Εστίες Κουζίνας

Bosch Επαγωγική Εστία Αυτόνομη με Λειτουργία Κλειδώματος 59.2x52.2εκ. Κωδικός: PUE611BB1E

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αριθμός Εστιών: 4
  • Αυτόνομη
  • Διακόπτες Αφής
  • Διαστάσεις Εντοιχισμού: 56x50cm

Αυτόνομη επαγωγική εστία Bosch με 4 ζώνες μαγειρέματος και 17 βαθμίδες ισχύος.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί καθαρίζονται εύκολα.

Δες όλη την περιγραφή
  • Αριθμός Εστιών 4
  • Διακόπτες Αφής
  • Δες τα όλα

Εγχειρίδιο Χρήσης Εγχειρίδιο Εγκατάστασης

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Επιταχύνετε τη διαδικασία μαγειρέματος

Η λειτουργία PowerBoost είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, όταν θέλετε να ετοιμάσετε γρήγορα και εύκολα γεύματα σε λιγότερο χρόνο. Αυτή η πρακτική λειτουργία σάς προσφέρει μια ενισχυμένη ώθηση ενέργειας για να θερμαίνετε τα σκεύη μαγειρικής ακόμη πιο γρήγορα. Δοκιμάστε τη λειτουργία στις επαγωγικές εστίες σας, για να βράσετε μεγάλη ποσότητα νερού. Θα φτάσει σε σημείο βρασμού 35% πιο γρήγορα, σε σχέση με το υψηλότερο επίπεδο ισχύος της εστίας σας.

TouchSelect

Το χειριστήριο TouchSelect ρυθμίζει την επιθυμητή ζώνη μαγειρέματος εύκολα με απλή επιλογή της βαθμίδος ισχύος που χρειάζεστε. Οι επιπλέον λειτουργίες QuickStart και ReStart κάνουν το μαγείρεμα ακόμα πιο εύκολο.

Οι ρυθμίσεις σας αποθηκεύονται

Εάν κάτι πάει στραβά κατά το μαγείρεμα, όπως για παράδειγμα να ξεχειλίσει το φαγητό, οι εστίες απενεργοποιούνται αυτόματα, αποθηκεύοντας τις τελευταίες σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα να επαναφέρετε τις ρυθμίσεις σας με το πάτημα ενός κουμπιού.

Γρηγορότερο μαγείρεμα, μειωμένη κατανάλωση ενέργειας: Αυτή είναι η Επαγωγή

Οι επαγωγικές εστίες παράγουν θερμότητα μέσω μαγνητισμού στη βάση του μαγειρικού σκεύους. Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Περισσότερη ασφάλεια και μεγαλύτερη διευκόλυνση. Επιπλέον, στην επαγωγική εστία δύο λίτρα νερού βράζουν στο μισό χρόνο απ' ό,τι στην κεραμική εστία, με αποτέλεσμα να εξοικονομείται επίσης μεγάλη ποσότητα ενέργειας και να μένει σε εσάς περισσότερος ελεύθερος χρόνος.

Αυτόνομη λειτουργία

Η λειτουργία της είναι αυτόνομη, δηλαδή μπορεί να λειτουργήσει μόνη της χωρίς την ανάγκη για σύνδεση με φούρνο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε σημείο της κουζίνας που σας εξυπηρετεί καλύτερα. Είναι κατάλληλη για συνδυασμό με φούρνο άνω πάγκου, αφού ο φούρνος μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε, ανεξάρτητα από τις εστίες.

Λειτουργία κλειδώματος πλήκτρων

Διαθέτει επίσης κλείδωμα ασφαλείας για παιδιά, το οποίο εξασφαλίζει ότι η εστία δεν θα ενεργοποιηθεί κατά λάθος. Πατώντας το κουμπί κλειδώματος, αποσυνδέονται όλες οι λειτουργίες και μπορεί γρήγορα και εύκολα να ασφαλιστεί οποιαδήποτε εστία. Η εστία μπορεί να ξεκλειδώσει πατώντας ξανά το κουμπί για λίγα δευτερόλεπτα.

Διαστάσεις & ισχύς ζωνών μαγειρέματος:

  • 1 x Ø 180 mm, 1,8 kW (μέγιστη Ισχύς 3,1 kW) 
  • 1 x Ø 180 mm, 1,8 kW (μέγιστη Ισχύς 3,1 kW)
  • 1 x Ø 145 mm, 1,4 kW (μέγιστη Ισχύς 2,2 kW)
  • 1 x Ø 210 mm, 2,2 kW (μέγιστη Ισχύς 3,7 kW)

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
PUE611BB1E

Γενικά

Τύπος
Επαγωγική
Αριθμός Εστιών
4
Διακόπτες
Αφής
Inox
Όχι
Domino
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αυτόνομη
Ναι
Απορροφητήρας
Όχι
Smart
Όχι
Λειτουργία Κλειδώματος
Ναι
με Πλαίσιο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Ένδειξη Υπολοίπου Θερμότητας
Ναι

Διαστάσεις Συσκευής

Ύψος
5,1 cm
Πλάτος
59,2 cm
Βάθος
52,2 cm

Διαστάσεις Εντοιχισμού

Πλάτος Εντοιχισμού
56 cm
Βάθος Εντοιχισμού
50 cm

Τεχνολογίες

Bosch
-

Σύγκριση Σειρών

Σύγκριση Σειρών Bosch
Serie 4

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (72)

Αξιολογήσεις

  1. 50
  2. 17
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Ισχύς εστιών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • odysseas_a_
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις εστιες τις εχω εδω και 2 χρονια και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. 2 (μικρα) μειονεκτηματα που εχει.
    1 οπως εχουν αναφερει και αλλοι οτι πεφτει η αποδοση οταν αναβουν πολλα ματια. Αυτο το εχω συναντησει και εγω αλλα οχι παντα και οχι ολη την χρονικη περιοδος του μαγειρεματος. εξαλλου πεφτει τοσο λιγο η αποδοση που δεν επηρεαζει το μαγειρεμα. (Εκτος αν θελεις να μαγειρευεις με 4 κατσαρολες στο 9). ολα τα μαγειρευτα τα εχω στο 5-6 και ειναι αρκετο.
    2 δεν βολευει τοσο πολυ στο να θελεις να κλεισεις μονο ενα ματι. οποτε καλυτερα να πατε στην αγορα της καινουρια της bosch η οποια εχει νουμερα και on off για καθε ματι.
    υγ. για αυτους που λενε οτι δεν βραζουν τα φαγητα κλπ απλα ειναι για γελια. Πως γινεται οταν ενα φαγητο ειναι μεσα σε ενα νερο που βραζει, το μισο να βραζει και το αλλο οχι? η τι σχεση εχει οταν το νερο βραζει, να παιζει ρολο αν η θερμοτητα παρεχεται απο επαγωγικες,υγραεριου η κεραμικες?

