Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το καλύτερο σαπούνι σε σκόνη. Πραγματικά έμεινα απολύτως ικανοποιημένος από την χρήση του. Πολύ καλή ολισθηρότητα, πυκνός αφρισμός και καθόλου δυσκολία ως προς την χρήση του.
Επειδή πολύ συχνά ακούω διάφορες γνώμες για το συγκεκριμένο σαπούνι όπως π.χ. ότι δεν φτιάχνει εύκολα κρέμα ή ότι η κρέμα του δεν κάθεται εντός του πινέλου. Θα παραθέσω λοιπόν τον τρόπο που μου υπέδειξαν και χρησιμοποιώ πάντα με απόλυτη επιτυχία.
Αρχικά βάλτε το πινέλο να μαλακώσει σε ζεστό νερό για περίπου 2΄-3΄. Σε ένα δοχείο της αρεσκείας σας βάλτε μια κουταλιά της σούπας ζεστό νερό, ύστερα ρίξτε μια κουταλιά γλυκού σαπούνι σε σκόνη. Πάρτε το πινέλο και χωρίς να το στραγγίσετε αρχίστε να φτιάχνεται κρέμα εντός του δοχείου.
Μην παραξενευτείτε με την πρώτη εικόνα που πρόκειται να δείτε, συνεχίστε κανονικά την επεξεργασία με το πινέλο και σταδιακά προσθέστε τόσο νερό όσο εσείς θεωρείτε ότι χρειάζεται για να είναι εντάξει η κρέμα σας. Το αποτέλεσμα πρόκειται να σας εκπλήξει ευχάριστα όπως και εμένα.
Άλλωστε δεν είναι τυχαία το αγαπημένο σαπούνι των κουρέων.