Οδοντόκρεμες

Marvis Whitening Mint Οδοντόκρεμα για Λεύκανση 85ml

Η Marvis Whitening Mint δεν είναι απλώς οδοντόκρεμα – είναι εμπειρία. Μετατρέπει τις καθημερινές στιγμές σε μικρές απολαύσεις και σε καλεί σε έναν κόσμο σύγχρονο, ανήσυχο και γεμάτο αισθήσεις.

Η Marvis Whitening Mint δεν είναι απλώς οδοντόκρεμα – είναι εμπειρία. Μετατρέπει τις καθημερινές στιγμές σε μικρές απολαύσεις και σε καλεί σε έναν κόσμο σύγχρονο, ανήσυχο και γεμάτο αισθήσεις.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Η Marvis Whitening Mint δεν είναι απλώς οδοντόκρεμα – είναι εμπειρία. Μετατρέπει τις καθημερινές στιγμές σε μικρές απολαύσεις και σε καλεί σε έναν κόσμο σύγχρονο, ανήσυχο και γεμάτο αισθήσεις.

Η Whitening Mint φροντίζει τα δόντια σου μέρα με τη μέρα, αποκαθιστώντας τη φυσική τους φωτεινότητα. Η δροσιστική γεύση μέντας χαρίζει μοναδική φρεσκάδα που διαρκεί… γιατί το χαμόγελό σου αξίζει να ξεχωρίζει.
Not just a toothpaste, but a vibe.

Οφέλη

  • Απομακρύνει λεκέδες από καπνό και καφέ, βοηθώντας στη διατήρηση λευκότερων δοντιών.
  • Περιέχει φθόριο και ξυλιτόλη, που ενισχύουν το σμάλτο και προστατεύουν από την τερηδόνα.
  • Παρέχει έντονη αίσθηση φρεσκάδας με γεύση μέντας.
  • Αφήνει μια διαρκή αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας στην στοματική κοιλότητα.

​Οδηγίες Χρήσης

Η χρήση της οδοντόκρεμας συνιστάται τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, το πρωί και το βράδυ ή ακόμα και μετά από κάθε γεύμα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Δράση
Λεύκανση
Μορφή
Πάστα
Ειδικά Χαρακτηριστικά
με Φθόριο

Χωρητικότητα

Ποσότητα
85 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (312)

Αξιολογήσεις

  1. 209
  2. 44
  3. 27
  4. 15
  5. 17
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δροσερή αναπνοή
  • Γεύση
  • Θα την αγόραζα ξανά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

diakouman
5
18 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

στην πάνω φωτό είναι μετά από χρήση 15 ημερών, δυστυχώς τα πλένω μόνο το βράδυ. Μου άρεσε που έβγαλε αυτό το φιλμ "γλυτσας" που δεν έβγαινε με τις άλλες οδοντόκρεμες έκανε λίγο πιο έντονο το χρώμα στα δόντια 2-3 τόνους επίσης παρατήρησα ότι έγινε πιο ζωηρό το χρώμα στα ούλα . Η γεύση δεν είναι έντονη όπως διαβάζω από πολλά σχόλια απλά δεν θέλει μεγάλες ποσότητες.

  • Γεύση
  • Δροσερή αναπνοή
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Effie_Gws
1
12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Just save your money. Δεν κάνει τίποτα το φοβερό και για αυτό δεν θεωρώ πως αξίζει σε τόσο υψηλή τιμή. Επίσης καίει πολυ

