- Χρώμα
- Χακί
- Υλικό
- Δέρμα
- Ανατομικά
- Ναι
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πέρα από το ότι είναι πολύ όμορφες, οι συγκεκριμένες έχουν διαφορετικό πάτο, από τα άλλα σχέδια τις Plakton . Σαν να έχουν μαξιλαράκι! Είναι οι πιο αναπαυτικές απ' όλες όσες έχω δοκιμάσει! Και από Birkenstock! Μακάρι να αντέξουν, γιατί με έχουν βολέψει φοβερά!
Είναι στενή η φόρμα τους, οπότε σ'εμένα που έχω φαρδύ πέλμα είναι κάπως οριακά. Το δέρμα είναι μαλακό, που έχει το πλεονέκτημα ότι προσαρμόστηκε αμέσως στο πόδι, αλλά επειδή ακριβώς είναι μαλακό, το επάνω κομματάκι μερικές φορές μπαίνει ανάμεσα στα δάχτυλα και είναι λίγο ενοχλητικό και κάπως πετάει προς τα πάνω. Ίσως ένα πέλμα πιο στενό από το δικό μου πιθανόν δεν θα έχει αυτά τα προβλήματα. Κατά τα άλλα είναι όμορφο, έχει απαλό άνετο πάτο, και δείχνει γερή κατασκευή και γενικώς είναι άνετο, το φοράω ευχάριστα. Τίμιο για τα λεφτά του.
Τα πήρα γιατί ηθελα ενα σανδάλι σε αυτό το σχεδιο και δεν ήθελα να δώσω όσο εχουν τα birkenstock. Η τιμή που τα βρηκα (36€) είναι αρκετά καλή αλλά θα αναφέρω κάποια αρνητικα: 1)το μέγεθος είναι αρκετά οριακό. φοράω 39 και ίσως να έπρεπε να παρω 40 καθως η φτέρνα φτανει στην άκρη του παππουτσιου 2) η ποιότητα του πάνω τμηματος(λουράκι) δεν μου φαίνεται ότι καλύτερο, δεν μου μοιάζει με δέρμα και δεν ειμαι σιγουρη πως θα αντεξει στο χρόνο 3) στην αρχη ενοχλει ο πάτος. με τη χρήση βέβαια μαλακώνει κ προσαρμόζεται στο πόδι
απίστευτα άνετα, δουλεύω ορθοστασία για ώρες και δεν με πονάνε τα πόδια μου καθόλου,στηρίζουν ωραία το πόδι χωρίς κραδασμούς!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ άνετα και για περπάτημα. Δεν καταπονούν το πόδι στην ορθοστασία.
Πήρα και δεύτερο ζευγάρι
5ο καλοκαίρι φέτος. Δεν έχουν πάθει τίποτα. Υπέροχο παπούτσι!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλα και βολικά αξίζουν με χίλια τα χρήματα τους!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τελεια παπουτσια ελαφρια και αναπαυτικα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πέρα από το ότι είναι πολύ όμορφες, οι συγκεκριμένες έχουν διαφορετικό πάτο, από τα άλλα σχέδια τις Plakton . Σαν να έχουν μαξιλαράκι! Είναι οι πιο αναπαυτικές απ' όλες όσες έχω δοκιμάσει! Και από Birkenstock! Μακάρι να αντέξουν, γιατί με έχουν βολέψει φοβερά!
Είναι στενή η φόρμα τους, οπότε σ'εμένα που έχω φαρδύ πέλμα είναι κάπως οριακά. Το δέρμα είναι μαλακό, που έχει το πλεονέκτημα ότι προσαρμόστηκε αμέσως στο πόδι, αλλά επειδή ακριβώς είναι μαλακό, το επάνω κομματάκι μερικές φορές μπαίνει ανάμεσα στα δάχτυλα και είναι λίγο ενοχλητικό και κάπως πετάει προς τα πάνω. Ίσως ένα πέλμα πιο στενό από το δικό μου πιθανόν δεν θα έχει αυτά τα προβλήματα. Κατά τα άλλα είναι όμορφο, έχει απαλό άνετο πάτο, και δείχνει γερή κατασκευή και γενικώς είναι άνετο, το φοράω ευχάριστα. Τίμιο για τα λεφτά του.
Τα πήρα γιατί ηθελα ενα σανδάλι σε αυτό το σχεδιο και δεν ήθελα να δώσω όσο εχουν τα birkenstock. Η τιμή που τα βρηκα (36€) είναι αρκετά καλή αλλά θα αναφέρω κάποια αρνητικα: 1)το μέγεθος είναι αρκετά οριακό. φοράω 39 και ίσως να έπρεπε να παρω 40 καθως η φτέρνα φτανει στην άκρη του παππουτσιου 2) η ποιότητα του πάνω τμηματος(λουράκι) δεν μου φαίνεται ότι καλύτερο, δεν μου μοιάζει με δέρμα και δεν ειμαι σιγουρη πως θα αντεξει στο χρόνο 3) στην αρχη ενοχλει ο πάτος. με τη χρήση βέβαια μαλακώνει κ προσαρμόζεται στο πόδι
απίστευτα άνετα, δουλεύω ορθοστασία για ώρες και δεν με πονάνε τα πόδια μου καθόλου,στηρίζουν ωραία το πόδι χωρίς κραδασμούς!
