3D Printer Filament

Real Filament PLA 3D Printer Filament 1.75mm Χρυσό 0.5kg Κωδικός: NLPLAGOLD500MM175

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PLA νήμα...

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PLA νήμα είναι:

  • βιοδιασπώμενο
  • ασφαλές για τα τρόφιμα
  • δημοφιλές στις 3D εκτυπώσεις λόγω της ευκολίας στη χρήση
  • με χαμηλή θερμοκρασία τήξης στους 175°C
Δες όλη την περιγραφή
  • Βάρος 0.5 kg
  • Διάμετρος 1.75 mm
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 5 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PLA νήμα είναι:

  • βιοδιασπώμενο
  • ασφαλές για τα τρόφιμα
  • δημοφιλές στις 3D εκτυπώσεις λόγω της ευκολίας στη χρήση
  • με χαμηλή θερμοκρασία τήξης στους 175°C

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NLPLAGOLD500MM175
Υλικό
PLA
Χρώμα
Χρυσό
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
0,5 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (53)

Αξιολογήσεις

  1. 34
  2. 10
  3. 2
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Sotiris_Ban

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ

    το χρωμα πολυ καλο ενα αστερι μειον λογω λαθος τυλιγματος που με παιδεψε αρκετα και μου συνεβη ξανα σε αλλο της ιδιας εταιριας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sperdev

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το δεύτερο που χρησιμοποιώ, και έχει το ίδιο πρόβλημα με το πρώτο. Δεν είναι σωστά τυλιγμένο, με αποτέλεσμα να μπλέκεται το filament, να ζορίζεται ο extruder που το τραβάει και να χαλάει η εκτύπωσή μου. Έχω χάσει τουλάχιστον 5 εκτυπώσεις έτσι. Το ότι έχει και χαρτονένιο spool επίσης δεν το βοηθάει.
    Ίσως να είναι υπερβολικό να βάλω ένα αστέρι, αλλά όταν το ίδιο πρόβλημα το έχει και το δεύτερο filament που παίρνω, πιθανόν να είναι συχνό θέμα. Ο εκτυπωτής μου, όταν είχε κολλήσει το filament, ακουγόταν σαν να ετοιμαζόταν να σπάσει, γιατί ο extruder τραβούσε συνεχώς αλλά το νήμα γινόταν όλο και πιο κόμπος. Επειδή η κίνηση γίνεται σε γωνία 90 μοιρών, το νήμα δεν έσπαγε και έτσι η εκτύπωση δεν σταματούσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • malbeth

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    εξαιρετικο αποτελεσμα στην εκτυπωση - προσοχη στις ρυθμισεις προτιμιστε αυτες του κατασκευαστη ρεαλ στην ιστο σελιδα για βελτιστο αποτελεσμα- κρατα την φωτεινοτητα για τεσσερις ωρες πολυ καλα μετα φθινει. Οτι περιμενα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_Ang
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Πρώτο μείον , είναι χάρτινο το καρούλι και κολλάει η ζοριζεται πολύ να περιστραφεί, αποτέλεσμα στην εκτύπωση που έκανα να λιώσει το πλαστικό στον extruder μετά τις 6 ώρες εκτύπωση σε petg , έχασα 4 εκτυπώσεις τουλάχιστον γι'αυτό το λόγο. Δευτερο μείον δεν μπορώ να το πω σίγουρα και γι'αυτό δεν θα το αναφέρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Piperis
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για speed printing είναι ότι χειρότερο. Πάνω από 250mm/s οι στρώσεις δεν κολλάνε μεταξύ τους καλά με αποτέλεσμα να έχεις αδύναμα parts. Για πάνω από 400mm/s .... άστο... βγαίνει σβολακια από την κεφαλή.
    Δοκιμασμένο σε BambuLab P1S.

    Σε ender 3 που το έβαλα στα 55mm/s βγαίνει μια χαρά, κανενα πρόβλημα απολύτως, αν και παρατηρώ πρόβλημα στα overhangs και στους δύο εκτυπωτές.

    Αν έχετε γρηγορο εκτυπωτή δεν το προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pol Ron

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά έμεινα ευχαριστημένος με την αγορά του συγκεκριμένου filament μιας και επιτέλεσε σε καλό βαθμό κάποια συγκεκριμένα πράγματα που ήθελα να κάνω print και τα οποία ήταν σχετικά μεγάλα με νορμάλ λεπτομέρειες. Επίσης, θεωρώ ότι έχει σχετικά καλή ποιότητα σε σχέση με την τιμή του.

