Ηλεκτρολύτες & Ισοτονικά

Prime Hydration Drink Ice Pop 500ml

Ο youtuber Logan Paul και η KSI συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την απόλυτη λύση ενέργειας και ενυδάτωσης. Πλούσιο με δροσερή γεύση το Ice Pop είναι μια νέα γεύση του Prime,...

Ο youtuber Logan Paul και η KSI συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την απόλυτη λύση ενέργειας και ενυδάτωσης. Πλούσιο με δροσερή γεύση το Ice Pop είναι μια νέα γεύση του Prime, με συνδυασμό τριών συστατικών – μπλε βατόμουρο, λάιμ και κεράσι.


Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο youtuber Logan Paul και η KSI συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την απόλυτη λύση ενέργειας και ενυδάτωσης. Πλούσιο με δροσερή γεύση το Ice Pop είναι μια νέα γεύση του Prime, με συνδυασμό τριών συστατικών – μπλε βατόμουρο, λάιμ και κεράσι.


Κάθε ρόφημα περιέχει 10% νερό καρύδας, 2γρ ζάχαρη, 250mg BCAA το οποίο βελτιώνει την ανάπτυξη αντοχής και μυϊκής δύναμης καθώς το πιο βασικό συστατικό του είναι οι ηλεκτρολύτες και οι βιταμίνες. Χωρίς γλουτένη, χωρίς καφεΐνη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηλεκτρολύτες
Διατροφικά Χαρακτηριστικά
Χωρίς Γλουτένη, Χωρίς Καφεΐνη
Με Υδατάνθρακες
Όχι
Μορφή
Υγρή Μορφή

Ποσότητα

Όγκος
500 ml
Συνολικός Όγκος
500 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (101)

Αξιολογήσεις

  1. 34
  2. 13
  3. 15
  4. 14
  5. 25
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι εύπεπτο
  • Αποτελεσματικότητα
  • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Strawberry Watermelon

    Μετριοτατο. Στα 2€ στο σούπερ μάρκετ , θα ήταν πιο τίμιο στα 1.10-1.20€ . Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά. Αποφεύγω τα ενεργειακά ποτά λόγο υψηλής περιεκτικότητας σε καφεΐνη και ζάχαρη , αυτό ναι μεν δεν έχει καφεΐνη αλλά η γεύση του πολύ μέτρια , μου θύμισε πολύ κάτι μεταξύ ηλεκτρολυτών σε σκόνη και αναβραζων δισκίο βιταμίνης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Saridakis4
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy Drink

    Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Saridakis4
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Tropical Punch

    Καθόλου καλή γεύση αναλογικά με την τιμή, δεν ενυδατωνει καθολου περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρολυτικο ποτό, Υπερβολικη τιμή, κακή ποιότητα προϊόντος

    • Δεν είναι ιδιαίτερα εύπεπτο
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εντάξει, είναι κάτι διαφορετικό (σε γεύση) αλλά και είναι πολύ γλυκό. Κατά την γνώμη μου δεν αξίζει 10-12€ που τα πουλάνε στα περίπτερα, αλλά για 2,50-3,50€ είναι πολύ τίμιο!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Είναι εύπεπτο
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elektra100412
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μου αρέσει η γεύση όμως τουλάχιστον είναι 2,5 ευρώ και όχι 9 όπως στα μαγαζιά της γειτονιάς μου

    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_inter
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευτυχώς το αγόρασα στα 3€! Και 1€ να το βάλουν δεν πρόκειται να ξαναπάρω...τσάμπα πέταξα τα χρήματα μου.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sphinx
    1
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    Εντελώς πεταμένα χρήματα. Είναι ένα δείγμα του πως ένα άχρηστο προϊόν λόγω marketing, πωλείται στα ύψη. Άθλια γεύση εντελώς, χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Ακόμα και αν είχε 0.2€ δεν θα το αγόραζα ποτέ ξανά στη ζωή μου.

    Υπάρχουν δεκάδες πιο γευστικά ανάλογα προϊόντα για ενυδάτωση, με κόστος 1€ έως 1.5€.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vans&Yeezy
    5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία, έντονη γλυκιά γεύση. Λίγο τσιμπημένη η τιμή του, αλλά για μια στο τόσο είναι ιδανικό.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos Marnikas
    2
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Υπερτιμημένο.Δεν αξίζει τα χρήματά του

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • srellik
    2
    22 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Εντάξει πανάκριβο για το τίποτα. υπάρχουν αντίστοιχα με καλύτερη γεύση και στα 1.8€.... Δηλαδή τι έχει μέσα και έχει 9 € (11 σε περίπτερο στην περιοχή μου), ταυρίνη ξωτικών;

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagelisss.n
    1
    22 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Πηρα ενα για δοκιμη αλλα δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο. Ας μην τρελαθουμε, 9 ευρω ειναι πααααρα πολλα για κατι τετοιο.

