Κινητά Τηλέφωνα

Apple iPhone 8 Plus Single SIM (3GB/64GB) Ασημί

‣ Νέο: Βρες μεταχειρισμένα iPhone και άλλα refurbished κινητά στη νέα κατηγορία του Skroutz!

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή...

‣ Νέο: Βρες μεταχειρισμένα iPhone και άλλα refurbished κινητά στη νέα κατηγορία του Skroutz!

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή Retina οθόνη και ανθεκτικότητα στο νερό.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

‣ Νέο: Βρες μεταχειρισμένα iPhone και άλλα refurbished κινητά στη νέα κατηγορία του Skroutz!

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή Retina οθόνη και ανθεκτικότητα στο νερό.

Επεξεργαστής Α11 Bionic

Ο A11 Bionic χρησιμοποιεί μία νέα αρχιτεκτονική που επιτρέπει ταχύτερη επεξεργασία όταν το χρειάζεσαι, καθώς και τη δυνατότητα να χρησιμοποιείς ακόμα λιγότερη ενέργεια, όταν δεν το χρειάζεσαι.

Οθόνη Retina HD

Με τεχνολογία True Tone, ευρύ φάσμα χρωμάτων και 3D Touch.

Η τεχνολογία True Tone ρυθμίζει αυτόματα την ισορροπία λευκού ώστε να ταιριάζει με το φωτισμό γύρω σου. Τα πάντα στην οθόνη φαίνονται πιο φωτεινά και ζωντανά με το ευρύ φάσμα χρωμάτων και την καλύτερη χρωματική ακρίβεια που υπάρχει στη βιομηχανία των κινητών. Επίσης, τα pixel διπλού πεδίου επιτρέπουν να βλέπεις την οθόνη από οποιαδήποτε σχεδόν γωνία.

Ένα iPhone φτιαγμένο από γυαλί

Το πιο ανθεκτικό γυαλί που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε smartphone κυριαρχεί και στις δύο πλευρές του, μαζί με αλουμίνιο περιμετρικό περίβλημα αεροδιαστημικής τεχνολογίας με ανάλογο χρώμα.

Κάμερα

Το iPhone 8 Plus περιλαμβάνει μια ακόμα πιο εξελιγμένη κάμερα 12MP με μεγαλύτερο, γρηγορότερο αισθητήρα, νέα χρωματικά φίλτρα, βαθύτερα pixel και οπτικό σταθεροποιητή εικόνας και video.

Ασύρματη φόρτιση

Χωρίς καλώδια φόρτισης, το iPhone 8 Plus έχει σχεδιαστεί για το μέλλον της ασύρματης τεχνολογίας. Φόρτισε με ασύρματες βάσεις σε ξενοδοχεία, καφετέριες και αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.

Ανθεκτικό στο Νερό και τη Σκόνη

Κατασκευασμένο με ακρίβεια για να είναι ανθεκτικό στο νερό και τη σκόνη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Ασημί
Βάρος
202 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Apple A11 Bionic
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,39 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
5,5 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Retina IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 12MP, Τηλεφακός 12MP 2x
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 7MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Bluetooth, Lightning, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2691 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
15 W
Ασύρματη Φόρτιση
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Dust Resistant, Water Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP67
Αισθητήρες
Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
158,4 mm
Πλάτος
78,1 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (197)

Αξιολογήσεις

  1. 150
  2. 35
  3. 7
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • GPS
  • Φωτογραφίες
  • Μουσική
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ανάλυση οθόνης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • Anastasios_Tsipoultaras
    3
    4 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο το ειχα παρει 5 μαιου του 20 ηταν πολυ καλο και μου αρεσε πολυ μετα αππ ενα χρονο και 2 μηνες μου εβγαλε την ψυχη καμερα εγινε για τον καδο ηχειο ειχε χαλασει κ κολουσε πολυ μετα απο 2 μηνες πηρα το 11 και πραγματικα σωθηκα

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nothingatall3034
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά το έχω γύρω στα 2 χρόνια και έχω να πω ότι έχω μείνει απολύτως ευχαριστημένη. Το μόνο αρνητικό είναι η μέτρια διάρκεια της μπαταρίας του αν και ίσως φταίει η πολύωρη χρήση που του κάνω. Κατά τα αλλά λειτουργεί σαν καινούριο, δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα και με την κατάλληλη θήκη δεν σπάει και τόσο εύκολα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παναγιώτης Νέστορας
    5
    16 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά εγω το αγόρασα μεταχειρισμένο σε άλλο κατάστημα με εξαιρετική ποιότητα μπαταρίας (100 %) και καθόλου γρατζουνιές ή χτυπήματα . Εχω να πώ στα 250 ευρώ είναι μακράν ενα απο τα καλύτερα κινητά που έχω δει με wireless charging , NFC , Bluetooth που συνδεεται σε δευτερόλεπτα και φυσικά την κλασσική αξία iOS που εναρμονίζεται με το hardware . Ένα άλλο θετικό είναι το γεγονός οτι δεν είναι φορτωμένο με bloatware καθώς επίσης γίνεται εξαιρετική διαχείρηση χώρου απο το λειτουργικό . Μην περιμένετε απόδοση κινητου 1110 ευρώ , μιλάμε για μεταχειρισμένο απο το 2017, αλλά και πάλι μπορεί με άνεση να ανταγωνιστεί την μεσαία κατηγορία .Ενα άλλο πραγμα που μου αρέσει είναι η "καθαρότητα" του λειτουργικού , καθώς και ασφάλεια του λογισμικου στις εφαρμογές , πληρωμες κτλ είτε αυτο ειναι με κωδικό , face ID or Touch ID. Πραγματικά έαν θέλετε iPhone σε καλή τιμή και βρείτε ένα σε καλή κατάσταση, τσιμπήστε το επειδή έχει το ιδιο αρχικό λειτουργικο με το iPhone X

