Είναι στενή η φόρμα τους, οπότε σ'εμένα που έχω φαρδύ πέλμα είναι κάπως οριακά. Το δέρμα είναι μαλακό, που έχει το πλεονέκτημα ότι προσαρμόστηκε αμέσως στο πόδι, αλλά επειδή ακριβώς είναι μαλακό, το επάνω κομματάκι μερικές φορές μπαίνει ανάμεσα στα δάχτυλα και είναι λίγο ενοχλητικό και κάπως πετάει προς τα πάνω. Ίσως ένα πέλμα πιο στενό από το δικό μου πιθανόν δεν θα έχει αυτά τα προβλήματα. Κατά τα άλλα είναι όμορφο, έχει απαλό άνετο πάτο, και δείχνει γερή κατασκευή και γενικώς είναι άνετο, το φοράω ευχάριστα. Τίμιο για τα λεφτά του.