100% σουσάμι ολικής άλεσης.
* Μπορεί να περιέχει ίχνη από αραχίδες, καρπούς με κέλυφος, σουσάμι, βρώμη, σίκαλη & σιτάρι.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
100% σουσάμι ολικής άλεσης.
* Μπορεί να περιέχει ίχνη από αραχίδες, καρπούς με κέλυφος, σουσάμι, βρώμη, σίκαλη & σιτάρι.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
πολύ πηχτό ακόμα και με ανακάτεμα..δε θα ξαναπάρω.. γούστα ειναι αυτά
καλη υσκευασία, άριστη εξυπηρέτηση
Αρίστο ποιοτικο χοντροκομμένο γευστικο ταχινι καμία σχέση με αυτα που πουλάνε στα super market με 1-2 ποντους λαδι στην επιφανεια τους Το ζύγισα για να τσεκάρω την αξιοπιστία του πωλητή η ζυγαριά έδειξε 1051 γραμμάρια με το κύπελο συσκευασίας
Αγοραστέ το ανεπιφύλακτα
Από τα πιο οικονομικά ταχίνι της αγοράς. Θετικό ότι παρόλο που είναι ολικής άλεσης, είναι πολύ νόστιμο ειδικά μέσα σε γιαούρτι μαζί με μέλι.
Σε παραγγελία 3 τεμαχίων (3 κιλά) ήταν και τα 3 φρεσκότατα. Είναι κομμένο λίγο πιο χοντρό, με αποτέλεσμα να είναι λιγότερο ρευστό, αλλά μου κάνει πολύ στη γεύση.
Προσωπικά μου αρεσε παρα πολύ, κι αν κάνεις και μίξη περίπου 1 προς 2 με μέλι ειναι πραγματικά σαν να τρως χαλβα με το κουτάλι. Δεν ξέρω γιατί τα σχόλια περι χαλια γεύσης/ καμμενου κτλ..Καμια σχέση! Πολύ καλη ποιότητα και ουτε πολυ ρευστό ούτε πολυ πηχτό
Ταχίνη ολικής 3kg. Ότι χειρότερο έχουμε δοκιμάσει από γεύση/άρωμα. Έχει καμμένη/καβουρντισμένη δυσάρεστη γεύση/άρωμα και πικρίζει έντονα. Αυτό συμβαίνει μόνο όταν οι σπόροι του σησαμιού καβουρδιστούν υπερβολικά. Έτσι βγήκε ένα κακό τελικό προϊόν με τόση δυσάρεστη γεύση που δεν τρώγεται! Επίσης η επιστροφή δεν είναι δυνατή γιατί η συσκευασία ανοίχθηκε. Πως αλλιώς θα αντιλαμβανόμασταν τη δυσάρεστη και ελαττωματική γεύση;
Καταπληκτικό ταχίνι, καμία σχέση με αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Η πρώτη μου παραγγελία ήταν ένα κιλό και επειδή τελείωσε σε λιγότερο από ένα μήνα παρήγγειλα 5 κιλά. Επίσης, το φυστικοβούτυρο είναι εξίσου καταπληκτικό! Μπράβο σας!
Μου άρεσε πάρα πολύ και η υφή και η γεύση! Μαζί με το φυστικοβουτυρο της ίδιας εταιρείας έγιναν τα αγαπημένα μου! Η εταιρεία επίσης με ικανοποίησε και στα υπόλοιπα, καλή επικοινωνία (πριν την αγορά έστειλα μειλ με κάποια απορία που είχα για τις πρώτες ύλες και απάντησαν αμέσως) η συσκευασία προσεγμένη, αμεση αποστολή..τι άλλο να ζητήσει κανείς!
Καταπληκτικό προϊόν και πολύ φυσικό στην γεύση και στην υφή, καταλαβαινεις τη γεύση από το σουσάμι και πολύ καλή τιμή για την ποσότητα!
Το επέλεξα λόγω χαμηλότερης τιμής ανά κιλό και δικαιώθηκα. Η συσκευασία του ίδιου του προϊόντος μοιάζει λίγο με κουβαδάκι πλαστικού χρώματος, θέλει ένα πιο ωραίο αυτοκόλλητο για να αναδείξει το περιεχόμενο. Το χερούλι της βέβαια πολύ πρακτικό. Με το άνοιγμα της συσκευασίας σου έρχεται μια έντονη και ευχάριστη ...ταχινίλα με ολίγη από φυστικοβούτυρο. Στη γεύση τώρα τι να λέμε. ΤΟΥΜΠΑΝΟ. Τρώς μια μικρή κουταλιά και κατακτάς τον κόσμο. Συστήνεται σε αυτούς που τους αρέσει η γεύση του ταχινιού ολικής.