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angie_Rappa_a
    4
    15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το 8 plus από το καλοκαίρι του 18. Είναι ένα κινητό που αντέχει. Μετά από 2.5 χρόνια και λίγο παραπάνω, όντως η μπαταρία ίσως να μην είναι τόσο δυνατή αλλά έως τώρα δεν ειχα κανενα πρόβλημα σε οτιδήποτε άλλο. Είναι γρήγορο ,δεν κολλάει και η αισθητική του πανέμορφη.Φυσικα έχει ακόμα το χαρακτηριστικό κουμπάκι αφετηρίας που δεν θέλω να αποχωριστω.
    Αν θέλετε ένα κινητό που να κρατάει την ποιότητα του αρκετά ψηλά καθώς περνάνε τα χρόνια νομίζω το βρήκατε .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleniliadi1
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το Τηλέφωνο το έχω στα χέρια μου δυόμιση χρόνια και μπορώ να πω ότι είναι άριστο, τραβάει υπέροχες φωτογραφίες είναι γρήγορο δεν κολλάει έχει φοβερή ανάλυση και είναι ένα αξιόπιστο τηλέφωνο. Η μπαταρία του μια χαρά κανένα πρόβλημα.Θα μπορούσε να πει κανείς ότι πραγματικά είναι σαν καινούργιο, Λες και δεν έχει δουλέψει καθόλου. Ένα άριστο τηλέφωνο ακριβό Όταν το αγόρασα αλλά πραγματικά ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noula noula
    3
    11 στους 51 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το κινητό πριν από 3 χρόνια και έχω να πω ότι είναι υπερεκτιμημένα τα iPhone η ανάλυση της μπροστινής κάμερας είναι πολύ μέτρια σε βγάζει ανάποδα στο πρόσωπο επειδή είναι τοποθετημένη στην αριστερή πλευρά του τηλεφώνου και όχι στη δεξιά ή στην μέση που είναι στα υπόλοιπα κινητά τηλέφωνα επίσης η μπαταρία του δεν κρατάει πάνω από 15 ώρες με φουλ σοσιαλ εφαρμογές. Επισησ Η νυχτερινή λήψη σε σελφι και βασικής κάμερας πίσω είναι χάλια φουλ θολούρα καθόλου ποιότητα ενώ τότε κόστιζε 800€ υπερβολική τιμή για αυτές τις δυνατότητες που ουσιαστικά δεν έχει. Κάποιες φορές κλείνει μόνο του και δεν ανοίγει καν χρειάζεται κανένα 15 λεπτό ώστε να επαναλειτουργήσει.. Τα καλά είναι ότι έχει καλή ποιότητα ήχου και δεν κολλάει εύκολα όπως τα Android καλές φωτογραφίες βασικής κάμερας.

    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis208
    5
    5 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο κινητό ωραία κάμερα γρήγορο όπως και κάθε iPhone είχα 6s 7 και τώρα 8plus πρέπει αν είσαι από τα μικρά μοντέλα να συνηθίσεις το μέγεθος στην αρχή θ σου φανεί πολύ μεγάλο οθόνη όπως και τα προηγούμενα μπαταρία βελτιωμένη από τα προηγούμενα που είχα λογικό γιατί είναι και το πολύς δεν είναι το απλό 8 δεν ξέρω αν σε σχέση με τα 7 πλυς έχει κάποια διαφορά

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Mpoulaxhs
    4
    9 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω εδώ και λίγες μέρες το iPhone 8 Plus έχω να πω ότι ναι ποιότητα κατασκευής άριστη κάμερες παρα πολύ καλές οθόνη δεν υπάρχει είναι ότι ποιο τέλειο και για παιχνίδια κρατάς ένα κινητό εξαιρετικό στα χέρια σου το συνιστώ....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teopas_Gal
    4
    8 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραια καμερα για φωτογράφια αλλά για βίντεο όχι τόσο καλή, μπαταρία μέτρια, Επίσης το έβαλα μέσα στο νερό και δεν ακούγεται πολύ καθαρά το ηχείο μ. κατά τα αλλά είναι παρά πολύ καλο σίγουρα θα το ξανά αγόραζα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonissemer
    5
    22 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην τιμη που το βρισκεις σε used αυτη τη στιγμη στην αγορα αξιζει κ με το παραπανω , οι τιμες παιζουν κοντα στα 350 και πραγματικα σε αυτα τα λεφτα αν θελεις να χρησιμοποιεις iphone ειναι μια χαρα.
    Στα 500 ευρω περιπου βρισκεις και το iphone x αλλα λογω του notch για εμενα ειναι μια κακη επιλογη.
    Θα μεινω με το 8 plus σε μαυρο χρωμα κ 128gb μεχρι η Apple να βγαλει η να μικρυνει το notch απο τα τηλεφωνα της.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gemakrid
    4
    21 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω ενάμιση χρόνο και πρώτη φορά κρατάω κινητό τοσο καιρό! Με εχει καλύψει σε ολες τις απαιτήσεις που ειχα ολο αυτο τον καιρό που το χρησιμοποιώ πλην στην αντοχή της μπαταριάς που για τα δικά μου δεδομένα συνήθως δεν βγάζει μέρα! Μου εχει πέσει πολλές φορές χωρις να πάθει το παραμικρό (εχω καλή θήκη της apple) και οσον αφορά τις επιδόσεις απλα δεν εχει αντίπαλο! Και οχι γιατί ειναι το πιο γρήγορο αλλα εδω και ενάμιση χρόνο ειναι παντα σταθερό και δεν εχει δημιουργήσει το παραμικρό κόλλημα ακομη και σε απαιτητικά task!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastas_54_26_anast
    5
    10 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι απλά τέλειο ️ η μπαταρία κρατάει 2 ολόκληρες μέρες και είναι απλά τέλειο ️ το φωραο και μια θήκη σιλικόνης διάφανη

