Μηχανές Espresso

IQ Μηχανή Espresso 1100W Πίεσης 20bar Πράσινη CM-175

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Παροχή Καφέ: Αλεσμένος
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1,25 lt
  • Τύπος: Ημιαυτόματη
  • Διαστάσεις: 34x25x37cm

Ζήσε την εμπειρία barista στο σπίτι με την αφρόγαλα υψηλής πίεσης της CM-175 σε κάθε καπουτσίνο!

Δες όλη την περιγραφή
  • Συμβατή με Κάψουλες Nespresso
  • Δες τα όλα
89 00
Παράδοση έως Πέμ, 02 Ιουλ
8,00 € σε Skroutz Point ή 9,00 € σε διεύθυνση
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
7,50 € σε Skroutz Point ή 8,50 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με 3,00 € μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Dileris 5,0 (72)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Καφετιέρες στη σελίδα του Dileris
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Με μια ματιά

    ✓ 20 Bar πίεση για έντονο και πλούσιο Espresso

    ✓ Συμβατή με κάψουλες NESPRESSO για ευκολία και ποικιλία

    ✓ Λειτουργία αφρού υψηλής πίεσης για τέλειο καπουτσίνο

    ✓ Αποσπώμενος δίσκος & ακροφύσιο ατμού για εύκολο καθαρισμό

    ✓ Προστασία υπερθέρμανσης και πίεσης για ασφαλή χρήση

    ✓ Θερμόμετρο ένδειξης θερμοκρασίας για τέλειο ζέσταμα κάθε φορά

        Επαγγελματική εμπειρία στο σπίτι

        Η CM-175 μετατρέπει την κουζίνα σου σε μικρή καφετέρια. Με 20 Bar πίεση, μπορείς να απολαμβάνεις κάθε μέρα Espresso με πλούσιο άρωμα και κρεμώδη υφή, ακριβώς όπως σε επαγγελματικό bar. Η μηχανή σου προσφέρει την αίσθηση της πραγματικής παρασκευής καφέ, χωρίς να χρειάζεσαι ειδικές γνώσεις ή εξοπλισμό.

        Διπλή λειτουργικότητα για κάθε προτίμηση

        Είτε αγαπάς τον καφέ αλεσμένο, είτε τις κάψουλες NESPRESSO, η CM-175 σε καλύπτει. Το ειδικό φίλτρο σου επιτρέπει να ετοιμάζεις 1 ή 2 φλυτζάνια Espresso ταυτόχρονα, δίνοντάς σου την ευελιξία να φτιάχνεις καφέ για εσένα ή για την παρέα χωρίς περιττές αναμονές.

        Τέλειος αφρός για καπουτσίνο

        Με το αποσπώμενο ακροφύσιο ατμού και τη λειτουργία αφρού υψηλής πίεσης, η CM-175 σε βοηθά να δημιουργήσεις πλούσιο, βελούδινο αφρό γάλακτος. Έτσι, κάθε καπουτσίνο ή latte macchiato γίνεται μια εμπειρία που θυμίζει επαγγελματικό καφέ, κατευθείαν στο σπίτι σου.

        Ασφάλεια και αξιοπιστία

        Η CM-175 έχει ενσωματωμένη προστασία υπερθέρμανσης και πίεσης, ώστε να απολαμβάνεις κάθε φλιτζάνι Espresso με ασφάλεια. Το θερμόμετρο ένδειξης θερμοκρασίας σου επιτρέπει να παρακολουθείς ακριβώς πότε η μηχανή είναι έτοιμη, αποτρέποντας λάθη και υπερθέρμανση.

        Εύκολος καθαρισμός και συντήρηση

        Με τον αποσπώμενο δίσκο και το ακροφύσιο που αφαιρείται, η καθαριότητα γίνεται παιχνιδάκι. Δεν χρειάζεται να σπαταλάς χρόνο σε δύσκολους καθαρισμούς – η CM-175 σε αφήνει να απολαύσεις τον καφέ σου χωρίς άγχος και φασαρία.

        Προσαρμογή ατμού και έλεγχος θερμοκρασίας

        Ο διακόπτης ρύθμισης ατμού σου επιτρέπει να διαλέξεις την ένταση του αφρού, ενώ το ενσωματωμένο θερμόμετρο ένδειξης θερμοκρασίας σου δίνει ακριβή έλεγχο, ώστε να φτιάχνεις πάντα τον καφέ ακριβώς όπως τον θέλεις. Η CM-175 προσαρμόζεται στις δικές σου προτιμήσεις με ένα απλό άγγιγμα.

        Ιδανική για καθημερινή χρήση

        Με ισχύ 1100W και διαστάσεις 373525 cm, η CM-175 είναι compact αλλά ισχυρή. Κατάλληλη για καθημερινή χρήση, σου προσφέρει συνέπεια και ποιότητα σε κάθε φλιτζάνι, χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο στην κουζίνα σου.

        Γιατί να την επιλέξεις;

        • Έντονος Espresso με 20 Bar πίεση
        • Ευκολία με κάψουλες NESPRESSO ή αλεσμένο καφέ
        • Τέλειος αφρός για καπουτσίνο με ακροφύσιο ατμού
        • Ασφαλής χρήση με προστασία υπερθέρμανσης και πίεσης
        • Εύκολος καθαρισμός με αποσπώμενο δίσκο
        • Ακριβής έλεγχος θερμοκρασίας και ατμού

        Οι χρήστες είπαν:

        Οι χρήστες αναφέρουν πως η CM-175 φτιάχνει καφέ με καταπληκτικό καϊμάκι και το αφρόγαλα βγαίνει κρεμώδες αν χρησιμοποιήσεις σωστά το ακροφύσιο. Άλλοι βρήκαν πολύ χρήσιμη τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί αλεσμένο καφέ ή κάψουλες Nespresso, ενώ κάποιοι παρατήρησαν πως χρειάζεται λίγο trial and error για την τέλεια θερμοκρασία. Οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι η μηχανή είναι εύκολη στη χρήση, καθαρίζεται σχετικά εύκολα και προσφέρει καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

        Κατασκευαστής

        Δες όλη την περιγραφή

        Χαρακτηριστικά

        Χαρακτηριστικά

        Τεχνικά Χαρακτηριστικά

        Τύπος
        Ημιαυτόματη
        Παροχή Καφέ
        Αλεσμένος
        Ισχύς
        1100 W
        Πίεση
        20 bar
        Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
        1,25 lt
        Χρώμα
        Πράσινο
        Retro
        Όχι
        Τύπος Boiler
        Single

        Δυνατότητες & Λειτουργίες

        Αφρογαλιέρα
        Όχι
        Συμβατή με
        Κάψουλες Nespresso
        Εντοιχιζόμενη
        Όχι
        Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
        Όχι
        Φίλτρο Νερού
        Όχι
        Αυτόματη Απενεργοποίηση
        Όχι
        Cup Warmer
        Όχι
        Ακροφύσιο Ατμού
        Ναι
        Ρύθμιση Θερμοκρασίας
        Όχι

        Smart Ιδιότητες

        Wi-Fi
        Όχι

        Σημαντική πληροφορία

        Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

        Δες όλα τα χαρακτηριστικά

        Αξιολογήσεις (115)

        Αξιολογήσεις

        1. 67
        2. 34
        3. 6
        4. 4
        5. 4
        Αξιολόγησε το προϊόν
        • Εύκολη χρήση
        • Ποιότητα καφέ
        • Καθαρισμός
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αφρόγαλα
        • Θορυβώδης

