο σε όλα του για τις ανάγκες μου (browsing, you tube, tik tok, βιντεοκλήσεις κλπ. value for money αγορά!!!
Είμαι πολύ ευχαριστημένοςγια την χρήση που το κάνω είναι πολύ καλό,φορτίζει πολύ γρήγορα κ φωτό βγάζει πολύ καλές..
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη με την ποιότητα της φωτογραφίας , αποθηκευτικό χώρο και διάρκεια μπαταρίας
I have this phone for over a year now, and it's a good phone, but I had some problems. I mean the AMOLED screen got burned in some places leaving marks of the keyboard and the time, sometimes is lag's, especially after that hyperOs 2.0. Video quality is ok. Sound quality is good. I would recommend it tho. But as a midrange phone it's good
Αν και είναι εξαιρετικό κινητό αυτό που με χάλασε αρκετά είναι η έξοδος έντασης σε Bluetooth ηχεία που είναι λίγο χαμηλότερη σε σχέση με το παλιό μου κινητό και θα επιθυμούσα από την Xiaomi να το φτιάξουν αμέσως, καθώς μόνο και μόνο γι αυτό το λόγο δεν θα αγόραζα ξανά Xiaomi.
314 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επαγγελματική σχεδίαση για το νέο Pro με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό, κομψό, σε γυαλί διπλής όψεως και σώμα με 3 εκπληκτικές αποχρώσεις.
Ζήστε τη σχεδίαση χωρίς όρια με εξαιρετικά στενά πλαίσια στο Redmi Note 13 Pro 5G.
200MP ISOCELL HP3
1Χ
2Χ
4Χ
Κατασκευασμένος σε αρχιτεκτονική 4nm, ο οκταπύρηνος επεξεργαστής της Qualcomm εξασφαλίζει 26% καλύτερη απόδοση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Ζήστε την κρυστάλλινη διαύγεια και βυθιστείτε στα εξαιρετικά απαλά γραφικά στα 120 Hz με CrystalRes Οθόνη 1,5K.
Η κυρτή οθόνη του SuperNote διαθέτει προστασία Corning Gorilla Glass Victus, το πιο σκληρό Gorilla Glass μέχρι σήμερα, καθιστώντας το δύο φορές πιο ανθεκτικό στις γρατσουνιές από τον προκάτοχό του.
Με τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων στην οθόνη του Redmi Note 13 Pro 5G και με ανίχνευση καρδιακών παλμών, ένα άγγιγμα είναι το μόνο που χρειάζεστε.
Η οθόνη στο Redmi Note 13 Pro 5G προσαρμόζει έξυπνα το χρώμα, τη θερμοκρασία και φωτεινότητα ανάλογα με το φως της ημέρας και τη χρήση της εφαρμογής, μειώνοντας το μπλε φως κατά 30%.
Η επαναστατική μας τεχνολογία φόρτισης φορτίζει το smartphone σας σε υπερηχητικές ταχύτητες.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αν και είναι εξαιρετικό κινητό αυτό που με χάλασε αρκετά είναι η έξοδος έντασης σε Bluetooth ηχεία που είναι λίγο χαμηλότερη σε σχέση με το παλιό μου κινητό και θα επιθυμούσα από την Xiaomi να το φτιάξουν αμέσως, καθώς μόνο και μόνο γι αυτό το λόγο δεν θα αγόραζα ξανά Xiaomi.
Το πήρα Φεβρουάριο του 25 για 340 ευρώ. Καταπληκτικό. Η μπαταρία με βγάζει όλη μέρα και φορτίζει σε 25 λεπτά από 0 έως 100. Κάποια μικρά κολλήματα περιστασιακά κάνει αλλά ειλικρινά παραβλέπονται τελείως. Ο χώρος του είναι υπερ αρκετός. Το μόνο κακό είναι πως δεν παίρνει e-sim άμα χρειάζεστε e-sim για κάποιο λόγο. Αξία των χρημάτων σας πάντως.
για τα χρήματα του, όπου πάμε πλέον σε μια midrange συσκευή είναι άψογη. Μια διόρθωση για τα χαρακτηριστικά στην περιγραφή. Έχει nfc.
Μονο αρνητικό είναι η μπαταρία όπου εμένα δεν μου βγάζει μια μέρα, αλλά εγώ ίσως είμαι ιδιάζουσα περίπτωση καθώς είμαι όλη μα όλη μέρα με το κινητό στο χέρι.
παρόλα αυτά η φόρτιση είναι τρομερά γρήγορη
Το έχω πάνω από 15 μήνες και δε μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.. αυτό που καταλαβαίνω από τα σχόλια και προσωπική εμπειρία είναι ότι υπάρχουν αρκετά ελαττωματικά μοντέλα.. το πήρα με διάφορα βδομάδας με την αδερφή μου (ακριβώς το ίδιο) και εκείνης κολλάει από την πρώτη μέρα, εμένα ποτέ ..