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • L_A_X_2
    5
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το χρησιμοποιώ σχεδόν ένα μήνα τώρα, μπορώ να πώ πως έχω μείνει πλήρως ευχαριστημένος απο κάθε άποψη. Εξαιρετικά αποτελέσματα σε βίντεο και φωτογραφίες (και στις πίσω και στη μπροστά κάμερα), εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, πολύ καθαρός δυνατός και γεμάτος ήχος (κάνει αναπαραγωγή ήχου και απο το κάτω αλλά και απο το ηχείο του ακουστικού, δίνοντας ενα ικανοποιητικό αποτέλεσμα στα του surround). Το τελευταίο iphone που χρησιμοποίησα ήταν το 3gs και έκτοτε αγόραζα νέο samsung κάθε χρόνο γιατί δεν έμενα ευχαριστημένος. Αποψη μου, η apple σου αφαιρεί μεν ενα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό απο τη τσέπη αλλά σου δίνει μια συσκευή την οποία θα μπορείς αβίαστα να χρησιμοποιήσεις για 2-3 χρόνια τουλάχιστον. Ο μόνος λόγος που αγόρασα το 8 και οχι το xr ήταν ο σχεδιασμός του, το προτείνω σε όσους έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν το ποσό αυτό, πιστεύω θα μείνετε το ίδιο ευχαριστημένοι με εμένα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hontakias
    5
    17 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δε θα πω πολλά λόγια ένα θα πω. Το έχω στα χέρια μου ενάμιση χρόνο είναι οτι ΚΑΛΥΤΕΡΟ έχω πάρει σε κινητό τηλέφωνο.....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AceHighPPF
    4
    32 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του τηλεφώνου εδώ και 2 χρόνια. Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Βγάζει άλλη μια τριετία σίγουρα με μια αλλαγή μπαταρίας. Και το λέω αυτό γιατί πιστεύω για 2-3 χρόνια θα παίρνει αναβαθμίσεις στο λογισμικό, κάτι το οποίο Android χρήστες ούτε στο πιο τρελό τους όνειρο. Μην μπαίνετε στη διαδικασία να το συγκρίνεται με κινητά άλλου λειτουργικού συστήματος. Το κινητό στέκεται μια χαρά για το 2020. Δεν έχει το ενοχλητικό notch των νέων iPhone, ικανοποιητικότατη οθόνη 1080, home button άρα και Touch ID το οποίο είμαι σίγουρος έχει λείψει σε πολλούς, μια χαρά κάμερα, μια χαρά ραμ και επεξεργαστή. Μια θηκουλα κι ένα τζαμάκι μπροστά και είστε αρχοντόπουλα. Η τιμή στα 500€ είναι δίκαιη, οτιδήποτε παραπάνω μου φαίνεται ότι μπορείτε να δείτε και κάτι σε XR ή 11(απλό). Μην δίνετε 1100€ για κινητό. Είναι πραγματικά κριμα. Και μισό εκατομμύριο να είχα στην τράπεζα θα έπαιρνα κάτι μεταξύ 8+,XR,11. Αυτά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Meletis
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ως χρήστης iphone εδώ και χρόνια, η δύναμη της συνήθειας δεν μου άφησε πολλές επιλογές.
    Βέβαια, δεν το μετανιώνω καθόλου. Το βρήκα σε καλή τιμή και έτσι άξιζε τα λιγότερο από 600€ του....
    Χωρίς να έχω εμπειρία από τα βαριά όπλα των android, θα παραμείνω πιστός, προς το παρόν, στην Apple.
    Γρήγορη ταχύτητα, χωρίς κολλήματα, ποιοτική κατασκευή και φαίνεται ανθεκτικό (φτου μη το ματιάσω).
    Για φουλ χρήση, προς το παρόν, φαίνεται αξιοπρεπής και η μπαταρία του (4 μήνες χρήση...).
    Με καλύπτει απόλυτα, και ως εργαλείο δουλειάς...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX MARSHAL
    5
    16 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω πλεον 2 χρονια και μπορω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο εχω αγορασει χωρις να μου βγαλει κανενα απολυτος προβλημα... ειμαι χαρουμενος που ακομα και με IOS 13 το κινητο μου παει σφαιρα! ημουν κατοχος και iphone 3GS, 4, 5 και μετα το γυρισα σε Android! Μετα απο μεγαλη απογοητευση το 8ρι εκανε την διαφορα! πλεον με 2 κινητα (το δευτερο ειναι ενα op5 Android που θελω για δουλεια) μπορω να πω οτι αν αλλαξω ξανα θα ειναι σιγουρα μηλοφωνο!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_L_v_e
    1
    14 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτη φορά κάτοχος iPhone και λειτουργικό ios δεν έμεινα ευχαριστημένος. Το λειτουργικό είχε πολλά σφάλματα έκανα πολλές επανεκκίνησης για να διορθωθούν. Κάποια διορθώθηκαν αλλά όχι. Έκανα και hard reset αλλά ούτε και με αυτό βρήκα λύση. Δύο μήνες λοιπόν στην κατοχή μου αναγνώρισα την αξία του λειτουργικού adroid και την αξία της samsung

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stathis_prlmn
    5
    18 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό απλά ότι καλύτερο μου λύθηκαν τα χέρια σε σχέση με τηλέφωνα όπως Samsung που το λογισμικό τους είναι πολύ μπερδεμένο και κολλάει κάποιες φορές το κινητό έχει απλό κατανοητό λογισμικό και πάει σφαίρα σε όλα για την τιμή του ίσως η καλύτερη επιλογή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kielly.xiradaki
    5
    30 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήμουν κάτοχος του Χ κ άλλαξα σε 8pus κ μετάνιωσα πολύ που δεν πήρα το 8plus από την αρχή . Είναι πολύ δυνατό τηλέφωνο !!!! Δεν του λείπει τπτ . 2 μήνες τώρα το λειτουργώ κ παράπονο κανένα. Σε αντίθεση με το Χ που είχα πολλά. Καλή κάμερα καλή μπαταρία ( κάνω βαριά χρήση του κινητού ) καλή οθόνη κ πολύ γρήγορο !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris the reviewer
    5
    29 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα τον Σεπτεμβριο του 2017 όταν κυκλοφόρησε και το κινητό δεν έχει κάνει κιχ από τοτε. Όλα τρέχουνε σφαίρα. Φωτογραφίες πολύ καλες. Επίσης δεν μιλάω για απλά tasks όπως browsing ή μουσική μόνο αλλά το έχω λιώσει στο pubg(μιλάμε για κοτοπουλα μόνο). Πέρα από την πλάκα και εν έτει 2019 το συνιστώ ειδικά στην τιμή που έχει τώρα. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι στο 8 plus η υγεία μπαταρίας στον 1 χρόνο πήγε στο 87% ενώ το τελευταίο εξαμηνο έχει σταθεροποιηθεί εκει. Φίλοι μου ομως που έχουν το 7 plus δεν εχουνε τόσο απώλεια αλλά και πάλι δεν λες οτι ξεφορτίζει γρηγορα. Η istorm μου είπε 50 ευρω για αλλαγή με πλήρεις ελεγχους οπότε όλα καλά. Πραγματικά πολυ καλο κινητο.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cospan
    5
    16 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ικανοποιημένος από το κινητό γενικά. Ήρθα από 6s οπότε μαθημένος στα ios. Η οθόνη δεν είναι Oled αλλά έχει ικανοποιητική ανάλυση. Η μπαταρία για μένα είναι επαρκής. Με παιχνίδια, ομιλία ενώ στο 6s ήμουν κάθε μέρα με τον φορτιστή, το 8+ θέλει φόρτιση σε 1 1/2 με 2 μέρες. Η ποιότητα της κάμερας είναι κορυφαία φυσικά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos_panos78
    5
    3 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειμαι κατοχος του κινητου με τα 256gb ειμαι ευχαριστιμενος μονο που το πρωτο που πηρα το εσπασα μεσα σε μισο μηνα

