Ανεβάζει υψηλή πίεση και είναι πολύ όμορφη, στολίδι στην κουζίνα. Ο αναλογικός μετρητής πίεσης (ρολόι) μπροστά είναι μεγάλη βοήθεια.
Η ποιότητα κατασκευής είναι ΟΚ, το ντεπόζιτο νερού δείχνει να είναι από σχετικά φθηνό πλαστικό αλλά 2 μήνες που τη δουλεύω τώρα αντέχει χωρίς πρόβλημα. Το βασικό πρόβλημα που βλέπω είναι η χωρητικότητα του boiler σε ατμό: δεν καταφέρνεις καν να βγάλεις ατμό για να φτιάξεις ένα capuccino πριν πέσει η πίεση, ενώ και το ακροφύσιο δε βοηθάει ιδιαίτερα για καλό αφρόγαλα.
Επίσης το εξάρτημα για κάψουλες Nespresso δουλεύει μεν, είναι πρακτικά άχρηστο δε: σε αντίθεση με τις Nespressiέρες δίνει υψηλή πίεση εντελώς απότομα και ο καφές βγαίνει από την κάψουλα νεροζούμι.
Θα την ξαναγόραζα; Ναι, για τα λεφτά της είναι τίμια και σου φτιάχνει τη διάθεση να τη βλέπεις κάθε μέρα. Αλλά θα την αγόραζα με τα μάτια ανοιχτά, γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!