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Ispiroudis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν χρησιμοποιείς μόνο το ένα μάτι είναι εξαιρετική!
    Αν χρησιμοποιείς 2-3 μάτια ταυτόχρονα πέφτει η απόδοση της.
    Βέβαια πόσες φορές θα γίνει αυτό?
    Πιστεύω η σχέση ποιότητας-δύναμης-τιμής είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή.
    Και είναι και Bosch

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koritsaros
    4
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρηση 6 μηνων. Ειμαι πολυ ευχαριστημενη με την ταχυτητα θερμανσης των εστιων και του μαγειρεματος. Το νερο για μακαρονια βραζει σε λιγοτερο απο 4' στο boost. Ευκολες στη χρηση, αυτοματη απενεργοποιηση του ματιου μολις αφαιρεθει το σκευος απο το ματι και ευκολη η χρηση του χρονομετρου. Βλέποντας τις αρνητικές κριτικές, η δική μου εμπειρία στην ποιότητα βρασμού είναι θετική. Τα φαγητά βράζουν επαρκώς και ομοιόμορφα, και σε κατσαρόλα και σε χύτρα. Όσπρια, λαχανικά ζυμαρικά όλα βγαίνουν κανονικά. Είναι σημαντικό όμως να χρησιμοποιούνται σκεύη ειδικά για επαγωγικές εστίες. Το μονο μου προβλημα ειναι πως γρατζουνιεται πολυ ευκολα. Κανω ορθη χρηση, την καθαριζω μετα απο καθε χρηση (οποτε δεν τριβω δυνατα μια στις τοσες) και αποφευγω να σερνω τα σκευη πανω στην εστια. Παρολα αυτα εχει καποιες ευδιακριτες γρατζουνιες και αναρωτιεμαι, ποσο χειροτερα θα ειναι σε μερικα χρονια απο τωρα, αν στους 6 μηνες ειναι ετσι; (Επισυναπτονται φωτογραφιες). Κατα τ αλλα ειμαι ευχαριστημενη.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dani_G
    1
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όταν λειτουργούν συνχρόνος πιάνω από δυο μάτια η ένταση και των δυο μειώνεται κατά 25%. Ο τεχνικός της BOSCH που ήρθε να ελέγξει την εστία είπε πως η συγκεκριμένης εστία εχει μόνο μια πλακέτα που ελέγχει και τα 4 μάτια. Οπότε θα έπρεπε να επιλέξω εστία με δυο πλακέτες. Αυτά δεν τα γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι οι πωλητές. Αρα έχω μια εστία με 4 μάτια αλλά κάθε φορά πρέπει να χρησιμοποιώ μόνο ένα μάτι. Μάλλον θα έπρεπε να αγοράσω εστία μόνο με ένα μάτι

    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ισχύς εστιών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aristos_Aristogiannis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύο χρόνια τώρα Χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη συσκευή και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος Παρα πολύ γρήγορη
    Για να ζεστάνει το γάλα του μωρού θέλει λιγότερο από 30 με 40 δευτερόλεπτα
    Το νερό για μακαρόνια βράζει πιο γρήγορα και από το βραστήρα
    Καθαρίζεται πανεύκολα με ένα βρεγμένο πανάκι

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiris Sgontzos
    3
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γράφω την κριτική που θα ήθελα να διαβάσω πριν αγοράσω τις εστίες.

    1. Χρειάζεται νέα σκεύη για επαγωγικές εστίες
    2. Όταν μαγειρεύεις στο ένα ματί είναι διαστημικά πιο γρήγορο από κεραμική εστία χωρίς καν να βάλεις το boost mode.
    3. Όταν χρησιμοποιήσεις 2 μάτια η απόδοση ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ περίπου 15% - 20% ανά μάτι.
    4. Όταν χρησιμοποιήσεις 3 μάτια ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ κανένα από τα 3.
    5. Στο service όταν λές ότι θέλεις να χρησιμοποιείς πάνω από 2 μάτια και σου λένε ότι είναι φυσιολογικό για επαγωγική εστία...

    Συμπέρασμα, αν θέλεις εστίες που να ψήνουν γρήγορα 1 φαγητό, να την πάρεις, αν θέλεις από 2 και πάνω μάτια να χρησιμοποιείς... άμεση αποφυγή.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gasi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    σε αντικατάσταση miele 10ετίας του 2000 (βέβαια) που μου ζητούσαν 450 ευρώ για τη πλακέτα . Πολύ καλύτερη με 280€ value for money κάνει όλα όσα υπόσχεται . Τελικά όλες ...ειδικά οι εστίες. δεν υπάρχει διαφορά παρά μόνο το brand.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzitzimar
    1
    16 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω κοντά 2 χρόνια και δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένη. Είναι γρήγορη μόνο όταν δουλεύει το ένα μάτι, από τα 2 και πάνω πέφτει τελείως και στα 3 ταυτόχρονα δεν μαγειρεύει σχεδόν καθόλου. Πήρα το σέρβις νομίζοντας ότι έχει πρόβλημα και μου είπαν ότι είναι για να παίζουν οι 2 ταυτόχρονα γιατί έχει 1 πλακέτα. Άρα για μας που είμαστε 4μελης οικογένεια και τις χρησιμοποιούμε δεν κάνουν. Κατευθείαν έκαναν σημάδια χωρίς κακή χρήση, ενώ οι παλιές ήταν ανθεκτικότατες. Δεν θα τις συνιστούσα να τις πάρει κάποιος, εκτός αν είναι εργένης και θέλει μόνο να χρησιμοποιεί ένα μάτι. Σκοπεύω να τις αλλάξω το συντομότερο δυνατό.

    • Καθαρισμός
    • Ισχύς εστιών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thoma.patar
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο μήνες χρήση των εστιών μπορώ να πω τα εξής:
    Στα συν: Είναι απίστευτα γρήγορες. Βάζεις κρύο νερό και σε ελάχιστα λεπτά βράζει, ακόμη και χωρίς το boost. Το μαγείρεμα ή το ζέσταμα σε τηγάνι γίνεται έτσι πολύ γρήγορα. Τα πλήκτρα αφής είναι πολύ εύχρηστα, ακόμη και με βρεγμένα δάχτυλα ή αν έχει χυθεί νερό πάνω τους. Αν ακουμπήσεις κατσαρόλα πάνω στα πλήκτρα αφής αρχίζει να σφυρίζει, που στην αρχή με εκνεύριζε αλλά είναι σωστό αν το σκεφτείς. Γενικά μαγειρεύει πολύ καλά, καμία διαφορά από τις κεραμικές. Επίσης μετά το μαγείρεμα βγάζεις την κατσαρόλα και μπορείς να ακουμπήσεις άνετα το μάτι (είναι ελάχιστα ζεστό), που είναι πολύ σημαντικό αν έχεις μικρά παιδιά και φοβάσαι μην ακουμπήσουν τα χέρια τους, μετά το μαγείρεμα.
    Στα μείον: Το boost κάνει ένα μικρό θόρυβο. Αν χρησιμοποιείς 3 ή 4 μάτια ταυτόχρονα χάνουν την δύναμη τους, αλλά πόσο συχνά θα το κάνεις αυτό;
    Παρατήρηση: Θα πρέπει τα σκεύη να είναι κατάλληλα για επαγωγικές εστίες (να έχουν το σήμα του πηνίου)

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_Kar6378
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εχω ενα χρονο, πολυ καλος σε ολα. Αν ηθελα να βρω καποιο ψεγαδι, στο boost mode κανει λιγο θορυβο (τπτ το ιδιατερο). Προς το παρον αντεχει και σε γραντζουνιες.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_lagopodi23
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τις έχω από τον Μάρτη! Το boost είναι τέλειο αν και θορυβώδες... Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν έχεις πάνω από ένα μάτι ανοιχτό χάνει λίγο την δύναμη της!