  • Γεύση
  • Δροσερή αναπνοή
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christina.michael.9847
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Περίμενα να εντυπωσιαστώ σύμφωνα με τις κριτικές, αλλά δυστυχώς δεν είδα καμία αλλαγή.
    Σαν όλες τις οδοντόκρεμες ?‍♀️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mitsosdaglas
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ήξερα πόσα αστέρια να βάλω. Όταν την δοκίμασα πρώτη φορά, έμεινα έκπληκτος από την γεύση, την αίσθηση, το αποτέλεμα και την διάρκεια. Στην δεύτερη παραγγελία όμως συνειδητοποίησα, χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα για αλλαγή στην σύσταση, ότι έλειπε η μέντα ή τέλος πάντων η γεύση! Δεν ξέρω αν έτυχε ελαττωματική παρτίδα, ελαττωματικό προϊόν ή άλλαξε η σύσταση της, καθώς δεν είδα αντίστοιχες αξιολογήσεις, αλλά πραγματικά είτε βουρτσίζω είτε όχι, δεν έχει διαφορά. Θα της δώσω άλλη μία ευκαιρία αγοράζοντας ξανά, καθώς είχα μείνει εντελώς ικανοποιημένος στην αρχή και ελπίζω να μην είναι σαν πρώην που σου έδωσε κάποτε τα πάντα και μετά έμειναν μόνο οι υποσχέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gk_Music
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι πολυ καλη και εχω δει διαφορα.Το μονο που πρεπει να προσέξετε ειναι την ευαισθησία που μπορει να νιωσετε μετα απο χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s.vasilikiotis
    1
    5 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αριβό πριον το οποιο δεν εχει καμια και το εννοω καμια διαφορα απο μια οδοντόκρεμα του ευρώ , μαλιστα ειναι below average σε αποτέλεσμα

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Starrk
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή η επίγευση. Σαν οδοντόκρεμα δεν είδα κάποια διαφορά που να δικαιολογεί την αυξημένη τιμή απο τις υπόλοιπες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fei_Karampetsou
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν θα θεωρήσω πως είναι λευκαντικη σε καμία περίπτωση. Κάποιος που έχει κάνει λευκανση κάποια στιγμή σε οδοντίατρο συγκριτικά δεν θα δει κανένα αποτέλεσμα . Δίνει μια πιο" καθαρή " και φωτεινή αίσθηση αμέσως μετά το βούρτσισμα αλλά δεν βλέπεις τα δόντια σου πιο λευκά. Ωραια γεύση, δροσερή αναπνοή στα θετικά.
    Εμένα μετά από σχεδον 2 μήνες χρήσης μου έκανε μια ευαισθησία στα δόντια στα ζεστά και παγωμένα..

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • periskon
    1
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια απλή κοινή οδοντόκρεμα που είχε λίγο πάνω από 5 ευρώ και που αποφάσισαν τα καταστήματα να την πωλούν σε τιμή χρυσάφι. Προτιμώ να πάρω με 6 ευρώ δύο Elgydium που κάνουν και δουλειά

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_DK
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό γενικά κάνει δουλειά αρκεί ναμην πίνεις καφέδες κ.α.
    πάντως βλέπεις γενικά διάφορα σε περίπου ένα μήνα που το χρησιμοποιούσα μια φορά την ημερα

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_D7888
    1
    19 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή βλέπω πως κανένας δεν λέει την αλήθεια, πρόκειται για ένα εντελώς άχρηστο , σε ότι αφορά την λεύκανση για την οποία έχει πάρει δημοφιλία, προϊόν.
    Χίλιες φορές να την χρησιμοποιήσεις δεν έχει καμία διαφορά στο χρώμα, δεν είναι κ κάτι εύκολο να γίνει στο σπίτι αυτό βέβαια με οδοντόκρεμες, κ αν κάποιος νομίζει ότι είδε διαφορά είναι πλασιμπο. Μην το 1/3 της τιμής , οδοντόκρεμες συμβατικές κάνουν ίδια δουλειά.
    Όσοι έχουν παλινδρόμηση , καλύτερα να μην πάρουν τέτοιες που έχουν μέντα κλπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_katsouraki
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    από τις καλύτερες οδοντόκρεμες με διαφορά!! έχει ξυλιτολη που κάνει πολύ καλό στα δόντια. αυτές του εμπορίου δυστυχώς δεν έχουν

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teri_94_
    2
    7 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιούσα καθημερινά τουλάχιστον 2 φορές και η μόνη διαφορά που είδα ήταν στις πρώτες τρεις χρήσεις. Τα δόντια μου έγιναν ελαφρώς πιο λευκά, αλλά στην πορεία επανήλθαν στο συνηθισμένο τους χρώμα. Δεν θα τη συνιστούσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κ_Τζ
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Αντι να παρεις την μεγαλη που ειναι πανακριβη, παιρνεις αυτες κ βγαινει κ πιο οικονομικα κ την εχεις κ για ταξιδια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marianna_gr2003
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Δεν είδα καμία αλλαγή το χρώμα των δοντιών μου. Κάνει ότι κάνει και μια απλή οδοντόκρεμα. Ευτυχώς δεν πήρα τη μεγάλη συσκευασία.