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lavinia.karamali
    4
    10 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όντως γρήγορο κινητό όμως.... η μπαταρία του είναι επιεικώς απαράδεκτη!!! 2,600amp για Τετοιο κινητό κ τόσα χρήματα;;; Μόλις μπεις Ίντερνετ είναι για να κλαις μετά.... εάν όντως μιλάτε πολυ κ το έχετε όλη μέρα έξω το νου σας στην μπαταρία!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hyundai_1400
    5
    11 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογη συσκευή,η οθόνη πολύ καθαρή φωτεινή με ζωντανά χρώματα ευκρίνεια,
    Ταχύτητα απλά άπαιχτο αξίζει η αγορά του
    Το έχω 4 μήνες κ αγόρασα κ την ασύρματη βάση της belkin κ όλα κομπλέ σίγουρα θα το κρατήσω 2 χρόνια

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Athanasiadis64
    5
    15 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλως ειναι τελειο δεν περιμενα να ηταν τοσο καλο ειναι γρηγορο, εχω ωραια αναλυση ειναι τελειο ημουν κατωχος sumsung και ειπα να το αλλαξω και να παρω iphone και τελικα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixalhsa
    5
    17 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα το iPhone 7plus. Το πούλησα και πείρα το 8plus ποιο γρήγορο καλύτερη κάμερα ασηρματη φόρτιση και ταχεία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητο το ειχα παρει 5 μαιου του 20 ηταν πολυ καλο και μου αρεσε πολυ μετα αππ ενα χρονο και 2 μηνες μου εβγαλε την ψυχη καμερα εγινε για τον καδο ηχειο ειχε χαλασει κ κολουσε πολυ μετα απο 2 μηνες πηρα το 11 και πραγματικα σωθηκα

    4
  • Προσωπικά το έχω γύρω στα 2 χρόνια και έχω να πω ότι έχω μείνει απολύτως ευχαριστημένη. Το μόνο αρνητικό είναι η μέτρια διάρκεια της μπαταρίας του αν και ίσως φταίει η πολύωρη χρήση που του κάνω. Κατά τα αλλά λειτουργεί σαν καινούριο, δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα και με την κατάλληλη θήκη δεν σπάει και τόσο εύκολα.

    7
  • Προσωπικά εγω το αγόρασα μεταχειρισμένο σε άλλο κατάστημα με εξαιρετική ποιότητα μπαταρίας (100 %) και καθόλου γρατζουνιές ή χτυπήματα . Εχω να πώ στα 250 ευρώ είναι μακράν ενα απο τα καλύτερα κινητά που έχω δει με wireless charging , NFC , Bluetooth που συνδεεται σε δευτερόλεπτα και φυσικά την κλασσική αξία iOS που εναρμονίζεται με το hardware . Ένα άλλο θετικό είναι το γεγονός οτι δεν είναι φορτωμένο με bloatware καθώς επίσης γίνεται εξαιρετική διαχείρηση χώρου απο το λειτουργικό . Μην περιμένετε απόδοση κινητου 1110 ευρώ , μιλάμε για μεταχειρισμένο απο το 2017, αλλά και πάλι μπορεί με άνεση να ανταγωνιστεί την μεσαία κατηγορία .Ενα άλλο πραγμα που μου αρέσει είναι η "καθαρότητα" του λειτουργικού , καθώς και ασφάλεια του λογισμικου στις εφαρμογές , πληρωμες κτλ είτε αυτο ειναι με κωδικό , face ID or Touch ID. Πραγματικά έαν θέλετε iPhone σε καλή τιμή και βρείτε ένα σε καλή κατάσταση, τσιμπήστε το επειδή έχει το ιδιο αρχικό λειτουργικο με το iPhone X

    16
  • Έχω το 8 plus από το καλοκαίρι του 18. Είναι ένα κινητό που αντέχει. Μετά από 2.5 χρόνια και λίγο παραπάνω, όντως η μπαταρία ίσως να μην είναι τόσο δυνατή αλλά έως τώρα δεν ειχα κανενα πρόβλημα σε οτιδήποτε άλλο. Είναι γρήγορο ,δεν κολλάει και η αισθητική του πανέμορφη.Φυσικα έχει ακόμα το χαρακτηριστικό κουμπάκι αφετηρίας που δεν θέλω να αποχωριστω.
    Αν θέλετε ένα κινητό που να κρατάει την ποιότητα του αρκετά ψηλά καθώς περνάνε τα χρόνια νομίζω το βρήκατε .

    15
  • Το Τηλέφωνο το έχω στα χέρια μου δυόμιση χρόνια και μπορώ να πω ότι είναι άριστο, τραβάει υπέροχες φωτογραφίες είναι γρήγορο δεν κολλάει έχει φοβερή ανάλυση και είναι ένα αξιόπιστο τηλέφωνο. Η μπαταρία του μια χαρά κανένα πρόβλημα.Θα μπορούσε να πει κανείς ότι πραγματικά είναι σαν καινούργιο, Λες και δεν έχει δουλέψει καθόλου. Ένα άριστο τηλέφωνο ακριβό Όταν το αγόρασα αλλά πραγματικά ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (83)

Ερωτήσεις

554 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
kingracer123

Σε πόση ώρα φορτίζει από το 20%? Πόσο αντέχει η μπαταρία του κινητού? Αξίζει refurbished στα 300€ γτ εκεί είναι το budget μου και θέλω ένα καλό κινητό που θα αντέ

Παναγιώτης Νέστορας
IraklisMitsis

παιδια καλησπερα πιστευετε οτι θα πεσει κανα 100ρικο η τιμη του μεχρι το σεπτεμβρη που θα βγουν τα νεα μοντέλα? δλδ γυρω στα 600? Επίσης iphone x με iphone 8 plus τη προτείνετε καλύτερο?