    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς εστιών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elmahico
    5
    10 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω 5 αστέρια διότι σαν εστίες κάνουν αυτό ακριβώς που υπόσχονται. Η αλήθεια είναι όμως ότι αν αγόραζα απ' την αρχή εστίες δε θα έπαιρνα με τίποτα επαγωγικές. Ναι, ζεσταίνονται πιο γρήγορα και δεν κινδυνεύεις να πάθεις έγκαυμα, αλλά τα μειονεκτήματα είναι περισσότερα. Τα μισά σκεύη απ' αυτά που είχα δε δουλεύουν καθότι δε διαθέτουν πηνίο. Όταν μαγειρεύεις, τα ζουμιά που πετάγονται απ' τα φαγητά φτάνουν στα σβηστά μάτια και τότε αρχίζει να κάνει προειδοποιητικούς ήχους χωρίς λόγο. Με βρεγμένα χέρια (πράγμα πολύ συχνό κατά το μαγείρεμα) τα πλήκτρα αφής δεν πιάνουν καλά και γενικά υπάρχει και το συνεχές άγχος μήν αφήσεις καμιά κατσαρόλα με δύναμη και ραγίσει το τζάμι (όχι ότι είναι τόσο εύθραυστο αλλά είναι τζάμι όπως και να το κάνουμε). Κεραμικές και πάλι κεραμικές (αν δεν υπάρχει δυνατότητα φυσικού αερίου)

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natlan
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι εστιες ειναι καταπληκτικες μεχρι στιγμης εχω μαγειρεψει τα παντα , οχι ομως με χυτρα ταχυτητας την οποια δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε και δεν γνωριζω .Με κανονικα ομως σκευη πραγματικα δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα.Τις συστηνω ανεπιφυλακτα και σε ταχυτητα και σε καθαρισμο και μαλιστα αμεσως μολις απομακρυνεις το σκευος απο το ματι γιατι το σημειο δεν καιει αλλα εχει λιγο ψηλοτερη θερμοκρασια για λιγη ωρα.Δεν ξερω σε βαθος χρονου τι αντοχη θα εχει γιατι τις εχω μολις 5 μηνες.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ps.christos
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γρήγορες, value for money και ποιοτικες. Η αλήθεια είναι αν ξανά αγόραζα θα έπαιρνα τις Bosch PUE611FB1E. Που όπως είπε και κάποιος άλλος είναι οι ίδιες αλλά με διαφορετικά πλήκτρα..

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • activea
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική απόδοση και ταχύτητα βρασμού με ενεργοποίηση του boost. Είναι best value for money!!

    Μετά από 4 χρόνια ακριβώς ράγισε το τζάμι από άκρη σε άκρη !! Για πέταμα λοιπόν…

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elenaa87
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ναι σε όλα! Οι εστίες ειναι φοβερές , καταπληκτικές και είναι τρομερά γρήγορες! Μετα απο πολλες ερευνες σε επαγωγικές εστίες πήραμε την πιο οικονομική και αξίζει μεχρι στιγμής ! την έχουμε δυόμιση μήνες και την χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση! Δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με τα κουμπιά όπως διάβασα! Εννοείται οτι όταν την καθαρίζεις πατιούνται τα κουμπιά και απλά σφηράνε! δεν με ενοχλεί γτ Όταν θέλω να την καθαρίσω κατεβάζω τον γενικό της κουζίνας που ούτως ή άλλως το κάνω πάντα για λόγους ασφαλείας.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tabetabe13
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλες εστιες. Το μονο μειονέκτημα ειναι οτι αν χρησιμοποιείτε πανω απο 2 ταυτόχρονα πέφτει λιγο η δύναμη τους.

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς εστιών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • APO_WING_CHUN
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η εστία είναι πολύ γρήγορη. Θερμαίνεται άμεσα και ομοιόμορφα. Στο εγχειρίδιο χρήσης υπάρχουν οδηγίες για το σωστό μαγείρεμα γιατί δεν χρειάζεται να είναι πάντα στην μέγιστη ένταση. Τα περισσότερα φαγητά ετοιμάζονται στο 7 περίπου. Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να πάρει κανείς απλή εστία. Επαγωγική για πάντα!! Κ όσο αφορά τα σκεύη ήδη οι περισσότεροι πιστεύω έχουν σκεύη με χοντρό πάτο που ταιριάζει στις επαγωγικες εστίες

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • neitrona90
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τυχαία το πήραμε και δεν μετανιώσαμε ούτε λεπτό ! Πολύ καλό γρήγορο και εύκολο .
    Το μόνο λίγο που με προβλιματιζει η οθόνη αφής , αν έχει βρεγμένα χέρια δεν δουλεύει , αν έχει πιτσιλίσει λίγο λάδι πάλι δυσκολεύεται αλλά κατά τα αλλά είναι γρήγορο πραγματικά με μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις κεραμικές εστίες .

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis0030
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτη κουζινα, αν δεν το έβλεπα δε θα πίστευα ότι βράζει νερό σε λιγότερο από 1 λεπτό, δε θα ξανάπαιρνα ποτέ κανονικές εστίες, μόνο επαγωγικές!!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fronimos777
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος με την αγορά, πρώτη φορά που μαγειρεύω σε τέτοια κουζίνα. 3 λίτρα νερό για μακαρόνια ζεσταίνονται σε 6 λεπτά με την τεχνολογία boost, όσο για το λάδι στις τηγανιτές πατάτες, σε 4 με 5 λεπτά έχει κάψει. Αν έκανα μία παρατήρηση λίγο υποκειμενική, είναι η διαφορά που βλέπω στη θερμοκρασία όταν χαμηλώνεις από το 9 στο 7 και λίγο πιο κάτω. Φαίνεται σαν να το χαμηλωνες στη μέση και κάτω. Επίσης στα θετικά να σημειώσω ότι έχει λειτουργία αναγνώρισης της καταλληλότητας των σκευών που τοποθετείς. 0 - ακατάλληλο, 1- μέτριο, 2 κατάλληλο.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτο προϊόν Bosch και Value for money. Μαγειρεύουν τέλεια και γρήγορα. Πολύ όμορφο design χωρίς πλαίσιο!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • udsgreece
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο μόνος λόγος πο δεν βάζω 5 αστερια ειναι γιατί μάλλον λόγω ελαττωματικής παρτιδας το βεντιλατέρ που εχει στο κάτω μέρος των εστιών κάνει έντονο θόρυβο όταν βάζεις μεγάλο σκεύος στις εστίες.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pankik
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    7.3.20.Εχω τα ματια 1 χρονο χωρις προβληματα. οτι περιγραφει παιρνεις.
    Βαζεις μονο κατσαρολικα που μαγνητιζονται. Μας εντυπωσιασε η μεγαλη και γρηγορη αποδοση των εστιων.
    δεν χρησιμοποιουμαι πλεον βραστηρα.Θα επανελθω στο μελλον με σχολια.
    10/10/20
    Συνεχίζει να δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα. Κάνει γρήγορα και σωστά την δουλειά. Εάν ανάψεις 3 μάτια μαζί πέφτει η απόδοση. Αυτό μάλλον είναι φυσικό
    λόγο του ρεύματος και όχι της εστίας. Έχει βγάλει τα λεφτά της.
    1/3/22 Συνεχίζει χωρίς κανένα πρόβλημα εάν μου χαλάσει θα αγοράσω πάλι το ίδιο χωρίς καν να το σκεφτώ. Είναι Ότι καλύτερο μπορείς να αγοράσεις.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lina2911
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια αλλά με το που την αγοράσαμε είχε πάνω γρατσουνιές, νομίζαμε την έκανε ο κουζινάς όταν την τοποθετούσε αλλά πιο πιθανό να ήταν έτσι από το εργοστάσιο. Γρατζουνιέται πανεύκολα. επίσης προσοχή στο boost, το λάδι καίει πολύ γρήγορα!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dnidefix
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω τις εστίες σχεδόν ένα μήνα.
    Η λειτουργία boost ουσιαστικά είναι που κάνει τη μεγάλη διαφορά καθώς σε ένα με δύο λεπτά έχουμε μια κατσαρόλα (ανάλογα το μέγεθος και τη ποσότητα υγρού που θα περιέχει) με νερό που βράζει ή λάδι έτοιμο για τηγάνισμα.
    Σε γενικές γραμμές μαγειρεύουν καλά , έχουν καλή ένταση , δεν καίνε κατά το μαγείρεμα και βεβαίως εξοικονομούν ενέργεια λόγω της επαγωγής.
    Είναι μια διαφορετικής προσέγγισης τεχνολογία στις εστίες μαγειρέματος αλλά αξίζει το ρίσκο σε κάθε περίπτωση .