μιλάμε για ότι χειρότερο υπάρχει.. από την αρχή κολλήματα. ότι να ναι ειλικρινά. κρίμα τα λεφτά. άχρηστο απλά.
Μακριά.
Το έχω 15 μήνες.
Βασική χρήση.
Ομιλία, 3 ώρες τη μέρα το ελάχιστο λόγω εργασίας.
messengers ( whats up - viber - gmail )
Φωτογραφία χωρίς φίλτρα κ επεξεργασίες.
Μόνο linkedin από social.
youtube - spotify στο αυτοκίνητο.
Τον τελευταίο μήνα αρχίζει τα κολλήματα.
Κάνω 2 φορές επαναφορά εργοστασιακών, την πρώτη φορά ανακαλώ back up, την 2η το φτιάχνω από την αρχή.
Δεν έχω βάλει ούτε τις μισές εφαρμογες ακόμα και κολλανε τα πάντα, mail, youtube, likedin....
Εχετε υπόψιν πριν ψωνίσετε
update
3η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων - δουλεύει καλούτσικα για 2-3 μέρες και τώρα λαγκάρει κ το firefox...
:- ))))))))))
εν τω μεταξύ το αγόρασα 240 πέρσι κ τώρα έχει 330, μάλλον πρόκειται για την αναβαθμισμένη έκδοση... :-P
Δημοφιλές κινητό με επάρκεια χαρακτηριστικών ,ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας και σχετικά προσιτή τιμή ειδικά με δόσεις ..Πέραν αυτών τίποτα ιδιαίτερο ..Μελανό σημείο ο σαβουρο επεξεργαστης της πλάκας που καθυστερεί παντού σε βαθμό που ενάμιση χρόνο μετά να πατάω screenshot Δευτέρα και να λειτουργεί Τρίτη χάνοντας φυσικά το στιγμιότυπο .Όλα μετά από ένα διάστημα μηνών λειτουργίας αρχίζουν και καθυστερούν χαρακτηριστικά υποβαθμίζοντας την παραγωγικότητα ειδικά σε χρήστες που ανοίγουν πολλές εφαρμογές παράθυρα και τα χρησιμοποιούν γρήγορα αναγκαστικά λόγω εξοικείωσης ..Δεν μιλάμε καν για gaming αλλά για απλή πλοήγηση και χρήση του κινητού σε καθημερινές απαιτήσεις εργασίας η ψυχαγωγίας ..Το 7 που είχα παλαιότερα ήταν κλάσεις ανώτερο συγκριτικά ..Για έναν χρήστη που απλά το ανοιγοκλείνει για κάνα βίντεο η ευκαιριακη φωτογραφία και πλοήγηση στα βασικα καλό είναι ..Αλλά μέχρι εκεί..Αλλιώς μην πετάτε τα χρήματα σας.
Το έχω περίπου ένα χρόνο και είμαι φουλ ευχαριστημένη στα πάντα. Για μια απλή καθημερινή χρήση μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά κινητό. Η μπαταρία με φουλ χρήση κάθε μέρα και συνεχώς ενεργό το Bluetooth λόγω παράλληλης χρήσης με smart watch θέλει κάθε μία με μια μισή μέρα φόρτιση, που προσωπικά είναι μια χαρά. Το συνιστώ.
Άχρηστο. Για πέταμα. Το πήρα και σε ένα μήνα το έστειλα για service,με απάντηση ότι το κινητό είναι μια χαρά και δεν βρήκαν τίποτα. Κακή ποιότητα κλήσεων, διακοπές κατά την συνομιλία και αρκετές φορές κλεινει μόνο του. Το ίδιο παθαίνει και φίλη που το αγόρασε. Το στέλνω δεύτερη φορά για service,και δεν ξανά αγοράσω xiaomi.
Ένα χρόνο μετά δεν έχει βγάλει προβλήματα, δουλεύουν όλα μια χαρά με σχετικά σκληρή χρήση από 16χρονο παιδί.
Παρά πολύ καλή συσκευή με αντοχή στην μπαταρία μαζί με ίντερνετ και φουλ χρήση βγάζει σχεδόν 1.5 ημέρα.
πολυ καλο κινητο το πηρα στο πατερα μου για δωρο, δεν κολλαει μετα απο αρκετο καιρο και φαινεται οτι θα κρατησει ακομα
Είναι άξιο απορίας πως γίνεται αυτή η εταιρια να είναι η τρίτη σε πωλήσεις στα κινητά.. Για να μην είμαι άδικος, ναι σαφώς σε αυτά τα λεφτά σε θέμα hardware έχει εναν πολύ καλό επεξεργαστή, πολύ καλή κάμερα (παραδόξως για xiaomi) μπαταρία προσωπικά δεν έχω θέμα όπως λένε άλλοι, υλικά κατασκευής πολύ καλά σε αυτήν την κατηγορία..