paris_chav
2304

Εχω το 5c και θελω επιτελους να το αλλαξω.. ειμαι αναμεσα σε 7plus και 8plus. Γενικα μ αρεσει πιο πολυ το 8 αλλα μου φαινονται υπερβολικα πολλα τα χρηματα για να τα διαθεσω. Υπαρχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ των 2 αυτων κινητων? Επισης τα 32gb ειναι αρκετα? Ευχαριστωω

Antigoni_Papasavva

Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις το 7plus επειδή είμαι χρήστης του 8plus και δεν έχει καμία διαφορά από το 8plus μόνο το 8plus είναι γυάλινο και από πίσω πράγμα που δεν είναι και τόσο καλο διότι σπάει εύκολα...Παρόλα αυτά είναι το ίδιο

Δες όλες τις ερωτήσεις (83)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Ασημί
Βάρος
202 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Apple A11 Bionic
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,39 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
5,5 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Retina IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 12MP, Τηλεφακός 12MP 2x
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 7MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Bluetooth, Lightning, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2691 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
15 W
Ασύρματη Φόρτιση
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Dust Resistant, Water Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP67
Αισθητήρες
Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
158,4 mm
Πλάτος
78,1 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

‣ Νέο: Βρες μεταχειρισμένα iPhone και άλλα refurbished κινητά στη νέα κατηγορία του Skroutz!

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή Retina οθόνη και ανθεκτικότητα στο νερό.

Επεξεργαστής Α11 Bionic

Ο A11 Bionic χρησιμοποιεί μία νέα αρχιτεκτονική που επιτρέπει ταχύτερη επεξεργασία όταν το χρειάζεσαι, καθώς και τη δυνατότητα να χρησιμοποιείς ακόμα λιγότερη ενέργεια, όταν δεν το χρειάζεσαι.

Οθόνη Retina HD

Με τεχνολογία True Tone, ευρύ φάσμα χρωμάτων και 3D Touch.

Η τεχνολογία True Tone ρυθμίζει αυτόματα την ισορροπία λευκού ώστε να ταιριάζει με το φωτισμό γύρω σου. Τα πάντα στην οθόνη φαίνονται πιο φωτεινά και ζωντανά με το ευρύ φάσμα χρωμάτων και την καλύτερη χρωματική ακρίβεια που υπάρχει στη βιομηχανία των κινητών. Επίσης, τα pixel διπλού πεδίου επιτρέπουν να βλέπεις την οθόνη από οποιαδήποτε σχεδόν γωνία.

Ένα iPhone φτιαγμένο από γυαλί

Το πιο ανθεκτικό γυαλί που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε smartphone κυριαρχεί και στις δύο πλευρές του, μαζί με αλουμίνιο περιμετρικό περίβλημα αεροδιαστημικής τεχνολογίας με ανάλογο χρώμα.

Κάμερα

Το iPhone 8 Plus περιλαμβάνει μια ακόμα πιο εξελιγμένη κάμερα 12MP με μεγαλύτερο, γρηγορότερο αισθητήρα, νέα χρωματικά φίλτρα, βαθύτερα pixel και οπτικό σταθεροποιητή εικόνας και video.

Ασύρματη φόρτιση

Χωρίς καλώδια φόρτισης, το iPhone 8 Plus έχει σχεδιαστεί για το μέλλον της ασύρματης τεχνολογίας. Φόρτισε με ασύρματες βάσεις σε ξενοδοχεία, καφετέριες και αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.

Ανθεκτικό στο Νερό και τη Σκόνη

Κατασκευασμένο με ακρίβεια για να είναι ανθεκτικό στο νερό και τη σκόνη.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (197)

  1. 150
  2. 35
  3. 7
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • GPS
  • Φωτογραφίες
  • Μουσική
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ανάλυση οθόνης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • Anastasios_Tsipoultaras
    3
    4 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο το ειχα παρει 5 μαιου του 20 ηταν πολυ καλο και μου αρεσε πολυ μετα αππ ενα χρονο και 2 μηνες μου εβγαλε την ψυχη καμερα εγινε για τον καδο ηχειο ειχε χαλασει κ κολουσε πολυ μετα απο 2 μηνες πηρα το 11 και πραγματικα σωθηκα

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nothingatall3034
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά το έχω γύρω στα 2 χρόνια και έχω να πω ότι έχω μείνει απολύτως ευχαριστημένη. Το μόνο αρνητικό είναι η μέτρια διάρκεια της μπαταρίας του αν και ίσως φταίει η πολύωρη χρήση που του κάνω. Κατά τα αλλά λειτουργεί σαν καινούριο, δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα και με την κατάλληλη θήκη δεν σπάει και τόσο εύκολα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παναγιώτης Νέστορας
    5
    16 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά εγω το αγόρασα μεταχειρισμένο σε άλλο κατάστημα με εξαιρετική ποιότητα μπαταρίας (100 %) και καθόλου γρατζουνιές ή χτυπήματα . Εχω να πώ στα 250 ευρώ είναι μακράν ενα απο τα καλύτερα κινητά που έχω δει με wireless charging , NFC , Bluetooth που συνδεεται σε δευτερόλεπτα και φυσικά την κλασσική αξία iOS που εναρμονίζεται με το hardware . Ένα άλλο θετικό είναι το γεγονός οτι δεν είναι φορτωμένο με bloatware καθώς επίσης γίνεται εξαιρετική διαχείρηση χώρου απο το λειτουργικό . Μην περιμένετε απόδοση κινητου 1110 ευρώ , μιλάμε για μεταχειρισμένο απο το 2017, αλλά και πάλι μπορεί με άνεση να ανταγωνιστεί την μεσαία κατηγορία .Ενα άλλο πραγμα που μου αρέσει είναι η "καθαρότητα" του λειτουργικού , καθώς και ασφάλεια του λογισμικου στις εφαρμογές , πληρωμες κτλ είτε αυτο ειναι με κωδικό , face ID or Touch ID. Πραγματικά έαν θέλετε iPhone σε καλή τιμή και βρείτε ένα σε καλή κατάσταση, τσιμπήστε το επειδή έχει το ιδιο αρχικό λειτουργικο με το iPhone X

