- 50 megapixel εξαιρετικά καθαρή διπλή κάμερα
- Helio G85 οκταπύρηνος υψηλής απόδοσης
- 6,71 ιντσών μεγάλη οθόνη υψηλής ευκρίνειας
- μπαταρία, επιπέδου power bank
- Ισχυρό ηχείο
Έρχεται μαζί με τη θήκη σιλικόνης?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Το Redmi 12C ενσωματώνει ισχυρή βασική διπλή κάμερα 50MP, με δυνατότητα ταχύτατης λήψης ακόμα και κινούμενων θεμάτων (30% βελτιστοποίηση ταχύτητας και 50% προεπισκόπησης), λειτουργία HDR, πορτρέτου και νυχτερινής προβολής, αλλά και εμπρόσθια κάμερα 5MP για ζωντανές selfies.
Tα ακουστικά 4 Lite φοριούνται άνετα χάρη στο μοναδικό σχεδιασμό τοποθέτησης του μισού ακουστικού στο αυτί και στρογγυλεμένο περίγραμμα με άνετη λαβή.
5 megapixel εμπρόσθια κάμερα, για λήψεις με έμφαση στη λεπτομέρεια
Απολαύστε την διαφορετικότητα του κόσμου
Δείτε τον κόσμο όπως πραγματικά είναι με το φως και τις σκιές του
Θα φωτίσει τη νύχτα
Ο αλγόριθμος εικόνας έχει αναβαθμιστεί, η ταχύτητα εκκίνησης της κάμερας είναι μεγαλύτερη, όπως και η ταχύτητα προεπισκόπησης. Οι χαρούμενες και συγκινητικές στιγμές μπορούν να «παγώσουν» και να καταγραφούν αμέσως.
Εξοπλισμένο με τον επεξεργαστή MediaTek Helio G85 υψηλής απόδοσης, η εμπειρία του gaming αναβαθμίζεται περαιτέρω, οι εφαρμογές ξεκινούν πιο γρήγορα και οι άκρες των δακτύλων γλιστρούν με άνεση στην οθόνη.
Η οθόνη 6,71 ιντσών όχι μόνο προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια για gaming, αλλά καθιστά επίσης την παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών πιο καθηλωτική, ενώ η ανάγνωση και η μελέτη γίνεται πιο άνετα και ευχάριστα για τα μάτια σας.
Ισχύς 5000 mAh, για να ακούτε μουσική συνεχώς, σχεδόν για μια εβδομάδα. Παρακολουθήστε τηλεοπτικές σειρές, αδιάλειπτα όλη την ημέρα.
Υποστηρίζεται από μια σειρά τεχνολογιών και αλγορίθμων βελτιστοποίησης που έχει αναπτύξει η Xiaomi, με αποτέλεσμα να εγγυάται 36 μήνες συνεχούς και ομαλής εξαιρετικής απόδοσης, για ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια.
Έχει περάσει από τη δοκιμή ποιότητας "επιπέδου flagship", ώστε να αντέξει χτυπήματα, να αντέξει βαριά πίεση και να σας προσφέρει πιο ασφαλή εμπειρία.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το είχα αγοράσει στην μητέρα μου. Χάλασε στον έναν χρόνο και με την εγγύηση δεν μας το έφτιαξαν επειδή είχε πάρει και καλά υγρασία! Δεν είχε βραχεί ούτε χτυπηθεί..
Το κινητό κολάει συνέχεια.Σε καλούν και δεν μπορείς να απαντήσεις γιατί κολάει ακόμη και στην κλήση.Δεν έχω αγοράσει χειρότερο smartphone !
Το κινητό κολλάει απίστευτα σε όλες τις εφαρμογές, ακόμα και στις εφαρμογές του συστήματος. Αργεί πολύ συχνά να δείξει ποιος σε καλεί όταν χτυπάει το τηλέφωνο
μερικές φορές παθαίνει "blackout" κολλάει η οθόνη ότι και να πατήσεις δεν κάνει τίποτα πεις να το κλείσεις και να το ξανά ανοίξεις και έτσι επανέρχεται
Πολύ καλό, το εχω πανω απο ενα χρονο, το εχω φορτωσει με πολλες εφαρμογες, φωτογραφιες, ελαχιστα παιχνίδια αλλα εχω 1-2 που παιζω συχνα και δεν κολλαει καθόλου. αξιζε τα λεφτα του.