    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ESCHAMATH_AN_MAK_THRAKI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Glowberry

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Έχει ωραία γεύση
    • Είναι εύπεπτο
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
  • smartaki lava

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy, γεύση: Glowberry

    ωραια γευση, μεχρι στιγμης απο τα καλυτερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy, γεύση: Glowberry

    Το καλύτερο prime που έχω πιεί 10/10

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    Υποθέτω κάνει για hydration, απλά έχει άσχημη γεύση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν είναι ιδιαίτερα εύπεπτο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Strawberry Watermelon

    πιστευω οτι ειναι αρκετα ακριβο και απο γευση ετσι κι ετσι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό τό πείρα από το περίπτερο 12€

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy Drink

    Αφήνει μια περίεργη επίγευση σε σχέση με τα άλλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    Όλα έχουν παρόμοια γεύση. Μόνο το μπλε και το κίτρινο είναι ορεα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι εύπεπτο
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το πηραμε απο το σκαλβενιτη με τη κοπελα μου, απαραδεκτο απλα, σκαμ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Δεν είναι εύπεπτο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το βρηκα 1.99 και το πηρα. εχει ιδια γευση με το ντεπον σε συροπι...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Δεν είναι εύπεπτο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι το καλυτερο prime που εχω δοκιμασει ως τωρα

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Tropical Punch

    Εγω αυτο το εχσα σε μια τραπεζα και εκλεγα για τοσα πολλα λεφτα που εδωσα!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο και ειναι και ακριβο

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Έχει πολύ ωραία γέυση. Γενικά οι τίμες των prime είναι λίγο

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετριοτατο. Στα 2€ στο σούπερ μάρκετ , θα ήταν πιο τίμιο στα 1.10-1.20€ . Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά. Αποφεύγω τα ενεργειακά ποτά λόγο υψηλής περιεκτικότητας σε καφεΐνη και ζάχαρη , αυτό ναι μεν δεν έχει καφεΐνη αλλά η γεύση του πολύ μέτρια , μου θύμισε πολύ κάτι μεταξύ ηλεκτρολυτών σε σκόνη και αναβραζων δισκίο βιταμίνης

    0
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    1
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    1
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    0
  • Καθόλου καλή γεύση αναλογικά με την τιμή, δεν ενυδατωνει καθολου περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρολυτικο ποτό, Υπερβολικη τιμή, κακή ποιότητα προϊόντος

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

334 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
dstathopoulos855

Καλησπέρα θέλω να πάρω ένα μικρό απόθεμα από μια συγκεκριμένη γεύση για resell.ποια είναι η γνώμη σας για το prime resell στην Ελλάδα; έχει κέρδος οποιος το κάνει; ευχαριστώ

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο youtuber Logan Paul και η KSI συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την απόλυτη λύση ενέργειας και ενυδάτωσης. Πλούσιο με δροσερή γεύση το Ice Pop είναι μια νέα γεύση του Prime, με συνδυασμό τριών συστατικών – μπλε βατόμουρο, λάιμ και κεράσι.


Κάθε ρόφημα περιέχει 10% νερό καρύδας, 2γρ ζάχαρη, 250mg BCAA το οποίο βελτιώνει την ανάπτυξη αντοχής και μυϊκής δύναμης καθώς το πιο βασικό συστατικό του είναι οι ηλεκτρολύτες και οι βιταμίνες. Χωρίς γλουτένη, χωρίς καφεΐνη.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηλεκτρολύτες
Διατροφικά Χαρακτηριστικά
Χωρίς Γλουτένη, Χωρίς Καφεΐνη
Με Υδατάνθρακες
Όχι
Μορφή
Υγρή Μορφή

Ποσότητα

Όγκος
500 ml
Συνολικός Όγκος
500 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (101)

  1. 34
  2. 13
  3. 15
  4. 14
  5. 25
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι εύπεπτο
  • Αποτελεσματικότητα
  • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Strawberry Watermelon

    Μετριοτατο. Στα 2€ στο σούπερ μάρκετ , θα ήταν πιο τίμιο στα 1.10-1.20€ . Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά. Αποφεύγω τα ενεργειακά ποτά λόγο υψηλής περιεκτικότητας σε καφεΐνη και ζάχαρη , αυτό ναι μεν δεν έχει καφεΐνη αλλά η γεύση του πολύ μέτρια , μου θύμισε πολύ κάτι μεταξύ ηλεκτρολυτών σε σκόνη και αναβραζων δισκίο βιταμίνης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Saridakis4
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy Drink

    Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Saridakis4
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Tropical Punch

    Καθόλου καλή γεύση αναλογικά με την τιμή, δεν ενυδατωνει καθολου περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρολυτικο ποτό, Υπερβολικη τιμή, κακή ποιότητα προϊόντος