        Εικόνες αξιολογήσεων

        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων

        Αξιολογήσεις χρηστών

        eleonorakourtidi
        5
        8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Έχω περίπου 1 μήνα τη μηχανή και την χρησιμοποιώ καθημερινά από 2 καφέδες. Αγοράζω καφέ από συνοικιακό και ου το κόβει στο 3,1. Το καϊμάκι που κάνει είναι τρομερό. Καθώς και το φρεντο εσπρέσο βγαίνει ακριβώς όπως θα ηθελα. Αν κάποιος ωστόσο περιμένει να πιει ίδιο καφέ με έξω θα πρότεινα να το πάει με το ζύγι. Η μεγάλη σίτα χωράει 12γρ. Ο καφές έξω είναι γύρω στα 16 με 18γρ ανα φρεντο. Προσωπικά θα την αγόραζα ξανά. Δεν έχω απάντηση ως προς το καθάρισμα αλλά το καθάρισμα που κάνω καθημερινά είναι όπως γίνεται με το γκρουπ σε μηχανές μαγαζιών. Τα 90€ που έχει αξίζουν απόλυτα! Συν το θετικό ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κάψουλα! Προσωπικά το αφρόγαλο δεν το πετυχαίνω στο 100% αλλά με μια καλή εκτόνωση θα πετύχετε ένα μέτριο προς καλό αποτέλεσμα. Αν από την αλλη θέλετε κάτι πιο καλό μπορείτε να αγοράζετε αφρογαλιερα χωρίς να ταλαιπωρηστε!

        • Ποιότητα καφέ
        • Εύκολη χρήση
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Μέτριος θόρυβος
        Σου φάνηκε χρήσιμη;

        Yakinthi7960
        1
        36 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Αυτό το σχόλιο το γράφω για εκείνον τον φοιτητή που μαζεύει λεφτά και θελει να αγοράσει μια ωραια καφετιέρα για να φτιάχνει καφέ στο σπίτι και να γλιτώνει λεφτά. Σαν εμένα δηλαδή.
        90+ ευρώ είναι πολλά, δεν είναι λίγα. Και μαζί με τα μεταφορικά αυτή η καφετιέρα που στοίχισε γύρω στα 100 ευρώ. Που παλι είναι πολλά. Θα περίμενες με αυτά τα λεφτά να ήταν μια καλή καφετιέρα αλλά για να είμαι ειλικρινής με το που την άνοιξα και είδα τη φτηνιάρικη πλαστική κατασκευή της απογοητεύτηκα. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι κάνει καλό καφέ και καλό αφρόγαλο αλλά στην πραγματικότητα ο καφές είναι μέτριος και το αφρόγαλο αδύναμο. Δεν είναι κρεμώδες. Το καλό της ειναι ότι λειτουργεί και με κάψουλες και με αλεσμένο καφέ. Το άλλο της καλό ειναι ότι ειναι πρασινη.
        Είχα καταφέρει να συμμορφωθώ με την ιδέα ότι θα πίνω μέτριο καφέ από εδώ και πέρα μέχρι που άρχισε να στάζει νερό από τη ράβδο όση ώρα έφτιαχνα απλά ένα καφέ. Να στάζει και να στάζει νερά και νερά μόνη της χωρίς λόγο. Χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια αμέλεια από μέρους μου, κατι που να έκανα που να μην ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες της. Έπειτα ξεκίνησε το άλλο. Η ραβδος με το αφρογαλα ξεκίναγε να πετάει τους ατμουσ Της και ακόμα και άμα την έκλεινα, με την ένδειξη στο 0, ακόμα και άμα απενεργοποιούσα την καφετιέρα η να την έβγαζα από τη πρίζα εκείνη συνέχιζε να πετά ζεματιστούς ατμους σε σημείο που νομίζω ότι θα εκραγεί. Όπως είπα τη μηχανή την προσέχω και φροντίζω για τη σωστή λειτουργία της γιατί πολύ απλά δεν με παίρνει να τη χαλάσω και να πρέπει να αγοράσω άλλη. Δηλώνω βαθύτατα απογοητευμένη που εμπιστεύτηκα αυτή την εταιρεία. Στην εγγύηση αναφέρεται ότι δεν προκειται να αποζημιωθώ για τη μηχανή, σαν να γνωρίζουν από την αρχή τι θα υποστώ κάποια στιγμή. Όλα αυτά με τα πιο μικρά γράμματα του κόσμου. Αυτά.

        • Εύκολη χρήση
        • Καθαρισμός
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Ποιότητα καφέ
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Θορυβώδης
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Καϊμάκι
        • Αφρόγαλα
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Albina_Latypova
          2
          0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Κάνει πολύ θόρυβο, δεν ζεσταίνεται αρκετά, το δείκτη δεν φτάνει στο σημείο με κούπα. Δοκίμασα και καπσουλες και αλεσμένο καφέ βγάζει πολύ πικρό. Δεν ξέρω, μήπως κάνω εγώ κάποιο λάθος

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • vasko_vet
          2
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Η γεύση του καφέ δεν είναι σωστή. Καλύτερος καφές βέβαια από τις καψουλομηχανες αλλά σε σχέση με άλλες εσπρεσιερες υστερεί. Αυτό που αναφέρουν κι άλλοι για τη γεύση πλαστικιλας ισχύει δυστυχώς. Για τα χρήματα όμως που έδωσα, μιας και την πήρα με εξτρα έκπτωση, δεν θα μπορούσα να περιμένω κάτι καλύτερο. Βάζω 2 αστέρια και όχι 1 λόγω του value for money.

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Cath_volkfi

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          πολυ καλη μηχανη καφε,και φτιαχνει πολυ καλο καφε,θελει μονο λιγο χρονο στο να βρεις την θερμοκρασια για ν αβγει καλος ο καφες,πολυ καλη για τα λεφτα της

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Πολύ όμορφη Εσπρεσιερα.. κάνει καλό καφεδάκι (Φρεντο, Εσπρεσο, Αμερικανο), πολύ τίμιο κ το αφρόγαλο του! 4 αστέρια γιατί κουμπώνει κ ξεκουμπώνει με αρκετή δυσκολία το γκρουπ! Κατά τα άλλα γ σπιτική χρήση είναι ότι πρέπει

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • konstantina_bes
          1
          3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Έχω πάρει την πράσινη το χρώμα της μέντας και τελικά είναι και το μόνο που μου αρέσει σε αυτή την μηχανή, καφέ χρόνια χρησιμοποιώ την ίδια μάρκα καφέ με μηχανή στα μισά χρήματα από αυτήν.. Ο καφές κόβει έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το κανονικό, άρωμα χάλια ένα ψεύτικο πλαστικό όλη η μηχανή... Μακριά!

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • AGLAIA_T
          5
          2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Εξαιρετικός καφές όσο αφορά τον αλεσμένο.
          Η απόδοση της στις κάψουλες είναι κάτω του μετρίου αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
          Σοκολάτα έχω βράσει 2-3 φορές, ήταν τίμια.
          Vfm

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Captain89
          4
          2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Ωραιός καφές , αλλά δεν είναι για να φτιάξει φρέντο!
          Μετά απο καιρό τα πλαστικά τρίζουνε καθώς φτιάχνεις καφέ.