    Δεν το θεωρώ κορυφαίο και όπως αναφέρθηκε και απο άλλους χρήστες δεν πολυ κάνει για πιο λεπτομερείς δουλειές. Με το που ανεβάζεις την λεπτομέρεια η μικραίνεις το print φαίνεται η αδυναμία του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _bill_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε, ποσότητα: 1 τμχ

    Εξαιρετικό νήμα με πολύ καλή ποιότητα. Το αρνητικό είναι ότι το καρούλι είναι χάρτινο και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να περιστραφεί, λόγω υψηλής τριβής. Έτσι, βλέπω ότι το νήμα ζορίζεται αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • masimplo
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Ωραίο filament. Κρατάει μερικά λεπτά την φωτεινότητα του μετά από έκθεση στο φως. Εκτυπώνεται πολύ εύκολα όπως τα περισσότερα PLA.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Kalomenides

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φυσιολογική συμπεριφορά ως PLA χωρίς να δικαιολογεί όμως το επιπλέον κόστος σε σχέση με άλλα PLA και PLA+ πέραν του ότι παράγεται στην Ευρώπη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex V.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκτύπωσα μια χαρά στους 205/50 το μόνο θέμα είναι ότι το χρώμα θα το έλεγα μπρονζε και όχι χρυσό..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HarrisStaboulidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Είναι όντως glow in the dark αν και λίγο πιο δύσχρηστο σε σχέση με τα απλά μάλλον λόγω των πρόσθετων που περιέχει ώστε να φωσφορίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Kontosis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Πολύ καλή ποιότητα νήματος. Δεν έκανε καθόλου zits ή blobs και φωτίζει στο σκοτάδι αρκετά ικανοποιητικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diml

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και είναι πολύ καλό.
    Τα 3 κιλά σου δίνουν την δυνατότητα για μεγάλες εκτυπώσεις χωρίς να φοβάσαι ότι θα μείνεις από υλικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bserem
    2
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    3 στα 3 prints, όλα με τις ίδιες ρυθμίσεις (200/60) βγήκαν όπως φαινεται στη φωτο (άσπρο filament).

    Για λεπτοδουλειά σίγουρα δεν κάνει. Σε πιο "χοντροκομμένα" πράγματα τα πήγε καλύτερα.

    Βάζω και αντιπαραβολή άλλη εικόνα (πράσινο PLA) με ίδιες ρυθμίσεις (200/60), ίδιο GCODE, με PLA άλλης μάρκας πάλι από skroutz.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo2282222822
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλο.... το πηρα δοκιμαστικα πρωτη φορα κ δεν εχει κανενα προβλημα. Εχω παρει 7 κιλα εως τωρα σε μπλε, κιτρινο και κοκκινο κ κανενα δεν παρουσια προβλημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g14nn86
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρώτο που πήρα οταν ξεκίνησα να ασχολούμαι. Τυπώνων με ender 3 pro εδώ και 3 μήνες. Πολύ καλό Adhension στα πρώτα layer στις προτεινόμενες θερμοκρασίες. Κανένα πρόβλημα στην τροφοδοσία το καρούλι ειναι απο χαρτόνι και στρογγυλο χωρίς εγκοπές που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα.Ειναι συσκευασμένο σε μεμβρανη με silica το καρούλι και εξωτερικα η συσκεασία. Αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι, ποσότητα: 1 τμχ

    Απίθανο προϊόν, η ποιότητα του είναι φοβερή δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα και το τελικό αποτέλεσμα κάθε φορά είναι τρομερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Buk
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Καλη προσφυση στο τραπεζι,ελαχιστη μυρωδια,δυσκολο flow rate,"μαλακο" pla που θελει θερμοκρασιες για να δουλευτει (δεν λιωνει ανετα στην κεφαλη-μυτη)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • qru_ret
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Προσοχη με το Glow in the dark PLA, ειναι διαβρωτικο για brass nozzles, αφηνω αρθρο εδω για λεπτομερειες.