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angie_Rappa_a
    4
    15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το 8 plus από το καλοκαίρι του 18. Είναι ένα κινητό που αντέχει. Μετά από 2.5 χρόνια και λίγο παραπάνω, όντως η μπαταρία ίσως να μην είναι τόσο δυνατή αλλά έως τώρα δεν ειχα κανενα πρόβλημα σε οτιδήποτε άλλο. Είναι γρήγορο ,δεν κολλάει και η αισθητική του πανέμορφη.Φυσικα έχει ακόμα το χαρακτηριστικό κουμπάκι αφετηρίας που δεν θέλω να αποχωριστω.
    Αν θέλετε ένα κινητό που να κρατάει την ποιότητα του αρκετά ψηλά καθώς περνάνε τα χρόνια νομίζω το βρήκατε .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleniliadi1
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το Τηλέφωνο το έχω στα χέρια μου δυόμιση χρόνια και μπορώ να πω ότι είναι άριστο, τραβάει υπέροχες φωτογραφίες είναι γρήγορο δεν κολλάει έχει φοβερή ανάλυση και είναι ένα αξιόπιστο τηλέφωνο. Η μπαταρία του μια χαρά κανένα πρόβλημα.Θα μπορούσε να πει κανείς ότι πραγματικά είναι σαν καινούργιο, Λες και δεν έχει δουλέψει καθόλου. Ένα άριστο τηλέφωνο ακριβό Όταν το αγόρασα αλλά πραγματικά ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noula noula
    3
    11 στους 51 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το κινητό πριν από 3 χρόνια και έχω να πω ότι είναι υπερεκτιμημένα τα iPhone η ανάλυση της μπροστινής κάμερας είναι πολύ μέτρια σε βγάζει ανάποδα στο πρόσωπο επειδή είναι τοποθετημένη στην αριστερή πλευρά του τηλεφώνου και όχι στη δεξιά ή στην μέση που είναι στα υπόλοιπα κινητά τηλέφωνα επίσης η μπαταρία του δεν κρατάει πάνω από 15 ώρες με φουλ σοσιαλ εφαρμογές. Επισησ Η νυχτερινή λήψη σε σελφι και βασικής κάμερας πίσω είναι χάλια φουλ θολούρα καθόλου ποιότητα ενώ τότε κόστιζε 800€ υπερβολική τιμή για αυτές τις δυνατότητες που ουσιαστικά δεν έχει. Κάποιες φορές κλείνει μόνο του και δεν ανοίγει καν χρειάζεται κανένα 15 λεπτό ώστε να επαναλειτουργήσει.. Τα καλά είναι ότι έχει καλή ποιότητα ήχου και δεν κολλάει εύκολα όπως τα Android καλές φωτογραφίες βασικής κάμερας.

    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis208
    5
    5 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο κινητό ωραία κάμερα γρήγορο όπως και κάθε iPhone είχα 6s 7 και τώρα 8plus πρέπει αν είσαι από τα μικρά μοντέλα να συνηθίσεις το μέγεθος στην αρχή θ σου φανεί πολύ μεγάλο οθόνη όπως και τα προηγούμενα μπαταρία βελτιωμένη από τα προηγούμενα που είχα λογικό γιατί είναι και το πολύς δεν είναι το απλό 8 δεν ξέρω αν σε σχέση με τα 7 πλυς έχει κάποια διαφορά

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Mpoulaxhs
    4
    9 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω εδώ και λίγες μέρες το iPhone 8 Plus έχω να πω ότι ναι ποιότητα κατασκευής άριστη κάμερες παρα πολύ καλές οθόνη δεν υπάρχει είναι ότι ποιο τέλειο και για παιχνίδια κρατάς ένα κινητό εξαιρετικό στα χέρια σου το συνιστώ....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teopas_Gal
    4
    8 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραια καμερα για φωτογράφια αλλά για βίντεο όχι τόσο καλή, μπαταρία μέτρια, Επίσης το έβαλα μέσα στο νερό και δεν ακούγεται πολύ καθαρά το ηχείο μ. κατά τα αλλά είναι παρά πολύ καλο σίγουρα θα το ξανά αγόραζα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonissemer
    5
    22 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην τιμη που το βρισκεις σε used αυτη τη στιγμη στην αγορα αξιζει κ με το παραπανω , οι τιμες παιζουν κοντα στα 350 και πραγματικα σε αυτα τα λεφτα αν θελεις να χρησιμοποιεις iphone ειναι μια χαρα.
    Στα 500 ευρω περιπου βρισκεις και το iphone x αλλα λογω του notch για εμενα ειναι μια κακη επιλογη.
    Θα μεινω με το 8 plus σε μαυρο χρωμα κ 128gb μεχρι η Apple να βγαλει η να μικρυνει το notch απο τα τηλεφωνα της.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gemakrid
    4
    21 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω ενάμιση χρόνο και πρώτη φορά κρατάω κινητό τοσο καιρό! Με εχει καλύψει σε ολες τις απαιτήσεις που ειχα ολο αυτο τον καιρό που το χρησιμοποιώ πλην στην αντοχή της μπαταριάς που για τα δικά μου δεδομένα συνήθως δεν βγάζει μέρα! Μου εχει πέσει πολλές φορές χωρις να πάθει το παραμικρό (εχω καλή θήκη της apple) και οσον αφορά τις επιδόσεις απλα δεν εχει αντίπαλο! Και οχι γιατί ειναι το πιο γρήγορο αλλα εδω και ενάμιση χρόνο ειναι παντα σταθερό και δεν εχει δημιουργήσει το παραμικρό κόλλημα ακομη και σε απαιτητικά task!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastas_54_26_anast
    5
    10 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι απλά τέλειο ️ η μπαταρία κρατάει 2 ολόκληρες μέρες και είναι απλά τέλειο ️ το φωραο και μια θήκη σιλικόνης διάφανη