Εδώ όμως σταματάνε τα καλά, σε θέμα software είναι ένα μπάχαλο όπως ήταν παντα.
Οι ειδοποίησεις ενώ αναγκαστικά ρυθμίζεις και ξανά ρυθμίζεις για να έρχονται κανονικά μετά από δύο /τρεις μέρες σταματάνε να έρχονται σε πολλές εφαρμογές. Η μνήμη τις περισσότερες εφαρμογές τις κλείνει από μόνο τους μετά από λίγο χωρίς να είναι καθόλου χρηστικό το τηλέφωνο..
Έχοντας πάρει ξανά συσκευές τις xiaomi και ξανά έχοντας τα ίδια προβλήματα είπα μήπως έχει διορθωθεί κάπως αλλά τίποτα δεν άλλαξε..
Το καλύτερο smartphone, ο snapdragon είναι ταχύτατος και η μνήμη του τεράστια, οι φωτό και τα βίντεο που βγάζει είναι απλά άψογα.
Αρχικα αμα αναζητας ενα κινητο για εφηβο, να ναι ομορφο, να χει καλη καμερα και κυριοτερα να αντεχει απο φθορες παρε αυτο χωρις δευτερη σκεψη. Γενικα οσο αφορα Hardware η xiaomi ειναι βασιλιας σε σχεση τιμης. Η snapdragon 7 του δε κολλαει και οι εφαρμογες φορτωνουν εξερετικα γρηγορα. Παιζει παιχνιδια μια χαρα, του εχω δοκιμασει πολλα παιχνιδια και εχει αποδεχτει πραγματικα σκυλι.
-Fortnite (BR) | σταθερα 45 fps, performance mode 50-60 fps
-Mo.co | σταθερα 60 fps
-Brawl Stars | σταθερα 60 fps, performance mode 70-90 fps
-Clash Royale | σταθερα 60 fps, performance mode 60 fps (κλειδωνει στα 60 για καποιο λογο, οχι οτι χρειαζεσαι παραπανω στο clash)
-Geometry Dash | κλειδωνει σταθερα 60, performance mode σταθερα 120fps αναλογα το λεβελ που παιζεις
-Honkai Star Rail | 45-50fps, performance mode 60 fps
Οπως βλεπετε ΤΟΥΜΠΑΝΟ
Σε καμερα εχω να πω πως ειναι υπερ τιμια, εχει Χ4 οπτικο ζουμ και Χ10 ψυφιακο ζουμ το οποιο ειναι πολυ καθαρο. Σε βιντεο πιανει 1080 60 fps και 4k 30fps. Ο υπερευρυγωνιος του (ή αλλιως το 0.6) δεν ειναι πολυ καθαρο αλλα λειτουργει μια χαρα. Οτι χανει στο υπερευρυγωνιο του παρολα αυτα το κερδιζει στο 200mp του το οποιο ειναι αξιοζηλευτο απο αλλα κινητα, βγαζει εξαιρετικα πλανα το οποια μπορεις να κανεις ζουμ στη φωτογραφια και φαινονται πολυ καθαρα.
Το προγραμμα επεξεργασιας φοτωγραφιων ειναι πολυ αξιοπιστο επισης και ευκολο να το χρησιμοποιησεις.
Η μπαταρια του κινητου επισης ειναι υπεραρκετη, βγαζει πολυ ευκολα 1,5 μερα και με καλη διαχειρηση 2 μερες ευκολα. Εμενα με βγαζει 1 μερα μενοντας γυρω με 20% στο τελος της μερας με πολυ βαρια χρηση 5-6 ωρων (1-2 ωρες clash royale, +30 λεπτα brawl stars, 2-3 ωρες συνολικα τικ τοκ/ινσταγκραμ κ.α.) Φορτιζει γρηγορα κιολας με φορτιστη 67w, περιπου 40 λεπτα για πληρες φορτιση, Δυστυχως το κινητο δεν εχει ασυρματη φορτιση και απο οτι φαινεται η xiaomi θα συνεχιση αυτην την μοδα στα Redmis μιας και ουτε η note 14 σειρα εχει ασυρματη φορτιση.
Επιπλεον το κινητο ειναι πραγματικα αθραυστο, το πρωτο μηνα χρησης του μου επεσε απο το 1.5 μετρο, προσγειωθηκε με την οθονη πανω σε πετρες και το μονο που επαθε ειναι μερικες γρατζουνιες που δεν φαινονται καν καλα καλα. Εχει επισης προστασια ip68, δηλαδη πεφτει σε νερο βαθους 1 μετρο και δεν παθαινει κατι.
