Για όσους για βαριούνται να διαβάσουν όσα γράψω, συνοπτικά το κινητό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και δεν αξίζει καν, λίγο πριν το 2025, να δώσει κάποιος έστω και πάνω από 20€ για να το αγοράσει.
Και εξηγούμαι:
Το συγκεκριμένο το απέκτησα από σπόντα, προοριζόταν για δώρο, δεν άρεσε σαν εταιρεία και το κράτησα για μένα. Το κινητό το έχω για να έχω 2 έξτρα αριθμούς ενεργούς, έχω περάσει 3 εφαρμογές τραπεζών και ΤΕΛΟΣ. Δεν έχω μηνύματα, δεν έχω φωτογραφίες, ούτε καν περασμένα gmail - τις εφαρμογές τις πέρασα με sideload (εγκατάσταση κατευθείαν του apk της εφαρμογής).
Είναι πραγματικά αργό σαν κινητά τύπου Xperia του 13 που είχαν 512mb ram. Το ξεκλειδώνω, αργεί να φορτώσει τα εικονίδια στην αρχική. Πατάω να ανοίξει μια εφαρμογή, κολλάει σα να έχει χαλάσει η οθόνη και να μην καταλαβαίνει το άγγιγμα.
Το έχω κάνει 2 φορές hard reset μπας και ήταν θέμα του OS, τζίφος.
Εδώ και 2-3 μήνες μου έχει πετάξει και ενημέρωση σε hyperOS αλλά στη βασική έκδοση του κινητού, με 3 εφαρμογές και καμμιά 20αριά μηνύματα (!!) , μου γράφει "ανεπερκής χώρος" και ειλικρινά δεν ξέρω τί να διαγράψω. Θα πρέπει να σβήσω για 3η φορά ό,τι έχω περασμένο, να περάσει το hyperOS και μετά, πάλι από την αρχή.
Τέλος, το κεράσακι στην τούρτα: η μπαταρία του. Ναι μεν σαν μπαταρία είναι καλή, παράπονο δεν έχω - αλλά από την άλλη, αλίμονο αν είχα θέμα και σ'αυτό καθώς το 95% που είναι ανοικτό, είναι σε standby με κλειστά τα πάντα (δεδομένα, wifi, location, ΤΑ ΠΑΝΤΑ), αλλά όταν φορτίζει, θέλει 3 εργασιμες. Το βάζω σε φορτιστή Baseus 30w ολοκαίνουργιο και κάνει πάνω από 2,5 ώρες να φορτίσει πλήρως, ενώ αν του ανοίξω κάτι ενώ φορτίζει πχ αν ανοίξω hotspot ενώ φορτίζει ή θα παραμένει στάσιμο σε ποσοστό μπαταρίας ή θα ξεφορτίζει. Για να φορτίζει ενώ η χρησιμοποιώ το hotspot, ούτε λόγος.
0/10 - είναι πραγματικά άχρηστο. Καλύτερα να έπαιρνα ένα απλό ΝΟΚΙΑ με πλήκτρα, τουλάχιστον σε εκείνο θα ήξερα εξ'αρχής ότι δεν μπορεί να κάνει πράγματα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!