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kkaskarelis
    4
    13 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όλα τέλεια. Σχεδιασμός, ελάχιστος χρόνος για ζέσταμα, ασφάλεια, όλα super. Το μόνο μυστικό που δεν μας είπε κανείς είναι ότι τα 2/3 των σκευών είναι ακατάλληλα για τις επαγωγικές εστίες. Έφαγα μια ώρα μέχρι να καταλάβω τι πήγαινε στραβά, ότι τα σκεύη πρέπει να είναι μαγνητικά για να δουλέψουν. Διαφορετικά έσβηναν οι εστίες μετά από 20" (δοκιμάστε αν κολλάει ένας μαγνήτης στον πάτο των σκευών σας). Συμπέρασμα: Χρειάστηκε να ξοδέψω άλλα 80€ για να αγοράσω δυο αντάπτορ ώστε να μην πετάξω κατσαρόλες, τηγάνια, μπρίκια κλπ.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artiflex_v
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικες εστίες. Έχουν αισθητήρα που βλέπει αν υπάρχει κάποια συσκευή. Αν δεν βάλεις ειδικές συσκευές αναβοσβήνουν οι αριθμοί κ δεν ξεκινάει. Είμαι πολύ όμορφες και καθαρίζονται εύκολα σχετικά. Στην χρήση επίσης είναι εύκολες. Ψήνουν αρκετά γρήγορα ειδικά στο boost. Από τις παλιές κ απλές κεραμικές που είχα είναι περίπου 3 με 4 φορές πιο γρήγορες

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrikamp
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μαγείρεμα σε αυτές τις εστίες απλά ... δεν υπάρχει! Δεν έχω μαγειρέψει ποτέ στη ζωή μου τόσο γρήγορα! Το διάβαζα στα σχόλια εδώ μέσα αλλά δεν το πίστευα. Επαγωγική και πάλι επαγωγική! Η συγκεκριμένη είναι πανέμορφη και ταχύτατη. Με το που βάλεις κατσαρόλα ή τηγάνι πάνω ξεκινάς το μαγείρεμα. Δεν έχει "κάτσε να καθαρίσω τις πατάτες όσο ζεσταίνεται το μάτι" εδώ πέρα. Όλα γίνονται στο τσακ μπαμ! Δεν το συζητώ για το vfm, που με 300 ευρώ παίρνεις τέτοιο εργαλείο και Bosch μάλιστα!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τις εστιες τις εχω εδω και 2 χρονια και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. 2 (μικρα) μειονεκτηματα που εχει.
    1 οπως εχουν αναφερει και αλλοι οτι πεφτει η αποδοση οταν αναβουν πολλα ματια. Αυτο το εχω συναντησει και εγω αλλα οχι παντα και οχι ολη την χρονικη περιοδος του μαγειρεματος. εξαλλου πεφτει τοσο λιγο η αποδοση που δεν επηρεαζει το μαγειρεμα. (Εκτος αν θελεις να μαγειρευεις με 4 κατσαρολες στο 9). ολα τα μαγειρευτα τα εχω στο 5-6 και ειναι αρκετο.
    2 δεν βολευει τοσο πολυ στο να θελεις να κλεισεις μονο ενα ματι. οποτε καλυτερα να πατε στην αγορα της καινουρια της bosch η οποια εχει νουμερα και on off για καθε ματι.
    υγ. για αυτους που λενε οτι δεν βραζουν τα φαγητα κλπ απλα ειναι για γελια. Πως γινεται οταν ενα φαγητο ειναι μεσα σε ενα νερο που βραζει, το μισο να βραζει και το αλλο οχι? η τι σχεση εχει οταν το νερο βραζει, να παιζει ρολο αν η θερμοτητα παρεχεται απο επαγωγικες,υγραεριου η κεραμικες?

    3
  • Αν χρησιμοποιείς μόνο το ένα μάτι είναι εξαιρετική!
    Αν χρησιμοποιείς 2-3 μάτια ταυτόχρονα πέφτει η απόδοση της.
    Βέβαια πόσες φορές θα γίνει αυτό?
    Πιστεύω η σχέση ποιότητας-δύναμης-τιμής είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή.
    Και είναι και Bosch

    2
  • Χρηση 6 μηνων. Ειμαι πολυ ευχαριστημενη με την ταχυτητα θερμανσης των εστιων και του μαγειρεματος. Το νερο για μακαρονια βραζει σε λιγοτερο απο 4' στο boost. Ευκολες στη χρηση, αυτοματη απενεργοποιηση του ματιου μολις αφαιρεθει το σκευος απο το ματι και ευκολη η χρηση του χρονομετρου. Βλέποντας τις αρνητικές κριτικές, η δική μου εμπειρία στην ποιότητα βρασμού είναι θετική. Τα φαγητά βράζουν επαρκώς και ομοιόμορφα, και σε κατσαρόλα και σε χύτρα. Όσπρια, λαχανικά ζυμαρικά όλα βγαίνουν κανονικά. Είναι σημαντικό όμως να χρησιμοποιούνται σκεύη ειδικά για επαγωγικές εστίες. Το μονο μου προβλημα ειναι πως γρατζουνιεται πολυ ευκολα. Κανω ορθη χρηση, την καθαριζω μετα απο καθε χρηση (οποτε δεν τριβω δυνατα μια στις τοσες) και αποφευγω να σερνω τα σκευη πανω στην εστια. Παρολα αυτα εχει καποιες ευδιακριτες γρατζουνιες και αναρωτιεμαι, ποσο χειροτερα θα ειναι σε μερικα χρονια απο τωρα, αν στους 6 μηνες ειναι ετσι; (Επισυναπτονται φωτογραφιες). Κατα τ αλλα ειμαι ευχαριστημενη.

    10
  • Όταν λειτουργούν συνχρόνος πιάνω από δυο μάτια η ένταση και των δυο μειώνεται κατά 25%. Ο τεχνικός της BOSCH που ήρθε να ελέγξει την εστία είπε πως η συγκεκριμένης εστία εχει μόνο μια πλακέτα που ελέγχει και τα 4 μάτια. Οπότε θα έπρεπε να επιλέξω εστία με δυο πλακέτες. Αυτά δεν τα γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι οι πωλητές. Αρα έχω μια εστία με 4 μάτια αλλά κάθε φορά πρέπει να χρησιμοποιώ μόνο ένα μάτι. Μάλλον θα έπρεπε να αγοράσω εστία μόνο με ένα μάτι

    11
  • Δύο χρόνια τώρα Χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη συσκευή και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος Παρα πολύ γρήγορη
    Για να ζεστάνει το γάλα του μωρού θέλει λιγότερο από 30 με 40 δευτερόλεπτα
    Το νερό για μακαρόνια βράζει πιο γρήγορα και από το βραστήρα
    Καθαρίζεται πανεύκολα με ένα βρεγμένο πανάκι

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (20)

Ερωτήσεις

214 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
aeroxhacker

τι γινεται τελικα με το οταν δουλευεις 3 η 4 εστιες μαζι πεφτει η αποδοση?

lemarchand31

Θέλω να αγοράσω ένα επαγωγικό μπρίκι αλλά αυτό που δεν ξέρω είναι από τί διάμετρο και πάνω πάτο αναγνωρίζει η εν λόγω εστία. Έχουμε καμία ιδέα?