    https://www.reddit.com/r/3Dprinting/comments/67xons/glow_filament_the_museum_of_blown_out_nozzles/

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex V.
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    To γκρι που εχω παρει μου εχει κοπει αρκετες φορες, το καρουλι μαγκώνει, δεν εχει "καθαρη" ροή.
    Δεν ειχα το ιδιο προβλημα με λευκο PLA αλλα ειχα αντιστοιχο προβλημα με λευκο PETG που ετυχε να χρησιμοποιήσω. Ισως καποιες παρτιδες να εχουν θεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το χρωμα καλο ενα αστερι μειον λογω λαθος τυλιγματος που με παιδεψε αρκετα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ, βάρος: 1 kg

    ολα τελεια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό υλικό. 3 κιλά εκτύπωσης χωρίς κανένα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό PLA, χρησιμοποιώ συνέχεια από την ίδια εταιρία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό νήμα ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Εύκολο στην εκτύπωση και εντυπωσιακό λαμπιρισμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • το χρωμα πολυ καλο ενα αστερι μειον λογω λαθος τυλιγματος που με παιδεψε αρκετα και μου συνεβη ξανα σε αλλο της ιδιας εταιριας

    0
  • Είναι το δεύτερο που χρησιμοποιώ, και έχει το ίδιο πρόβλημα με το πρώτο. Δεν είναι σωστά τυλιγμένο, με αποτέλεσμα να μπλέκεται το filament, να ζορίζεται ο extruder που το τραβάει και να χαλάει η εκτύπωσή μου. Έχω χάσει τουλάχιστον 5 εκτυπώσεις έτσι. Το ότι έχει και χαρτονένιο spool επίσης δεν το βοηθάει.
    Ίσως να είναι υπερβολικό να βάλω ένα αστέρι, αλλά όταν το ίδιο πρόβλημα το έχει και το δεύτερο filament που παίρνω, πιθανόν να είναι συχνό θέμα. Ο εκτυπωτής μου, όταν είχε κολλήσει το filament, ακουγόταν σαν να ετοιμαζόταν να σπάσει, γιατί ο extruder τραβούσε συνεχώς αλλά το νήμα γινόταν όλο και πιο κόμπος. Επειδή η κίνηση γίνεται σε γωνία 90 μοιρών, το νήμα δεν έσπαγε και έτσι η εκτύπωση δεν σταματούσε.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

47 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Καρούλι νήματος για 3D εκτυπώσεις της Real Filament. Όλα τα νήματα κατασκευάζονται στην Ολλανδία σε εγκαταστάσεις φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνα με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το PLA νήμα είναι:

  • βιοδιασπώμενο
  • ασφαλές για τα τρόφιμα
  • δημοφιλές στις 3D εκτυπώσεις λόγω της ευκολίας στη χρήση
  • με χαμηλή θερμοκρασία τήξης στους 175°C

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
NLPLAGOLD500MM175
Υλικό
PLA
Χρώμα
Χρυσό
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
0,5 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (53)

  1. 34
  2. 10
  3. 2
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Sotiris_Ban

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ

    το χρωμα πολυ καλο ενα αστερι μειον λογω λαθος τυλιγματος που με παιδεψε αρκετα και μου συνεβη ξανα σε αλλο της ιδιας εταιριας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sperdev

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το δεύτερο που χρησιμοποιώ, και έχει το ίδιο πρόβλημα με το πρώτο. Δεν είναι σωστά τυλιγμένο, με αποτέλεσμα να μπλέκεται το filament, να ζορίζεται ο extruder που το τραβάει και να χαλάει η εκτύπωσή μου. Έχω χάσει τουλάχιστον 5 εκτυπώσεις έτσι. Το ότι έχει και χαρτονένιο spool επίσης δεν το βοηθάει.
    Ίσως να είναι υπερβολικό να βάλω ένα αστέρι, αλλά όταν το ίδιο πρόβλημα το έχει και το δεύτερο filament που παίρνω, πιθανόν να είναι συχνό θέμα. Ο εκτυπωτής μου, όταν είχε κολλήσει το filament, ακουγόταν σαν να ετοιμαζόταν να σπάσει, γιατί ο extruder τραβούσε συνεχώς αλλά το νήμα γινόταν όλο και πιο κόμπος. Επειδή η κίνηση γίνεται σε γωνία 90 μοιρών, το νήμα δεν έσπαγε και έτσι η εκτύπωση δεν σταματούσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • malbeth