Πολλές φορές δεν λειτουργήσει σωστά και κολλάει. Η οθόνη δεν με αναγνωρίζει ούτε το δακτυλικό αποτύπωμα.Από τις χειρότερες συσκευές που έχω χρησιμοποιήσει. αν μπορούσα να το αξιολογήσω με μηδέν θα το έκανα .
Το κινητό είναι τέλειο παίζει παιχνίδια άνετα .Βέβαια άμα το έχεις απενεργοποιήσει και το ενεργοποιήσεις για κάνα 2ωρο κολλάει το κινητό είναι άψογο έχει τέλεια κάμερα και δεν κολλάει σχεδόν καθόλου πάντος άμα θέλετε κάτι καλύτερο χωρίς να δώσετε πάνω από 200€ σας προτείνω να πάρετε το Xiaomi Redmi note 14 έχει 6gb ram και 128gb χωρητικότητα και έχει ποιο καλή μπαταρία και ποιο γρήγορο φορτιστή κοστίζει 150€ .Αυτά από εμένα ελπίζω να σας βοήθησα
για τα χρήματα του είναι οκ! Δεν το χρησιμοποιώ για παιχνίδια μόνο για επικοινωνία και κανα βίντεο και μέχρι τώρα ενα χρόνο μετά δουλεύει άψογα!
Από την αρχή είχε προβλήματα. Και αναφέρω:
Στην συνομιλία έχει διακοπές στο ακουστικό με αποτέλεσμα να γίνεται κουραστική και δύσκολη η συνενόηση. Απαράδεκτο για για smart, που δεν παίζει ρόλο η τιμή και η ποιότητα, αφού τηλέφωνο χρησιμοποιείται πάνω από όλα για να μιλάς, όχι για τα social. Ορισμένες φορές κόλλα η οθόνη, δεν αναγνώριζε κάποιες φορές την κάρτα CIM, αργή απόκριση στις εφαρμογές, το στείλαμε και για εξέταση στην εταιρεία που το αγοράσαμε, αλλά λίγα πράγματα άλλαξαν. Από τις χειρότερες συσκευές που έχω χρησιμοποιήσει, λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι είναι.
Για όσους για βαριούνται να διαβάσουν όσα γράψω, συνοπτικά το κινητό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και δεν αξίζει καν, λίγο πριν το 2025, να δώσει κάποιος έστω και πάνω από 20€ για να το αγοράσει.
Και εξηγούμαι:
Το συγκεκριμένο το απέκτησα από σπόντα, προοριζόταν για δώρο, δεν άρεσε σαν εταιρεία και το κράτησα για μένα. Το κινητό το έχω για να έχω 2 έξτρα αριθμούς ενεργούς, έχω περάσει 3 εφαρμογές τραπεζών και ΤΕΛΟΣ. Δεν έχω μηνύματα, δεν έχω φωτογραφίες, ούτε καν περασμένα gmail - τις εφαρμογές τις πέρασα με sideload (εγκατάσταση κατευθείαν του apk της εφαρμογής).
Είναι πραγματικά αργό σαν κινητά τύπου Xperia του 13 που είχαν 512mb ram. Το ξεκλειδώνω, αργεί να φορτώσει τα εικονίδια στην αρχική. Πατάω να ανοίξει μια εφαρμογή, κολλάει σα να έχει χαλάσει η οθόνη και να μην καταλαβαίνει το άγγιγμα.
Το έχω κάνει 2 φορές hard reset μπας και ήταν θέμα του OS, τζίφος.
