Αρχικα αμα αναζητας ενα κινητο για εφηβο, να ναι ομορφο, να χει καλη καμερα και κυριοτερα να αντεχει απο φθορες παρε αυτο χωρις δευτερη σκεψη. Γενικα οσο αφορα Hardware η xiaomi ειναι βασιλιας σε σχεση τιμης. Η snapdragon 7 του δε κολλαει και οι εφαρμογες φορτωνουν εξερετικα γρηγορα. Παιζει παιχνιδια μια χαρα, του εχω δοκιμασει πολλα παιχνιδια και εχει αποδεχτει πραγματικα σκυλι.
-Fortnite (BR) | σταθερα 45 fps, performance mode 50-60 fps
-Mo.co | σταθερα 60 fps
-Brawl Stars | σταθερα 60 fps, performance mode 70-90 fps
-Clash Royale | σταθερα 60 fps, performance mode 60 fps (κλειδωνει στα 60 για καποιο λογο, οχι οτι χρειαζεσαι παραπανω στο clash)
-Geometry Dash | κλειδωνει σταθερα 60, performance mode σταθερα 120fps αναλογα το λεβελ που παιζεις
-Honkai Star Rail | 45-50fps, performance mode 60 fps
Οπως βλεπετε ΤΟΥΜΠΑΝΟ
Σε καμερα εχω να πω πως ειναι υπερ τιμια, εχει Χ4 οπτικο ζουμ και Χ10 ψυφιακο ζουμ το οποιο ειναι πολυ καθαρο. Σε βιντεο πιανει 1080 60 fps και 4k 30fps. Ο υπερευρυγωνιος του (ή αλλιως το 0.6) δεν ειναι πολυ καθαρο αλλα λειτουργει μια χαρα. Οτι χανει στο υπερευρυγωνιο του παρολα αυτα το κερδιζει στο 200mp του το οποιο ειναι αξιοζηλευτο απο αλλα κινητα, βγαζει εξαιρετικα πλανα το οποια μπορεις να κανεις ζουμ στη φωτογραφια και φαινονται πολυ καθαρα.
Το προγραμμα επεξεργασιας φοτωγραφιων ειναι πολυ αξιοπιστο επισης και ευκολο να το χρησιμοποιησεις.
Η μπαταρια του κινητου επισης ειναι υπεραρκετη, βγαζει πολυ ευκολα 1,5 μερα και με καλη διαχειρηση 2 μερες ευκολα. Εμενα με βγαζει 1 μερα μενοντας γυρω με 20% στο τελος της μερας με πολυ βαρια χρηση 5-6 ωρων (1-2 ωρες clash royale, +30 λεπτα brawl stars, 2-3 ωρες συνολικα τικ τοκ/ινσταγκραμ κ.α.) Φορτιζει γρηγορα κιολας με φορτιστη 67w, περιπου 40 λεπτα για πληρες φορτιση, Δυστυχως το κινητο δεν εχει ασυρματη φορτιση και απο οτι φαινεται η xiaomi θα συνεχιση αυτην την μοδα στα Redmis μιας και ουτε η note 14 σειρα εχει ασυρματη φορτιση.
Επιπλεον το κινητο ειναι πραγματικα αθραυστο, το πρωτο μηνα χρησης του μου επεσε απο το 1.5 μετρο, προσγειωθηκε με την οθονη πανω σε πετρες και το μονο που επαθε ειναι μερικες γρατζουνιες που δεν φαινονται καν καλα καλα. Εχει επισης προστασια ip68, δηλαδη πεφτει σε νερο βαθους 1 μετρο και δεν παθαινει κατι.
Τελος απλα αναφερω πως μαζι με το κινητο ερχεται και φορτιστης με καλωδιο και μια θηκη που δεν αποροφαει κρατασμους αλλα ειναι αρκετη ισα για να μη γθαρθει απο πισω.