Edit: Όπως βλέπω, σιγά σιγά οι τιμές χαμηλώνουν. Τσεκάροντας λίγο, είδα πως έγινε επιτέλους αποθήκη στην Αγγλία, οπότε τώρα τα βρίσκουμε κάπου στα 4-5 ευρώ. Εννοείται καμία σχέση με τα 15ευρα που ήταν πριν λίγους μήνες, αλλά και πάλι πιστεύω πως αργότερα, και με την σωστή απήχηση, ίσως πέσει κανένα ευρώ πιο κάτω (κάπου στα 3-3,50) αλλά μέχρι εκεί. Δεν νομίζω να πάει ποτέ 2,50 ευρώ όπως είναι στην Αμερική εκτός και αν κάνει κανένα μεγάλο μπαμ σε πωλήσεις και σε ζήτηση όπως πχ έγινε και με το Monster που κάπου το 2010 το βρίσκαμε 4-5 ευρώ και τώρα είναι σταθερά όπως και στην Αμερική στο 1,5-2 ευρώ. Άλλαξα τα αστεράκια από 3 σε 4 γιατί πλέον είναι ανεκτό από τον μέσο άνθρωπο να το αγοράσει και να το ευχαριστηθεί. (Προσοχή ακόμα στα μαγαζιά που το έχουν 12-15 ευρώ / ειδικά σε περίπτερα γειτονιάς)
Δοκίμασα το Meta Moon. Ήταν πάρα πολύ νόστιμο. Γενικά επειδή έχει νερό καρύδας μέσα (συν γλυκαντικά), να περιμένετε ότι θα είναι γλυκό. Εμένα μου αρέσουν τα γλυκά drinks χωρίς θερμίδες οπότε το ευχαριστήθηκα φουλ. Είναι πολύ αναζωογονητικό και ακόμα και όταν δεν είναι πολύ παγωμένο, νιώθεις ότι είναι φουλ δροσιστικό.
Περνάμε τώρα στο θέμα της τιμής. Έχοντας ξαδέρφια στην Αμερική, εκεί πέρα, το βρίσκεις πλέον αρκετά εύκολα σε σούπερ μάρκετ και διαφορά μαγαζιά στην κανονική του τιμή (2,5 δολάρια / 2,3 ευρώ).
Εδώ στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό έχει επικρατήσει ένα κύμα ακριβών τιμών σε τέτοια αμερικάνικα προϊόντα όπου οι τιμές είναι στον θεό. Το ίδιο βέβαια ισχύει και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση η τιμή αυτή και όλο έλεγα δεν θα το πάρω δεν θα το πάρω αλλά έπεσα σε καλή μέρα και το πήρα.
Οκ το δοκίμασα, ήταν πολύ ωραίο αλλά τώρα τι; Θέλω να το πίνω μετά το γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα, και τα απογεύματα όταν θέλω να συνεχίσω την δουλειά, μπορώ; Όχι φυσικά.
Ελπίζω κάποια στιγμή να κάνουν Ευρωπαϊκές αποθήκες για το προϊόν αυτό να το βρίσκουμε σε κανονική τιμή μιας και όντως είναι ένα πολύ ωραίο drink που το ευχαριστιέσαι πάρα πολύ.