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πέρα από το ότι είναι πολύ όμορφες, οι συγκεκριμένες έχουν διαφορετικό πάτο, από τα άλλα σχέδια τις Plakton . Σαν να έχουν μαξιλαράκι! Είναι οι πιο αναπαυτικές απ' όλες όσες έχω δοκιμάσει! Και από Birkenstock! Μακάρι να αντέξουν, γιατί με έχουν βολέψει φοβερά!
Είναι στενή η φόρμα τους, οπότε σ'εμένα που έχω φαρδύ πέλμα είναι κάπως οριακά. Το δέρμα είναι μαλακό, που έχει το πλεονέκτημα ότι προσαρμόστηκε αμέσως στο πόδι, αλλά επειδή ακριβώς είναι μαλακό, το επάνω κομματάκι μερικές φορές μπαίνει ανάμεσα στα δάχτυλα και είναι λίγο ενοχλητικό και κάπως πετάει προς τα πάνω. Ίσως ένα πέλμα πιο στενό από το δικό μου πιθανόν δεν θα έχει αυτά τα προβλήματα. Κατά τα άλλα είναι όμορφο, έχει απαλό άνετο πάτο, και δείχνει γερή κατασκευή και γενικώς είναι άνετο, το φοράω ευχάριστα. Τίμιο για τα λεφτά του.
Τα πήρα γιατί ηθελα ενα σανδάλι σε αυτό το σχεδιο και δεν ήθελα να δώσω όσο εχουν τα birkenstock. Η τιμή που τα βρηκα (36€) είναι αρκετά καλή αλλά θα αναφέρω κάποια αρνητικα: 1)το μέγεθος είναι αρκετά οριακό. φοράω 39 και ίσως να έπρεπε να παρω 40 καθως η φτέρνα φτανει στην άκρη του παππουτσιου 2) η ποιότητα του πάνω τμηματος(λουράκι) δεν μου φαίνεται ότι καλύτερο, δεν μου μοιάζει με δέρμα και δεν ειμαι σιγουρη πως θα αντεξει στο χρόνο 3) στην αρχη ενοχλει ο πάτος. με τη χρήση βέβαια μαλακώνει κ προσαρμόζεται στο πόδι
απίστευτα άνετα, δουλεύω ορθοστασία για ώρες και δεν με πονάνε τα πόδια μου καθόλου,στηρίζουν ωραία το πόδι χωρίς κραδασμούς!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ άνετα και για περπάτημα. Δεν καταπονούν το πόδι στην ορθοστασία.
Πήρα και δεύτερο ζευγάρι
5ο καλοκαίρι φέτος. Δεν έχουν πάθει τίποτα. Υπέροχο παπούτσι!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλα και βολικά αξίζουν με χίλια τα χρήματα τους!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τελεια παπουτσια ελαφρια και αναπαυτικα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πέρα από το ότι είναι πολύ όμορφες, οι συγκεκριμένες έχουν διαφορετικό πάτο, από τα άλλα σχέδια τις Plakton . Σαν να έχουν μαξιλαράκι! Είναι οι πιο αναπαυτικές απ' όλες όσες έχω δοκιμάσει! Και από Birkenstock! Μακάρι να αντέξουν, γιατί με έχουν βολέψει φοβερά!
Είναι στενή η φόρμα τους, οπότε σ'εμένα που έχω φαρδύ πέλμα είναι κάπως οριακά. Το δέρμα είναι μαλακό, που έχει το πλεονέκτημα ότι προσαρμόστηκε αμέσως στο πόδι, αλλά επειδή ακριβώς είναι μαλακό, το επάνω κομματάκι μερικές φορές μπαίνει ανάμεσα στα δάχτυλα και είναι λίγο ενοχλητικό και κάπως πετάει προς τα πάνω. Ίσως ένα πέλμα πιο στενό από το δικό μου πιθανόν δεν θα έχει αυτά τα προβλήματα. Κατά τα άλλα είναι όμορφο, έχει απαλό άνετο πάτο, και δείχνει γερή κατασκευή και γενικώς είναι άνετο, το φοράω ευχάριστα. Τίμιο για τα λεφτά του.
Τα πήρα γιατί ηθελα ενα σανδάλι σε αυτό το σχεδιο και δεν ήθελα να δώσω όσο εχουν τα birkenstock. Η τιμή που τα βρηκα (36€) είναι αρκετά καλή αλλά θα αναφέρω κάποια αρνητικα: 1)το μέγεθος είναι αρκετά οριακό. φοράω 39 και ίσως να έπρεπε να παρω 40 καθως η φτέρνα φτανει στην άκρη του παππουτσιου 2) η ποιότητα του πάνω τμηματος(λουράκι) δεν μου φαίνεται ότι καλύτερο, δεν μου μοιάζει με δέρμα και δεν ειμαι σιγουρη πως θα αντεξει στο χρόνο 3) στην αρχη ενοχλει ο πάτος. με τη χρήση βέβαια μαλακώνει κ προσαρμόζεται στο πόδι
απίστευτα άνετα, δουλεύω ορθοστασία για ώρες και δεν με πονάνε τα πόδια μου καθόλου,στηρίζουν ωραία το πόδι χωρίς κραδασμούς!