Απορροφητήρες Κουζίνας

AEG Απορροφητήρας Καμινάδα 90cm Inox Κωδικός: DBB5960HM

Τάξη ενεργειακής απόδοσης: A

Τάξη απόδοσης κατακράτησης λίπους: C

Τάξη ρευστοδυναμικής απόδοσης: A

Απόδοση φωτισμού: A

Απορροφητική ισχύς (Κανονική): 352 m³/h

Απορροφητική ισχύς (Εντατική): 779 m³/h

...

Τάξη ενεργειακής απόδοσης: A

Τάξη απόδοσης κατακράτησης λίπους: C

Τάξη ρευστοδυναμικής απόδοσης: A

Απόδοση φωτισμού: A

Απορροφητική ισχύς (Κανονική): 352 m³/h

Απορροφητική ισχύς (Εντατική): 779 m³/h

Μέγιστο επίπεδο θορύβου στη μέγιστη ταχύτητα για τη συνήθη χρήση: 55 (dBA)

Ταχύτητες: 3 + εντατική, Breeze function, SilenceTech Range

Οπτική ένδειξη κορεσμού...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 9 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Τάξη ενεργειακής απόδοσης: A

Τάξη απόδοσης κατακράτησης λίπους: C

Τάξη ρευστοδυναμικής απόδοσης: A

Απόδοση φωτισμού: A

Απορροφητική ισχύς (Κανονική): 352 m³/h

Απορροφητική ισχύς (Εντατική): 779 m³/h

Μέγιστο επίπεδο θορύβου στη μέγιστη ταχύτητα για τη συνήθη χρήση: 55 (dBA)

Ταχύτητες: 3 + εντατική, Breeze function, SilenceTech Range

Οπτική ένδειξη κορεσμού φίλτρων λίπους: Διαθέτει

Οπτική ένδειξη κορεσμού φίλτρου άνθρακα: Διαθέτει

Τύπος και αριθμός λαμπών απορροφητήρα: 2 (LED)

Χρώμα: Ανοξείδωτο

Διαστάσεις: 635 - 1155 x 898 x 500

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
DBB5960HM

Γενικά

Είδος
Καμινάδα
Retro
Όχι
Τύπος Φίλτρων
Άνθρακα (προαιρετικά), Μεταλλικά
Λειτουργία Αέρα
Εξαγωγή ή Ανακύκλωση
με 2 Μοτέρ
-
Είδος Χειρισμού
-
Λειτουργία Χρονοδιακόπτη
Όχι
Ένδειξη Καθαρισμού Φίλτρου
Ναι
Πλενόμενο Φίλτρο
-
Χρώμα
Inox

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Απορροφητική Ισχύς (Max)
352 m³/h
Απορροφητική Ισχύς (Boost)
779 m³/h

Διαστάσεις

Πλάτος
90 cm
Βάθος
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή κλάση
A
Μέση Ετήσια Κατανάλωση Ενέργειας
58 kWh/y
Ρευστοδυναμική Απόδοση
A
Απόδοση Φωτισμού
A
Απόδοση Κατακράτησης Λίπους
C
Επίπεδο Θορύβου
55 dB

Smart Ιδιότητες

Συνδεσιμότητα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
  • Απόδοση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

xeno.zoi
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ο καλυτερος απορροφυτηρας της αγορας............χαλαλι τα χρηματα.......

  • Απόδοση
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Kouf1989
2
5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για να τραβήξει και να μην στάζουν υδρατμοί που έχουν γίνει νερό πρέπει να πατάς το κουμπί "εντατικη" που είναι το πιο δυνατό αλλά λειτουργεί μόνο για 5 λεπτά μετά επιστρέφει στην προηγούμενη ένταση και πρέπει να είσαι κάθε 5 λεπτά εκεί να τον έχεις στο δυνατό διαφορετικά πρέπει να σκουπιζεις τα νερά από τα πλακάκια και τα ντουλάπια, ποιότητα κατασκευής πολύ καλή άλλα με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο σε λειτουργία και αποδοτικότητα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Απόδοση
  • Θορυβώδης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_symeonidis9176
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Τον συνδυάζω με εστίες AEG και όλα δουλευουν αυτόματα απλά ανοίγεις τις εστίες και παίρνει εντολή ο απορροφητηρας. Αθόρυβος με καλή απορροφητικότητα. Για την αντοχή θα δείξει ο χρόνος

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xeno.zoi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Ο καλυτερος απορροφυτηρας της αγορας............χαλαλι τα χρηματα.......