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Ntoulas
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ακριβή όσο αφορά ποσότητα,από την άλλη το άρωμα που αφήνει μετά το πλύσιμο των δοντιών είναι απίστευτο σε σύγκριση με άλλες οδοντόκρεμες...όσο για αποτελέσματα ίσως είναι λίγο καλύτερο από τα υπόλοιπα παρόμοια προϊόντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΗΣ
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος με όλη την σειρά της marvel είναι όλες εξαιρετικές οι οδοντόκρεμες της. Από δω και πέρα μόνο αυτές θα χρησιμοποιώ.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Afroditi8169
    2
    21 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην πέσετε θύμα του μάρκετινγκ και πιστέψετε ότι θα δείτε αισθητή διαφορά σε θέμα λεύκανσης. Είναι αφενός μια οδοντόκρεμα όπως κάποια φθηνότερη ίσως λίγο καλύτερη (αλίμονο τα 6,50 ευρώ) αφετέρου δεν αξίζει τα χρήματα και δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες κάποιου που θα ήθελε μια λευκαντική οδοντόκρεμα για να δει αισθητή διαφορά σε σχέση με άλλες οδοντόκρεμες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • star_kati
    5
    11 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη οδοντόκρεμα για να γίνουν τα δόντια σας μερικές αποχρώσεις πιο λευκά!! Με χρήση δυο φορές την ημέρα μετά από μια-δυο βδομαδες φαίνεται αμέσως η διαφορά στο χρώμα!!! Θα συμβούλευα σε όλους χρήση της κρέμας αυτής))

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ανεξήγητα υψηλά τιμή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Ωραία γεύση μέντας και αφήνει καθαρή αίσθηση στο στόμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λίνο ακριβή για απλή οδοντόπαστα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν έχω δει διάφορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Would have preferred a bigger size but great for travel size.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Τη παιρνουμε στα ταξίδια. Εχει ωραια γευση και βολικό μεγεθος. Για ασπρισμα δεν μπορω να πω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαϊμού που λέμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Η πιο αποτελεσματική λευκαντική της αγοράς. Πανάκριβη μεν, αποτελεσματική δε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επιλογή

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ακριβή και αρκετά χημική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Περίμενα να εντυπωσιαστώ σύμφωνα με τις κριτικές, αλλά δυστυχώς δεν είδα καμία αλλαγή.
    Σαν όλες τις οδοντόκρεμες ?‍♀️

    1
  • Δεν ήξερα πόσα αστέρια να βάλω. Όταν την δοκίμασα πρώτη φορά, έμεινα έκπληκτος από την γεύση, την αίσθηση, το αποτέλεμα και την διάρκεια. Στην δεύτερη παραγγελία όμως συνειδητοποίησα, χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα για αλλαγή στην σύσταση, ότι έλειπε η μέντα ή τέλος πάντων η γεύση! Δεν ξέρω αν έτυχε ελαττωματική παρτίδα, ελαττωματικό προϊόν ή άλλαξε η σύσταση της, καθώς δεν είδα αντίστοιχες αξιολογήσεις, αλλά πραγματικά είτε βουρτσίζω είτε όχι, δεν έχει διαφορά. Θα της δώσω άλλη μία ευκαιρία αγοράζοντας ξανά, καθώς είχα μείνει εντελώς ικανοποιημένος στην αρχή και ελπίζω να μην είναι σαν πρώην που σου έδωσε κάποτε τα πάντα και μετά έμειναν μόνο οι υποσχέσεις.

    1
  • Ειναι πολυ καλη και εχω δει διαφορα.Το μονο που πρεπει να προσέξετε ειναι την ευαισθησία που μπορει να νιωσετε μετα απο χρήση.