Sotiris Sgontzos

Τη διάμετρο δεν την γνωρίζω ακριβώς, όμως στο μικρό μάτι έχω δοκιμάσει το μικρό μπρίκι για τον ελληνικό καφέ και δούλεψε κανονικά.

Stefstef34

Έχει δύναμη η συγκεκριμένη εστία; Η εστία αυτή έχει 4600 watt. Η ίδια εστία με πλαίσιο έχει 6300 watt. Φτάνουν τα 4600;

twingowind

Για το πόσα watt έχει η εστία θα το δεις από τον κατασκευαστή. Δεν το γνωρίζω.
Από δύναμη είναι άλλο πράγμα. Σε δευτερόλεπτα τηγανίζεις αυγά. Σε ένα λεπτό το νερό βράζει. Σε κεραμική που είχα πριν, τέτοιο πράγμα δεν είχα δει. Μεγάλη διαφορά.

persephonerap

Να η διάμετρος της κατσαρολας η τηγανι ειναι μεγαλυτερο τι γίνεται?
Η μεγαλυτερη εστια ειναι 21 cm αλλα εγω εχω κατσαρολα με 24 η και 26

Δες όλες τις ερωτήσεις (20)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Επιταχύνετε τη διαδικασία μαγειρέματος

Η λειτουργία PowerBoost είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, όταν θέλετε να ετοιμάσετε γρήγορα και εύκολα γεύματα σε λιγότερο χρόνο. Αυτή η πρακτική λειτουργία σάς προσφέρει μια ενισχυμένη ώθηση ενέργειας για να θερμαίνετε τα σκεύη μαγειρικής ακόμη πιο γρήγορα. Δοκιμάστε τη λειτουργία στις επαγωγικές εστίες σας, για να βράσετε μεγάλη ποσότητα νερού. Θα φτάσει σε σημείο βρασμού 35% πιο γρήγορα, σε σχέση με το υψηλότερο επίπεδο ισχύος της εστίας σας.

TouchSelect

Το χειριστήριο TouchSelect ρυθμίζει την επιθυμητή ζώνη μαγειρέματος εύκολα με απλή επιλογή της βαθμίδος ισχύος που χρειάζεστε. Οι επιπλέον λειτουργίες QuickStart και ReStart κάνουν το μαγείρεμα ακόμα πιο εύκολο.

Οι ρυθμίσεις σας αποθηκεύονται

Εάν κάτι πάει στραβά κατά το μαγείρεμα, όπως για παράδειγμα να ξεχειλίσει το φαγητό, οι εστίες απενεργοποιούνται αυτόματα, αποθηκεύοντας τις τελευταίες σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα να επαναφέρετε τις ρυθμίσεις σας με το πάτημα ενός κουμπιού.

Γρηγορότερο μαγείρεμα, μειωμένη κατανάλωση ενέργειας: Αυτή είναι η Επαγωγή

Οι επαγωγικές εστίες παράγουν θερμότητα μέσω μαγνητισμού στη βάση του μαγειρικού σκεύους. Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Περισσότερη ασφάλεια και μεγαλύτερη διευκόλυνση. Επιπλέον, στην επαγωγική εστία δύο λίτρα νερού βράζουν στο μισό χρόνο απ' ό,τι στην κεραμική εστία, με αποτέλεσμα να εξοικονομείται επίσης μεγάλη ποσότητα ενέργειας και να μένει σε εσάς περισσότερος ελεύθερος χρόνος.

Αυτόνομη λειτουργία

Η λειτουργία της είναι αυτόνομη, δηλαδή μπορεί να λειτουργήσει μόνη της χωρίς την ανάγκη για σύνδεση με φούρνο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε σημείο της κουζίνας που σας εξυπηρετεί καλύτερα. Είναι κατάλληλη για συνδυασμό με φούρνο άνω πάγκου, αφού ο φούρνος μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε, ανεξάρτητα από τις εστίες.

Λειτουργία κλειδώματος πλήκτρων

Διαθέτει επίσης κλείδωμα ασφαλείας για παιδιά, το οποίο εξασφαλίζει ότι η εστία δεν θα ενεργοποιηθεί κατά λάθος. Πατώντας το κουμπί κλειδώματος, αποσυνδέονται όλες οι λειτουργίες και μπορεί γρήγορα και εύκολα να ασφαλιστεί οποιαδήποτε εστία. Η εστία μπορεί να ξεκλειδώσει πατώντας ξανά το κουμπί για λίγα δευτερόλεπτα.

Διαστάσεις & ισχύς ζωνών μαγειρέματος:

  • 1 x Ø 180 mm, 1,8 kW (μέγιστη Ισχύς 3,1 kW) 
  • 1 x Ø 180 mm, 1,8 kW (μέγιστη Ισχύς 3,1 kW)
  • 1 x Ø 145 mm, 1,4 kW (μέγιστη Ισχύς 2,2 kW)
  • 1 x Ø 210 mm, 2,2 kW (μέγιστη Ισχύς 3,7 kW)

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
PUE611BB1E

Γενικά

Τύπος
Επαγωγική
Αριθμός Εστιών
4
Διακόπτες
Αφής
Inox
Όχι
Domino
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αυτόνομη
Ναι
Απορροφητήρας
Όχι
Smart
Όχι
Λειτουργία Κλειδώματος
Ναι
με Πλαίσιο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Ένδειξη Υπολοίπου Θερμότητας
Ναι

Διαστάσεις Συσκευής

Ύψος
5,1 cm
Πλάτος
59,2 cm
Βάθος
52,2 cm

Διαστάσεις Εντοιχισμού

Πλάτος Εντοιχισμού
56 cm
Βάθος Εντοιχισμού
50 cm

Τεχνολογίες

Bosch
-

Σύγκριση Σειρών

Σύγκριση Σειρών Bosch
Serie 4

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (72)

  1. 50
  2. 17
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Ισχύς εστιών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • odysseas_a_
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις εστιες τις εχω εδω και 2 χρονια και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. 2 (μικρα) μειονεκτηματα που εχει.
    1 οπως εχουν αναφερει και αλλοι οτι πεφτει η αποδοση οταν αναβουν πολλα ματια. Αυτο το εχω συναντησει και εγω αλλα οχι παντα και οχι ολη την χρονικη περιοδος του μαγειρεματος. εξαλλου πεφτει τοσο λιγο η αποδοση που δεν επηρεαζει το μαγειρεμα. (Εκτος αν θελεις να μαγειρευεις με 4 κατσαρολες στο 9). ολα τα μαγειρευτα τα εχω στο 5-6 και ειναι αρκετο.
    2 δεν βολευει τοσο πολυ στο να θελεις να κλεισεις μονο ενα ματι. οποτε καλυτερα να πατε στην αγορα της καινουρια της bosch η οποια εχει νουμερα και on off για καθε ματι.
    υγ. για αυτους που λενε οτι δεν βραζουν τα φαγητα κλπ απλα ειναι για γελια. Πως γινεται οταν ενα φαγητο ειναι μεσα σε ενα νερο που βραζει, το μισο να βραζει και το αλλο οχι? η τι σχεση εχει οταν το νερο βραζει, να παιζει ρολο αν η θερμοτητα παρεχεται απο επαγωγικες,υγραεριου η κεραμικες?