Εδώ και 2-3 μήνες μου έχει πετάξει και ενημέρωση σε hyperOS αλλά στη βασική έκδοση του κινητού, με 3 εφαρμογές και καμμιά 20αριά μηνύματα (!!) , μου γράφει "ανεπερκής χώρος" και ειλικρινά δεν ξέρω τί να διαγράψω. Θα πρέπει να σβήσω για 3η φορά ό,τι έχω περασμένο, να περάσει το hyperOS και μετά, πάλι από την αρχή.
Τέλος, το κεράσακι στην τούρτα: η μπαταρία του. Ναι μεν σαν μπαταρία είναι καλή, παράπονο δεν έχω - αλλά από την άλλη, αλίμονο αν είχα θέμα και σ'αυτό καθώς το 95% που είναι ανοικτό, είναι σε standby με κλειστά τα πάντα (δεδομένα, wifi, location, ΤΑ ΠΑΝΤΑ), αλλά όταν φορτίζει, θέλει 3 εργασιμες. Το βάζω σε φορτιστή Baseus 30w ολοκαίνουργιο και κάνει πάνω από 2,5 ώρες να φορτίσει πλήρως, ενώ αν του ανοίξω κάτι ενώ φορτίζει πχ αν ανοίξω hotspot ενώ φορτίζει ή θα παραμένει στάσιμο σε ποσοστό μπαταρίας ή θα ξεφορτίζει. Για να φορτίζει ενώ η χρησιμοποιώ το hotspot, ούτε λόγος.
0/10 - είναι πραγματικά άχρηστο. Καλύτερα να έπαιρνα ένα απλό ΝΟΚΙΑ με πλήκτρα, τουλάχιστον σε εκείνο θα ήξερα εξ'αρχής ότι δεν μπορεί να κάνει πράγματα.
Ένα πολύ καλό κινητό για απλή χρήση. Οι φωτογραφίες και το βίντεο μέτριας ποιότητας. Θα ήθελα καλύτερο ήχο. Η τιμή του φανταστική για αυτά που προσφέρει.
Είναι ένα πολύ καλό κινητό για τα λεφτά του. Είναι κινητό για καθημερινή χρήση και ΟΧΙ για να σηκώνει βαριά παιχνίδια. Επείσης η κάμερα έχει βασικές λειτουργίες (φωτογραφία, βίντεο, πορτετρό, νύχτα) και δεν έχει λειτουργία pro για όσους θέλουν να βγάζουν ΠΟΛΥ καλές φωτογραφιές. Η μπαταρία του κρατάει αρκέτα. Το μόνο ΑΡΝΗΤΙΚΟ είναι το μέγεθός του το οποιο είναι μεγάλο.
Ενώ έχει όλες τις προδιαγραφές για να είναι αξιόλογο, δυστυχώς έχει ένα τεράστιο μειονέκτημα το οποίο θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για smartphone του 2023. Δεν έχει led φωτάκι, με αποτέλεσμα να μην ξέρεις εάν έχεις κάποια ειδοποίηση, κάποια κλήση. Αναγκάζεσαι να ανοίξεις το τηλέφωνο για να το δεις. Τελείως χαζό... Εάν το γνώριζα από πριν σίγουρα δεν θα το αγόραζα!
Καλο για το κόστος του. Δεν περιμένω πολλά.
Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή του. Προορίζεται για χρήση από άτομο 70+
για τα χρηματα του {100$} ειναι σιγουρα το καλυτερο για αυτο το μπατζετ. Μονο η καμερα του ηταν αργη σε ανταποκριση. Ενα value for money κινητο.
καλό θα είναι να διευκρινίζονται κάποια πραγματα.άλλο διάλεξα κι άλλο ήρθε.ενω το διάλεξα με nfc φόρτιση με type c και fast charge μου ήρθε χωρίς υποστήριξη nfc και φόρτιση κανονική και mikro usb.καλο είναι να επικοινωνήσετε με τον προμηθευτή κατά την παραγγελία για να μην την πατήσετε όπως εγώ.
Μου το δικαιολόγησαν ότι είναι ανάλογα τον προμηθευτή του καταστήματος.μα τι στο καλό έχει η skroutz τα κουτάκια επιλογής.