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • mybabybeargr
          5
          3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Ειναι μια πανέμορφη μηχανή για να έχεις στην κουζίνα σου . Το καϊμάκι στον καφέ ειναι καταπληκτικό , Επισης κάνει και παρα πολυ καλό αφρογαλα ! Ισχύει αυτο για την περίεργη μυρωδιά πλαστικού στην πρώτη χρήση παρ ότι άφησα όλο το δοχείο του νερού να αδειάσει. Μετά από κάποιο διάστημα όμως έφυγε! Την συνιστώ και μ αρέσει πολυ το εξάρτημα για έτοιμες κάψουλες καφέ nespresso

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          • Μέτριος θόρυβος
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Maria_Georgopoulou25
          4
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Την έχω ένα μήνα. Για την τιμή της (99 ευρώ) αξίζει σίγουρα. Τον καφέ της τον πίνω ευχάριστα. Της βάζω μόνο εμφιαλωμένο νερό λόγω των άλλων σχολίων που είχα διαβάσει. Τη συνιστώ

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • michael_karageorgiou
          4
          2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Κάτοχος μιας εβδομάδας την πρώτη μέρα την ξεπλυνα όπως λέει στις οδηγίες και έφτιαξα τόν πρώτο καφέ και έπαθα πλάκα με το καϊμάκι λέω τρελό πολύ ωραία την επόμενη μέρα όμως όλη η γεύση του καφέ είχε καλυφθεί από μια πλαστικιλα την ξαναπλενω αλλά πάλι μετά από κάποιες ώρες η μυρωδιά ξανά ερχόταν τελικά ανακάλυψα ότι μυρίζουν τα λαστιχακια που έχει στις βαλβίδες και της δεξαμενής και της βάσης της δεξαμενής και του group τελικά είπα να την πλύνω και με ζεστό νερό και ξύδι πριν τη γυρίσω πίσω και ευτυχώς ξεμυρισε και απολαμβάνω καφεδαρα για τα λεφτά της είναι τίμια απλά δεν θα έπρεπε να έχει τέτοια λαστιχακια σαν κατασκευή είναι οκ είναι όμορφη κάνει καλό καφέ κάψουλες και αφρογαλα δεν έχω δοκιμάσει ακόμα και από θόρυβο νορμάλ αλλά έτσι κι αλλιώς 30 δευτερόλεπτα max να την ακούσεις πάντως πιο ήσυχη από την προηγούμενη που είχα.

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • l_michalopoulou
          4
          6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Τη πηρα γιατι ειχε πολυ καλες αξιολογησεις και ειναι πολυ ομορφη .Το προβλημα μου ομως στην αρχη ηταν οτι μυριζε πλαστικο κ δε πινοταν ο καφες και δε μπορουσα να καταλαβω το γιατι,ημουν ετοιμη να την επιστρεψω μεχρι που μπηκα σε φορουμ και διαβασα οτι φταιει το νερο βρυσης σε καποιες περιοχες και λεω ας το δοκιμασω και αυτο κ χρησιμοποιησα εμφιαλωμενο και λυθηκε το προβλημα και ο καφες ειναι γευστικοτατος

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Georgia_Giovanopoulou

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          όμορφη και αρκετά καλή μηχανή την χρησιμοποιώ καθημερινά ,το μόνο μείον είναι η ποιότητα κατασκευής γι αυτό και τα 4 αστέρια.στα θετικά του είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιείς αλεσμένο καφέ αλλά και κάψουλες.

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Καθαρισμός
          • Αφρόγαλα
          • Ποιότητα κατασκευής
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Ανεβάζει υψηλή πίεση και είναι πολύ όμορφη, στολίδι στην κουζίνα. Ο αναλογικός μετρητής πίεσης (ρολόι) μπροστά είναι μεγάλη βοήθεια.

          Η ποιότητα κατασκευής είναι ΟΚ, το ντεπόζιτο νερού δείχνει να είναι από σχετικά φθηνό πλαστικό αλλά 2 μήνες που τη δουλεύω τώρα αντέχει χωρίς πρόβλημα. Το βασικό πρόβλημα που βλέπω είναι η χωρητικότητα του boiler σε ατμό: δεν καταφέρνεις καν να βγάλεις ατμό για να φτιάξεις ένα capuccino πριν πέσει η πίεση, ενώ και το ακροφύσιο δε βοηθάει ιδιαίτερα για καλό αφρόγαλα.

          Επίσης το εξάρτημα για κάψουλες Nespresso δουλεύει μεν, είναι πρακτικά άχρηστο δε: σε αντίθεση με τις Nespressiέρες δίνει υψηλή πίεση εντελώς απότομα και ο καφές βγαίνει από την κάψουλα νεροζούμι.

          Θα την ξαναγόραζα; Ναι, για τα λεφτά της είναι τίμια και σου φτιάχνει τη διάθεση να τη βλέπεις κάθε μέρα. Αλλά θα την αγόραζα με τα μάτια ανοιχτά, γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω.

          • Ποιότητα καφέ
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριας δυσκολίας χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Θορυβώδης
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • erinafr0
          4
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          κάνει τρομερό θυρυβο και με δυσκόλεψε το αφρογαλα παρόλο που είμαι έμπειρη αλλά το βρήκα εν τέλη...γευστικός καφές καλό καϊμάκι ! άμα υπερθερμανθεί πετάει το κλείστρο οπότε πρώτα καφές κ μετά αφρογαλα! Για να μην έχει γεύση πλαστικού στην αρχή καλή εκτόνωση του ακροφυσίου και βγάζουμε νεράκι και είναι κομπλέ! είναι πολύ καλή ωστόσο ! Αξίζει τ χρήματα της!

          • Ποιότητα καφέ
          • Καθαρισμός
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          • Μέτριας δυσκολίας χρήση
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Θορυβώδης
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • iligianno
          5
          2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Αξίζει τα χρήματα της! Χρειάζεται λίγο trial and error για να αρχίσεις να πετυχαίνεις τον καφέ που θελεις. Στα συν επίσης το ότι μπορεί να πάρει και κάψουλες. Μια ιδανική επιλογή για κάποιον που θέλει να φτιάχνει τον καφέ του σπίτι. Συνίσταται να αγοραστεί Tamper, καθώς αυτό περιέχεται δεν είναι το καλύτερο.

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Μέτριος θόρυβος
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • nikolasmelampianakis
          5
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Αν εξαιρέσεις τον θόρυβο που κάνει όταν αντλεί νερό, κατά τα άλλα είναι πολύ καλή και δεν το περίμενα, είναι η αλήθεια.
          Και επειδή βλέπω κάποιους και λένε ότι βγάζει γεύση πλαστικού ο καφές, αν ακολουθήσεις σωστά τις οδηγίες για τη διαδικασία πριν την πρώτη χρήση, ώστε να ζεσταθούν και να "ψηθούν" για πρώτη φορά πλαστικά, λαστιχάκια κτλ, τότε ο καφές βγαίνει πολύ ωραίος, όπως και το αφρογαλα

          • Ποιότητα καφέ
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          • Μέτριας δυσκολίας χρήση
          • Καθαρισμός
          • Μέτριος θόρυβος
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • ginokarakostas
          1
          6 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Μυρωδιά πλαστικού πολύ χάλια!! Αυτό φεύγει ή τζάμπα τα λεφτά μου.Μυριζει πλαστικουρα ο καφές χάλια γεύση.......ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΊΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΈΣ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!

