Είναι το δεύτερο που χρησιμοποιώ, και έχει το ίδιο πρόβλημα με το πρώτο. Δεν είναι σωστά τυλιγμένο, με αποτέλεσμα να μπλέκεται το filament, να ζορίζεται ο extruder που το τραβάει και να χαλάει η εκτύπωσή μου. Έχω χάσει τουλάχιστον 5 εκτυπώσεις έτσι. Το ότι έχει και χαρτονένιο spool επίσης δεν το βοηθάει.
Ίσως να είναι υπερβολικό να βάλω ένα αστέρι, αλλά όταν το ίδιο πρόβλημα το έχει και το δεύτερο filament που παίρνω, πιθανόν να είναι συχνό θέμα. Ο εκτυπωτής μου, όταν είχε κολλήσει το filament, ακουγόταν σαν να ετοιμαζόταν να σπάσει, γιατί ο extruder τραβούσε συνεχώς αλλά το νήμα γινόταν όλο και πιο κόμπος. Επειδή η κίνηση γίνεται σε γωνία 90 μοιρών, το νήμα δεν έσπαγε και έτσι η εκτύπωση δεν σταματούσε.