Αφροί & Gel Ξυρίσματος

Ελάα Σπλέντιτ Σαπούνι Ξυρίσματος 200gr

Σαπούνι σε σκόνη για βαθύ ξύρισμα.

Σαπούνι σε σκόνη για βαθύ ξύρισμα.

4 08
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Cosmed
Ελλάδα
12 τεμάχια
Δες Ξύρισμα & Αποτρίχωση στη σελίδα του Cosmed

Θα χρειαστείς μαζί

Περιγραφή

Περιγραφή

Σαπούνι σε σκόνη για βαθύ ξύρισμα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μορφή
Σαπούνι
Κατάλληλο για
Πρόσωπο, Σώμα
Τύπος επιδερμίδας
Κανονική
Τι θα σου προσφέρει
-
Pre-Shave
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
200 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (14)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4
  3. 2
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Xithalis_Vagelis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 αστέρια σαν σαπουνι αλλά 5 αστέρια σαν preshave...επειδή χρησιμοποιώ συχνά σαβετα και θέλω έξτρα γλιστρα το προτιμώ σε σχέση με τα υπόλοιπα preshave...λίγο στην χούφτα και μερικές σβούρες με το πινελο, επάλειψη απλή στο πρόσωπο και καπάκι φόρτωμα του πινελου με το σαπούνι της αρεσκείας σας και face lathering...με μηχανή ασφαλειας κατά κύριο λόγο δεν χρησιμοποιώ preshave...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nassiff11
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόνο για ιστορικούς εμπειρικούς λόγους.... Μέτρια ολισθηρότητα, δύσχρηστο, καθόλου προστασία, ενυδάτωση γενικά είναι ότι χειρότερο για την εποχή των αρτιζαν σαπουνιών κτλ αλλά το πήρα Κ θα εσκαγα αν δεν το έπαιρνα και δεν το μετάνιωσα καθόλου :)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • etruscan
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό υπολείπεται,κατά πολύ μάλιστα.
    Στα συν του η πρωτεύουσα ολισθηρότητα και η πολύ οικονομική τιμή του..
    Αλλά μέχρι εκεί.
    Στα χρήματα αυτά καλύτερα να προτιμήσει κανείς κάτι άλλο,όπως π.χ. την κόκκινη palmolive ή την λευκή Nivea.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotis_stavrakis
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλο σαπουνι ελαιολαδου με ουδετερο αρωμα, γλυστραει ωραια το ξυραφι και προστατευει! ειλικρινα δεν περιμενα να ειναι τοσο καλο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basileios_belezis
    1
    5 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ας γινω ο πρωτος λοιπον.το σαπουνακι το αγορασα μετα απο πολες καλες κριτικες απο πολουσ χρηστες του σαπον τουτου.
    η δικια μου γνωμη εινε ακριβος αντιθετη απο αυτα που διαβαζα.
    μετα απο χριση λοιπον,το σαπουνι αφριζει ελαχιστα,και οτι αφρο κανει χανετε μετα απο λιγο,ολισθηροτιτα μετρια,μετα απο μια περασια στενγονη το δερμα και κολαει.
    δεν μου αρεσε με λιγα λογια,μα καθολου ομος.
    θα επερνα ενα ταπηνο προρασο,και θα ειχα και ρεστα,κριμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο αφρός δεν είναι πολύ πλούσιος, όπως στην κρέμα ξυρίσματος. Πάντως γλιστράει καλά το ξυραφάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν αρχάριος δεν το συνιστώ. Δεν κάνεις εύκολα μαρέγκα. Θέλει εμπειρία

    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • 3 αστέρια σαν σαπουνι αλλά 5 αστέρια σαν preshave...επειδή χρησιμοποιώ συχνά σαβετα και θέλω έξτρα γλιστρα το προτιμώ σε σχέση με τα υπόλοιπα preshave...λίγο στην χούφτα και μερικές σβούρες με το πινελο, επάλειψη απλή στο πρόσωπο και καπάκι φόρτωμα του πινελου με το σαπούνι της αρεσκείας σας και face lathering...με μηχανή ασφαλειας κατά κύριο λόγο δεν χρησιμοποιώ preshave...

    1
  • Μόνο για ιστορικούς εμπειρικούς λόγους.... Μέτρια ολισθηρότητα, δύσχρηστο, καθόλου προστασία, ενυδάτωση γενικά είναι ότι χειρότερο για την εποχή των αρτιζαν σαπουνιών κτλ αλλά το πήρα Κ θα εσκαγα αν δεν το έπαιρνα και δεν το μετάνιωσα καθόλου :)

    2
  • Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό υπολείπεται,κατά πολύ μάλιστα.
    Στα συν του η πρωτεύουσα ολισθηρότητα και η πολύ οικονομική τιμή του..
    Αλλά μέχρι εκεί.
    Στα χρήματα αυτά καλύτερα να προτιμήσει κανείς κάτι άλλο,όπως π.χ. την κόκκινη palmolive ή την λευκή Nivea.