          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Ποιότητα καφέ
          • Δύσκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Θορυβώδης
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • evirok
          5
          6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Την έχω 1 μήνα Είναι απίστευτα καλη καφετιέρα για τα χρήματα της!!Κανει καλο καφέ είτε είναι χύμα είτε κάψουλα..Δεν έχω δοκιμάσει αφρόγαλο ακόμα για να πω γνώμη..Την συνιστώ για όποιον θέλει έναν τίμιο καφέ από το σπιτι..Είμαι πολύ ευχαριστημενη..

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Καϊμάκι
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • kiriakgeorge
          4
          3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Καλη μηχανη. Ωραια η επιλογη να βαζεις και καψουλες αλλα εκει εχει θεμα. Ειναι μετριας ποιοτητας η υποδοχη για καψουλες και κανει υποδεεστερο καφε σε σχεση με μηχανες που παιρνουν αποκλειστικα καψουλες. ( οχι κακο καφε αλλα σιγουρα δεν πιανει τις μηχανες που ειναι φτιαγμενες αποκλειστικα για αυτη τη δουλεια )

          Στην κλαισκη παρασκευη ειναι μια χαρα για τα λεφτα της

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Vasiliki_Pap129
          5
          21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Φοβερή εσπρεσιερα για τα χρήματα της ! Σαν έμπειρη μπαριστα έχω σωθεί ! Τέλειο φρεντο, κρεμώδες, και το αφρόγαλο βγαίνει κρεμα!!! Φυσικά πρέπει να γνωρίζεις πως να χρησιμοποιείς το ακροφύσιο. Έχω κάνει μέχρι και 10 καφέδες συνεχόμενα χωρίς κανένα πρόβλημα. Την συστήνω ανεπιφύλακτα ! (Την έχω περίπου 4 μήνες)

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          • Μέτριος θόρυβος
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Natalia_Komi
          5
          8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Σαν έμπειρη στον χώρο τις εστιάσεις συγκεκριμένα στον καφέ έχω να πω ότι έχω ξαφνιαστεί τέτοιο καϊμάκι ούτε σε επαγγελματική μηχανή το ακροφύσιο θέλει εμπειρία καθώς έχει τρύπα κάπου στη μέση κ το φυσάει παραπάνω το γάλα κανονικά θέλει κλείσιμο με κάτι για να πετύχει η κρέμα που θέλουμε λίγο εξάσκηση δηλαδή κ δεν θα πάρεις ξανά απέξω καφέ

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Polina Memo
          5
          9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Λάτρης του καφέ αποφάσισα να παραγγείλω την συγκεκριμένη εσπρεσιέρα, έχοντας και στο παρελθόν αντίστοιχη εσπρεσιέρα άλλου brand, έχω να πω ότι δεν έχω συναντήσει εσπρεσιέρα με ρολόι θερμοκρασίας, αυτή δείχνει την σωστή θερμοκρασία 90-95 βαθμούς κελσίου, με αποτέλεσμα ο καφές να βγαίνει πολύ καλός. Επίσης, μπαίνει αλεσμένος καφές και κάψουλα σε αυτή την εσπρεσιέρα, το οποίο με έχει διευκολύνει τόσο πολύ στην καθημερινότητα μου. Πολύ ικανοποιημένη !!

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • natasaxolia111
          5
          3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Πολύ καλή καφετιέρα... Στα συν είναι πως φτιάχνει καφέ και με αλεσμένο καφέ και με κάψουλες γι'αυτό κυρίως την αγόρασα κ δεν το μετάνιωσα.. μόνο το ακροφύσιο για αφρογαλα δεν είναι τόσο καλό αλλά έτσι κ αλλιώς δεν το χρησιμοποιώ...

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • minagougousi27
          5
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Αφρογαλο έτσι κ έτσι με μια γαλλική πρέσα το κάνει τέλειο ακόμα κάψουλα δεν έχω βάλει μόλις πήρα κάψουλες Λορ χάλια σαν τον αλεσμενο δεν υπάρχει

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριος θόρυβος
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • eri_bouraz
          5
          5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Η πιο όμορφη μηχανή. Κ ότι παίρνει κ κάψουλα κ αλεσμενο μεγάλο ατού

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Pavlos - Yvonne
          5
          6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          φοβερη μηχανη. Η αληθεια ειναι οτι μου αρεσε αρχηκα το design της, αλλα κανει πολυ καλο καφε και φοβερο καιμακι! Και μπορεις να βαλεις και καψουλες για Nespresso . Πολυ ευχαριστημενη!!

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριος θόρυβος
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • alexkryst
          5
          5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Την χρησιμοποιω εδω και λιγο καιρο, ειμαι απολυτα ικανοποιημενη απο την λειτουργια της & ταιριαζει πολυ αισθητικα με τα χρωματα της κουζινας μου. Επισης ειναι πολυ χρησιμο το οτι μπορω να βαλω οτι καψουλα θελω ακομα και αλεσμενο καφε!!

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • liveristakis
          4
          4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          έχοντας ήδη μια αυτόματη μηχανή που λειτουργεί με κάψουλες ήθελα να βάλω δίπλα της μια ακόμη!!
          Γρήγορη εύκολη στην χρήση και το Κάλι με αυτή είναι αν ξεμείνεις από χύμα καφέ έχει και εξάρτημα που παίρνει κάψουλες της Νεσπρεσσο!!! Την έχω ήδη 5 ημέρες και είμαι ικανοποιημένος
          Θα επανέλθω ξανά στο μέλλον!!

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Κάνει πολύ θόρυβο, δεν ζεσταίνεται αρκετά, το δείκτη δεν φτάνει στο σημείο με κούπα. Δοκίμασα και καπσουλες και αλεσμένο καφέ βγάζει πολύ πικρό. Δεν ξέρω, μήπως κάνω εγώ κάποιο λάθος

          0
        • Η γεύση του καφέ δεν είναι σωστή. Καλύτερος καφές βέβαια από τις καψουλομηχανες αλλά σε σχέση με άλλες εσπρεσιερες υστερεί. Αυτό που αναφέρουν κι άλλοι για τη γεύση πλαστικιλας ισχύει δυστυχώς. Για τα χρήματα όμως που έδωσα, μιας και την πήρα με εξτρα έκπτωση, δεν θα μπορούσα να περιμένω κάτι καλύτερο. Βάζω 2 αστέρια και όχι 1 λόγω του value for money.

          1
        • πολυ καλη μηχανη καφε,και φτιαχνει πολυ καλο καφε,θελει μονο λιγο χρονο στο να βρεις την θερμοκρασια για ν αβγει καλος ο καφες,πολυ καλη για τα λεφτα της

          0
        • Πολύ όμορφη Εσπρεσιερα.. κάνει καλό καφεδάκι (Φρεντο, Εσπρεσο, Αμερικανο), πολύ τίμιο κ το αφρόγαλο του! 4 αστέρια γιατί κουμπώνει κ ξεκουμπώνει με αρκετή δυσκολία το γκρουπ! Κατά τα άλλα γ σπιτική χρήση είναι ότι πρέπει

          0
        • Έχω πάρει την πράσινη το χρώμα της μέντας και τελικά είναι και το μόνο που μου αρέσει σε αυτή την μηχανή, καφέ χρόνια χρησιμοποιώ την ίδια μάρκα καφέ με μηχανή στα μισά χρήματα από αυτήν.. Ο καφές κόβει έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το κανονικό, άρωμα χάλια ένα ψεύτικο πλαστικό όλη η μηχανή... Μακριά!