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • L_A_X_2
    5
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το χρησιμοποιώ σχεδόν ένα μήνα τώρα, μπορώ να πώ πως έχω μείνει πλήρως ευχαριστημένος απο κάθε άποψη. Εξαιρετικά αποτελέσματα σε βίντεο και φωτογραφίες (και στις πίσω και στη μπροστά κάμερα), εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, πολύ καθαρός δυνατός και γεμάτος ήχος (κάνει αναπαραγωγή ήχου και απο το κάτω αλλά και απο το ηχείο του ακουστικού, δίνοντας ενα ικανοποιητικό αποτέλεσμα στα του surround). Το τελευταίο iphone που χρησιμοποίησα ήταν το 3gs και έκτοτε αγόραζα νέο samsung κάθε χρόνο γιατί δεν έμενα ευχαριστημένος. Αποψη μου, η apple σου αφαιρεί μεν ενα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό απο τη τσέπη αλλά σου δίνει μια συσκευή την οποία θα μπορείς αβίαστα να χρησιμοποιήσεις για 2-3 χρόνια τουλάχιστον. Ο μόνος λόγος που αγόρασα το 8 και οχι το xr ήταν ο σχεδιασμός του, το προτείνω σε όσους έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν το ποσό αυτό, πιστεύω θα μείνετε το ίδιο ευχαριστημένοι με εμένα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hontakias
    5
    17 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δε θα πω πολλά λόγια ένα θα πω. Το έχω στα χέρια μου ενάμιση χρόνο είναι οτι ΚΑΛΥΤΕΡΟ έχω πάρει σε κινητό τηλέφωνο.....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AceHighPPF
    4
    32 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του τηλεφώνου εδώ και 2 χρόνια. Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Βγάζει άλλη μια τριετία σίγουρα με μια αλλαγή μπαταρίας. Και το λέω αυτό γιατί πιστεύω για 2-3 χρόνια θα παίρνει αναβαθμίσεις στο λογισμικό, κάτι το οποίο Android χρήστες ούτε στο πιο τρελό τους όνειρο. Μην μπαίνετε στη διαδικασία να το συγκρίνεται με κινητά άλλου λειτουργικού συστήματος. Το κινητό στέκεται μια χαρά για το 2020. Δεν έχει το ενοχλητικό notch των νέων iPhone, ικανοποιητικότατη οθόνη 1080, home button άρα και Touch ID το οποίο είμαι σίγουρος έχει λείψει σε πολλούς, μια χαρά κάμερα, μια χαρά ραμ και επεξεργαστή. Μια θηκουλα κι ένα τζαμάκι μπροστά και είστε αρχοντόπουλα. Η τιμή στα 500€ είναι δίκαιη, οτιδήποτε παραπάνω μου φαίνεται ότι μπορείτε να δείτε και κάτι σε XR ή 11(απλό). Μην δίνετε 1100€ για κινητό. Είναι πραγματικά κριμα. Και μισό εκατομμύριο να είχα στην τράπεζα θα έπαιρνα κάτι μεταξύ 8+,XR,11. Αυτά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Meletis
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ως χρήστης iphone εδώ και χρόνια, η δύναμη της συνήθειας δεν μου άφησε πολλές επιλογές.
    Βέβαια, δεν το μετανιώνω καθόλου. Το βρήκα σε καλή τιμή και έτσι άξιζε τα λιγότερο από 600€ του....
    Χωρίς να έχω εμπειρία από τα βαριά όπλα των android, θα παραμείνω πιστός, προς το παρόν, στην Apple.
    Γρήγορη ταχύτητα, χωρίς κολλήματα, ποιοτική κατασκευή και φαίνεται ανθεκτικό (φτου μη το ματιάσω).
    Για φουλ χρήση, προς το παρόν, φαίνεται αξιοπρεπής και η μπαταρία του (4 μήνες χρήση...).
    Με καλύπτει απόλυτα, και ως εργαλείο δουλειάς...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX MARSHAL
    5
    16 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω πλεον 2 χρονια και μπορω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο εχω αγορασει χωρις να μου βγαλει κανενα απολυτος προβλημα... ειμαι χαρουμενος που ακομα και με IOS 13 το κινητο μου παει σφαιρα! ημουν κατοχος και iphone 3GS, 4, 5 και μετα το γυρισα σε Android! Μετα απο μεγαλη απογοητευση το 8ρι εκανε την διαφορα! πλεον με 2 κινητα (το δευτερο ειναι ενα op5 Android που θελω για δουλεια) μπορω να πω οτι αν αλλαξω ξανα θα ειναι σιγουρα μηλοφωνο!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_L_v_e
    1
    14 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτη φορά κάτοχος iPhone και λειτουργικό ios δεν έμεινα ευχαριστημένος. Το λειτουργικό είχε πολλά σφάλματα έκανα πολλές επανεκκίνησης για να διορθωθούν. Κάποια διορθώθηκαν αλλά όχι. Έκανα και hard reset αλλά ούτε και με αυτό βρήκα λύση. Δύο μήνες λοιπόν στην κατοχή μου αναγνώρισα την αξία του λειτουργικού adroid και την αξία της samsung

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stathis_prlmn
    5
    18 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό απλά ότι καλύτερο μου λύθηκαν τα χέρια σε σχέση με τηλέφωνα όπως Samsung που το λογισμικό τους είναι πολύ μπερδεμένο και κολλάει κάποιες φορές το κινητό έχει απλό κατανοητό λογισμικό και πάει σφαίρα σε όλα για την τιμή του ίσως η καλύτερη επιλογή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kielly.xiradaki
    5
    30 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήμουν κάτοχος του Χ κ άλλαξα σε 8pus κ μετάνιωσα πολύ που δεν πήρα το 8plus από την αρχή . Είναι πολύ δυνατό τηλέφωνο !!!! Δεν του λείπει τπτ . 2 μήνες τώρα το λειτουργώ κ παράπονο κανένα. Σε αντίθεση με το Χ που είχα πολλά. Καλή κάμερα καλή μπαταρία ( κάνω βαριά χρήση του κινητού ) καλή οθόνη κ πολύ γρήγορο !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris the reviewer
    5
    29 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα τον Σεπτεμβριο του 2017 όταν κυκλοφόρησε και το κινητό δεν έχει κάνει κιχ από τοτε. Όλα τρέχουνε σφαίρα. Φωτογραφίες πολύ καλες. Επίσης δεν μιλάω για απλά tasks όπως browsing ή μουσική μόνο αλλά το έχω λιώσει στο pubg(μιλάμε για κοτοπουλα μόνο). Πέρα από την πλάκα και εν έτει 2019 το συνιστώ ειδικά στην τιμή που έχει τώρα. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι στο 8 plus η υγεία μπαταρίας στον 1 χρόνο πήγε στο 87% ενώ το τελευταίο εξαμηνο έχει σταθεροποιηθεί εκει. Φίλοι μου ομως που έχουν το 7 plus δεν εχουνε τόσο απώλεια αλλά και πάλι δεν λες οτι ξεφορτίζει γρηγορα. Η istorm μου είπε 50 ευρω για αλλαγή με πλήρεις ελεγχους οπότε όλα καλά. Πραγματικά πολυ καλο κινητο.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cospan
    5
    16 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ικανοποιημένος από το κινητό γενικά. Ήρθα από 6s οπότε μαθημένος στα ios. Η οθόνη δεν είναι Oled αλλά έχει ικανοποιητική ανάλυση. Η μπαταρία για μένα είναι επαρκής. Με παιχνίδια, ομιλία ενώ στο 6s ήμουν κάθε μέρα με τον φορτιστή, το 8+ θέλει φόρτιση σε 1 1/2 με 2 μέρες. Η ποιότητα της κάμερας είναι κορυφαία φυσικά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos_panos78
    5
    3 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειμαι κατοχος του κινητου με τα 256gb ειμαι ευχαριστιμενος μονο που το πρωτο που πηρα το εσπασα μεσα σε μισο μηνα