    0
  • πολυ καλο σαπουνι ελαιολαδου με ουδετερο αρωμα, γλυστραει ωραια το ξυραφι και προστατευει! ειλικρινα δεν περιμενα να ειναι τοσο καλο.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

108 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σαπούνι σε σκόνη για βαθύ ξύρισμα.

Κατασκευαστής

Γενικά

Μορφή
Σαπούνι
Κατάλληλο για
Πρόσωπο, Σώμα
Τύπος επιδερμίδας
Κανονική
Τι θα σου προσφέρει
-
Pre-Shave
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
200 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (14)

  1. 6
  2. 4
  3. 2
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Xithalis_Vagelis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 αστέρια σαν σαπουνι αλλά 5 αστέρια σαν preshave...επειδή χρησιμοποιώ συχνά σαβετα και θέλω έξτρα γλιστρα το προτιμώ σε σχέση με τα υπόλοιπα preshave...λίγο στην χούφτα και μερικές σβούρες με το πινελο, επάλειψη απλή στο πρόσωπο και καπάκι φόρτωμα του πινελου με το σαπούνι της αρεσκείας σας και face lathering...με μηχανή ασφαλειας κατά κύριο λόγο δεν χρησιμοποιώ preshave...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nassiff11
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόνο για ιστορικούς εμπειρικούς λόγους.... Μέτρια ολισθηρότητα, δύσχρηστο, καθόλου προστασία, ενυδάτωση γενικά είναι ότι χειρότερο για την εποχή των αρτιζαν σαπουνιών κτλ αλλά το πήρα Κ θα εσκαγα αν δεν το έπαιρνα και δεν το μετάνιωσα καθόλου :)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • etruscan
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό υπολείπεται,κατά πολύ μάλιστα.
    Στα συν του η πρωτεύουσα ολισθηρότητα και η πολύ οικονομική τιμή του..
    Αλλά μέχρι εκεί.
    Στα χρήματα αυτά καλύτερα να προτιμήσει κανείς κάτι άλλο,όπως π.χ. την κόκκινη palmolive ή την λευκή Nivea.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotis_stavrakis
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλο σαπουνι ελαιολαδου με ουδετερο αρωμα, γλυστραει ωραια το ξυραφι και προστατευει! ειλικρινα δεν περιμενα να ειναι τοσο καλο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basileios_belezis
    1
    5 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ας γινω ο πρωτος λοιπον.το σαπουνακι το αγορασα μετα απο πολες καλες κριτικες απο πολουσ χρηστες του σαπον τουτου.
    η δικια μου γνωμη εινε ακριβος αντιθετη απο αυτα που διαβαζα.
    μετα απο χριση λοιπον,το σαπουνι αφριζει ελαχιστα,και οτι αφρο κανει χανετε μετα απο λιγο,ολισθηροτιτα μετρια,μετα απο μια περασια στενγονη το δερμα και κολαει.
    δεν μου αρεσε με λιγα λογια,μα καθολου ομος.
    θα επερνα ενα ταπηνο προρασο,και θα ειχα και ρεστα,κριμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο αφρός δεν είναι πολύ πλούσιος, όπως στην κρέμα ξυρίσματος. Πάντως γλιστράει καλά το ξυραφάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν αρχάριος δεν το συνιστώ. Δεν κάνεις εύκολα μαρέγκα. Θέλει εμπειρία

    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • 3 αστέρια σαν σαπουνι αλλά 5 αστέρια σαν preshave...επειδή χρησιμοποιώ συχνά σαβετα και θέλω έξτρα γλιστρα το προτιμώ σε σχέση με τα υπόλοιπα preshave...λίγο στην χούφτα και μερικές σβούρες με το πινελο, επάλειψη απλή στο πρόσωπο και καπάκι φόρτωμα του πινελου με το σαπούνι της αρεσκείας σας και face lathering...με μηχανή ασφαλειας κατά κύριο λόγο δεν χρησιμοποιώ preshave...

    1
  • Μόνο για ιστορικούς εμπειρικούς λόγους.... Μέτρια ολισθηρότητα, δύσχρηστο, καθόλου προστασία, ενυδάτωση γενικά είναι ότι χειρότερο για την εποχή των αρτιζαν σαπουνιών κτλ αλλά το πήρα Κ θα εσκαγα αν δεν το έπαιρνα και δεν το μετάνιωσα καθόλου :)

    2
  • Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό υπολείπεται,κατά πολύ μάλιστα.
    Στα συν του η πρωτεύουσα ολισθηρότητα και η πολύ οικονομική τιμή του..
    Αλλά μέχρι εκεί.
    Στα χρήματα αυτά καλύτερα να προτιμήσει κανείς κάτι άλλο,όπως π.χ. την κόκκινη palmolive ή την λευκή Nivea.

    0
  • πολυ καλο σαπουνι ελαιολαδου με ουδετερο αρωμα, γλυστραει ωραια το ξυραφι και προστατευει! ειλικρινα δεν περιμενα να ειναι τοσο καλο.

    3
  • Δες τα όλα
4,08 €
5,00 €   μεταφορικά