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Ispiroudis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν χρησιμοποιείς μόνο το ένα μάτι είναι εξαιρετική!
    Αν χρησιμοποιείς 2-3 μάτια ταυτόχρονα πέφτει η απόδοση της.
    Βέβαια πόσες φορές θα γίνει αυτό?
    Πιστεύω η σχέση ποιότητας-δύναμης-τιμής είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή.
    Και είναι και Bosch

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koritsaros
    4
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρηση 6 μηνων. Ειμαι πολυ ευχαριστημενη με την ταχυτητα θερμανσης των εστιων και του μαγειρεματος. Το νερο για μακαρονια βραζει σε λιγοτερο απο 4' στο boost. Ευκολες στη χρηση, αυτοματη απενεργοποιηση του ματιου μολις αφαιρεθει το σκευος απο το ματι και ευκολη η χρηση του χρονομετρου. Βλέποντας τις αρνητικές κριτικές, η δική μου εμπειρία στην ποιότητα βρασμού είναι θετική. Τα φαγητά βράζουν επαρκώς και ομοιόμορφα, και σε κατσαρόλα και σε χύτρα. Όσπρια, λαχανικά ζυμαρικά όλα βγαίνουν κανονικά. Είναι σημαντικό όμως να χρησιμοποιούνται σκεύη ειδικά για επαγωγικές εστίες. Το μονο μου προβλημα ειναι πως γρατζουνιεται πολυ ευκολα. Κανω ορθη χρηση, την καθαριζω μετα απο καθε χρηση (οποτε δεν τριβω δυνατα μια στις τοσες) και αποφευγω να σερνω τα σκευη πανω στην εστια. Παρολα αυτα εχει καποιες ευδιακριτες γρατζουνιες και αναρωτιεμαι, ποσο χειροτερα θα ειναι σε μερικα χρονια απο τωρα, αν στους 6 μηνες ειναι ετσι; (Επισυναπτονται φωτογραφιες). Κατα τ αλλα ειμαι ευχαριστημενη.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dani_G
    1
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όταν λειτουργούν συνχρόνος πιάνω από δυο μάτια η ένταση και των δυο μειώνεται κατά 25%. Ο τεχνικός της BOSCH που ήρθε να ελέγξει την εστία είπε πως η συγκεκριμένης εστία εχει μόνο μια πλακέτα που ελέγχει και τα 4 μάτια. Οπότε θα έπρεπε να επιλέξω εστία με δυο πλακέτες. Αυτά δεν τα γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι οι πωλητές. Αρα έχω μια εστία με 4 μάτια αλλά κάθε φορά πρέπει να χρησιμοποιώ μόνο ένα μάτι. Μάλλον θα έπρεπε να αγοράσω εστία μόνο με ένα μάτι

    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ισχύς εστιών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aristos_Aristogiannis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύο χρόνια τώρα Χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη συσκευή και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος Παρα πολύ γρήγορη
    Για να ζεστάνει το γάλα του μωρού θέλει λιγότερο από 30 με 40 δευτερόλεπτα
    Το νερό για μακαρόνια βράζει πιο γρήγορα και από το βραστήρα
    Καθαρίζεται πανεύκολα με ένα βρεγμένο πανάκι

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiris Sgontzos
    3
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γράφω την κριτική που θα ήθελα να διαβάσω πριν αγοράσω τις εστίες.

    1. Χρειάζεται νέα σκεύη για επαγωγικές εστίες
    2. Όταν μαγειρεύεις στο ένα ματί είναι διαστημικά πιο γρήγορο από κεραμική εστία χωρίς καν να βάλεις το boost mode.
    3. Όταν χρησιμοποιήσεις 2 μάτια η απόδοση ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ περίπου 15% - 20% ανά μάτι.
    4. Όταν χρησιμοποιήσεις 3 μάτια ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ κανένα από τα 3.
    5. Στο service όταν λές ότι θέλεις να χρησιμοποιείς πάνω από 2 μάτια και σου λένε ότι είναι φυσιολογικό για επαγωγική εστία...

    Συμπέρασμα, αν θέλεις εστίες που να ψήνουν γρήγορα 1 φαγητό, να την πάρεις, αν θέλεις από 2 και πάνω μάτια να χρησιμοποιείς... άμεση αποφυγή.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gasi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    σε αντικατάσταση miele 10ετίας του 2000 (βέβαια) που μου ζητούσαν 450 ευρώ για τη πλακέτα . Πολύ καλύτερη με 280€ value for money κάνει όλα όσα υπόσχεται . Τελικά όλες ...ειδικά οι εστίες. δεν υπάρχει διαφορά παρά μόνο το brand.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzitzimar
    1
    16 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω κοντά 2 χρόνια και δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένη. Είναι γρήγορη μόνο όταν δουλεύει το ένα μάτι, από τα 2 και πάνω πέφτει τελείως και στα 3 ταυτόχρονα δεν μαγειρεύει σχεδόν καθόλου. Πήρα το σέρβις νομίζοντας ότι έχει πρόβλημα και μου είπαν ότι είναι για να παίζουν οι 2 ταυτόχρονα γιατί έχει 1 πλακέτα. Άρα για μας που είμαστε 4μελης οικογένεια και τις χρησιμοποιούμε δεν κάνουν. Κατευθείαν έκαναν σημάδια χωρίς κακή χρήση, ενώ οι παλιές ήταν ανθεκτικότατες. Δεν θα τις συνιστούσα να τις πάρει κάποιος, εκτός αν είναι εργένης και θέλει μόνο να χρησιμοποιεί ένα μάτι. Σκοπεύω να τις αλλάξω το συντομότερο δυνατό.

    • Καθαρισμός
    • Ισχύς εστιών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thoma.patar
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο μήνες χρήση των εστιών μπορώ να πω τα εξής:
    Στα συν: Είναι απίστευτα γρήγορες. Βάζεις κρύο νερό και σε ελάχιστα λεπτά βράζει, ακόμη και χωρίς το boost. Το μαγείρεμα ή το ζέσταμα σε τηγάνι γίνεται έτσι πολύ γρήγορα. Τα πλήκτρα αφής είναι πολύ εύχρηστα, ακόμη και με βρεγμένα δάχτυλα ή αν έχει χυθεί νερό πάνω τους. Αν ακουμπήσεις κατσαρόλα πάνω στα πλήκτρα αφής αρχίζει να σφυρίζει, που στην αρχή με εκνεύριζε αλλά είναι σωστό αν το σκεφτείς. Γενικά μαγειρεύει πολύ καλά, καμία διαφορά από τις κεραμικές. Επίσης μετά το μαγείρεμα βγάζεις την κατσαρόλα και μπορείς να ακουμπήσεις άνετα το μάτι (είναι ελάχιστα ζεστό), που είναι πολύ σημαντικό αν έχεις μικρά παιδιά και φοβάσαι μην ακουμπήσουν τα χέρια τους, μετά το μαγείρεμα.
    Στα μείον: Το boost κάνει ένα μικρό θόρυβο. Αν χρησιμοποιείς 3 ή 4 μάτια ταυτόχρονα χάνουν την δύναμη τους, αλλά πόσο συχνά θα το κάνεις αυτό;
    Παρατήρηση: Θα πρέπει τα σκεύη να είναι κατάλληλα για επαγωγικές εστίες (να έχουν το σήμα του πηνίου)

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_Kar6378
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εχω ενα χρονο, πολυ καλος σε ολα. Αν ηθελα να βρω καποιο ψεγαδι, στο boost mode κανει λιγο θορυβο (τπτ το ιδιατερο). Προς το παρον αντεχει και σε γραντζουνιες.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_lagopodi23
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τις έχω από τον Μάρτη! Το boost είναι τέλειο αν και θορυβώδες... Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν έχεις πάνω από ένα μάτι ανοιχτό χάνει λίγο την δύναμη της!