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    εξαιρετικο αποτελεσμα στην εκτυπωση - προσοχη στις ρυθμισεις προτιμιστε αυτες του κατασκευαστη ρεαλ στην ιστο σελιδα για βελτιστο αποτελεσμα- κρατα την φωτεινοτητα για τεσσερις ωρες πολυ καλα μετα φθινει. Οτι περιμενα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_Ang
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Πρώτο μείον , είναι χάρτινο το καρούλι και κολλάει η ζοριζεται πολύ να περιστραφεί, αποτέλεσμα στην εκτύπωση που έκανα να λιώσει το πλαστικό στον extruder μετά τις 6 ώρες εκτύπωση σε petg , έχασα 4 εκτυπώσεις τουλάχιστον γι'αυτό το λόγο. Δευτερο μείον δεν μπορώ να το πω σίγουρα και γι'αυτό δεν θα το αναφέρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Piperis
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για speed printing είναι ότι χειρότερο. Πάνω από 250mm/s οι στρώσεις δεν κολλάνε μεταξύ τους καλά με αποτέλεσμα να έχεις αδύναμα parts. Για πάνω από 400mm/s .... άστο... βγαίνει σβολακια από την κεφαλή.
    Δοκιμασμένο σε BambuLab P1S.

    Σε ender 3 που το έβαλα στα 55mm/s βγαίνει μια χαρά, κανενα πρόβλημα απολύτως, αν και παρατηρώ πρόβλημα στα overhangs και στους δύο εκτυπωτές.

    Αν έχετε γρηγορο εκτυπωτή δεν το προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pol Ron

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά έμεινα ευχαριστημένος με την αγορά του συγκεκριμένου filament μιας και επιτέλεσε σε καλό βαθμό κάποια συγκεκριμένα πράγματα που ήθελα να κάνω print και τα οποία ήταν σχετικά μεγάλα με νορμάλ λεπτομέρειες. Επίσης, θεωρώ ότι έχει σχετικά καλή ποιότητα σε σχέση με την τιμή του.

    Δεν το θεωρώ κορυφαίο και όπως αναφέρθηκε και απο άλλους χρήστες δεν πολυ κάνει για πιο λεπτομερείς δουλειές. Με το που ανεβάζεις την λεπτομέρεια η μικραίνεις το print φαίνεται η αδυναμία του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _bill_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε, ποσότητα: 1 τμχ

    Εξαιρετικό νήμα με πολύ καλή ποιότητα. Το αρνητικό είναι ότι το καρούλι είναι χάρτινο και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να περιστραφεί, λόγω υψηλής τριβής. Έτσι, βλέπω ότι το νήμα ζορίζεται αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • masimplo
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Ωραίο filament. Κρατάει μερικά λεπτά την φωτεινότητα του μετά από έκθεση στο φως. Εκτυπώνεται πολύ εύκολα όπως τα περισσότερα PLA.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Kalomenides

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φυσιολογική συμπεριφορά ως PLA χωρίς να δικαιολογεί όμως το επιπλέον κόστος σε σχέση με άλλα PLA και PLA+ πέραν του ότι παράγεται στην Ευρώπη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex V.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκτύπωσα μια χαρά στους 205/50 το μόνο θέμα είναι ότι το χρώμα θα το έλεγα μπρονζε και όχι χρυσό..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HarrisStaboulidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Είναι όντως glow in the dark αν και λίγο πιο δύσχρηστο σε σχέση με τα απλά μάλλον λόγω των πρόσθετων που περιέχει ώστε να φωσφορίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Kontosis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Πολύ καλή ποιότητα νήματος. Δεν έκανε καθόλου zits ή blobs και φωτίζει στο σκοτάδι αρκετά ικανοποιητικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diml

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και είναι πολύ καλό.
    Τα 3 κιλά σου δίνουν την δυνατότητα για μεγάλες εκτυπώσεις χωρίς να φοβάσαι ότι θα μείνεις από υλικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bserem
    2
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    3 στα 3 prints, όλα με τις ίδιες ρυθμίσεις (200/60) βγήκαν όπως φαινεται στη φωτο (άσπρο filament).