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lavinia.karamali
    4
    10 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όντως γρήγορο κινητό όμως.... η μπαταρία του είναι επιεικώς απαράδεκτη!!! 2,600amp για Τετοιο κινητό κ τόσα χρήματα;;; Μόλις μπεις Ίντερνετ είναι για να κλαις μετά.... εάν όντως μιλάτε πολυ κ το έχετε όλη μέρα έξω το νου σας στην μπαταρία!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hyundai_1400
    5
    11 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογη συσκευή,η οθόνη πολύ καθαρή φωτεινή με ζωντανά χρώματα ευκρίνεια,
    Ταχύτητα απλά άπαιχτο αξίζει η αγορά του
    Το έχω 4 μήνες κ αγόρασα κ την ασύρματη βάση της belkin κ όλα κομπλέ σίγουρα θα το κρατήσω 2 χρόνια

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Athanasiadis64
    5
    15 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλως ειναι τελειο δεν περιμενα να ηταν τοσο καλο ειναι γρηγορο, εχω ωραια αναλυση ειναι τελειο ημουν κατωχος sumsung και ειπα να το αλλαξω και να παρω iphone και τελικα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixalhsa
    5
    17 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα το iPhone 7plus. Το πούλησα και πείρα το 8plus ποιο γρήγορο καλύτερη κάμερα ασηρματη φόρτιση και ταχεία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητο το ειχα παρει 5 μαιου του 20 ηταν πολυ καλο και μου αρεσε πολυ μετα αππ ενα χρονο και 2 μηνες μου εβγαλε την ψυχη καμερα εγινε για τον καδο ηχειο ειχε χαλασει κ κολουσε πολυ μετα απο 2 μηνες πηρα το 11 και πραγματικα σωθηκα

    4
  • Προσωπικά το έχω γύρω στα 2 χρόνια και έχω να πω ότι έχω μείνει απολύτως ευχαριστημένη. Το μόνο αρνητικό είναι η μέτρια διάρκεια της μπαταρίας του αν και ίσως φταίει η πολύωρη χρήση που του κάνω. Κατά τα αλλά λειτουργεί σαν καινούριο, δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα και με την κατάλληλη θήκη δεν σπάει και τόσο εύκολα.

    7
  • Προσωπικά εγω το αγόρασα μεταχειρισμένο σε άλλο κατάστημα με εξαιρετική ποιότητα μπαταρίας (100 %) και καθόλου γρατζουνιές ή χτυπήματα . Εχω να πώ στα 250 ευρώ είναι μακράν ενα απο τα καλύτερα κινητά που έχω δει με wireless charging , NFC , Bluetooth που συνδεεται σε δευτερόλεπτα και φυσικά την κλασσική αξία iOS που εναρμονίζεται με το hardware . Ένα άλλο θετικό είναι το γεγονός οτι δεν είναι φορτωμένο με bloatware καθώς επίσης γίνεται εξαιρετική διαχείρηση χώρου απο το λειτουργικό . Μην περιμένετε απόδοση κινητου 1110 ευρώ , μιλάμε για μεταχειρισμένο απο το 2017, αλλά και πάλι μπορεί με άνεση να ανταγωνιστεί την μεσαία κατηγορία .Ενα άλλο πραγμα που μου αρέσει είναι η "καθαρότητα" του λειτουργικού , καθώς και ασφάλεια του λογισμικου στις εφαρμογές , πληρωμες κτλ είτε αυτο ειναι με κωδικό , face ID or Touch ID. Πραγματικά έαν θέλετε iPhone σε καλή τιμή και βρείτε ένα σε καλή κατάσταση, τσιμπήστε το επειδή έχει το ιδιο αρχικό λειτουργικο με το iPhone X

    16
  • Έχω το 8 plus από το καλοκαίρι του 18. Είναι ένα κινητό που αντέχει. Μετά από 2.5 χρόνια και λίγο παραπάνω, όντως η μπαταρία ίσως να μην είναι τόσο δυνατή αλλά έως τώρα δεν ειχα κανενα πρόβλημα σε οτιδήποτε άλλο. Είναι γρήγορο ,δεν κολλάει και η αισθητική του πανέμορφη.Φυσικα έχει ακόμα το χαρακτηριστικό κουμπάκι αφετηρίας που δεν θέλω να αποχωριστω.
    Αν θέλετε ένα κινητό που να κρατάει την ποιότητα του αρκετά ψηλά καθώς περνάνε τα χρόνια νομίζω το βρήκατε .

    15
  • Το Τηλέφωνο το έχω στα χέρια μου δυόμιση χρόνια και μπορώ να πω ότι είναι άριστο, τραβάει υπέροχες φωτογραφίες είναι γρήγορο δεν κολλάει έχει φοβερή ανάλυση και είναι ένα αξιόπιστο τηλέφωνο. Η μπαταρία του μια χαρά κανένα πρόβλημα.Θα μπορούσε να πει κανείς ότι πραγματικά είναι σαν καινούργιο, Λες και δεν έχει δουλέψει καθόλου. Ένα άριστο τηλέφωνο ακριβό Όταν το αγόρασα αλλά πραγματικά ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.

    6
  • Δες τα όλα