Για αυτό και βάζω 4 αστέρια.κατα τ'άλλα μια χαρά είναι.value for money.
Το αγορασα για την μητερα μου και ηδη το χρησιμοποιει εδω και εναν μηνα, χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Παρα πολυ καλο ηχειο και μικροφωνο στις κλησεις.
Αγορά εκτάκτως σήμερα το πρωί για άμεση αντικατάσταση του Huawei P Smart S που είχα από το 2020, μετά από ξαφνικό ξεκόλλημα της οθόνης από περυσινή επισκευή οθόνης. Και επειδή χρειάστηκα άμεσα κάτι, με λίγο ψάξιμο, αγόρασα αυτό το Xiaomi. Αρκετά καλό για τα χρήματά του, για έναν καθημερινό χρήστη και χωρίς εξειδικευμένες απαιτήσεις από το ίδιο το κινητό. Καθαρός ήχος κατά την κλήση, πολύ καλή ποιότητα κάμερας. Λίγο αργό αλλά όχι σε σημείο να εκνευρίζει.
Edit 15/8/2024: Μετά από σχεδόν ένα χρόνο κολλάει συνέχεια σχεδόν σε όλες τις εφαρμογές ειδικά στο tik tok και σε κάποιες άλλες και πολλές φορές όταν σε καλούν αργεί να σου βγάλει ποιός σε καλεί
Καταπληκτικό τηλέφωνο, δεν υστερεί σε τίποτα από πιο ακριβά κινητά!!! Τίμιο κινητό, αξίζει κάθε ευρώ που κοστίζει!!! Πολύ όμορφο και ειδικά το χρώμα "Dark Ocean". Μπράβο στην Xiaomi και χίλια μπράβο για την τιμή του κινητού. Στην Samsung θέλεις 150 Ευρώ παραπάνω για ανάλογο κινητό. Επίσης έχει πολύ καλή μπαταρία. Να πω βέβαια ότι το έχω 2 μήνες, δεν ξερω αν βγάλει κάποιο πρόβλημα μετά. Μέχρι τώρα όμως σκίζει!!!
Το κινητό το έχω πάρει στη μητέρα μου, είναι ότι πιο αργό έχω δει στη ζωή μου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι αρκετά καλό για την τιμή του..
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν έχω σήμα καλό, και μπορεί να είναι θέμα τηλεφώνου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό για τα χρήματα ου έδωσα, όχι κάτι ιδιαίτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό δεν κολλάει καλή μπαταρία
Επιβεβαιωμένη αγορά
σούπερ!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σχετικά καλό για την τιμή του. Αποθηκεύει αρκετές εφαρμογές αλλά κολλάει λίγο
Επιβεβαιωμένη αγορά
προσεγμένη συσκευασία, ό,τι παραγγέλθηκε
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για τα λεφτά του καλό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ ωραίο κινητό το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σε 20 μερες βγηκε off
Το είχα αγοράσει στην μητέρα μου. Χάλασε στον έναν χρόνο και με την εγγύηση δεν μας το έφτιαξαν επειδή είχε πάρει και καλά υγρασία! Δεν είχε βραχεί ούτε χτυπηθεί..
Το κινητό κολάει συνέχεια.Σε καλούν και δεν μπορείς να απαντήσεις γιατί κολάει ακόμη και στην κλήση.Δεν έχω αγοράσει χειρότερο smartphone !
Το κινητό κολλάει απίστευτα σε όλες τις εφαρμογές, ακόμα και στις εφαρμογές του συστήματος. Αργεί πολύ συχνά να δείξει ποιος σε καλεί όταν χτυπάει το τηλέφωνο
μερικές φορές παθαίνει "blackout" κολλάει η οθόνη ότι και να πατήσεις δεν κάνει τίποτα πεις να το κλείσεις και να το ξανά ανοίξεις και έτσι επανέρχεται
Πολύ καλό, το εχω πανω απο ενα χρονο, το εχω φορτωσει με πολλες εφαρμογες, φωτογραφιες, ελαχιστα παιχνίδια αλλα εχω 1-2 που παιζω συχνα και δεν κολλαει καθόλου. αξιζε τα λεφτα του.
