Ανοίγεις το steelseries gg, πηγαίνεις στην καρτέλα engine, κάνεις κλικ επάνω στα ακουστικά και βάζεις στο off το mic sidetone, problem solved! Τέρμα τα παράσιτα, τα χιόνια και ο συριγμός. Η επιλογή mic sidetone έχει τέσσερις ρυθμίσεις, off, low, medium και high και υπάρχει για να ρυθμίζεις κατά πόσο θέλεις να ακούς την φωνή σου από το μικρόφωνο μέσα στα ακουστικά μαζί με τους υπόλοιπους ήχους πχ του παιχνιδιού ή της μουσικής αλλά δημιουργεί παράσιτα όσο ανεβαίνεις προς το high και ταυτόχρονα αυξάνεις την ένταση του από το ποτενσιόμετρο που βρίσκεται στο δεξί ακουστικό. Βάζοντας το στο off λύνεις τελείως το πρόβλημα με τα παράσιτα απλά δεν ακούς καθόλου την φωνή σου μέσα από τα ακουστικά αλλά έξω από αυτά. Μια λύση είναι να το βάλεις στο low και να μειώσεις την ένταση του mic sidetone από το ποτενσιόμετρο αλλά αν θέλεις να αποφύγεις τελείως τα παράσιτα το βάζεις στο off και καθάρισες. Προσωπικά δεν βρίσκω λόγο να ακούω την φωνή μου μέσα από τα ακουστικά, την ακούω άλλωστε καθώς μιλάω..κακώς συμβαίνει βέβαια για ακουστικά των 150 ευρώ αλλά λύση υπάρχει, μην δημιουργούμε λάθος εντυπώσεις για το προϊόν. Θα επανέλθω στο μέλλον με αναλυτικότερο review.