Πραγματικά δε ξέρω τι να το κάνω 3 κιλά ταχίνι. Ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει. Τις προηγούμενες φορές έπαιρνα άλλης εταιρείας κ δεν είχα πρόβλημα. Η μουχλιασμενα καμένη γεύση του σε κάνει να μη θέλεις να το πλησιάσεις. Μακριά παιδιά, μακριά
Καταπληκτικό προϊόν, με ωραία γεύση και χωρίς να έχει βγάλει το λάδι πάνω, που σημαίνει πως είναι πρόσφατα αλεσμένο το σουσάμι, το συστήνω σε όλους με κλειστά μάτια. Ιαν-23 : τον Νοέμβριο του 22 το προϊόν είχε 16,60€ και τώρα ανέβηκε η τιμή του περίπου 6€, με αυτή την τιμή ανά κιλό βρήσκω το ίδιο προϊόν και από κατάστημα της περιοχής μου το οποίο σου αλέθει το σουσάμι εκείνη τι στιγμή για να γίνει ταχίνι.
Πολύ καλό προϊόν, ανώτερο από αυτό των σούπερ μάρκετ, και vfm τιμή αν πάρεις την συσκευασία των 3 ή 5 κιλών.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο σε καλή τιμή
Επιβεβαιωμένη αγορά
ταχινι φυσικο ολικης , απιστευτο για να ξεκινησεις την μερα με λιγο μελι και ψωμι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραια υφή αλλά λίγο πικρό για τα παιδιά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τις τελευταίες δύο αγορές είχε γεύση και υφή άμμου.Το πέταξα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό ταχίνι ολικής! αρκετά πηχτό και σε πολύ ασφαλή συσκευασία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ταχίνι. Αξίζει να το δοκιμάσει κάποιος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχω συνηθίσει σε άλλη γεύση και άλλη υφή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το παράγγειλα για την μητέρα μου. Ξετρελάθηκε! Της αρέσει πολύ! Το πιο φρέσκο ταχίνι!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ πηχτό, μέτρια γεύση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εδώ και ένα χρόνο παραγγέλνω μόνο αυτό μπορεί να πήρε λίγο στην τιμή αλλά αξίζει.
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ ποιοτικο ταχινι
Επιβεβαιωμένη αγορά
καλής ποιότητας ταχίνι ολικής άλεσης
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για την τιμή του πολυ αξιόλογο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό ταχίνι. υφή βελούδινη ,γεύση άριστη.Τρώω άρκετο όλικης και το συστήνω.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή επιλογή, ξανααγόραζα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Παρά πολύ καλό! Μας άρεσε!
πολύ πηχτό ακόμα και με ανακάτεμα..δε θα ξαναπάρω.. γούστα ειναι αυτά
καλη υσκευασία, άριστη εξυπηρέτηση
Αρίστο ποιοτικο χοντροκομμένο γευστικο ταχινι καμία σχέση με αυτα που πουλάνε στα super market με 1-2 ποντους λαδι στην επιφανεια τους Το ζύγισα για να τσεκάρω την αξιοπιστία του πωλητή η ζυγαριά έδειξε 1051 γραμμάρια με το κύπελο συσκευασίας
Αγοραστέ το ανεπιφύλακτα
Από τα πιο οικονομικά ταχίνι της αγοράς. Θετικό ότι παρόλο που είναι ολικής άλεσης, είναι πολύ νόστιμο ειδικά μέσα σε γιαούρτι μαζί με μέλι.
Σε παραγγελία 3 τεμαχίων (3 κιλά) ήταν και τα 3 φρεσκότατα. Είναι κομμένο λίγο πιο χοντρό, με αποτέλεσμα να είναι λιγότερο ρευστό, αλλά μου κάνει πολύ στη γεύση.
Προσωπικά μου αρεσε παρα πολύ, κι αν κάνεις και μίξη περίπου 1 προς 2 με μέλι ειναι πραγματικά σαν να τρως χαλβα με το κουτάλι. Δεν ξέρω γιατί τα σχόλια περι χαλια γεύσης/ καμμενου κτλ..Καμια σχέση! Πολύ καλη ποιότητα και ουτε πολυ ρευστό ούτε πολυ πηχτό
91 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόν100% σουσάμι ολικής άλεσης.