424 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το Redmi 12C ενσωματώνει ισχυρή βασική διπλή κάμερα 50MP, με δυνατότητα ταχύτατης λήψης ακόμα και κινούμενων θεμάτων (30% βελτιστοποίηση ταχύτητας και 50% προεπισκόπησης), λειτουργία HDR, πορτρέτου και νυχτερινής προβολής, αλλά και εμπρόσθια κάμερα 5MP για ζωντανές selfies.
Tα ακουστικά 4 Lite φοριούνται άνετα χάρη στο μοναδικό σχεδιασμό τοποθέτησης του μισού ακουστικού στο αυτί και στρογγυλεμένο περίγραμμα με άνετη λαβή.
5 megapixel εμπρόσθια κάμερα, για λήψεις με έμφαση στη λεπτομέρεια
Απολαύστε την διαφορετικότητα του κόσμου
Δείτε τον κόσμο όπως πραγματικά είναι με το φως και τις σκιές του
Θα φωτίσει τη νύχτα
Ο αλγόριθμος εικόνας έχει αναβαθμιστεί, η ταχύτητα εκκίνησης της κάμερας είναι μεγαλύτερη, όπως και η ταχύτητα προεπισκόπησης. Οι χαρούμενες και συγκινητικές στιγμές μπορούν να «παγώσουν» και να καταγραφούν αμέσως.
Εξοπλισμένο με τον επεξεργαστή MediaTek Helio G85 υψηλής απόδοσης, η εμπειρία του gaming αναβαθμίζεται περαιτέρω, οι εφαρμογές ξεκινούν πιο γρήγορα και οι άκρες των δακτύλων γλιστρούν με άνεση στην οθόνη.
Η οθόνη 6,71 ιντσών όχι μόνο προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια για gaming, αλλά καθιστά επίσης την παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών πιο καθηλωτική, ενώ η ανάγνωση και η μελέτη γίνεται πιο άνετα και ευχάριστα για τα μάτια σας.
Ισχύς 5000 mAh, για να ακούτε μουσική συνεχώς, σχεδόν για μια εβδομάδα. Παρακολουθήστε τηλεοπτικές σειρές, αδιάλειπτα όλη την ημέρα.
Υποστηρίζεται από μια σειρά τεχνολογιών και αλγορίθμων βελτιστοποίησης που έχει αναπτύξει η Xiaomi, με αποτέλεσμα να εγγυάται 36 μήνες συνεχούς και ομαλής εξαιρετικής απόδοσης, για ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια.
Έχει περάσει από τη δοκιμή ποιότητας "επιπέδου flagship", ώστε να αντέξει χτυπήματα, να αντέξει βαριά πίεση και να σας προσφέρει πιο ασφαλή εμπειρία.
Το είχα αγοράσει στην μητέρα μου. Χάλασε στον έναν χρόνο και με την εγγύηση δεν μας το έφτιαξαν επειδή είχε πάρει και καλά υγρασία! Δεν είχε βραχεί ούτε χτυπηθεί..
Το κινητό κολάει συνέχεια.Σε καλούν και δεν μπορείς να απαντήσεις γιατί κολάει ακόμη και στην κλήση.Δεν έχω αγοράσει χειρότερο smartphone !
Το κινητό κολλάει απίστευτα σε όλες τις εφαρμογές, ακόμα και στις εφαρμογές του συστήματος. Αργεί πολύ συχνά να δείξει ποιος σε καλεί όταν χτυπάει το τηλέφωνο
μερικές φορές παθαίνει "blackout" κολλάει η οθόνη ότι και να πατήσεις δεν κάνει τίποτα πεις να το κλείσεις και να το ξανά ανοίξεις και έτσι επανέρχεται
Πολύ καλό, το εχω πανω απο ενα χρονο, το εχω φορτωσει με πολλες εφαρμογες, φωτογραφιες, ελαχιστα παιχνίδια αλλα εχω 1-2 που παιζω συχνα και δεν κολλαει καθόλου. αξιζε τα λεφτα του.