          3
        • Δες τα όλα
        Ερωτήσεις (14)

        Ερωτήσεις

        649 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

        Ρώτησε για το προϊόν
        Spaceaslost

        Λογικά την σταματάς εσύ,να ρωτήσω κάτι σε ποιο εξαρτημα βάζεις την κάψουλα και πώς ακριβώς; προσπάθησα αλλά δε βρήκα άκρη

        Δες όλες τις ερωτήσεις (14)

        Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

        Με μια ματιά

          ✓ 20 Bar πίεση για έντονο και πλούσιο Espresso

          ✓ Συμβατή με κάψουλες NESPRESSO για ευκολία και ποικιλία

          ✓ Λειτουργία αφρού υψηλής πίεσης για τέλειο καπουτσίνο

          ✓ Αποσπώμενος δίσκος & ακροφύσιο ατμού για εύκολο καθαρισμό

          ✓ Προστασία υπερθέρμανσης και πίεσης για ασφαλή χρήση

          ✓ Θερμόμετρο ένδειξης θερμοκρασίας για τέλειο ζέσταμα κάθε φορά

              Επαγγελματική εμπειρία στο σπίτι

              Η CM-175 μετατρέπει την κουζίνα σου σε μικρή καφετέρια. Με 20 Bar πίεση, μπορείς να απολαμβάνεις κάθε μέρα Espresso με πλούσιο άρωμα και κρεμώδη υφή, ακριβώς όπως σε επαγγελματικό bar. Η μηχανή σου προσφέρει την αίσθηση της πραγματικής παρασκευής καφέ, χωρίς να χρειάζεσαι ειδικές γνώσεις ή εξοπλισμό.

              Διπλή λειτουργικότητα για κάθε προτίμηση

              Είτε αγαπάς τον καφέ αλεσμένο, είτε τις κάψουλες NESPRESSO, η CM-175 σε καλύπτει. Το ειδικό φίλτρο σου επιτρέπει να ετοιμάζεις 1 ή 2 φλυτζάνια Espresso ταυτόχρονα, δίνοντάς σου την ευελιξία να φτιάχνεις καφέ για εσένα ή για την παρέα χωρίς περιττές αναμονές.

              Τέλειος αφρός για καπουτσίνο

              Με το αποσπώμενο ακροφύσιο ατμού και τη λειτουργία αφρού υψηλής πίεσης, η CM-175 σε βοηθά να δημιουργήσεις πλούσιο, βελούδινο αφρό γάλακτος. Έτσι, κάθε καπουτσίνο ή latte macchiato γίνεται μια εμπειρία που θυμίζει επαγγελματικό καφέ, κατευθείαν στο σπίτι σου.

              Ασφάλεια και αξιοπιστία

              Η CM-175 έχει ενσωματωμένη προστασία υπερθέρμανσης και πίεσης, ώστε να απολαμβάνεις κάθε φλιτζάνι Espresso με ασφάλεια. Το θερμόμετρο ένδειξης θερμοκρασίας σου επιτρέπει να παρακολουθείς ακριβώς πότε η μηχανή είναι έτοιμη, αποτρέποντας λάθη και υπερθέρμανση.

              Εύκολος καθαρισμός και συντήρηση

              Με τον αποσπώμενο δίσκο και το ακροφύσιο που αφαιρείται, η καθαριότητα γίνεται παιχνιδάκι. Δεν χρειάζεται να σπαταλάς χρόνο σε δύσκολους καθαρισμούς – η CM-175 σε αφήνει να απολαύσεις τον καφέ σου χωρίς άγχος και φασαρία.

              Προσαρμογή ατμού και έλεγχος θερμοκρασίας

              Ο διακόπτης ρύθμισης ατμού σου επιτρέπει να διαλέξεις την ένταση του αφρού, ενώ το ενσωματωμένο θερμόμετρο ένδειξης θερμοκρασίας σου δίνει ακριβή έλεγχο, ώστε να φτιάχνεις πάντα τον καφέ ακριβώς όπως τον θέλεις. Η CM-175 προσαρμόζεται στις δικές σου προτιμήσεις με ένα απλό άγγιγμα.

              Ιδανική για καθημερινή χρήση

              Με ισχύ 1100W και διαστάσεις 373525 cm, η CM-175 είναι compact αλλά ισχυρή. Κατάλληλη για καθημερινή χρήση, σου προσφέρει συνέπεια και ποιότητα σε κάθε φλιτζάνι, χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο στην κουζίνα σου.

              Γιατί να την επιλέξεις;

              • Έντονος Espresso με 20 Bar πίεση
              • Ευκολία με κάψουλες NESPRESSO ή αλεσμένο καφέ
              • Τέλειος αφρός για καπουτσίνο με ακροφύσιο ατμού
              • Ασφαλής χρήση με προστασία υπερθέρμανσης και πίεσης
              • Εύκολος καθαρισμός με αποσπώμενο δίσκο
              • Ακριβής έλεγχος θερμοκρασίας και ατμού

              Οι χρήστες είπαν:

              Οι χρήστες αναφέρουν πως η CM-175 φτιάχνει καφέ με καταπληκτικό καϊμάκι και το αφρόγαλα βγαίνει κρεμώδες αν χρησιμοποιήσεις σωστά το ακροφύσιο. Άλλοι βρήκαν πολύ χρήσιμη τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί αλεσμένο καφέ ή κάψουλες Nespresso, ενώ κάποιοι παρατήρησαν πως χρειάζεται λίγο trial and error για την τέλεια θερμοκρασία. Οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι η μηχανή είναι εύκολη στη χρήση, καθαρίζεται σχετικά εύκολα και προσφέρει καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

              Κατασκευαστής

              Τεχνικά Χαρακτηριστικά

              Τύπος
              Ημιαυτόματη
              Παροχή Καφέ
              Αλεσμένος
              Ισχύς
              1100 W
              Πίεση
              20 bar
              Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
              1,25 lt
              Χρώμα
              Πράσινο
              Retro
              Όχι
              Τύπος Boiler
              Single

              Δυνατότητες & Λειτουργίες

              Αφρογαλιέρα
              Όχι
              Συμβατή με
              Κάψουλες Nespresso
              Εντοιχιζόμενη
              Όχι
              Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
              Όχι
              Φίλτρο Νερού
              Όχι
              Αυτόματη Απενεργοποίηση
              Όχι
              Cup Warmer
              Όχι
              Ακροφύσιο Ατμού
              Ναι
              Ρύθμιση Θερμοκρασίας
              Όχι

              Smart Ιδιότητες

              Wi-Fi
              Όχι

              Σημαντική πληροφορία

              Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

              Αξιολογήσεις (115)

              1. 67
              2. 34
              3. 6
              4. 4
              5. 4
              Αξιολόγησε το προϊόν
              • Εύκολη χρήση
              • Ποιότητα καφέ
              • Καθαρισμός
              • Σχέση ποιότητας-τιμής
              • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
              • Καϊμάκι
              • Ποιότητα κατασκευής
              • Αφρόγαλα
              • Θορυβώδης

              Εικόνες αξιολογήσεων

              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων

              Αξιολογήσεις χρηστών

              eleonorakourtidi
              5
              8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