* Μπορεί να περιέχει ίχνη από αραχίδες, καρπούς με κέλυφος, σουσάμι, βρώμη, σίκαλη & σιτάρι.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
πολύ πηχτό ακόμα και με ανακάτεμα..δε θα ξαναπάρω.. γούστα ειναι αυτά
καλη υσκευασία, άριστη εξυπηρέτηση
Αρίστο ποιοτικο χοντροκομμένο γευστικο ταχινι καμία σχέση με αυτα που πουλάνε στα super market με 1-2 ποντους λαδι στην επιφανεια τους Το ζύγισα για να τσεκάρω την αξιοπιστία του πωλητή η ζυγαριά έδειξε 1051 γραμμάρια με το κύπελο συσκευασίας
Αγοραστέ το ανεπιφύλακτα
Από τα πιο οικονομικά ταχίνι της αγοράς. Θετικό ότι παρόλο που είναι ολικής άλεσης, είναι πολύ νόστιμο ειδικά μέσα σε γιαούρτι μαζί με μέλι.
Σε παραγγελία 3 τεμαχίων (3 κιλά) ήταν και τα 3 φρεσκότατα. Είναι κομμένο λίγο πιο χοντρό, με αποτέλεσμα να είναι λιγότερο ρευστό, αλλά μου κάνει πολύ στη γεύση.
Προσωπικά μου αρεσε παρα πολύ, κι αν κάνεις και μίξη περίπου 1 προς 2 με μέλι ειναι πραγματικά σαν να τρως χαλβα με το κουτάλι. Δεν ξέρω γιατί τα σχόλια περι χαλια γεύσης/ καμμενου κτλ..Καμια σχέση! Πολύ καλη ποιότητα και ουτε πολυ ρευστό ούτε πολυ πηχτό
Ταχίνη ολικής 3kg. Ότι χειρότερο έχουμε δοκιμάσει από γεύση/άρωμα. Έχει καμμένη/καβουρντισμένη δυσάρεστη γεύση/άρωμα και πικρίζει έντονα. Αυτό συμβαίνει μόνο όταν οι σπόροι του σησαμιού καβουρδιστούν υπερβολικά. Έτσι βγήκε ένα κακό τελικό προϊόν με τόση δυσάρεστη γεύση που δεν τρώγεται! Επίσης η επιστροφή δεν είναι δυνατή γιατί η συσκευασία ανοίχθηκε. Πως αλλιώς θα αντιλαμβανόμασταν τη δυσάρεστη και ελαττωματική γεύση;
Καταπληκτικό ταχίνι, καμία σχέση με αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Η πρώτη μου παραγγελία ήταν ένα κιλό και επειδή τελείωσε σε λιγότερο από ένα μήνα παρήγγειλα 5 κιλά. Επίσης, το φυστικοβούτυρο είναι εξίσου καταπληκτικό! Μπράβο σας!
Μου άρεσε πάρα πολύ και η υφή και η γεύση! Μαζί με το φυστικοβουτυρο της ίδιας εταιρείας έγιναν τα αγαπημένα μου! Η εταιρεία επίσης με ικανοποίησε και στα υπόλοιπα, καλή επικοινωνία (πριν την αγορά έστειλα μειλ με κάποια απορία που είχα για τις πρώτες ύλες και απάντησαν αμέσως) η συσκευασία προσεγμένη, αμεση αποστολή..τι άλλο να ζητήσει κανείς!
Καταπληκτικό προϊόν και πολύ φυσικό στην γεύση και στην υφή, καταλαβαινεις τη γεύση από το σουσάμι και πολύ καλή τιμή για την ποσότητα!
Το επέλεξα λόγω χαμηλότερης τιμής ανά κιλό και δικαιώθηκα. Η συσκευασία του ίδιου του προϊόντος μοιάζει λίγο με κουβαδάκι πλαστικού χρώματος, θέλει ένα πιο ωραίο αυτοκόλλητο για να αναδείξει το περιεχόμενο. Το χερούλι της βέβαια πολύ πρακτικό. Με το άνοιγμα της συσκευασίας σου έρχεται μια έντονη και ευχάριστη ...ταχινίλα με ολίγη από φυστικοβούτυρο. Στη γεύση τώρα τι να λέμε. ΤΟΥΜΠΑΝΟ. Τρώς μια μικρή κουταλιά και κατακτάς τον κόσμο. Συστήνεται σε αυτούς που τους αρέσει η γεύση του ταχινιού ολικής.