    1
  • Αριβό πριον το οποιο δεν εχει καμια και το εννοω καμια διαφορα απο μια οδοντόκρεμα του ευρώ , μαλιστα ειναι below average σε αποτέλεσμα

    5
  • Πολύ καλή η επίγευση. Σαν οδοντόκρεμα δεν είδα κάποια διαφορά που να δικαιολογεί την αυξημένη τιμή απο τις υπόλοιπες.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

5564 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η Marvis Whitening Mint δεν είναι απλώς οδοντόκρεμα – είναι εμπειρία. Μετατρέπει τις καθημερινές στιγμές σε μικρές απολαύσεις και σε καλεί σε έναν κόσμο σύγχρονο, ανήσυχο και γεμάτο αισθήσεις.

Η Whitening Mint φροντίζει τα δόντια σου μέρα με τη μέρα, αποκαθιστώντας τη φυσική τους φωτεινότητα. Η δροσιστική γεύση μέντας χαρίζει μοναδική φρεσκάδα που διαρκεί… γιατί το χαμόγελό σου αξίζει να ξεχωρίζει.
Not just a toothpaste, but a vibe.

Οφέλη

  • Απομακρύνει λεκέδες από καπνό και καφέ, βοηθώντας στη διατήρηση λευκότερων δοντιών.
  • Περιέχει φθόριο και ξυλιτόλη, που ενισχύουν το σμάλτο και προστατεύουν από την τερηδόνα.
  • Παρέχει έντονη αίσθηση φρεσκάδας με γεύση μέντας.
  • Αφήνει μια διαρκή αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας στην στοματική κοιλότητα.

​Οδηγίες Χρήσης

Η χρήση της οδοντόκρεμας συνιστάται τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, το πρωί και το βράδυ ή ακόμα και μετά από κάθε γεύμα.

Κατασκευαστής

Γενικά

Δράση
Λεύκανση
Μορφή
Πάστα
Ειδικά Χαρακτηριστικά
με Φθόριο

Χωρητικότητα

Ποσότητα
85 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (312)

  1. 209
  2. 44
  3. 27
  4. 15
  5. 17
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δροσερή αναπνοή
  • Γεύση
  • Θα την αγόραζα ξανά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

diakouman
5
18 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

στην πάνω φωτό είναι μετά από χρήση 15 ημερών, δυστυχώς τα πλένω μόνο το βράδυ. Μου άρεσε που έβγαλε αυτό το φιλμ "γλυτσας" που δεν έβγαινε με τις άλλες οδοντόκρεμες έκανε λίγο πιο έντονο το χρώμα στα δόντια 2-3 τόνους επίσης παρατήρησα ότι έγινε πιο ζωηρό το χρώμα στα ούλα . Η γεύση δεν είναι έντονη όπως διαβάζω από πολλά σχόλια απλά δεν θέλει μεγάλες ποσότητες.

  • Γεύση
  • Δροσερή αναπνοή
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Effie_Gws
1
12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Just save your money. Δεν κάνει τίποτα το φοβερό και για αυτό δεν θεωρώ πως αξίζει σε τόσο υψηλή τιμή. Επίσης καίει πολυ

  • Γεύση
  • Δροσερή αναπνοή
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christina.michael.9847
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Περίμενα να εντυπωσιαστώ σύμφωνα με τις κριτικές, αλλά δυστυχώς δεν είδα καμία αλλαγή.
    Σαν όλες τις οδοντόκρεμες ?‍♀️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mitsosdaglas
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ήξερα πόσα αστέρια να βάλω. Όταν την δοκίμασα πρώτη φορά, έμεινα έκπληκτος από την γεύση, την αίσθηση, το αποτέλεμα και την διάρκεια. Στην δεύτερη παραγγελία όμως συνειδητοποίησα, χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα για αλλαγή στην σύσταση, ότι έλειπε η μέντα ή τέλος πάντων η γεύση! Δεν ξέρω αν έτυχε ελαττωματική παρτίδα, ελαττωματικό προϊόν ή άλλαξε η σύσταση της, καθώς δεν είδα αντίστοιχες αξιολογήσεις, αλλά πραγματικά είτε βουρτσίζω είτε όχι, δεν έχει διαφορά. Θα της δώσω άλλη μία ευκαιρία αγοράζοντας ξανά, καθώς είχα μείνει εντελώς ικανοποιημένος στην αρχή και ελπίζω να μην είναι σαν πρώην που σου έδωσε κάποτε τα πάντα και μετά έμειναν μόνο οι υποσχέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gk_Music
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι πολυ καλη και εχω δει διαφορα.Το μονο που πρεπει να προσέξετε ειναι την ευαισθησία που μπορει να νιωσετε μετα απο χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s.vasilikiotis
    1
    5 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αριβό πριον το οποιο δεν εχει καμια και το εννοω καμια διαφορα απο μια οδοντόκρεμα του ευρώ , μαλιστα ειναι below average σε αποτέλεσμα