    Για λεπτοδουλειά σίγουρα δεν κάνει. Σε πιο "χοντροκομμένα" πράγματα τα πήγε καλύτερα.

    Βάζω και αντιπαραβολή άλλη εικόνα (πράσινο PLA) με ίδιες ρυθμίσεις (200/60), ίδιο GCODE, με PLA άλλης μάρκας πάλι από skroutz.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo2282222822
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλο.... το πηρα δοκιμαστικα πρωτη φορα κ δεν εχει κανενα προβλημα. Εχω παρει 7 κιλα εως τωρα σε μπλε, κιτρινο και κοκκινο κ κανενα δεν παρουσια προβλημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g14nn86
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρώτο που πήρα οταν ξεκίνησα να ασχολούμαι. Τυπώνων με ender 3 pro εδώ και 3 μήνες. Πολύ καλό Adhension στα πρώτα layer στις προτεινόμενες θερμοκρασίες. Κανένα πρόβλημα στην τροφοδοσία το καρούλι ειναι απο χαρτόνι και στρογγυλο χωρίς εγκοπές που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα.Ειναι συσκευασμένο σε μεμβρανη με silica το καρούλι και εξωτερικα η συσκεασία. Αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι, ποσότητα: 1 τμχ

    Απίθανο προϊόν, η ποιότητα του είναι φοβερή δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα και το τελικό αποτέλεσμα κάθε φορά είναι τρομερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Buk
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Καλη προσφυση στο τραπεζι,ελαχιστη μυρωδια,δυσκολο flow rate,"μαλακο" pla που θελει θερμοκρασιες για να δουλευτει (δεν λιωνει ανετα στην κεφαλη-μυτη)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • qru_ret
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Προσοχη με το Glow in the dark PLA, ειναι διαβρωτικο για brass nozzles, αφηνω αρθρο εδω για λεπτομερειες.

    https://www.reddit.com/r/3Dprinting/comments/67xons/glow_filament_the_museum_of_blown_out_nozzles/

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex V.
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    To γκρι που εχω παρει μου εχει κοπει αρκετες φορες, το καρουλι μαγκώνει, δεν εχει "καθαρη" ροή.
    Δεν ειχα το ιδιο προβλημα με λευκο PLA αλλα ειχα αντιστοιχο προβλημα με λευκο PETG που ετυχε να χρησιμοποιήσω. Ισως καποιες παρτιδες να εχουν θεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το χρωμα καλο ενα αστερι μειον λογω λαθος τυλιγματος που με παιδεψε αρκετα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ, βάρος: 1 kg

    ολα τελεια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό υλικό. 3 κιλά εκτύπωσης χωρίς κανένα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό PLA, χρησιμοποιώ συνέχεια από την ίδια εταιρία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό νήμα ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό, ποσότητα: 1 τμχ

    Εύκολο στην εκτύπωση και εντυπωσιακό λαμπιρισμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • το χρωμα πολυ καλο ενα αστερι μειον λογω λαθος τυλιγματος που με παιδεψε αρκετα και μου συνεβη ξανα σε αλλο της ιδιας εταιριας

    0
  • Είναι το δεύτερο που χρησιμοποιώ, και έχει το ίδιο πρόβλημα με το πρώτο. Δεν είναι σωστά τυλιγμένο, με αποτέλεσμα να μπλέκεται το filament, να ζορίζεται ο extruder που το τραβάει και να χαλάει η εκτύπωσή μου. Έχω χάσει τουλάχιστον 5 εκτυπώσεις έτσι. Το ότι έχει και χαρτονένιο spool επίσης δεν το βοηθάει.
    Ίσως να είναι υπερβολικό να βάλω ένα αστέρι, αλλά όταν το ίδιο πρόβλημα το έχει και το δεύτερο filament που παίρνω, πιθανόν να είναι συχνό θέμα. Ο εκτυπωτής μου, όταν είχε κολλήσει το filament, ακουγόταν σαν να ετοιμαζόταν να σπάσει, γιατί ο extruder τραβούσε συνεχώς αλλά το νήμα γινόταν όλο και πιο κόμπος. Επειδή η κίνηση γίνεται σε γωνία 90 μοιρών, το νήμα δεν έσπαγε και έτσι η εκτύπωση δεν σταματούσε.

    0
  • Δες τα όλα