Πραγματικά δε ξέρω τι να το κάνω 3 κιλά ταχίνι. Ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει. Τις προηγούμενες φορές έπαιρνα άλλης εταιρείας κ δεν είχα πρόβλημα. Η μουχλιασμενα καμένη γεύση του σε κάνει να μη θέλεις να το πλησιάσεις. Μακριά παιδιά, μακριά
Καταπληκτικό προϊόν, με ωραία γεύση και χωρίς να έχει βγάλει το λάδι πάνω, που σημαίνει πως είναι πρόσφατα αλεσμένο το σουσάμι, το συστήνω σε όλους με κλειστά μάτια. Ιαν-23 : τον Νοέμβριο του 22 το προϊόν είχε 16,60€ και τώρα ανέβηκε η τιμή του περίπου 6€, με αυτή την τιμή ανά κιλό βρήσκω το ίδιο προϊόν και από κατάστημα της περιοχής μου το οποίο σου αλέθει το σουσάμι εκείνη τι στιγμή για να γίνει ταχίνι.
Πολύ καλό προϊόν, ανώτερο από αυτό των σούπερ μάρκετ, και vfm τιμή αν πάρεις την συσκευασία των 3 ή 5 κιλών.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο σε καλή τιμή
Επιβεβαιωμένη αγορά
ταχινι φυσικο ολικης , απιστευτο για να ξεκινησεις την μερα με λιγο μελι και ψωμι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραια υφή αλλά λίγο πικρό για τα παιδιά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τις τελευταίες δύο αγορές είχε γεύση και υφή άμμου.Το πέταξα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό ταχίνι ολικής! αρκετά πηχτό και σε πολύ ασφαλή συσκευασία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ταχίνι. Αξίζει να το δοκιμάσει κάποιος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έχω συνηθίσει σε άλλη γεύση και άλλη υφή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το παράγγειλα για την μητέρα μου. Ξετρελάθηκε! Της αρέσει πολύ! Το πιο φρέσκο ταχίνι!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ πηχτό, μέτρια γεύση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εδώ και ένα χρόνο παραγγέλνω μόνο αυτό μπορεί να πήρε λίγο στην τιμή αλλά αξίζει.
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ ποιοτικο ταχινι
Επιβεβαιωμένη αγορά
καλής ποιότητας ταχίνι ολικής άλεσης
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για την τιμή του πολυ αξιόλογο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό ταχίνι. υφή βελούδινη ,γεύση άριστη.Τρώω άρκετο όλικης και το συστήνω.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή επιλογή, ξανααγόραζα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Παρά πολύ καλό! Μας άρεσε!
πολύ πηχτό ακόμα και με ανακάτεμα..δε θα ξαναπάρω.. γούστα ειναι αυτά
καλη υσκευασία, άριστη εξυπηρέτηση
Αρίστο ποιοτικο χοντροκομμένο γευστικο ταχινι καμία σχέση με αυτα που πουλάνε στα super market με 1-2 ποντους λαδι στην επιφανεια τους Το ζύγισα για να τσεκάρω την αξιοπιστία του πωλητή η ζυγαριά έδειξε 1051 γραμμάρια με το κύπελο συσκευασίας
Αγοραστέ το ανεπιφύλακτα
Από τα πιο οικονομικά ταχίνι της αγοράς. Θετικό ότι παρόλο που είναι ολικής άλεσης, είναι πολύ νόστιμο ειδικά μέσα σε γιαούρτι μαζί με μέλι.
Σε παραγγελία 3 τεμαχίων (3 κιλά) ήταν και τα 3 φρεσκότατα. Είναι κομμένο λίγο πιο χοντρό, με αποτέλεσμα να είναι λιγότερο ρευστό, αλλά μου κάνει πολύ στη γεύση.
Προσωπικά μου αρεσε παρα πολύ, κι αν κάνεις και μίξη περίπου 1 προς 2 με μέλι ειναι πραγματικά σαν να τρως χαλβα με το κουτάλι. Δεν ξέρω γιατί τα σχόλια περι χαλια γεύσης/ καμμενου κτλ..Καμια σχέση! Πολύ καλη ποιότητα και ουτε πολυ ρευστό ούτε πολυ πηχτό