Πολλές φορές δεν λειτουργήσει σωστά και κολλάει. Η οθόνη δεν με αναγνωρίζει ούτε το δακτυλικό αποτύπωμα.Από τις χειρότερες συσκευές που έχω χρησιμοποιήσει. αν μπορούσα να το αξιολογήσω με μηδέν θα το έκανα .
Το κινητό είναι τέλειο παίζει παιχνίδια άνετα .Βέβαια άμα το έχεις απενεργοποιήσει και το ενεργοποιήσεις για κάνα 2ωρο κολλάει το κινητό είναι άψογο έχει τέλεια κάμερα και δεν κολλάει σχεδόν καθόλου πάντος άμα θέλετε κάτι καλύτερο χωρίς να δώσετε πάνω από 200€ σας προτείνω να πάρετε το Xiaomi Redmi note 14 έχει 6gb ram και 128gb χωρητικότητα και έχει ποιο καλή μπαταρία και ποιο γρήγορο φορτιστή κοστίζει 150€ .Αυτά από εμένα ελπίζω να σας βοήθησα
για τα χρήματα του είναι οκ! Δεν το χρησιμοποιώ για παιχνίδια μόνο για επικοινωνία και κανα βίντεο και μέχρι τώρα ενα χρόνο μετά δουλεύει άψογα!
Από την αρχή είχε προβλήματα. Και αναφέρω:
Στην συνομιλία έχει διακοπές στο ακουστικό με αποτέλεσμα να γίνεται κουραστική και δύσκολη η συνενόηση. Απαράδεκτο για για smart, που δεν παίζει ρόλο η τιμή και η ποιότητα, αφού τηλέφωνο χρησιμοποιείται πάνω από όλα για να μιλάς, όχι για τα social. Ορισμένες φορές κόλλα η οθόνη, δεν αναγνώριζε κάποιες φορές την κάρτα CIM, αργή απόκριση στις εφαρμογές, το στείλαμε και για εξέταση στην εταιρεία που το αγοράσαμε, αλλά λίγα πράγματα άλλαξαν. Από τις χειρότερες συσκευές που έχω χρησιμοποιήσει, λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι είναι.
Για όσους για βαριούνται να διαβάσουν όσα γράψω, συνοπτικά το κινητό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και δεν αξίζει καν, λίγο πριν το 2025, να δώσει κάποιος έστω και πάνω από 20€ για να το αγοράσει.
Και εξηγούμαι:
Το συγκεκριμένο το απέκτησα από σπόντα, προοριζόταν για δώρο, δεν άρεσε σαν εταιρεία και το κράτησα για μένα. Το κινητό το έχω για να έχω 2 έξτρα αριθμούς ενεργούς, έχω περάσει 3 εφαρμογές τραπεζών και ΤΕΛΟΣ. Δεν έχω μηνύματα, δεν έχω φωτογραφίες, ούτε καν περασμένα gmail - τις εφαρμογές τις πέρασα με sideload (εγκατάσταση κατευθείαν του apk της εφαρμογής).
Είναι πραγματικά αργό σαν κινητά τύπου Xperia του 13 που είχαν 512mb ram. Το ξεκλειδώνω, αργεί να φορτώσει τα εικονίδια στην αρχική. Πατάω να ανοίξει μια εφαρμογή, κολλάει σα να έχει χαλάσει η οθόνη και να μην καταλαβαίνει το άγγιγμα.
Το έχω κάνει 2 φορές hard reset μπας και ήταν θέμα του OS, τζίφος.
Εδώ και 2-3 μήνες μου έχει πετάξει και ενημέρωση σε hyperOS αλλά στη βασική έκδοση του κινητού, με 3 εφαρμογές και καμμιά 20αριά μηνύματα (!!) , μου γράφει "ανεπερκής χώρος" και ειλικρινά δεν ξέρω τί να διαγράψω. Θα πρέπει να σβήσω για 3η φορά ό,τι έχω περασμένο, να περάσει το hyperOS και μετά, πάλι από την αρχή.
Τέλος, το κεράσακι στην τούρτα: η μπαταρία του. Ναι μεν σαν μπαταρία είναι καλή, παράπονο δεν έχω - αλλά από την άλλη, αλίμονο αν είχα θέμα και σ'αυτό καθώς το 95% που είναι ανοικτό, είναι σε standby με κλειστά τα πάντα (δεδομένα, wifi, location, ΤΑ ΠΑΝΤΑ), αλλά όταν φορτίζει, θέλει 3 εργασιμες. Το βάζω σε φορτιστή Baseus 30w ολοκαίνουργιο και κάνει πάνω από 2,5 ώρες να φορτίσει πλήρως, ενώ αν του ανοίξω κάτι ενώ φορτίζει πχ αν ανοίξω hotspot ενώ φορτίζει ή θα παραμένει στάσιμο σε ποσοστό μπαταρίας ή θα ξεφορτίζει. Για να φορτίζει ενώ η χρησιμοποιώ το hotspot, ούτε λόγος.
0/10 - είναι πραγματικά άχρηστο. Καλύτερα να έπαιρνα ένα απλό ΝΟΚΙΑ με πλήκτρα, τουλάχιστον σε εκείνο θα ήξερα εξ'αρχής ότι δεν μπορεί να κάνει πράγματα.
Ένα πολύ καλό κινητό για απλή χρήση. Οι φωτογραφίες και το βίντεο μέτριας ποιότητας. Θα ήθελα καλύτερο ήχο. Η τιμή του φανταστική για αυτά που προσφέρει.
Είναι ένα πολύ καλό κινητό για τα λεφτά του. Είναι κινητό για καθημερινή χρήση και ΟΧΙ για να σηκώνει βαριά παιχνίδια. Επείσης η κάμερα έχει βασικές λειτουργίες (φωτογραφία, βίντεο, πορτετρό, νύχτα) και δεν έχει λειτουργία pro για όσους θέλουν να βγάζουν ΠΟΛΥ καλές φωτογραφιές. Η μπαταρία του κρατάει αρκέτα. Το μόνο ΑΡΝΗΤΙΚΟ είναι το μέγεθός του το οποιο είναι μεγάλο.
Ενώ έχει όλες τις προδιαγραφές για να είναι αξιόλογο, δυστυχώς έχει ένα τεράστιο μειονέκτημα το οποίο θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για smartphone του 2023. Δεν έχει led φωτάκι, με αποτέλεσμα να μην ξέρεις εάν έχεις κάποια ειδοποίηση, κάποια κλήση. Αναγκάζεσαι να ανοίξεις το τηλέφωνο για να το δεις. Τελείως χαζό... Εάν το γνώριζα από πριν σίγουρα δεν θα το αγόραζα!
Καλο για το κόστος του. Δεν περιμένω πολλά.
Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή του. Προορίζεται για χρήση από άτομο 70+
για τα χρηματα του {100$} ειναι σιγουρα το καλυτερο για αυτο το μπατζετ. Μονο η καμερα του ηταν αργη σε ανταποκριση. Ενα value for money κινητο.
καλό θα είναι να διευκρινίζονται κάποια πραγματα.άλλο διάλεξα κι άλλο ήρθε.ενω το διάλεξα με nfc φόρτιση με type c και fast charge μου ήρθε χωρίς υποστήριξη nfc και φόρτιση κανονική και mikro usb.καλο είναι να επικοινωνήσετε με τον προμηθευτή κατά την παραγγελία για να μην την πατήσετε όπως εγώ.
Μου το δικαιολόγησαν ότι είναι ανάλογα τον προμηθευτή του καταστήματος.μα τι στο καλό έχει η skroutz τα κουτάκια επιλογής.
Για αυτό και βάζω 4 αστέρια.κατα τ'άλλα μια χαρά είναι.value for money.