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kouf1989
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να τραβήξει και να μην στάζουν υδρατμοί που έχουν γίνει νερό πρέπει να πατάς το κουμπί "εντατικη" που είναι το πιο δυνατό αλλά λειτουργεί μόνο για 5 λεπτά μετά επιστρέφει στην προηγούμενη ένταση και πρέπει να είσαι κάθε 5 λεπτά εκεί να τον έχεις στο δυνατό διαφορετικά πρέπει να σκουπιζεις τα νερά από τα πλακάκια και τα ντουλάπια, ποιότητα κατασκευής πολύ καλή άλλα με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο σε λειτουργία και αποδοτικότητα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόδοση
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πουλοτσα
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Τα ίδια κ εγω! Αναβοσβηνουν μονα τους τα κόκκινα λαμπακια, αναβει μονο του το φως όπως κλείνει μόνος του και οταν λειτουργεί. Απαράδεκτος! Δεν αξίζει!

    • Απόδοση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paskitsa
    1
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    19/12/19: Όταν αγόρασα τον συγκεκριμενο αποροφητηρα δεν υπηρχε καμια κριτικη στο σκρουτζ κ ειπα να το ρισκαρω( πολυ κακώς). Τον αγορασα στα 430ευρω και ενω ειναι ντιζαινατος και οντως αθορυβος και δυνατος,αντιμετωπιζω ακριβως τα ιδια προβλήματα που αναφερει ο παραπανω σχολιαστής...! απο τις πρωτες ημερες τα ηλεκτρονικα φωτακια ενδειξεων αναβοσβήναν με κοκκινο χρωμα σε άσχετες στιγμες και δεν εκλειναν παρα μονο εαν το πατουσες παρατεταμενα το on/off(καταφερα να βρω ακρη επειδη διαβασα το σχολιο παραπανω) .Στο εγχειρίδιο δεν λεει τιποτα απολυτως. ο ενας τεχνικος λεει οτι ειναι φυσιολογικη λειτουργία αυτη και να βρω το εγχειρίδιο το οποιο του ειπα οτι εχω διαβασει και δεν λεει τιποτα.ο αλλος τεχνικος που ηρθε λεει οτι φταίει η ταση της πριζας και γενικά η ηλεκτρολογικη εγκατάσταση σε μια κυριολεκτικα ολοκαινουρια ανακαινισμενη κουζινα και οτι παλι καλα ειπε που δεν καηκε η πλακετα γιατι κοστιζει 200 ευρω που δεν καλυπτει η εγγυηση(γενικά η εγγύηση αναρωτιεμαι αν καλυπτει και τιποτα...).ταυτοχρονα μας έκανε προβλημα και ο φωτισμος ο οποιος ηταν αχνος απο ενα σημειο και μετα και δεν ανταποκρινόταν στο κλεισιμο.εν τελει φτιάχτηκε αλλα με χρεωση καθως θεωρηθηκε οτι καλεσαμε ασκοπα τεχνικο γιατί φταιγαμε εμεις και οχι ο απορροφητηρας.Η πολιτικη του επίσημου service τους ειναι απαράδεκτη το λιγοτερο. Εν συντομια μπήκα στη νεα μου κουζινα γεματη χαρα και το ξενερωμα και το τρεξιμο που μου δημιουργησε ο απορροφητηρας ηταν αποκαρδιωτικό. Στην πορεια ειπαν επισης οτι αν το ξαναπαθει και τελικα τον ξυλωσουν θα χρεωθουμε και το ξυλωμα και την μεταφορά κι ας έχουμε εγγύηση. Γραφω αυτην την κριτικη για να σωσω κανεναν αλλον απο αυτα που περασα εγω.ειλικρινα καντε χαρη στον εαυτο σας κ παρτε αλλον μεχρι τουλάχιστον η aeg να τον αποσυρει και να τον βελτιωσει η έστω να παραδεχτεί κ να ενημερώσει οτι λειτουργεί μονο με εστίες aeg για να ειναι ενεργό το hob to hood...!!
    edit 26/12/19: Βάλαμε και σταθεροποιητη τασης για ολο το σπιτι στον πινακα μας(μενουμε αθηνα δεν ειχαμε ιδιαιτερο προβλημα με την ταση ετσι κ αλλιως). Το προβλημα παραμένει. Γυρναμε σπιτι κ ο φωτισμος εχει ανοιξει απο μονος του οπως και οι ενδειξεις του αναβοσβήνουν....
    edit 24/11/20 και τέλος σεντονατης κριτικής: ο απορροφητηρας επιτέλους λειτουργεί χωρις πρόβλημα για τον λογο οτι ο τελευταιος τεχνικος που ηρθε κολλησε μια μικρη μονωτικη στο "ματι" του αισθητηρα (στην κατω απιφανεια κάτω απο το πάνελ)που αντιλαμβανεται τις συμβατες εστιες για τη λειτουργια hob to hood. Και μετα απο αυτό το μαγικό αγγιγμα δεν ξανασχοληθηκα με αυτόν.αν εξαιρεθεί αυτη η ταλαιπωρια ο απορροφητηρας ειναι μια χαρα κ κανει ωραια κ αθορυβη δουλεια...!

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kourouna_forever
    2
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Αν και η απορροφητικότητα του συγκεκριμένου απορροφητήρα είναι πολύ καλή ειδικά στην tourbo λειτουργία η συσκευή είναι ελαττωματική. Και εξηγώ αναλυτικά. Αγοράσαμε πριν ένα χρόνο το συγκεκριμένο μοντέλο. Από τις πρώτες μέρες λειτουργίας εμφάνιζε τα εξής προβλήματα. Ενώ δεν ήταν σε φάση λειτουργίας ξαφνικά αναβοσβήνανε τα λαμπάκια στην οθόνη σαν να είχε μπλοκάρει και έπρεπε να τα πατάμε παρατεταμένα το κουμπί σβησίματος για να κλείσουν και επίσης σε άσχετες στιγμές μέσα στην ημέρα ανάβανε από μόνα τους τα φώτα του απορροφητήρα. Επικοινωνήσαμε με το κατάστημα και μας παρέπεμψε στην AEG όπου πραγματικά η εξυπηρέτηση ήταν απαράδεκτη. Μας έλεγαν τη μία φορά ότι από κάποια άλλη συσκευή πιάνει τις υπέρυθρες και μπλοκάρει, μετά έφταιγε η τάση του ρεύματος (μας είπαν να βάλουμε ρυθμιστή τάσης, το οποίο έχει μεγάλο κόστος ενώ το σπίτι χτίστηκε πριν 1 χρόνο με καινούρια ηλεκτρολογική εγκατάσταση!). Εν τέλει μάλλον το πρόβλημα είναι ότι αυτός ο απορροφητήρας έχει μία λειτουργία που αναγνωρίζει μόνο εστίες AEG και με το που ανάβεις την εστία ανάβει μόνος του ο απορροφητήρας. Οπότε επειδή εμείς έχουμε εστίες άλλης εταιρίας ενδέχεται να μπλοκάρει από αυτό. Ωστόσο εμείς παραπονεθήκαμε ότι δεν λάβαμε καμία ενημέρωση ότι αυτός ο απορροφητήρας θέλει αποκλειστικά της AEG εστίες από κάτω, καθώς το κατάστημα το πουλούσε αυτόνομα και δεν ανέφερε πουθενά κάτι σχετικό. Αρχικά από την AEG δεν δεχόντουσαν αλλαγή πλακέτας και μας έλεγαν αυτά που αναφέρω πιο πάνω. Τελικά μετά από πολύ πίεση μας άλλαξαν μια φορά την πλακέτα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Τώρα αναμένουμε να μας έρθει και δεύτερη πλακέτα..

    Τελικά ήρθε πάλι ο τεχνικός και έκανε μία ρύθμιση (έτσι του είπαν από την AEG) στην πλακέτα που μας είχε αλλάξει την προηγούμενη φορά ευτυχώς χωρίς να επιβαρυνθούμε τίποτα και από τότε δεν έχει ξαναπαρουσιάσει κανένα πρόβλημα!!! Αλλά πραγματικά στην AEG είναι απαράδεκτοι! Αν το ήξερα δεν θα τον έπαιρνα ποτέ και ας έχει καλή απόδοση.

    • Απόδοση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Praxitelis_Vogazianos7711

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
  • Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    • Απόδοση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
    • Μέτριος θόρυβος
  • Τον συνδυάζω με εστίες AEG και όλα δουλευουν αυτόματα απλά ανοίγεις τις εστίες και παίρνει εντολή ο απορροφητηρας. Αθόρυβος με καλή απορροφητικότητα. Για την αντοχή θα δείξει ο χρόνος

    2
  • Ο καλυτερος απορροφυτηρας της αγορας............χαλαλι τα χρηματα.......

    3
  • Για να τραβήξει και να μην στάζουν υδρατμοί που έχουν γίνει νερό πρέπει να πατάς το κουμπί "εντατικη" που είναι το πιο δυνατό αλλά λειτουργεί μόνο για 5 λεπτά μετά επιστρέφει στην προηγούμενη ένταση και πρέπει να είσαι κάθε 5 λεπτά εκεί να τον έχεις στο δυνατό διαφορετικά πρέπει να σκουπιζεις τα νερά από τα πλακάκια και τα ντουλάπια, ποιότητα κατασκευής πολύ καλή άλλα με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο σε λειτουργία και αποδοτικότητα.

    5
  • Τα ίδια κ εγω! Αναβοσβηνουν μονα τους τα κόκκινα λαμπακια, αναβει μονο του το φως όπως κλείνει μόνος του και οταν λειτουργεί. Απαράδεκτος! Δεν αξίζει!

    5
  • 19/12/19: Όταν αγόρασα τον συγκεκριμενο αποροφητηρα δεν υπηρχε καμια κριτικη στο σκρουτζ κ ειπα να το ρισκαρω( πολυ κακώς). Τον αγορασα στα 430ευρω και ενω ειναι ντιζαινατος και οντως αθορυβος και δυνατος,αντιμετωπιζω ακριβως τα ιδια προβλήματα που αναφερει ο παραπανω σχολιαστής...! απο τις πρωτες ημερες τα ηλεκτρονικα φωτακια ενδειξεων αναβοσβήναν με κοκκινο χρωμα σε άσχετες στιγμες και δεν εκλειναν παρα μονο εαν το πατουσες παρατεταμενα το on/off(καταφερα να βρω ακρη επειδη διαβασα το σχολιο παραπανω) .Στο εγχειρίδιο δεν λεει τιποτα απολυτως. ο ενας τεχνικος λεει οτι ειναι φυσιολογικη λειτουργία αυτη και να βρω το εγχειρίδιο το οποιο του ειπα οτι εχω διαβασει και δεν λεει τιποτα.ο αλλος τεχνικος που ηρθε λεει οτι φταίει η ταση της πριζας και γενικά η ηλεκτρολογικη εγκατάσταση σε μια κυριολεκτικα ολοκαινουρια ανακαινισμενη κουζινα και οτι παλι καλα ειπε που δεν καηκε η πλακετα γιατι κοστιζει 200 ευρω που δεν καλυπτει η εγγυηση(γενικά η εγγύηση αναρωτιεμαι αν καλυπτει και τιποτα...).ταυτοχρονα μας έκανε προβλημα και ο φωτισμος ο οποιος ηταν αχνος απο ενα σημειο και μετα και δεν ανταποκρινόταν στο κλεισιμο.εν τελει φτιάχτηκε αλλα με χρεωση καθως θεωρηθηκε οτι καλεσαμε ασκοπα τεχνικο γιατί φταιγαμε εμεις και οχι ο απορροφητηρας.Η πολιτικη του επίσημου service τους ειναι απαράδεκτη το λιγοτερο. Εν συντομια μπήκα στη νεα μου κουζινα γεματη χαρα και το ξενερωμα και το τρεξιμο που μου δημιουργησε ο απορροφητηρας ηταν αποκαρδιωτικό. Στην πορεια ειπαν επισης οτι αν το ξαναπαθει και τελικα τον ξυλωσουν θα χρεωθουμε και το ξυλωμα και την μεταφορά κι ας έχουμε εγγύηση. Γραφω αυτην την κριτικη για να σωσω κανεναν αλλον απο αυτα που περασα εγω.ειλικρινα καντε χαρη στον εαυτο σας κ παρτε αλλον μεχρι τουλάχιστον η aeg να τον αποσυρει και να τον βελτιωσει η έστω να παραδεχτεί κ να ενημερώσει οτι λειτουργεί μονο με εστίες aeg για να ειναι ενεργό το hob to hood...!!
    edit 26/12/19: Βάλαμε και σταθεροποιητη τασης για ολο το σπιτι στον πινακα μας(μενουμε αθηνα δεν ειχαμε ιδιαιτερο προβλημα με την ταση ετσι κ αλλιως). Το προβλημα παραμένει. Γυρναμε σπιτι κ ο φωτισμος εχει ανοιξει απο μονος του οπως και οι ενδειξεις του αναβοσβήνουν....
    edit 24/11/20 και τέλος σεντονατης κριτικής: ο απορροφητηρας επιτέλους λειτουργεί χωρις πρόβλημα για τον λογο οτι ο τελευταιος τεχνικος που ηρθε κολλησε μια μικρη μονωτικη στο "ματι" του αισθητηρα (στην κατω απιφανεια κάτω απο το πάνελ)που αντιλαμβανεται τις συμβατες εστιες για τη λειτουργια hob to hood. Και μετα απο αυτό το μαγικό αγγιγμα δεν ξανασχοληθηκα με αυτόν.αν εξαιρεθεί αυτη η ταλαιπωρια ο απορροφητηρας ειναι μια χαρα κ κανει ωραια κ αθορυβη δουλεια...!

    11
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τάξη ενεργειακής απόδοσης: A

Τάξη απόδοσης κατακράτησης λίπους: C

Τάξη ρευστοδυναμικής απόδοσης: A

Απόδοση φωτισμού: A

Απορροφητική ισχύς (Κανονική): 352 m³/h

Απορροφητική ισχύς (Εντατική): 779 m³/h

Μέγιστο επίπεδο θορύβου στη μέγιστη ταχύτητα για τη συνήθη χρήση: 55 (dBA)

Ταχύτητες: 3 + εντατική, Breeze function, SilenceTech Range

Οπτική ένδειξη κορεσμού φίλτρων λίπους: Διαθέτει

Οπτική ένδειξη κορεσμού φίλτρου άνθρακα: Διαθέτει

Τύπος και αριθμός λαμπών απορροφητήρα: 2 (LED)

Χρώμα: Ανοξείδωτο

Διαστάσεις: 635 - 1155 x 898 x 500

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
DBB5960HM

Γενικά

Είδος
Καμινάδα
Retro
Όχι
Τύπος Φίλτρων
Άνθρακα (προαιρετικά), Μεταλλικά
Λειτουργία Αέρα
Εξαγωγή ή Ανακύκλωση
με 2 Μοτέρ
-
Είδος Χειρισμού
-
Λειτουργία Χρονοδιακόπτη
Όχι
Ένδειξη Καθαρισμού Φίλτρου
Ναι
Πλενόμενο Φίλτρο
-
Χρώμα
Inox

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Απορροφητική Ισχύς (Max)
352 m³/h
Απορροφητική Ισχύς (Boost)
779 m³/h

Διαστάσεις

Πλάτος
90 cm
Βάθος
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή κλάση
A
Μέση Ετήσια Κατανάλωση Ενέργειας
58 kWh/y
Ρευστοδυναμική Απόδοση
A
Απόδοση Φωτισμού
A
Απόδοση Κατακράτησης Λίπους
C
Επίπεδο Θορύβου
55 dB

Smart Ιδιότητες

Συνδεσιμότητα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
  • Απόδοση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

xeno.zoi
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ο καλυτερος απορροφυτηρας της αγορας............χαλαλι τα χρηματα.......

  • Απόδοση
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Kouf1989
2
5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για να τραβήξει και να μην στάζουν υδρατμοί που έχουν γίνει νερό πρέπει να πατάς το κουμπί "εντατικη" που είναι το πιο δυνατό αλλά λειτουργεί μόνο για 5 λεπτά μετά επιστρέφει στην προηγούμενη ένταση και πρέπει να είσαι κάθε 5 λεπτά εκεί να τον έχεις στο δυνατό διαφορετικά πρέπει να σκουπιζεις τα νερά από τα πλακάκια και τα ντουλάπια, ποιότητα κατασκευής πολύ καλή άλλα με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο σε λειτουργία και αποδοτικότητα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Απόδοση
  • Θορυβώδης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_symeonidis9176
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Τον συνδυάζω με εστίες AEG και όλα δουλευουν αυτόματα απλά ανοίγεις τις εστίες και παίρνει εντολή ο απορροφητηρας. Αθόρυβος με καλή απορροφητικότητα. Για την αντοχή θα δείξει ο χρόνος

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xeno.zoi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Ο καλυτερος απορροφυτηρας της αγορας............χαλαλι τα χρηματα.......

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kouf1989
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να τραβήξει και να μην στάζουν υδρατμοί που έχουν γίνει νερό πρέπει να πατάς το κουμπί "εντατικη" που είναι το πιο δυνατό αλλά λειτουργεί μόνο για 5 λεπτά μετά επιστρέφει στην προηγούμενη ένταση και πρέπει να είσαι κάθε 5 λεπτά εκεί να τον έχεις στο δυνατό διαφορετικά πρέπει να σκουπιζεις τα νερά από τα πλακάκια και τα ντουλάπια, ποιότητα κατασκευής πολύ καλή άλλα με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο σε λειτουργία και αποδοτικότητα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόδοση
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πουλοτσα
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Τα ίδια κ εγω! Αναβοσβηνουν μονα τους τα κόκκινα λαμπακια, αναβει μονο του το φως όπως κλείνει μόνος του και οταν λειτουργεί. Απαράδεκτος! Δεν αξίζει!

    • Απόδοση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paskitsa
    1
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    19/12/19: Όταν αγόρασα τον συγκεκριμενο αποροφητηρα δεν υπηρχε καμια κριτικη στο σκρουτζ κ ειπα να το ρισκαρω( πολυ κακώς). Τον αγορασα στα 430ευρω και ενω ειναι ντιζαινατος και οντως αθορυβος και δυνατος,αντιμετωπιζω ακριβως τα ιδια προβλήματα που αναφερει ο παραπανω σχολιαστής...! απο τις πρωτες ημερες τα ηλεκτρονικα φωτακια ενδειξεων αναβοσβήναν με κοκκινο χρωμα σε άσχετες στιγμες και δεν εκλειναν παρα μονο εαν το πατουσες παρατεταμενα το on/off(καταφερα να βρω ακρη επειδη διαβασα το σχολιο παραπανω) .Στο εγχειρίδιο δεν λεει τιποτα απολυτως. ο ενας τεχνικος λεει οτι ειναι φυσιολογικη λειτουργία αυτη και να βρω το εγχειρίδιο το οποιο του ειπα οτι εχω διαβασει και δεν λεει τιποτα.ο αλλος τεχνικος που ηρθε λεει οτι φταίει η ταση της πριζας και γενικά η ηλεκτρολογικη εγκατάσταση σε μια κυριολεκτικα ολοκαινουρια ανακαινισμενη κουζινα και οτι παλι καλα ειπε που δεν καηκε η πλακετα γιατι κοστιζει 200 ευρω που δεν καλυπτει η εγγυηση(γενικά η εγγύηση αναρωτιεμαι αν καλυπτει και τιποτα...).ταυτοχρονα μας έκανε προβλημα και ο φωτισμος ο οποιος ηταν αχνος απο ενα σημειο και μετα και δεν ανταποκρινόταν στο κλεισιμο.εν τελει φτιάχτηκε αλλα με χρεωση καθως θεωρηθηκε οτι καλεσαμε ασκοπα τεχνικο γιατί φταιγαμε εμεις και οχι ο απορροφητηρας.Η πολιτικη του επίσημου service τους ειναι απαράδεκτη το λιγοτερο. Εν συντομια μπήκα στη νεα μου κουζινα γεματη χαρα και το ξενερωμα και το τρεξιμο που μου δημιουργησε ο απορροφητηρας ηταν αποκαρδιωτικό. Στην πορεια ειπαν επισης οτι αν το ξαναπαθει και τελικα τον ξυλωσουν θα χρεωθουμε και το ξυλωμα και την μεταφορά κι ας έχουμε εγγύηση. Γραφω αυτην την κριτικη για να σωσω κανεναν αλλον απο αυτα που περασα εγω.ειλικρινα καντε χαρη στον εαυτο σας κ παρτε αλλον μεχρι τουλάχιστον η aeg να τον αποσυρει και να τον βελτιωσει η έστω να παραδεχτεί κ να ενημερώσει οτι λειτουργεί μονο με εστίες aeg για να ειναι ενεργό το hob to hood...!!
    edit 26/12/19: Βάλαμε και σταθεροποιητη τασης για ολο το σπιτι στον πινακα μας(μενουμε αθηνα δεν ειχαμε ιδιαιτερο προβλημα με την ταση ετσι κ αλλιως). Το προβλημα παραμένει. Γυρναμε σπιτι κ ο φωτισμος εχει ανοιξει απο μονος του οπως και οι ενδειξεις του αναβοσβήνουν....
    edit 24/11/20 και τέλος σεντονατης κριτικής: ο απορροφητηρας επιτέλους λειτουργεί χωρις πρόβλημα για τον λογο οτι ο τελευταιος τεχνικος που ηρθε κολλησε μια μικρη μονωτικη στο "ματι" του αισθητηρα (στην κατω απιφανεια κάτω απο το πάνελ)που αντιλαμβανεται τις συμβατες εστιες για τη λειτουργια hob to hood. Και μετα απο αυτό το μαγικό αγγιγμα δεν ξανασχοληθηκα με αυτόν.αν εξαιρεθεί αυτη η ταλαιπωρια ο απορροφητηρας ειναι μια χαρα κ κανει ωραια κ αθορυβη δουλεια...!

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kourouna_forever
    2
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    Αν και η απορροφητικότητα του συγκεκριμένου απορροφητήρα είναι πολύ καλή ειδικά στην tourbo λειτουργία η συσκευή είναι ελαττωματική. Και εξηγώ αναλυτικά. Αγοράσαμε πριν ένα χρόνο το συγκεκριμένο μοντέλο. Από τις πρώτες μέρες λειτουργίας εμφάνιζε τα εξής προβλήματα. Ενώ δεν ήταν σε φάση λειτουργίας ξαφνικά αναβοσβήνανε τα λαμπάκια στην οθόνη σαν να είχε μπλοκάρει και έπρεπε να τα πατάμε παρατεταμένα το κουμπί σβησίματος για να κλείσουν και επίσης σε άσχετες στιγμές μέσα στην ημέρα ανάβανε από μόνα τους τα φώτα του απορροφητήρα. Επικοινωνήσαμε με το κατάστημα και μας παρέπεμψε στην AEG όπου πραγματικά η εξυπηρέτηση ήταν απαράδεκτη. Μας έλεγαν τη μία φορά ότι από κάποια άλλη συσκευή πιάνει τις υπέρυθρες και μπλοκάρει, μετά έφταιγε η τάση του ρεύματος (μας είπαν να βάλουμε ρυθμιστή τάσης, το οποίο έχει μεγάλο κόστος ενώ το σπίτι χτίστηκε πριν 1 χρόνο με καινούρια ηλεκτρολογική εγκατάσταση!). Εν τέλει μάλλον το πρόβλημα είναι ότι αυτός ο απορροφητήρας έχει μία λειτουργία που αναγνωρίζει μόνο εστίες AEG και με το που ανάβεις την εστία ανάβει μόνος του ο απορροφητήρας. Οπότε επειδή εμείς έχουμε εστίες άλλης εταιρίας ενδέχεται να μπλοκάρει από αυτό. Ωστόσο εμείς παραπονεθήκαμε ότι δεν λάβαμε καμία ενημέρωση ότι αυτός ο απορροφητήρας θέλει αποκλειστικά της AEG εστίες από κάτω, καθώς το κατάστημα το πουλούσε αυτόνομα και δεν ανέφερε πουθενά κάτι σχετικό. Αρχικά από την AEG δεν δεχόντουσαν αλλαγή πλακέτας και μας έλεγαν αυτά που αναφέρω πιο πάνω. Τελικά μετά από πολύ πίεση μας άλλαξαν μια φορά την πλακέτα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Τώρα αναμένουμε να μας έρθει και δεύτερη πλακέτα..

    Τελικά ήρθε πάλι ο τεχνικός και έκανε μία ρύθμιση (έτσι του είπαν από την AEG) στην πλακέτα που μας είχε αλλάξει την προηγούμενη φορά ευτυχώς χωρίς να επιβαρυνθούμε τίποτα και από τότε δεν έχει ξαναπαρουσιάσει κανένα πρόβλημα!!! Αλλά πραγματικά στην AEG είναι απαράδεκτοι! Αν το ήξερα δεν θα τον έπαιρνα ποτέ και ας έχει καλή απόδοση.

    • Απόδοση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Praxitelis_Vogazianos7711

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    • Απόδοση
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
  • Η αξιολόγηση αφορά πλάτος: 60 cm

    • Απόδοση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ο φωτισμός του είναι ικανοποιητικός
    • Μέτριος θόρυβος
  • Τον συνδυάζω με εστίες AEG και όλα δουλευουν αυτόματα απλά ανοίγεις τις εστίες και παίρνει εντολή ο απορροφητηρας. Αθόρυβος με καλή απορροφητικότητα. Για την αντοχή θα δείξει ο χρόνος

    2
  • Ο καλυτερος απορροφυτηρας της αγορας............χαλαλι τα χρηματα.......

    3
  • Για να τραβήξει και να μην στάζουν υδρατμοί που έχουν γίνει νερό πρέπει να πατάς το κουμπί "εντατικη" που είναι το πιο δυνατό αλλά λειτουργεί μόνο για 5 λεπτά μετά επιστρέφει στην προηγούμενη ένταση και πρέπει να είσαι κάθε 5 λεπτά εκεί να τον έχεις στο δυνατό διαφορετικά πρέπει να σκουπιζεις τα νερά από τα πλακάκια και τα ντουλάπια, ποιότητα κατασκευής πολύ καλή άλλα με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο σε λειτουργία και αποδοτικότητα.

    5
  • Τα ίδια κ εγω! Αναβοσβηνουν μονα τους τα κόκκινα λαμπακια, αναβει μονο του το φως όπως κλείνει μόνος του και οταν λειτουργεί. Απαράδεκτος! Δεν αξίζει!

    5
  • 19/12/19: Όταν αγόρασα τον συγκεκριμενο αποροφητηρα δεν υπηρχε καμια κριτικη στο σκρουτζ κ ειπα να το ρισκαρω( πολυ κακώς). Τον αγορασα στα 430ευρω και ενω ειναι ντιζαινατος και οντως αθορυβος και δυνατος,αντιμετωπιζω ακριβως τα ιδια προβλήματα που αναφερει ο παραπανω σχολιαστής...! απο τις πρωτες ημερες τα ηλεκτρονικα φωτακια ενδειξεων αναβοσβήναν με κοκκινο χρωμα σε άσχετες στιγμες και δεν εκλειναν παρα μονο εαν το πατουσες παρατεταμενα το on/off(καταφερα να βρω ακρη επειδη διαβασα το σχολιο παραπανω) .Στο εγχειρίδιο δεν λεει τιποτα απολυτως. ο ενας τεχνικος λεει οτι ειναι φυσιολογικη λειτουργία αυτη και να βρω το εγχειρίδιο το οποιο του ειπα οτι εχω διαβασει και δεν λεει τιποτα.ο αλλος τεχνικος που ηρθε λεει οτι φταίει η ταση της πριζας και γενικά η ηλεκτρολογικη εγκατάσταση σε μια κυριολεκτικα ολοκαινουρια ανακαινισμενη κουζινα και οτι παλι καλα ειπε που δεν καηκε η πλακετα γιατι κοστιζει 200 ευρω που δεν καλυπτει η εγγυηση(γενικά η εγγύηση αναρωτιεμαι αν καλυπτει και τιποτα...).ταυτοχρονα μας έκανε προβλημα και ο φωτισμος ο οποιος ηταν αχνος απο ενα σημειο και μετα και δεν ανταποκρινόταν στο κλεισιμο.εν τελει φτιάχτηκε αλλα με χρεωση καθως θεωρηθηκε οτι καλεσαμε ασκοπα τεχνικο γιατί φταιγαμε εμεις και οχι ο απορροφητηρας.Η πολιτικη του επίσημου service τους ειναι απαράδεκτη το λιγοτερο. Εν συντομια μπήκα στη νεα μου κουζινα γεματη χαρα και το ξενερωμα και το τρεξιμο που μου δημιουργησε ο απορροφητηρας ηταν αποκαρδιωτικό. Στην πορεια ειπαν επισης οτι αν το ξαναπαθει και τελικα τον ξυλωσουν θα χρεωθουμε και το ξυλωμα και την μεταφορά κι ας έχουμε εγγύηση. Γραφω αυτην την κριτικη για να σωσω κανεναν αλλον απο αυτα που περασα εγω.ειλικρινα καντε χαρη στον εαυτο σας κ παρτε αλλον μεχρι τουλάχιστον η aeg να τον αποσυρει και να τον βελτιωσει η έστω να παραδεχτεί κ να ενημερώσει οτι λειτουργεί μονο με εστίες aeg για να ειναι ενεργό το hob to hood...!!
    edit 26/12/19: Βάλαμε και σταθεροποιητη τασης για ολο το σπιτι στον πινακα μας(μενουμε αθηνα δεν ειχαμε ιδιαιτερο προβλημα με την ταση ετσι κ αλλιως). Το προβλημα παραμένει. Γυρναμε σπιτι κ ο φωτισμος εχει ανοιξει απο μονος του οπως και οι ενδειξεις του αναβοσβήνουν....
    edit 24/11/20 και τέλος σεντονατης κριτικής: ο απορροφητηρας επιτέλους λειτουργεί χωρις πρόβλημα για τον λογο οτι ο τελευταιος τεχνικος που ηρθε κολλησε μια μικρη μονωτικη στο "ματι" του αισθητηρα (στην κατω απιφανεια κάτω απο το πάνελ)που αντιλαμβανεται τις συμβατες εστιες για τη λειτουργια hob to hood. Και μετα απο αυτό το μαγικό αγγιγμα δεν ξανασχοληθηκα με αυτόν.αν εξαιρεθεί αυτη η ταλαιπωρια ο απορροφητηρας ειναι μια χαρα κ κανει ωραια κ αθορυβη δουλεια...!

    11
  • Δες τα όλα