Τελος απλα αναφερω πως μαζι με το κινητο ερχεται και φορτιστης με καλωδιο και μια θηκη που δεν αποροφαει κρατασμους αλλα ειναι αρκετη ισα για να μη γθαρθει απο πισω.
Από την αρχή είχε πρόβλημα κατά την διάρκεια κλήσης κ συγκεκριμένα ενώ μιλας δεν σε ακούει ο άλλος κ εσυ δεν το καταλαβαίνεις παρά μόνο αν σε ενημερώσει ο συνομιλητής σου. Στην αρχή το θεώρησα τυχαίο μέχρι που ήταν επαναλαμβανόμενο. Δοκίμασα sim κάρτες από όλες τις εταιρείες και το πρόβλημα παρέμεινε άρα δεν είναι θέμα εταιρείας κινητής. Το έστειλα στην infoquest για επισκευή κ μετά από λίγες μέρες μου το έστειλαν ότι δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα παραμένει και έχει επιδεινωθεί και επιπλέον σβήνει τελείως από μόνο του. Ξανά επικοινώνησα με info quest και ζητάω αντικατάσταση συσκευής.
Σερνετε... συνεχεια κοληματα, αναγκαστικα factory reset μετα απο 6 μηνες, το χειροτερο κινητο που ειχα
Για τα λεφτά του είναι άριστο. Μόνο και μόνο αν σκεφτούμε το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου. Λίγα γκλιτσακια τα έχει να πούμε την αλήθεια όταν ζορίζεται, και δεν είναι για απαιτητικά παιχνίδια. Θα πρότεινα να πάρετε το plus μοντέλο αν καταλήξετε σε αγορά.
το έχω ένα χρόνο και έχει αρχίσει κολλάει απίστευτα αργεί να ανοίξει εφαρμογές και δεύτερον πρόβλημα που έχω είναι ότι θερμαίνεται το κινητό καεί πολύ με ανοιχτά τα δεδομένα καεί το χέρι κάθε φορά που ανοίγω τα δεδομένα ζεστενεται .
θετικα καλή κάμερα ωραία οθόνη χρώματα ανάλυση
Ουτε ενα αστεράκι, πεταμενα λεφτα. Αφου εκλεισε εναν χρονο αρχισε να κλεινει μονο το ανα 20 λεπτα και μια μερα απλα εκλεισε και δεν ξαναναοιξε ποτε, μακρια απο xiaomi. 300 ευρο για να χαλασει στον εν αχρόνο, δε μου εχει ξανατυχει ποτε με κινητο. Ουτε επεσε πουθενα τιποτα απλα αποφασισε να κλεισει και να μην ξαναανοιξει.
Καλες φωτο αλλα τι να τις κανω οταν το λογισμικο ειναι αχρηστο. Η καμερα για να ανοιξει κανει μερικες φορες 5 δευτερολεπτα. Κολλαει μερικες φορες και το εχω 2 μηνες και δεν μιλαω για οταν εχει χαμηλη μπαταρια.
είχα pocox3 pro το κινητό άντεξε πάρα μα πάρα πολλά χωρίς να πάθει τίποτα απολύτως ερχόμενος από εκείνο το κινητό σε αυτό δεν υπήρχε κάτι που να με ξετρελανε ποιότητα ήχου φωτογραφίες και μπαταρία όπως και η ανάλυση της οθόνης είναι σχεδόν ολόιδια ίτερα και στα δύο τα κινητά αξίζει τα χρήματα του άλλα δεν είναι κάποια αναβάθμιση τρελή
Άψογο σε όλα του για τις ανάγκες μου (browsing, you tube, tik tok, βιντεοκλήσεις κλπ. value for money αγορά!!!
Είμαι πολύ ευχαριστημένοςγια την χρήση που το κάνω είναι πολύ καλό,φορτίζει πολύ γρήγορα κ φωτό βγάζει πολύ καλές..
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη με την ποιότητα της φωτογραφίας , αποθηκευτικό χώρο και διάρκεια μπαταρίας
I have this phone for over a year now, and it's a good phone, but I had some problems. I mean the AMOLED screen got burned in some places leaving marks of the keyboard and the time, sometimes is lag's, especially after that hyperOs 2.0. Video quality is ok. Sound quality is good. I would recommend it tho. But as a midrange phone it's good
Αν και είναι εξαιρετικό κινητό αυτό που με χάλασε αρκετά είναι η έξοδος έντασης σε Bluetooth ηχεία που είναι λίγο χαμηλότερη σε σχέση με το παλιό μου κινητό και θα επιθυμούσα από την Xiaomi να το φτιάξουν αμέσως, καθώς μόνο και μόνο γι αυτό το λόγο δεν θα αγόραζα ξανά Xiaomi.