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Starrk
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή η επίγευση. Σαν οδοντόκρεμα δεν είδα κάποια διαφορά που να δικαιολογεί την αυξημένη τιμή απο τις υπόλοιπες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fei_Karampetsou
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν θα θεωρήσω πως είναι λευκαντικη σε καμία περίπτωση. Κάποιος που έχει κάνει λευκανση κάποια στιγμή σε οδοντίατρο συγκριτικά δεν θα δει κανένα αποτέλεσμα . Δίνει μια πιο" καθαρή " και φωτεινή αίσθηση αμέσως μετά το βούρτσισμα αλλά δεν βλέπεις τα δόντια σου πιο λευκά. Ωραια γεύση, δροσερή αναπνοή στα θετικά.
    Εμένα μετά από σχεδον 2 μήνες χρήσης μου έκανε μια ευαισθησία στα δόντια στα ζεστά και παγωμένα..

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • periskon
    1
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια απλή κοινή οδοντόκρεμα που είχε λίγο πάνω από 5 ευρώ και που αποφάσισαν τα καταστήματα να την πωλούν σε τιμή χρυσάφι. Προτιμώ να πάρω με 6 ευρώ δύο Elgydium που κάνουν και δουλειά

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_DK
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό γενικά κάνει δουλειά αρκεί ναμην πίνεις καφέδες κ.α.
    πάντως βλέπεις γενικά διάφορα σε περίπου ένα μήνα που το χρησιμοποιούσα μια φορά την ημερα

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_D7888
    1
    19 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή βλέπω πως κανένας δεν λέει την αλήθεια, πρόκειται για ένα εντελώς άχρηστο , σε ότι αφορά την λεύκανση για την οποία έχει πάρει δημοφιλία, προϊόν.
    Χίλιες φορές να την χρησιμοποιήσεις δεν έχει καμία διαφορά στο χρώμα, δεν είναι κ κάτι εύκολο να γίνει στο σπίτι αυτό βέβαια με οδοντόκρεμες, κ αν κάποιος νομίζει ότι είδε διαφορά είναι πλασιμπο. Μην το 1/3 της τιμής , οδοντόκρεμες συμβατικές κάνουν ίδια δουλειά.
    Όσοι έχουν παλινδρόμηση , καλύτερα να μην πάρουν τέτοιες που έχουν μέντα κλπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_katsouraki
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    από τις καλύτερες οδοντόκρεμες με διαφορά!! έχει ξυλιτολη που κάνει πολύ καλό στα δόντια. αυτές του εμπορίου δυστυχώς δεν έχουν

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teri_94_
    2
    7 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιούσα καθημερινά τουλάχιστον 2 φορές και η μόνη διαφορά που είδα ήταν στις πρώτες τρεις χρήσεις. Τα δόντια μου έγιναν ελαφρώς πιο λευκά, αλλά στην πορεία επανήλθαν στο συνηθισμένο τους χρώμα. Δεν θα τη συνιστούσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κ_Τζ
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Αντι να παρεις την μεγαλη που ειναι πανακριβη, παιρνεις αυτες κ βγαινει κ πιο οικονομικα κ την εχεις κ για ταξιδια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marianna_gr2003
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Δεν είδα καμία αλλαγή το χρώμα των δοντιών μου. Κάνει ότι κάνει και μια απλή οδοντόκρεμα. Ευτυχώς δεν πήρα τη μεγάλη συσκευασία.