Το αγορασα για την μητερα μου και ηδη το χρησιμοποιει εδω και εναν μηνα, χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Παρα πολυ καλο ηχειο και μικροφωνο στις κλησεις.
Αγορά εκτάκτως σήμερα το πρωί για άμεση αντικατάσταση του Huawei P Smart S που είχα από το 2020, μετά από ξαφνικό ξεκόλλημα της οθόνης από περυσινή επισκευή οθόνης. Και επειδή χρειάστηκα άμεσα κάτι, με λίγο ψάξιμο, αγόρασα αυτό το Xiaomi. Αρκετά καλό για τα χρήματά του, για έναν καθημερινό χρήστη και χωρίς εξειδικευμένες απαιτήσεις από το ίδιο το κινητό. Καθαρός ήχος κατά την κλήση, πολύ καλή ποιότητα κάμερας. Λίγο αργό αλλά όχι σε σημείο να εκνευρίζει.
Edit 15/8/2024: Μετά από σχεδόν ένα χρόνο κολλάει συνέχεια σχεδόν σε όλες τις εφαρμογές ειδικά στο tik tok και σε κάποιες άλλες και πολλές φορές όταν σε καλούν αργεί να σου βγάλει ποιός σε καλεί
Καταπληκτικό τηλέφωνο, δεν υστερεί σε τίποτα από πιο ακριβά κινητά!!! Τίμιο κινητό, αξίζει κάθε ευρώ που κοστίζει!!! Πολύ όμορφο και ειδικά το χρώμα "Dark Ocean". Μπράβο στην Xiaomi και χίλια μπράβο για την τιμή του κινητού. Στην Samsung θέλεις 150 Ευρώ παραπάνω για ανάλογο κινητό. Επίσης έχει πολύ καλή μπαταρία. Να πω βέβαια ότι το έχω 2 μήνες, δεν ξερω αν βγάλει κάποιο πρόβλημα μετά. Μέχρι τώρα όμως σκίζει!!!
Το κινητό το έχω πάρει στη μητέρα μου, είναι ότι πιο αργό έχω δει στη ζωή μου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι αρκετά καλό για την τιμή του..
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν έχω σήμα καλό, και μπορεί να είναι θέμα τηλεφώνου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό για τα χρήματα ου έδωσα, όχι κάτι ιδιαίτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό δεν κολλάει καλή μπαταρία
Επιβεβαιωμένη αγορά
σούπερ!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σχετικά καλό για την τιμή του. Αποθηκεύει αρκετές εφαρμογές αλλά κολλάει λίγο
Επιβεβαιωμένη αγορά
προσεγμένη συσκευασία, ό,τι παραγγέλθηκε
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για τα λεφτά του καλό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ ωραίο κινητό το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σε 20 μερες βγηκε off
Το είχα αγοράσει στην μητέρα μου. Χάλασε στον έναν χρόνο και με την εγγύηση δεν μας το έφτιαξαν επειδή είχε πάρει και καλά υγρασία! Δεν είχε βραχεί ούτε χτυπηθεί..
Το κινητό κολάει συνέχεια.Σε καλούν και δεν μπορείς να απαντήσεις γιατί κολάει ακόμη και στην κλήση.Δεν έχω αγοράσει χειρότερο smartphone !
Το κινητό κολλάει απίστευτα σε όλες τις εφαρμογές, ακόμα και στις εφαρμογές του συστήματος. Αργεί πολύ συχνά να δείξει ποιος σε καλεί όταν χτυπάει το τηλέφωνο
μερικές φορές παθαίνει "blackout" κολλάει η οθόνη ότι και να πατήσεις δεν κάνει τίποτα πεις να το κλείσεις και να το ξανά ανοίξεις και έτσι επανέρχεται
Πολύ καλό, το εχω πανω απο ενα χρονο, το εχω φορτωσει με πολλες εφαρμογες, φωτογραφιες, ελαχιστα παιχνίδια αλλα εχω 1-2 που παιζω συχνα και δεν κολλαει καθόλου. αξιζε τα λεφτα του.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!