    • Δεν είναι ιδιαίτερα εύπεπτο
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εντάξει, είναι κάτι διαφορετικό (σε γεύση) αλλά και είναι πολύ γλυκό. Κατά την γνώμη μου δεν αξίζει 10-12€ που τα πουλάνε στα περίπτερα, αλλά για 2,50-3,50€ είναι πολύ τίμιο!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Είναι εύπεπτο
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elektra100412
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μου αρέσει η γεύση όμως τουλάχιστον είναι 2,5 ευρώ και όχι 9 όπως στα μαγαζιά της γειτονιάς μου

    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_inter
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευτυχώς το αγόρασα στα 3€! Και 1€ να το βάλουν δεν πρόκειται να ξαναπάρω...τσάμπα πέταξα τα χρήματα μου.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sphinx
    1
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    Εντελώς πεταμένα χρήματα. Είναι ένα δείγμα του πως ένα άχρηστο προϊόν λόγω marketing, πωλείται στα ύψη. Άθλια γεύση εντελώς, χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Ακόμα και αν είχε 0.2€ δεν θα το αγόραζα ποτέ ξανά στη ζωή μου.

    Υπάρχουν δεκάδες πιο γευστικά ανάλογα προϊόντα για ενυδάτωση, με κόστος 1€ έως 1.5€.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vans&Yeezy
    5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία, έντονη γλυκιά γεύση. Λίγο τσιμπημένη η τιμή του, αλλά για μια στο τόσο είναι ιδανικό.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos Marnikas
    2
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Υπερτιμημένο.Δεν αξίζει τα χρήματά του

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • srellik
    2
    22 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Εντάξει πανάκριβο για το τίποτα. υπάρχουν αντίστοιχα με καλύτερη γεύση και στα 1.8€.... Δηλαδή τι έχει μέσα και έχει 9 € (11 σε περίπτερο στην περιοχή μου), ταυρίνη ξωτικών;

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagelisss.n
    1
    22 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Πηρα ενα για δοκιμη αλλα δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο. Ας μην τρελαθουμε, 9 ευρω ειναι πααααρα πολλα για κατι τετοιο.

    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ESCHAMATH_AN_MAK_THRAKI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Glowberry

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Έχει ωραία γεύση
    • Είναι εύπεπτο
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
  • smartaki lava

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy, γεύση: Glowberry

    ωραια γευση, μεχρι στιγμης απο τα καλυτερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy, γεύση: Glowberry

    Το καλύτερο prime που έχω πιεί 10/10

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    Υποθέτω κάνει για hydration, απλά έχει άσχημη γεύση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν είναι ιδιαίτερα εύπεπτο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Strawberry Watermelon

    πιστευω οτι ειναι αρκετα ακριβο και απο γευση ετσι κι ετσι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό τό πείρα από το περίπτερο 12€

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Energy Drink

    Αφήνει μια περίεργη επίγευση σε σχέση με τα άλλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    Όλα έχουν παρόμοια γεύση. Μόνο το μπλε και το κίτρινο είναι ορεα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι εύπεπτο
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το πηραμε απο το σκαλβενιτη με τη κοπελα μου, απαραδεκτο απλα, σκαμ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Δεν είναι εύπεπτο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το βρηκα 1.99 και το πηρα. εχει ιδια γευση με το ντεπον σε συροπι...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Δεν είναι εύπεπτο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι το καλυτερο prime που εχω δοκιμασει ως τωρα

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Tropical Punch

    Εγω αυτο το εχσα σε μια τραπεζα και εκλεγα για τοσα πολλα λεφτα που εδωσα!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Blue Raspberry

    δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο και ειναι και ακριβο

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Lemon Lime

    Έχει πολύ ωραία γέυση. Γενικά οι τίμες των prime είναι λίγο

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετριοτατο. Στα 2€ στο σούπερ μάρκετ , θα ήταν πιο τίμιο στα 1.10-1.20€ . Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά. Αποφεύγω τα ενεργειακά ποτά λόγο υψηλής περιεκτικότητας σε καφεΐνη και ζάχαρη , αυτό ναι μεν δεν έχει καφεΐνη αλλά η γεύση του πολύ μέτρια , μου θύμισε πολύ κάτι μεταξύ ηλεκτρολυτών σε σκόνη και αναβραζων δισκίο βιταμίνης

    0
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    1
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    1
  • Δεν έχει καμία σχέση με το original αμερικανικό. Είναι ευρωπαϊκή εμφιάλωση και είναι ότι πιο χάλια υπάρχει.

    0
  • Καθόλου καλή γεύση αναλογικά με την τιμή, δεν ενυδατωνει καθολου περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρολυτικο ποτό, Υπερβολικη τιμή, κακή ποιότητα προϊόντος

    0
  • Δες τα όλα
3,20 €
5,00 €   μεταφορικά