Φακοί Φωτογραφικών Μηχανών

Tokina Full Frame Φωτογραφικός Φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF Telephoto για Sony E Mount Μαύρος

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας τηλεφακός 400mm κατιδιοπτρικού σχεδιασμού με σταθερό διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση στους συμβατικούς τηλεφακούς. Ο...

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας τηλεφακός 400mm κατιδιοπτρικού σχεδιασμού με σταθερό διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση στους συμβατικούς τηλεφακούς. Ο ελαφρύς και συμπαγής σχεδιασμός του επιτρέπει εύκολη μεταφορά σε τσέπες ή μικρές τσάντες, ιδανικός για ταξίδια, άγρια ζωή και εξωτερική φωτογραφία.

Ο φακός SZX...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας τηλεφακός 400mm κατιδιοπτρικού σχεδιασμού με σταθερό διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση στους συμβατικούς τηλεφακούς. Ο ελαφρύς και συμπαγής σχεδιασμός του επιτρέπει εύκολη μεταφορά σε τσέπες ή μικρές τσάντες, ιδανικός για ταξίδια, άγρια ζωή και εξωτερική φωτογραφία.

Ο φακός SZX 400mm f/8 διαθέτει σχεδίαση T-Mount, καθιστώντας τον εύκολα προσαρμόσιμο σε ποικιλία συστημάτων φωτογραφικών μηχανών.

  • Μηχανικός εστιακός φακός με κατιδιοπτρικό σχεδιασμό και σταθερό διάφραγμα f/8, συμβατός με επιλεγμένα συστήματα εστίασης και προηγμένα συστήματα σταθεροποίησης εικόνας πολλαπλών αξόνων εντός του σώματος.
  • Πολυδιάστατη αντιανακλαστική επικάλυψη για αποτελεσματική λήψη φωτός και μειωμένα φαινόμενα αντανάκλασης, καθώς και υψηλής ανακλαστικότητας επικάλυψη ασημί και προστατευτική αντιοξειδωτική στρώση στην πίσω πλευρά των ανακλαστικών επιφανειών για μακροχρόνια απόδοση.
  • Ελάχιστη απόσταση εστίασης 45.27" και μεγέθυνση 0.4x για λήψη μικρών αντικειμένων, ενώ η εστιακή απόσταση 400mm μειώνει την πιθανότητα ρίψης σκιάς στο θέμα.
  • Ο κατιδιοπτρικός σχεδιασμός και η κατασκευή δημιουργούν έναν ομαλό και ασυνήθιστο bokeh σε σχήμα ντόνατ.
  • Η ευρεία δαχτυλήθρα εστίασης παρέχει ομαλή κίνηση 270°.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Telephoto
Είδος
Σταθερής Εστιακής Απόστασης
Τύπος Αισθητήρα
Full Frame
Μέγιστο Διάφραγμα (f)
8
Διάμετρος Φίλτρου
67 mm
Εστιακή Απόσταση
400 mm
Βάρος
355 gr
Mount
Sony E
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Σταθεροποίηση Εικόνας
Όχι
Autofocus (AF)
Όχι
3D
Όχι

Χρήση

Χρήση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • GiPi
    4
    36 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά mount: Nikon F

    Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    • Αθόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    36
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας τηλεφακός 400mm κατιδιοπτρικού σχεδιασμού με σταθερό διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση στους συμβατικούς τηλεφακούς. Ο ελαφρύς και συμπαγής σχεδιασμός του επιτρέπει εύκολη μεταφορά σε τσέπες ή μικρές τσάντες, ιδανικός για ταξίδια, άγρια ζωή και εξωτερική φωτογραφία.

Ο φακός SZX 400mm f/8 διαθέτει σχεδίαση T-Mount, καθιστώντας τον εύκολα προσαρμόσιμο σε ποικιλία συστημάτων φωτογραφικών μηχανών.

  • Μηχανικός εστιακός φακός με κατιδιοπτρικό σχεδιασμό και σταθερό διάφραγμα f/8, συμβατός με επιλεγμένα συστήματα εστίασης και προηγμένα συστήματα σταθεροποίησης εικόνας πολλαπλών αξόνων εντός του σώματος.
  • Πολυδιάστατη αντιανακλαστική επικάλυψη για αποτελεσματική λήψη φωτός και μειωμένα φαινόμενα αντανάκλασης, καθώς και υψηλής ανακλαστικότητας επικάλυψη ασημί και προστατευτική αντιοξειδωτική στρώση στην πίσω πλευρά των ανακλαστικών επιφανειών για μακροχρόνια απόδοση.
  • Ελάχιστη απόσταση εστίασης 45.27" και μεγέθυνση 0.4x για λήψη μικρών αντικειμένων, ενώ η εστιακή απόσταση 400mm μειώνει την πιθανότητα ρίψης σκιάς στο θέμα.
  • Ο κατιδιοπτρικός σχεδιασμός και η κατασκευή δημιουργούν έναν ομαλό και ασυνήθιστο bokeh σε σχήμα ντόνατ.
  • Η ευρεία δαχτυλήθρα εστίασης παρέχει ομαλή κίνηση 270°.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Telephoto
Είδος
Σταθερής Εστιακής Απόστασης
Τύπος Αισθητήρα
Full Frame
Μέγιστο Διάφραγμα (f)
8
Διάμετρος Φίλτρου
67 mm
Εστιακή Απόσταση
400 mm
Βάρος
355 gr
Mount
Sony E
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Σταθεροποίηση Εικόνας
Όχι
Autofocus (AF)
Όχι
3D
Όχι

Χρήση

Χρήση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • GiPi
    4
    36 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά mount: Nikon F

    Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    • Αθόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    36
  • Δες τα όλα
278,31 €
Δωρεάν   μεταφορικά