Είμαι κάτοχος της συγκεκριμένης συσκευής καθώς και κάτοχος όλης της γκάμας από το 4s έως σήμερα και μπορώ να κάνω άμεσες συγκρίσεις.
Δεν θα επαναλάβω όλα όσα έχουν ειπωθεί αλλά θα κάνω ένα σύντομο συγκριτικό για τα όσα ισχύουν για τη συγκεκριμένη συσκευή σήμερα (Σεπτέμβριος 2019).
Πρόκειται για την καλύτερη πρόταση αναβάθμισης αν το τωρινό σας iphone είναι έως και το μοντέλο 7. Χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν αξίζει τον κόπο να επενδύσετε ούτε σε 7άρι, ούτε σε 6άρι. Αυτό είναι αυτονόητο.
Θεωρώ όμως τη συγκεκριμένη συσκευή ως την καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει και αμφιταλαντεύεται ανάμεσα σε αυτήν, το X και το XS.
Το 8plus είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο value for money, η τιμή έχει πέσει κατ αναλογία σε μεγαλυτερο βαθμό από τα άλλα μοντέλα και πρόκειται για κορυφαία συσκευή σε εμπειρία, τόσο στο λογισμικό όσο και στην κάμερα κλπ.
Ειδικά οι διαφορές με το X (το οποίο κρατά για τα καλά την αξία του) είναι μηδαμινές και δεν αφορούν ούτε καν τον προχωρημένο χρήστη. Ιδιαίτερα αν δεν έχετε πειστεί για το face id των νεότερων μοντέλων, επιλέξτε το 8plus με κλειστά μάτια.
Κάνω παράλληλη χρήση του 8plus με το XS max και μπορώ να πω ότι άνετα θα προτιμούσα από τα 2 το 8αρι κι αυτό γιατί είναι και τα δύο γρήγορα και ικανά για όλες τις βασικές καθημερινές λειτουργίες και ειδικά η κάμερα δεν έχει μεγάλες διαφορές.
Αν προσανατολίζεστε στο XS ή το XS max προτιμήστε να δώσετε τα χρήματά σας για το 11 pro το οποίο πραγματικά ενσωματώνει νέες τεχνολογίες.
Συμπερασματικά και με λίγα λόγια, προτιμήστε το έναντι κάθε άλλου μοντέλου, εκτός αν σκέφτεστε να αγοράσετε το κατά πολύ ακριβότερο μοντέλο που κυκλοφορεί από την apple το φθινόπωρο του 2019.
Θεωρώ ότι μελλοντικά θα αποτελέσει σημείο αναφοράς ως best seller όπως έμεινε η γενιά του iphone 5.