    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς εστιών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elmahico
    5
    10 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω 5 αστέρια διότι σαν εστίες κάνουν αυτό ακριβώς που υπόσχονται. Η αλήθεια είναι όμως ότι αν αγόραζα απ' την αρχή εστίες δε θα έπαιρνα με τίποτα επαγωγικές. Ναι, ζεσταίνονται πιο γρήγορα και δεν κινδυνεύεις να πάθεις έγκαυμα, αλλά τα μειονεκτήματα είναι περισσότερα. Τα μισά σκεύη απ' αυτά που είχα δε δουλεύουν καθότι δε διαθέτουν πηνίο. Όταν μαγειρεύεις, τα ζουμιά που πετάγονται απ' τα φαγητά φτάνουν στα σβηστά μάτια και τότε αρχίζει να κάνει προειδοποιητικούς ήχους χωρίς λόγο. Με βρεγμένα χέρια (πράγμα πολύ συχνό κατά το μαγείρεμα) τα πλήκτρα αφής δεν πιάνουν καλά και γενικά υπάρχει και το συνεχές άγχος μήν αφήσεις καμιά κατσαρόλα με δύναμη και ραγίσει το τζάμι (όχι ότι είναι τόσο εύθραυστο αλλά είναι τζάμι όπως και να το κάνουμε). Κεραμικές και πάλι κεραμικές (αν δεν υπάρχει δυνατότητα φυσικού αερίου)

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natlan
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι εστιες ειναι καταπληκτικες μεχρι στιγμης εχω μαγειρεψει τα παντα , οχι ομως με χυτρα ταχυτητας την οποια δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε και δεν γνωριζω .Με κανονικα ομως σκευη πραγματικα δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα.Τις συστηνω ανεπιφυλακτα και σε ταχυτητα και σε καθαρισμο και μαλιστα αμεσως μολις απομακρυνεις το σκευος απο το ματι γιατι το σημειο δεν καιει αλλα εχει λιγο ψηλοτερη θερμοκρασια για λιγη ωρα.Δεν ξερω σε βαθος χρονου τι αντοχη θα εχει γιατι τις εχω μολις 5 μηνες.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ps.christos
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γρήγορες, value for money και ποιοτικες. Η αλήθεια είναι αν ξανά αγόραζα θα έπαιρνα τις Bosch PUE611FB1E. Που όπως είπε και κάποιος άλλος είναι οι ίδιες αλλά με διαφορετικά πλήκτρα..

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • activea
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική απόδοση και ταχύτητα βρασμού με ενεργοποίηση του boost. Είναι best value for money!!

    Μετά από 4 χρόνια ακριβώς ράγισε το τζάμι από άκρη σε άκρη !! Για πέταμα λοιπόν…

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elenaa87
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ναι σε όλα! Οι εστίες ειναι φοβερές , καταπληκτικές και είναι τρομερά γρήγορες! Μετα απο πολλες ερευνες σε επαγωγικές εστίες πήραμε την πιο οικονομική και αξίζει μεχρι στιγμής ! την έχουμε δυόμιση μήνες και την χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση! Δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με τα κουμπιά όπως διάβασα! Εννοείται οτι όταν την καθαρίζεις πατιούνται τα κουμπιά και απλά σφηράνε! δεν με ενοχλεί γτ Όταν θέλω να την καθαρίσω κατεβάζω τον γενικό της κουζίνας που ούτως ή άλλως το κάνω πάντα για λόγους ασφαλείας.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tabetabe13
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλες εστιες. Το μονο μειονέκτημα ειναι οτι αν χρησιμοποιείτε πανω απο 2 ταυτόχρονα πέφτει λιγο η δύναμη τους.

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς εστιών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • APO_WING_CHUN
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η εστία είναι πολύ γρήγορη. Θερμαίνεται άμεσα και ομοιόμορφα. Στο εγχειρίδιο χρήσης υπάρχουν οδηγίες για το σωστό μαγείρεμα γιατί δεν χρειάζεται να είναι πάντα στην μέγιστη ένταση. Τα περισσότερα φαγητά ετοιμάζονται στο 7 περίπου. Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να πάρει κανείς απλή εστία. Επαγωγική για πάντα!! Κ όσο αφορά τα σκεύη ήδη οι περισσότεροι πιστεύω έχουν σκεύη με χοντρό πάτο που ταιριάζει στις επαγωγικες εστίες

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • neitrona90
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τυχαία το πήραμε και δεν μετανιώσαμε ούτε λεπτό ! Πολύ καλό γρήγορο και εύκολο .
    Το μόνο λίγο που με προβλιματιζει η οθόνη αφής , αν έχει βρεγμένα χέρια δεν δουλεύει , αν έχει πιτσιλίσει λίγο λάδι πάλι δυσκολεύεται αλλά κατά τα αλλά είναι γρήγορο πραγματικά με μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις κεραμικές εστίες .

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis0030
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτη κουζινα, αν δεν το έβλεπα δε θα πίστευα ότι βράζει νερό σε λιγότερο από 1 λεπτό, δε θα ξανάπαιρνα ποτέ κανονικές εστίες, μόνο επαγωγικές!!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fronimos777
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος με την αγορά, πρώτη φορά που μαγειρεύω σε τέτοια κουζίνα. 3 λίτρα νερό για μακαρόνια ζεσταίνονται σε 6 λεπτά με την τεχνολογία boost, όσο για το λάδι στις τηγανιτές πατάτες, σε 4 με 5 λεπτά έχει κάψει. Αν έκανα μία παρατήρηση λίγο υποκειμενική, είναι η διαφορά που βλέπω στη θερμοκρασία όταν χαμηλώνεις από το 9 στο 7 και λίγο πιο κάτω. Φαίνεται σαν να το χαμηλωνες στη μέση και κάτω. Επίσης στα θετικά να σημειώσω ότι έχει λειτουργία αναγνώρισης της καταλληλότητας των σκευών που τοποθετείς. 0 - ακατάλληλο, 1- μέτριο, 2 κατάλληλο.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτο προϊόν Bosch και Value for money. Μαγειρεύουν τέλεια και γρήγορα. Πολύ όμορφο design χωρίς πλαίσιο!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • udsgreece
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο μόνος λόγος πο δεν βάζω 5 αστερια ειναι γιατί μάλλον λόγω ελαττωματικής παρτιδας το βεντιλατέρ που εχει στο κάτω μέρος των εστιών κάνει έντονο θόρυβο όταν βάζεις μεγάλο σκεύος στις εστίες.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pankik
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    7.3.20.Εχω τα ματια 1 χρονο χωρις προβληματα. οτι περιγραφει παιρνεις.
    Βαζεις μονο κατσαρολικα που μαγνητιζονται. Μας εντυπωσιασε η μεγαλη και γρηγορη αποδοση των εστιων.
    δεν χρησιμοποιουμαι πλεον βραστηρα.Θα επανελθω στο μελλον με σχολια.
    10/10/20
    Συνεχίζει να δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα. Κάνει γρήγορα και σωστά την δουλειά. Εάν ανάψεις 3 μάτια μαζί πέφτει η απόδοση. Αυτό μάλλον είναι φυσικό
    λόγο του ρεύματος και όχι της εστίας. Έχει βγάλει τα λεφτά της.
    1/3/22 Συνεχίζει χωρίς κανένα πρόβλημα εάν μου χαλάσει θα αγοράσω πάλι το ίδιο χωρίς καν να το σκεφτώ. Είναι Ότι καλύτερο μπορείς να αγοράσεις.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lina2911
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια αλλά με το που την αγοράσαμε είχε πάνω γρατσουνιές, νομίζαμε την έκανε ο κουζινάς όταν την τοποθετούσε αλλά πιο πιθανό να ήταν έτσι από το εργοστάσιο. Γρατζουνιέται πανεύκολα. επίσης προσοχή στο boost, το λάδι καίει πολύ γρήγορα!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dnidefix
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω τις εστίες σχεδόν ένα μήνα.
    Η λειτουργία boost ουσιαστικά είναι που κάνει τη μεγάλη διαφορά καθώς σε ένα με δύο λεπτά έχουμε μια κατσαρόλα (ανάλογα το μέγεθος και τη ποσότητα υγρού που θα περιέχει) με νερό που βράζει ή λάδι έτοιμο για τηγάνισμα.
    Σε γενικές γραμμές μαγειρεύουν καλά , έχουν καλή ένταση , δεν καίνε κατά το μαγείρεμα και βεβαίως εξοικονομούν ενέργεια λόγω της επαγωγής.
    Είναι μια διαφορετικής προσέγγισης τεχνολογία στις εστίες μαγειρέματος αλλά αξίζει το ρίσκο σε κάθε περίπτωση .

