Ανδρικά Φούτερ

Essentials 3-Stripes Ζακέτα με Κουκούλα Μαύρη

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά:

  • Κανονική εφαρμογή
  • Κλείσιμο με φερμουάρ
  • Κουκούλα με κορδόνι για προσαρμοσμένη εφαρμογή
Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 19 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών adidas
47 89
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mandellos Sports 5,0 (4)

Αξιολογήσεις (31)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Άνεση
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • stefos_2006

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υποκρατης
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelarasss
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    0
  • Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    0
  • Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    2
  • 2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    3
  • Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά:

  • Κανονική εφαρμογή
  • Κλείσιμο με φερμουάρ
  • Κουκούλα με κορδόνι για προσαρμοσμένη εφαρμογή
  • Τσέπη τύπου καγκουρό
  • Rib ύφανση στη μέση και στις μανσέτες
  • Λογότυπο στο στήθος και σχέδιο με ρίγες στα μανίκια
  • Σύνθεση: 53% Cotton, 36% Recycled Polyester, 11% Viscose

Brand

Χρώμα
Μαύρο
Τύπος
Ζακέτα
Κουκούλα
Ναι
με Τσέπες
Ναι
Design
Με Σχέδια
Fleece Επένδυση
Ναι
Nike Tech Fleece
-
Adidas Z.N.E.
-
NBA
-
Τεχνολογίες
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (31)

  1. 19
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Άνεση
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • stefos_2006

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υποκρατης
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelarasss
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:

    Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

    Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.

    0
  • Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.

    0
  • Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.

    2
  • 2 εβδομαδες αγορασμενη και η κατασταση ειναι αισχρη....εχει μπιμπικιαση η ζακετα σε πολλα μερη και η ποιοτητα του υλικου ειναι πολη κακη.

    3
  • Στην μια βδομάδα έχει γεμίσει χνούδια η ζακέτα πολύ καλή ποιότητα υφάσματος μην την πάρετε

    0
  • Δες τα όλα
47,89 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά