Ανδρικά Φούτερ

Essentials 3-Stripes Logo Ζακέτα με Κουκούλα Navy Μπλε

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Κανονική εφαρμογή
  • Κλείσιμο με φερμουάρ
  • Ρυθμιζόμενη κουκούλα με κορδόνι
  • Τσέπη τύπου καγκουρό
  • Μεγάλο λογότυπο στο στήθος
  • Ελαστικό τελείωμα και μανσέτες
  • 53% Cotton, 36% Recycled Polyester
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 19 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών adidas
43 67
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από StepSport 5,0 (38)

Αξιολογήσεις (31)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Άνεση
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • stefos_2006

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υποκρατης
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelarasss
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    0
  • Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    0
  • Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    2
  • 2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    3
  • Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Navy Μπλε
Τύπος
Ζακέτα
Κουκούλα
Ναι
με Τσέπες
Ναι
Design
Με Σχέδια
Fleece Επένδυση
Ναι
Nike Tech Fleece
-
Adidas Z.N.E.
-
NBA
-
Τεχνολογίες
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (31)

  1. 19
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Άνεση
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • stefos_2006

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υποκρατης
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelarasss
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    0
  • Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    0
  • Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    2
  • 2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    3
  • Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    0
  • Δες τα όλα
43,67 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά