Αν και η απορροφητικότητα του συγκεκριμένου απορροφητήρα είναι πολύ καλή ειδικά στην tourbo λειτουργία η συσκευή είναι ελαττωματική. Και εξηγώ αναλυτικά. Αγοράσαμε πριν ένα χρόνο το συγκεκριμένο μοντέλο. Από τις πρώτες μέρες λειτουργίας εμφάνιζε τα εξής προβλήματα. Ενώ δεν ήταν σε φάση λειτουργίας ξαφνικά αναβοσβήνανε τα λαμπάκια στην οθόνη σαν να είχε μπλοκάρει και έπρεπε να τα πατάμε παρατεταμένα το κουμπί σβησίματος για να κλείσουν και επίσης σε άσχετες στιγμές μέσα στην ημέρα ανάβανε από μόνα τους τα φώτα του απορροφητήρα. Επικοινωνήσαμε με το κατάστημα και μας παρέπεμψε στην AEG όπου πραγματικά η εξυπηρέτηση ήταν απαράδεκτη. Μας έλεγαν τη μία φορά ότι από κάποια άλλη συσκευή πιάνει τις υπέρυθρες και μπλοκάρει, μετά έφταιγε η τάση του ρεύματος (μας είπαν να βάλουμε ρυθμιστή τάσης, το οποίο έχει μεγάλο κόστος ενώ το σπίτι χτίστηκε πριν 1 χρόνο με καινούρια ηλεκτρολογική εγκατάσταση!). Εν τέλει μάλλον το πρόβλημα είναι ότι αυτός ο απορροφητήρας έχει μία λειτουργία που αναγνωρίζει μόνο εστίες AEG και με το που ανάβεις την εστία ανάβει μόνος του ο απορροφητήρας. Οπότε επειδή εμείς έχουμε εστίες άλλης εταιρίας ενδέχεται να μπλοκάρει από αυτό. Ωστόσο εμείς παραπονεθήκαμε ότι δεν λάβαμε καμία ενημέρωση ότι αυτός ο απορροφητήρας θέλει αποκλειστικά της AEG εστίες από κάτω, καθώς το κατάστημα το πουλούσε αυτόνομα και δεν ανέφερε πουθενά κάτι σχετικό. Αρχικά από την AEG δεν δεχόντουσαν αλλαγή πλακέτας και μας έλεγαν αυτά που αναφέρω πιο πάνω. Τελικά μετά από πολύ πίεση μας άλλαξαν μια φορά την πλακέτα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Τώρα αναμένουμε να μας έρθει και δεύτερη πλακέτα..
Τελικά ήρθε πάλι ο τεχνικός και έκανε μία ρύθμιση (έτσι του είπαν από την AEG) στην πλακέτα που μας είχε αλλάξει την προηγούμενη φορά ευτυχώς χωρίς να επιβαρυνθούμε τίποτα και από τότε δεν έχει ξαναπαρουσιάσει κανένα πρόβλημα!!! Αλλά πραγματικά στην AEG είναι απαράδεκτοι! Αν το ήξερα δεν θα τον έπαιρνα ποτέ και ας έχει καλή απόδοση.