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Ntoulas
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ακριβή όσο αφορά ποσότητα,από την άλλη το άρωμα που αφήνει μετά το πλύσιμο των δοντιών είναι απίστευτο σε σύγκριση με άλλες οδοντόκρεμες...όσο για αποτελέσματα ίσως είναι λίγο καλύτερο από τα υπόλοιπα παρόμοια προϊόντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΗΣ
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος με όλη την σειρά της marvel είναι όλες εξαιρετικές οι οδοντόκρεμες της. Από δω και πέρα μόνο αυτές θα χρησιμοποιώ.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Afroditi8169
    2
    21 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην πέσετε θύμα του μάρκετινγκ και πιστέψετε ότι θα δείτε αισθητή διαφορά σε θέμα λεύκανσης. Είναι αφενός μια οδοντόκρεμα όπως κάποια φθηνότερη ίσως λίγο καλύτερη (αλίμονο τα 6,50 ευρώ) αφετέρου δεν αξίζει τα χρήματα και δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες κάποιου που θα ήθελε μια λευκαντική οδοντόκρεμα για να δει αισθητή διαφορά σε σχέση με άλλες οδοντόκρεμες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • star_kati
    5
    11 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη οδοντόκρεμα για να γίνουν τα δόντια σας μερικές αποχρώσεις πιο λευκά!! Με χρήση δυο φορές την ημέρα μετά από μια-δυο βδομαδες φαίνεται αμέσως η διαφορά στο χρώμα!!! Θα συμβούλευα σε όλους χρήση της κρέμας αυτής))

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ανεξήγητα υψηλά τιμή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Ωραία γεύση μέντας και αφήνει καθαρή αίσθηση στο στόμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λίνο ακριβή για απλή οδοντόπαστα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν έχω δει διάφορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Would have preferred a bigger size but great for travel size.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Τη παιρνουμε στα ταξίδια. Εχει ωραια γευση και βολικό μεγεθος. Για ασπρισμα δεν μπορω να πω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαϊμού που λέμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 10 ml

    Η πιο αποτελεσματική λευκαντική της αγοράς. Πανάκριβη μεν, αποτελεσματική δε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επιλογή

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ακριβή και αρκετά χημική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Περίμενα να εντυπωσιαστώ σύμφωνα με τις κριτικές, αλλά δυστυχώς δεν είδα καμία αλλαγή.
    Σαν όλες τις οδοντόκρεμες ?‍♀️

    1
  • Δεν ήξερα πόσα αστέρια να βάλω. Όταν την δοκίμασα πρώτη φορά, έμεινα έκπληκτος από την γεύση, την αίσθηση, το αποτέλεμα και την διάρκεια. Στην δεύτερη παραγγελία όμως συνειδητοποίησα, χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα για αλλαγή στην σύσταση, ότι έλειπε η μέντα ή τέλος πάντων η γεύση! Δεν ξέρω αν έτυχε ελαττωματική παρτίδα, ελαττωματικό προϊόν ή άλλαξε η σύσταση της, καθώς δεν είδα αντίστοιχες αξιολογήσεις, αλλά πραγματικά είτε βουρτσίζω είτε όχι, δεν έχει διαφορά. Θα της δώσω άλλη μία ευκαιρία αγοράζοντας ξανά, καθώς είχα μείνει εντελώς ικανοποιημένος στην αρχή και ελπίζω να μην είναι σαν πρώην που σου έδωσε κάποτε τα πάντα και μετά έμειναν μόνο οι υποσχέσεις.

    1
  • Ειναι πολυ καλη και εχω δει διαφορα.Το μονο που πρεπει να προσέξετε ειναι την ευαισθησία που μπορει να νιωσετε μετα απο χρήση.

    1
  • Αριβό πριον το οποιο δεν εχει καμια και το εννοω καμια διαφορα απο μια οδοντόκρεμα του ευρώ , μαλιστα ειναι below average σε αποτέλεσμα

    5
  • Πολύ καλή η επίγευση. Σαν οδοντόκρεμα δεν είδα κάποια διαφορά που να δικαιολογεί την αυξημένη τιμή απο τις υπόλοιπες.

    1
  • Δες τα όλα
8,80 €
5,00 €   μεταφορικά