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kkaskarelis
    4
    13 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όλα τέλεια. Σχεδιασμός, ελάχιστος χρόνος για ζέσταμα, ασφάλεια, όλα super. Το μόνο μυστικό που δεν μας είπε κανείς είναι ότι τα 2/3 των σκευών είναι ακατάλληλα για τις επαγωγικές εστίες. Έφαγα μια ώρα μέχρι να καταλάβω τι πήγαινε στραβά, ότι τα σκεύη πρέπει να είναι μαγνητικά για να δουλέψουν. Διαφορετικά έσβηναν οι εστίες μετά από 20" (δοκιμάστε αν κολλάει ένας μαγνήτης στον πάτο των σκευών σας). Συμπέρασμα: Χρειάστηκε να ξοδέψω άλλα 80€ για να αγοράσω δυο αντάπτορ ώστε να μην πετάξω κατσαρόλες, τηγάνια, μπρίκια κλπ.

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artiflex_v
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικες εστίες. Έχουν αισθητήρα που βλέπει αν υπάρχει κάποια συσκευή. Αν δεν βάλεις ειδικές συσκευές αναβοσβήνουν οι αριθμοί κ δεν ξεκινάει. Είμαι πολύ όμορφες και καθαρίζονται εύκολα σχετικά. Στην χρήση επίσης είναι εύκολες. Ψήνουν αρκετά γρήγορα ειδικά στο boost. Από τις παλιές κ απλές κεραμικές που είχα είναι περίπου 3 με 4 φορές πιο γρήγορες

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrikamp
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μαγείρεμα σε αυτές τις εστίες απλά ... δεν υπάρχει! Δεν έχω μαγειρέψει ποτέ στη ζωή μου τόσο γρήγορα! Το διάβαζα στα σχόλια εδώ μέσα αλλά δεν το πίστευα. Επαγωγική και πάλι επαγωγική! Η συγκεκριμένη είναι πανέμορφη και ταχύτατη. Με το που βάλεις κατσαρόλα ή τηγάνι πάνω ξεκινάς το μαγείρεμα. Δεν έχει "κάτσε να καθαρίσω τις πατάτες όσο ζεσταίνεται το μάτι" εδώ πέρα. Όλα γίνονται στο τσακ μπαμ! Δεν το συζητώ για το vfm, που με 300 ευρώ παίρνεις τέτοιο εργαλείο και Bosch μάλιστα!

    • Ισχύς εστιών
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τις εστιες τις εχω εδω και 2 χρονια και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. 2 (μικρα) μειονεκτηματα που εχει.
    1 οπως εχουν αναφερει και αλλοι οτι πεφτει η αποδοση οταν αναβουν πολλα ματια. Αυτο το εχω συναντησει και εγω αλλα οχι παντα και οχι ολη την χρονικη περιοδος του μαγειρεματος. εξαλλου πεφτει τοσο λιγο η αποδοση που δεν επηρεαζει το μαγειρεμα. (Εκτος αν θελεις να μαγειρευεις με 4 κατσαρολες στο 9). ολα τα μαγειρευτα τα εχω στο 5-6 και ειναι αρκετο.
    2 δεν βολευει τοσο πολυ στο να θελεις να κλεισεις μονο ενα ματι. οποτε καλυτερα να πατε στην αγορα της καινουρια της bosch η οποια εχει νουμερα και on off για καθε ματι.
    υγ. για αυτους που λενε οτι δεν βραζουν τα φαγητα κλπ απλα ειναι για γελια. Πως γινεται οταν ενα φαγητο ειναι μεσα σε ενα νερο που βραζει, το μισο να βραζει και το αλλο οχι? η τι σχεση εχει οταν το νερο βραζει, να παιζει ρολο αν η θερμοτητα παρεχεται απο επαγωγικες,υγραεριου η κεραμικες?

    3
  • Αν χρησιμοποιείς μόνο το ένα μάτι είναι εξαιρετική!
    Αν χρησιμοποιείς 2-3 μάτια ταυτόχρονα πέφτει η απόδοση της.
    Βέβαια πόσες φορές θα γίνει αυτό?
    Πιστεύω η σχέση ποιότητας-δύναμης-τιμής είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή.
    Και είναι και Bosch

    2
  • Χρηση 6 μηνων. Ειμαι πολυ ευχαριστημενη με την ταχυτητα θερμανσης των εστιων και του μαγειρεματος. Το νερο για μακαρονια βραζει σε λιγοτερο απο 4' στο boost. Ευκολες στη χρηση, αυτοματη απενεργοποιηση του ματιου μολις αφαιρεθει το σκευος απο το ματι και ευκολη η χρηση του χρονομετρου. Βλέποντας τις αρνητικές κριτικές, η δική μου εμπειρία στην ποιότητα βρασμού είναι θετική. Τα φαγητά βράζουν επαρκώς και ομοιόμορφα, και σε κατσαρόλα και σε χύτρα. Όσπρια, λαχανικά ζυμαρικά όλα βγαίνουν κανονικά. Είναι σημαντικό όμως να χρησιμοποιούνται σκεύη ειδικά για επαγωγικές εστίες. Το μονο μου προβλημα ειναι πως γρατζουνιεται πολυ ευκολα. Κανω ορθη χρηση, την καθαριζω μετα απο καθε χρηση (οποτε δεν τριβω δυνατα μια στις τοσες) και αποφευγω να σερνω τα σκευη πανω στην εστια. Παρολα αυτα εχει καποιες ευδιακριτες γρατζουνιες και αναρωτιεμαι, ποσο χειροτερα θα ειναι σε μερικα χρονια απο τωρα, αν στους 6 μηνες ειναι ετσι; (Επισυναπτονται φωτογραφιες). Κατα τ αλλα ειμαι ευχαριστημενη.

    10
  • Όταν λειτουργούν συνχρόνος πιάνω από δυο μάτια η ένταση και των δυο μειώνεται κατά 25%. Ο τεχνικός της BOSCH που ήρθε να ελέγξει την εστία είπε πως η συγκεκριμένης εστία εχει μόνο μια πλακέτα που ελέγχει και τα 4 μάτια. Οπότε θα έπρεπε να επιλέξω εστία με δυο πλακέτες. Αυτά δεν τα γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι οι πωλητές. Αρα έχω μια εστία με 4 μάτια αλλά κάθε φορά πρέπει να χρησιμοποιώ μόνο ένα μάτι. Μάλλον θα έπρεπε να αγοράσω εστία μόνο με ένα μάτι

    11
  • Δύο χρόνια τώρα Χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη συσκευή και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος Παρα πολύ γρήγορη
    Για να ζεστάνει το γάλα του μωρού θέλει λιγότερο από 30 με 40 δευτερόλεπτα
    Το νερό για μακαρόνια βράζει πιο γρήγορα και από το βραστήρα
    Καθαρίζεται πανεύκολα με ένα βρεγμένο πανάκι

    1
  • Δες τα όλα