Φακοί Φωτογραφικών Μηχανών

Tokina Crop Φωτογραφικός Φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF Super Telephoto για Nikon F Mount Μαύρος

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας catadioptric τηλεφακός 400mm με σταθερή διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση σε τυπικούς τηλεφακούς. Ο ελαφρύς και συμπαγής...

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας catadioptric τηλεφακός 400mm με σταθερή διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση σε τυπικούς τηλεφακούς. Ο ελαφρύς και συμπαγής σχεδιασμός του χωράει εύκολα σε τσέπη ή μικρή τσάντα και είναι κατάλληλος για ταξίδια, φωτογραφία άγριας ζωής και εξωτερικούς χώρους.

Ο φακός SZX 400mm f/8 reflex...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας catadioptric τηλεφακός 400mm με σταθερή διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση σε τυπικούς τηλεφακούς. Ο ελαφρύς και συμπαγής σχεδιασμός του χωράει εύκολα σε τσέπη ή μικρή τσάντα και είναι κατάλληλος για ταξίδια, φωτογραφία άγριας ζωής και εξωτερικούς χώρους.

Ο φακός SZX 400mm f/8 reflex διαθέτει σχεδίαση T-Mount, καθιστώντας τον εύκολα προσαρμόσιμο σε μια ευρεία ποικιλία συστημάτων φωτογραφικών μηχανών.

  • Χειροκίνητη εστίαση, catadioptric τηλεφακός με σταθερή διάφραγμα f/8, συμβατός με επιλεγμένα συστήματα εστίασης και σύστημα σταθεροποίησης εικόνας πολλών αξόνων.
  • Πολλαπλή αντιανακλαστική επικάλυψη για αποδοτική πρόσληψη φωτός και μειωμένη αντανάκλαση.
  • Ελάχιστη απόσταση εστίασης 45.27" με μεγέθυνση 0.4x, κατάλληλος για λήψη μικρών αντικειμένων.
  • Catadioptric σχεδίαση που δημιουργεί ομαλό και ασυνήθιστο donut-shaped bokeh.
  • Ευρεία δαγκάνα εστίασης που παρέχει ομαλό εύρος περιστροφής 270°.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Super Telephoto
Είδος
Σταθερής Εστιακής Απόστασης
Τύπος Αισθητήρα
Crop Frame
Μέγιστο Διάφραγμα (f)
8
Διάμετρος Φίλτρου
67 mm
Εστιακή Απόσταση
400 mm
Βάρος
355 gr
Mount
Nikon F
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Σταθεροποίηση Εικόνας
Όχι
Autofocus (AF)
Όχι
3D
Όχι

Χρήση

Χρήση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • GiPi
    4
    36 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    • Αθόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    36
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν
GiPi

400mm / 50mm = 8x μεγέθυνση. (θεωρώντας οτι η κανονική όραση ειναι στα 50mm). Ζουμ δεν εχει γιατι ειναι σταθερος φακος.

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο φακός SZX 400mm f/8 Reflex MF της Tokina είναι ένας catadioptric τηλεφακός 400mm με σταθερή διάφραγμα f/8, προσφέροντας μια συμπαγή εναλλακτική λύση σε τυπικούς τηλεφακούς. Ο ελαφρύς και συμπαγής σχεδιασμός του χωράει εύκολα σε τσέπη ή μικρή τσάντα και είναι κατάλληλος για ταξίδια, φωτογραφία άγριας ζωής και εξωτερικούς χώρους.

Ο φακός SZX 400mm f/8 reflex διαθέτει σχεδίαση T-Mount, καθιστώντας τον εύκολα προσαρμόσιμο σε μια ευρεία ποικιλία συστημάτων φωτογραφικών μηχανών.