              Επιβεβαιωμένη αγορά

              Έχω περίπου 1 μήνα τη μηχανή και την χρησιμοποιώ καθημερινά από 2 καφέδες. Αγοράζω καφέ από συνοικιακό και ου το κόβει στο 3,1. Το καϊμάκι που κάνει είναι τρομερό. Καθώς και το φρεντο εσπρέσο βγαίνει ακριβώς όπως θα ηθελα. Αν κάποιος ωστόσο περιμένει να πιει ίδιο καφέ με έξω θα πρότεινα να το πάει με το ζύγι. Η μεγάλη σίτα χωράει 12γρ. Ο καφές έξω είναι γύρω στα 16 με 18γρ ανα φρεντο. Προσωπικά θα την αγόραζα ξανά. Δεν έχω απάντηση ως προς το καθάρισμα αλλά το καθάρισμα που κάνω καθημερινά είναι όπως γίνεται με το γκρουπ σε μηχανές μαγαζιών. Τα 90€ που έχει αξίζουν απόλυτα! Συν το θετικό ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κάψουλα! Προσωπικά το αφρόγαλο δεν το πετυχαίνω στο 100% αλλά με μια καλή εκτόνωση θα πετύχετε ένα μέτριο προς καλό αποτέλεσμα. Αν από την αλλη θέλετε κάτι πιο καλό μπορείτε να αγοράζετε αφρογαλιερα χωρίς να ταλαιπωρηστε!

              • Ποιότητα καφέ
              • Εύκολη χρήση
              • Σχέση ποιότητας-τιμής
              • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
              • Καϊμάκι
              • Αφρόγαλα
              • Ποιότητα κατασκευής
              • Μέτριος θόρυβος
              Σου φάνηκε χρήσιμη;

              Yakinthi7960
              1
              36 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

              Επιβεβαιωμένη αγορά

              Αυτό το σχόλιο το γράφω για εκείνον τον φοιτητή που μαζεύει λεφτά και θελει να αγοράσει μια ωραια καφετιέρα για να φτιάχνει καφέ στο σπίτι και να γλιτώνει λεφτά. Σαν εμένα δηλαδή.
              90+ ευρώ είναι πολλά, δεν είναι λίγα. Και μαζί με τα μεταφορικά αυτή η καφετιέρα που στοίχισε γύρω στα 100 ευρώ. Που παλι είναι πολλά. Θα περίμενες με αυτά τα λεφτά να ήταν μια καλή καφετιέρα αλλά για να είμαι ειλικρινής με το που την άνοιξα και είδα τη φτηνιάρικη πλαστική κατασκευή της απογοητεύτηκα. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι κάνει καλό καφέ και καλό αφρόγαλο αλλά στην πραγματικότητα ο καφές είναι μέτριος και το αφρόγαλο αδύναμο. Δεν είναι κρεμώδες. Το καλό της ειναι ότι λειτουργεί και με κάψουλες και με αλεσμένο καφέ. Το άλλο της καλό ειναι ότι ειναι πρασινη.
              Είχα καταφέρει να συμμορφωθώ με την ιδέα ότι θα πίνω μέτριο καφέ από εδώ και πέρα μέχρι που άρχισε να στάζει νερό από τη ράβδο όση ώρα έφτιαχνα απλά ένα καφέ. Να στάζει και να στάζει νερά και νερά μόνη της χωρίς λόγο. Χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια αμέλεια από μέρους μου, κατι που να έκανα που να μην ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες της. Έπειτα ξεκίνησε το άλλο. Η ραβδος με το αφρογαλα ξεκίναγε να πετάει τους ατμουσ Της και ακόμα και άμα την έκλεινα, με την ένδειξη στο 0, ακόμα και άμα απενεργοποιούσα την καφετιέρα η να την έβγαζα από τη πρίζα εκείνη συνέχιζε να πετά ζεματιστούς ατμους σε σημείο που νομίζω ότι θα εκραγεί. Όπως είπα τη μηχανή την προσέχω και φροντίζω για τη σωστή λειτουργία της γιατί πολύ απλά δεν με παίρνει να τη χαλάσω και να πρέπει να αγοράσω άλλη. Δηλώνω βαθύτατα απογοητευμένη που εμπιστεύτηκα αυτή την εταιρεία. Στην εγγύηση αναφέρεται ότι δεν προκειται να αποζημιωθώ για τη μηχανή, σαν να γνωρίζουν από την αρχή τι θα υποστώ κάποια στιγμή. Όλα αυτά με τα πιο μικρά γράμματα του κόσμου. Αυτά.

              • Εύκολη χρήση
              • Καθαρισμός
              • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
              • Ποιότητα καφέ
              • Ποιότητα κατασκευής
              • Θορυβώδης
              • Σχέση ποιότητας-τιμής
              • Καϊμάκι
              • Αφρόγαλα
              Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Albina_Latypova
                2
                0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Κάνει πολύ θόρυβο, δεν ζεσταίνεται αρκετά, το δείκτη δεν φτάνει στο σημείο με κούπα. Δοκίμασα και καπσουλες και αλεσμένο καφέ βγάζει πολύ πικρό. Δεν ξέρω, μήπως κάνω εγώ κάποιο λάθος

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • vasko_vet
                2
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Η γεύση του καφέ δεν είναι σωστή. Καλύτερος καφές βέβαια από τις καψουλομηχανες αλλά σε σχέση με άλλες εσπρεσιερες υστερεί. Αυτό που αναφέρουν κι άλλοι για τη γεύση πλαστικιλας ισχύει δυστυχώς. Για τα χρήματα όμως που έδωσα, μιας και την πήρα με εξτρα έκπτωση, δεν θα μπορούσα να περιμένω κάτι καλύτερο. Βάζω 2 αστέρια και όχι 1 λόγω του value for money.

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Cath_volkfi

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                πολυ καλη μηχανη καφε,και φτιαχνει πολυ καλο καφε,θελει μονο λιγο χρονο στο να βρεις την θερμοκρασια για ν αβγει καλος ο καφες,πολυ καλη για τα λεφτα της

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Πολύ όμορφη Εσπρεσιερα.. κάνει καλό καφεδάκι (Φρεντο, Εσπρεσο, Αμερικανο), πολύ τίμιο κ το αφρόγαλο του! 4 αστέρια γιατί κουμπώνει κ ξεκουμπώνει με αρκετή δυσκολία το γκρουπ! Κατά τα άλλα γ σπιτική χρήση είναι ότι πρέπει

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • konstantina_bes
                1
                3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Έχω πάρει την πράσινη το χρώμα της μέντας και τελικά είναι και το μόνο που μου αρέσει σε αυτή την μηχανή, καφέ χρόνια χρησιμοποιώ την ίδια μάρκα καφέ με μηχανή στα μισά χρήματα από αυτήν.. Ο καφές κόβει έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το κανονικό, άρωμα χάλια ένα ψεύτικο πλαστικό όλη η μηχανή... Μακριά!

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • AGLAIA_T
                5
                2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Εξαιρετικός καφές όσο αφορά τον αλεσμένο.
                Η απόδοση της στις κάψουλες είναι κάτω του μετρίου αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
                Σοκολάτα έχω βράσει 2-3 φορές, ήταν τίμια.
                Vfm

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Captain89
                4
                2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Ωραιός καφές , αλλά δεν είναι για να φτιάξει φρέντο!
                Μετά απο καιρό τα πλαστικά τρίζουνε καθώς φτιάχνεις καφέ.

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • mybabybeargr
                5
                3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Ειναι μια πανέμορφη μηχανή για να έχεις στην κουζίνα σου . Το καϊμάκι στον καφέ ειναι καταπληκτικό , Επισης κάνει και παρα πολυ καλό αφρογαλα ! Ισχύει αυτο για την περίεργη μυρωδιά πλαστικού στην πρώτη χρήση παρ ότι άφησα όλο το δοχείο του νερού να αδειάσει. Μετά από κάποιο διάστημα όμως έφυγε! Την συνιστώ και μ αρέσει πολυ το εξάρτημα για έτοιμες κάψουλες καφέ nespresso

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                • Μέτριος θόρυβος
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Maria_Georgopoulou25
                4
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Την έχω ένα μήνα. Για την τιμή της (99 ευρώ) αξίζει σίγουρα. Τον καφέ της τον πίνω ευχάριστα. Της βάζω μόνο εμφιαλωμένο νερό λόγω των άλλων σχολίων που είχα διαβάσει. Τη συνιστώ

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • michael_karageorgiou
                4
                2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Κάτοχος μιας εβδομάδας την πρώτη μέρα την ξεπλυνα όπως λέει στις οδηγίες και έφτιαξα τόν πρώτο καφέ και έπαθα πλάκα με το καϊμάκι λέω τρελό πολύ ωραία την επόμενη μέρα όμως όλη η γεύση του καφέ είχε καλυφθεί από μια πλαστικιλα την ξαναπλενω αλλά πάλι μετά από κάποιες ώρες η μυρωδιά ξανά ερχόταν τελικά ανακάλυψα ότι μυρίζουν τα λαστιχακια που έχει στις βαλβίδες και της δεξαμενής και της βάσης της δεξαμενής και του group τελικά είπα να την πλύνω και με ζεστό νερό και ξύδι πριν τη γυρίσω πίσω και ευτυχώς ξεμυρισε και απολαμβάνω καφεδαρα για τα λεφτά της είναι τίμια απλά δεν θα έπρεπε να έχει τέτοια λαστιχακια σαν κατασκευή είναι οκ είναι όμορφη κάνει καλό καφέ κάψουλες και αφρογαλα δεν έχω δοκιμάσει ακόμα και από θόρυβο νορμάλ αλλά έτσι κι αλλιώς 30 δευτερόλεπτα max να την ακούσεις πάντως πιο ήσυχη από την προηγούμενη που είχα.

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • l_michalopoulou
                4
                6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Τη πηρα γιατι ειχε πολυ καλες αξιολογησεις και ειναι πολυ ομορφη .Το προβλημα μου ομως στην αρχη ηταν οτι μυριζε πλαστικο κ δε πινοταν ο καφες και δε μπορουσα να καταλαβω το γιατι,ημουν ετοιμη να την επιστρεψω μεχρι που μπηκα σε φορουμ και διαβασα οτι φταιει το νερο βρυσης σε καποιες περιοχες και λεω ας το δοκιμασω και αυτο κ χρησιμοποιησα εμφιαλωμενο και λυθηκε το προβλημα και ο καφες ειναι γευστικοτατος

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Georgia_Giovanopoulou

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                όμορφη και αρκετά καλή μηχανή την χρησιμοποιώ καθημερινά ,το μόνο μείον είναι η ποιότητα κατασκευής γι αυτό και τα 4 αστέρια.στα θετικά του είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιείς αλεσμένο καφέ αλλά και κάψουλες.

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Καθαρισμός
                • Αφρόγαλα
                • Ποιότητα κατασκευής
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Ανεβάζει υψηλή πίεση και είναι πολύ όμορφη, στολίδι στην κουζίνα. Ο αναλογικός μετρητής πίεσης (ρολόι) μπροστά είναι μεγάλη βοήθεια.

                Η ποιότητα κατασκευής είναι ΟΚ, το ντεπόζιτο νερού δείχνει να είναι από σχετικά φθηνό πλαστικό αλλά 2 μήνες που τη δουλεύω τώρα αντέχει χωρίς πρόβλημα. Το βασικό πρόβλημα που βλέπω είναι η χωρητικότητα του boiler σε ατμό: δεν καταφέρνεις καν να βγάλεις ατμό για να φτιάξεις ένα capuccino πριν πέσει η πίεση, ενώ και το ακροφύσιο δε βοηθάει ιδιαίτερα για καλό αφρόγαλα.

                Επίσης το εξάρτημα για κάψουλες Nespresso δουλεύει μεν, είναι πρακτικά άχρηστο δε: σε αντίθεση με τις Nespressiέρες δίνει υψηλή πίεση εντελώς απότομα και ο καφές βγαίνει από την κάψουλα νεροζούμι.

                Θα την ξαναγόραζα; Ναι, για τα λεφτά της είναι τίμια και σου φτιάχνει τη διάθεση να τη βλέπεις κάθε μέρα. Αλλά θα την αγόραζα με τα μάτια ανοιχτά, γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω.

                • Ποιότητα καφέ
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριας δυσκολίας χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Θορυβώδης
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • erinafr0
                4
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                κάνει τρομερό θυρυβο και με δυσκόλεψε το αφρογαλα παρόλο που είμαι έμπειρη αλλά το βρήκα εν τέλη...γευστικός καφές καλό καϊμάκι ! άμα υπερθερμανθεί πετάει το κλείστρο οπότε πρώτα καφές κ μετά αφρογαλα! Για να μην έχει γεύση πλαστικού στην αρχή καλή εκτόνωση του ακροφυσίου και βγάζουμε νεράκι και είναι κομπλέ! είναι πολύ καλή ωστόσο ! Αξίζει τ χρήματα της!

                • Ποιότητα καφέ
                • Καθαρισμός
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                • Μέτριας δυσκολίας χρήση
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Θορυβώδης
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • iligianno
                5
                2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Αξίζει τα χρήματα της! Χρειάζεται λίγο trial and error για να αρχίσεις να πετυχαίνεις τον καφέ που θελεις. Στα συν επίσης το ότι μπορεί να πάρει και κάψουλες. Μια ιδανική επιλογή για κάποιον που θέλει να φτιάχνει τον καφέ του σπίτι. Συνίσταται να αγοραστεί Tamper, καθώς αυτό περιέχεται δεν είναι το καλύτερο.

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Μέτριος θόρυβος
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • nikolasmelampianakis
                5
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Αν εξαιρέσεις τον θόρυβο που κάνει όταν αντλεί νερό, κατά τα άλλα είναι πολύ καλή και δεν το περίμενα, είναι η αλήθεια.
                Και επειδή βλέπω κάποιους και λένε ότι βγάζει γεύση πλαστικού ο καφές, αν ακολουθήσεις σωστά τις οδηγίες για τη διαδικασία πριν την πρώτη χρήση, ώστε να ζεσταθούν και να "ψηθούν" για πρώτη φορά πλαστικά, λαστιχάκια κτλ, τότε ο καφές βγαίνει πολύ ωραίος, όπως και το αφρογαλα

                • Ποιότητα καφέ
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                • Μέτριας δυσκολίας χρήση
                • Καθαρισμός
                • Μέτριος θόρυβος
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • ginokarakostas
                1
                6 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Μυρωδιά πλαστικού πολύ χάλια!! Αυτό φεύγει ή τζάμπα τα λεφτά μου.Μυριζει πλαστικουρα ο καφές χάλια γεύση.......ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΊΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΈΣ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!

                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Ποιότητα καφέ
                • Δύσκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Θορυβώδης
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • evirok
                5
                6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Την έχω 1 μήνα Είναι απίστευτα καλη καφετιέρα για τα χρήματα της!!Κανει καλο καφέ είτε είναι χύμα είτε κάψουλα..Δεν έχω δοκιμάσει αφρόγαλο ακόμα για να πω γνώμη..Την συνιστώ για όποιον θέλει έναν τίμιο καφέ από το σπιτι..Είμαι πολύ ευχαριστημενη..

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Καϊμάκι
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • kiriakgeorge
                4
                3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Καλη μηχανη. Ωραια η επιλογη να βαζεις και καψουλες αλλα εκει εχει θεμα. Ειναι μετριας ποιοτητας η υποδοχη για καψουλες και κανει υποδεεστερο καφε σε σχεση με μηχανες που παιρνουν αποκλειστικα καψουλες. ( οχι κακο καφε αλλα σιγουρα δεν πιανει τις μηχανες που ειναι φτιαγμενες αποκλειστικα για αυτη τη δουλεια )

                Στην κλαισκη παρασκευη ειναι μια χαρα για τα λεφτα της

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Vasiliki_Pap129
                5
                21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Φοβερή εσπρεσιερα για τα χρήματα της ! Σαν έμπειρη μπαριστα έχω σωθεί ! Τέλειο φρεντο, κρεμώδες, και το αφρόγαλο βγαίνει κρεμα!!! Φυσικά πρέπει να γνωρίζεις πως να χρησιμοποιείς το ακροφύσιο. Έχω κάνει μέχρι και 10 καφέδες συνεχόμενα χωρίς κανένα πρόβλημα. Την συστήνω ανεπιφύλακτα ! (Την έχω περίπου 4 μήνες)

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                • Μέτριος θόρυβος
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Natalia_Komi
                5
                8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Σαν έμπειρη στον χώρο τις εστιάσεις συγκεκριμένα στον καφέ έχω να πω ότι έχω ξαφνιαστεί τέτοιο καϊμάκι ούτε σε επαγγελματική μηχανή το ακροφύσιο θέλει εμπειρία καθώς έχει τρύπα κάπου στη μέση κ το φυσάει παραπάνω το γάλα κανονικά θέλει κλείσιμο με κάτι για να πετύχει η κρέμα που θέλουμε λίγο εξάσκηση δηλαδή κ δεν θα πάρεις ξανά απέξω καφέ

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Polina Memo
                5
                9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Λάτρης του καφέ αποφάσισα να παραγγείλω την συγκεκριμένη εσπρεσιέρα, έχοντας και στο παρελθόν αντίστοιχη εσπρεσιέρα άλλου brand, έχω να πω ότι δεν έχω συναντήσει εσπρεσιέρα με ρολόι θερμοκρασίας, αυτή δείχνει την σωστή θερμοκρασία 90-95 βαθμούς κελσίου, με αποτέλεσμα ο καφές να βγαίνει πολύ καλός. Επίσης, μπαίνει αλεσμένος καφές και κάψουλα σε αυτή την εσπρεσιέρα, το οποίο με έχει διευκολύνει τόσο πολύ στην καθημερινότητα μου. Πολύ ικανοποιημένη !!

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • natasaxolia111
                5
                3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Πολύ καλή καφετιέρα... Στα συν είναι πως φτιάχνει καφέ και με αλεσμένο καφέ και με κάψουλες γι'αυτό κυρίως την αγόρασα κ δεν το μετάνιωσα.. μόνο το ακροφύσιο για αφρογαλα δεν είναι τόσο καλό αλλά έτσι κ αλλιώς δεν το χρησιμοποιώ...

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • minagougousi27
                5
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Αφρογαλο έτσι κ έτσι με μια γαλλική πρέσα το κάνει τέλειο ακόμα κάψουλα δεν έχω βάλει μόλις πήρα κάψουλες Λορ χάλια σαν τον αλεσμενο δεν υπάρχει

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριος θόρυβος
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • eri_bouraz
                5
                5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Η πιο όμορφη μηχανή. Κ ότι παίρνει κ κάψουλα κ αλεσμενο μεγάλο ατού

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Pavlos - Yvonne
                5
                6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                φοβερη μηχανη. Η αληθεια ειναι οτι μου αρεσε αρχηκα το design της, αλλα κανει πολυ καλο καφε και φοβερο καιμακι! Και μπορεις να βαλεις και καψουλες για Nespresso . Πολυ ευχαριστημενη!!

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριος θόρυβος
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • alexkryst
                5
                5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Την χρησιμοποιω εδω και λιγο καιρο, ειμαι απολυτα ικανοποιημενη απο την λειτουργια της & ταιριαζει πολυ αισθητικα με τα χρωματα της κουζινας μου. Επισης ειναι πολυ χρησιμο το οτι μπορω να βαλω οτι καψουλα θελω ακομα και αλεσμενο καφε!!

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • liveristakis
                4
                4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                έχοντας ήδη μια αυτόματη μηχανή που λειτουργεί με κάψουλες ήθελα να βάλω δίπλα της μια ακόμη!!
                Γρήγορη εύκολη στην χρήση και το Κάλι με αυτή είναι αν ξεμείνεις από χύμα καφέ έχει και εξάρτημα που παίρνει κάψουλες της Νεσπρεσσο!!! Την έχω ήδη 5 ημέρες και είμαι ικανοποιημένος
                Θα επανέλθω ξανά στο μέλλον!!

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Κάνει πολύ θόρυβο, δεν ζεσταίνεται αρκετά, το δείκτη δεν φτάνει στο σημείο με κούπα. Δοκίμασα και καπσουλες και αλεσμένο καφέ βγάζει πολύ πικρό. Δεν ξέρω, μήπως κάνω εγώ κάποιο λάθος

                0
              • Η γεύση του καφέ δεν είναι σωστή. Καλύτερος καφές βέβαια από τις καψουλομηχανες αλλά σε σχέση με άλλες εσπρεσιερες υστερεί. Αυτό που αναφέρουν κι άλλοι για τη γεύση πλαστικιλας ισχύει δυστυχώς. Για τα χρήματα όμως που έδωσα, μιας και την πήρα με εξτρα έκπτωση, δεν θα μπορούσα να περιμένω κάτι καλύτερο. Βάζω 2 αστέρια και όχι 1 λόγω του value for money.

                1
              • πολυ καλη μηχανη καφε,και φτιαχνει πολυ καλο καφε,θελει μονο λιγο χρονο στο να βρεις την θερμοκρασια για ν αβγει καλος ο καφες,πολυ καλη για τα λεφτα της

                0
              • Πολύ όμορφη Εσπρεσιερα.. κάνει καλό καφεδάκι (Φρεντο, Εσπρεσο, Αμερικανο), πολύ τίμιο κ το αφρόγαλο του! 4 αστέρια γιατί κουμπώνει κ ξεκουμπώνει με αρκετή δυσκολία το γκρουπ! Κατά τα άλλα γ σπιτική χρήση είναι ότι πρέπει

                0
              • Έχω πάρει την πράσινη το χρώμα της μέντας και τελικά είναι και το μόνο που μου αρέσει σε αυτή την μηχανή, καφέ χρόνια χρησιμοποιώ την ίδια μάρκα καφέ με μηχανή στα μισά χρήματα από αυτήν.. Ο καφές κόβει έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το κανονικό, άρωμα χάλια ένα ψεύτικο πλαστικό όλη η μηχανή... Μακριά!

                3
              • Δες τα όλα
              89,00 €
              8,00 € σε Skroutz Point
              ή   9,00 €   μεταφορικά