  • Χειροκίνητη εστίαση, catadioptric τηλεφακός με σταθερή διάφραγμα f/8, συμβατός με επιλεγμένα συστήματα εστίασης και σύστημα σταθεροποίησης εικόνας πολλών αξόνων.
  • Πολλαπλή αντιανακλαστική επικάλυψη για αποδοτική πρόσληψη φωτός και μειωμένη αντανάκλαση.
  • Ελάχιστη απόσταση εστίασης 45.27" με μεγέθυνση 0.4x, κατάλληλος για λήψη μικρών αντικειμένων.
  • Catadioptric σχεδίαση που δημιουργεί ομαλό και ασυνήθιστο donut-shaped bokeh.
  • Ευρεία δαγκάνα εστίασης που παρέχει ομαλό εύρος περιστροφής 270°.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Super Telephoto
Είδος
Σταθερής Εστιακής Απόστασης
Τύπος Αισθητήρα
Crop Frame
Μέγιστο Διάφραγμα (f)
8
Διάμετρος Φίλτρου
67 mm
Εστιακή Απόσταση
400 mm
Βάρος
355 gr
Mount
Nikon F
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Σταθεροποίηση Εικόνας
Όχι
Autofocus (AF)
Όχι
3D
Όχι

Χρήση

Χρήση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • GiPi
    4
    36 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    • Αθόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο φακός αγοράστηκε για Nikon Z6 με FTZ Adaptor και λειτουργεί άψογα. Σαν σύνολο με το FTZ ισορροπεί πολύ καλά στην κάμερα. Φυσικά δεν υπάρχει autofocus αλλά η εστίαση υποβοηθάται με Focus Peaking (d10: Peaking Highlights) ή με μεγέθυνση στην εικόνα ώστε να είναι εμφανέστερη η σωστή εστίαση.

    Ο φακός είναι πολύ μικρός, από μέταλλο ως επί το πλείστον. Είναι πολύ διακριτικός. Κανένας δεν θα καταλάβει ότι φωτογραφίζεις με superzoom. To σκίαστρο από την άλλη είναι μεγάλο όσο ο φακός, απο μέταλλο και προσθέτει περιττό βάρος και μήκος. Είναι βιδωτό και καμιά φορά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα.

    Ο φακός έρχεται έτοιμος με τον μετατροπέα Τ-mount σε Nikon F mount που είναι ουσιαστικά ένα βιδωτό δαχτυλίδι. Για όποιον έχει τηλεσκόπιο, οι λειτουργίες και οι συνδέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες.

    Η χειροκίνητη εστίαση δεν είναι πολύ δύσκολη και συνηθίζεται, ακόμα και χωρίς τρίποδο. Βοηθάει βέβαια και το καταπληκτικό IBIS της κάμερας. Τουλάχιστον σε σχετικά σταθερά θέματα. Είναι βέβαια F/8 άρα προσθέτει μια ακόμα δυσκολία. Για κινούμενα θέματα τώρα είναι αρκετά πιο δύσκολη η εστίαση και θέλει μεγάλη εξάσκηση. Ίσως θα ήθελα η ροδέλα εστίασης να ήταν λίγο πιο σκληρή και βαριά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Δεν είναι πολύ εύκολο να κάνεις μικρορυθμίσεις. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσεις το θέμα σου όταν το μόνο που έχεις είναι 400mm. Τελικά σε κινούμενο θέμα μόνο κάτι αεροπλάνα κατάφερα να βγάλω.

    Σαν ποιότητα εικόνας είναι σχετικά καλή, με μέτρια οξύτητα, ανάλογα βέβαια και την εστίαση που πέτυχε κανείς. Εχει επίσης αρκετό Vignetting (φαίνεται στην φωτό με το αεροπλάνο). Δίνει καλό βάθος πεδίου, λόγω και της μεγέθυνσης ενώ το Bokeh που είναι σαν δαχτυλίδι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε, Γούστα είναι αυτά βέβαια. Όλες όμως οι ατέλειες διορθώνονται με μια καλή επεξεργασία.

    Οι συνημμένες φωτογραφίες είναι όπως βγήκαν από την κάμερα, χωρίς επεξεργασία (edit: εκτός απο την τελευταία με το αεροπλάνο, στην οποία έκανα μια ελαφριά επεξεργασία επειδή μου άρεσε σαν φωτό)

    Άλλο ένα θετικό είναι ότι με 40 Ευρώ αγόρασα έναν Barlow 2x (ή 2x TeleConverter σε φωτογραφική ορολογία) που βιδώνει πίσω από τον φακό και τον κάνει 800mm. Ακόμα και με τον Barlow δεν είναι πολύ δύσκολη η εστίαση (αν και για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το Focus Peaking) ενώ τα αποτελέσματα είναι αξιοπρεπή.

    Καλός λοιπόν φακός, αν και λίγο τσιμπημένη η τιμή του, σε σχέση με ανταγωνιστές.

    36
  • Δες τα όλα
290,00 €
Δωρεάν   μεταφορικά