3D Printer Filament

Devil Design PETG 3D Printer Filament 1.75mm Λευκό 1kg 1τμχ (Spool)

Το PETG είναι ένας θερμοπλαστικός πολυεστέρας που παρέχει σημαντική χημική αντοχή, ανθεκτικότητα και εξαιρετική δυνατότητα μορφοποίησης για κατασκευή.

  • Βάρος 1 kg
  • Διάμετρος 1.75 mm
  • Δες τα όλα
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Υλικό
PETG
Χρώμα
Λευκό
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (52)

Αξιολογήσεις

  1. 44
  2. 6
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Dimitris_Saltas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αγορασα το συγκεκριμένο petg σε μαύρο χρώμα,το χρησιμοποιώ σε ender5 pro
    Bowden tube.μου δουλεύει αρκετά καλά στους 226 βαθμούς με 6 retraction χωρίς stringing.
    Το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι αρκετά glossy.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ifantikos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Τα Devil Design filament δεν μου δημιούργησαν ποτέ προβλήματα με τις εκτυπώσεις είτε με PLA είτε με PETG και έχω δοκιμάσει αρκέτες μάρκες. Για μένα είναι τα καλύτερα οικονομικά filament στην αγορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valadisb
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν με άφησε ικανοποιημένο...
    Με εκτυπωτή creality ender pro 0.6 μύτη με πολλές δοκιμές και διαφορετικά setting δεν μου έχει καλό αποτέλεσμα δυστυχώς.
    Δεν θα το ξανά αγόραζα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απο τρεις διαφορετικες μαρκες που εχω δουλεψει νομιζω πως ειναι το καλυτερο απο ολα,δουλευεται σαν pla,για αντοχη εκτυπωμενου αντικειμενου δεν γνωριζω,δουλεψε ομως και στους δυο εκτυπωτες (ο ενας με μεγαλο bowden που ειχε προβληματα με τις αλλες μαρκες) χωρις "πολλα πολλα"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • p3tr0s
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το πήρα ως πρώτο μου υλικό για έναν ender 3 v2 neo. Με cooling σβηστό, 230c nozzle και 75c bed, 30mm/s outer layer printing και 65mm/s print speed, 6mm retraction και 40mm/s retraction speed, δεν έχω καθόλου stringing, μέχρι 5cm ύψος που έχω τυπώσει το bed adhesion είναι αξιόπιστο. Το μαύρο τείνει ποιο πολύ σε σκούρο γκρι και φέρνει λίγο gloss το οποίο σε μερικά κομμάτια που το πέρασα μερικά γυαλόχαρτα, έγινε ωραίο ματ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiorgos_Theo21
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά είναι το PETG, έχω δοκιμάσει μαύρο, κόκκινο και σκούρο γκρι. Τυπώνω σε 230°C/80°C με μύτη volcano 0,6mm και layer height 0.3mm
    Κολλάει καλά στην επιφάνεια εκτύπωσης αλλά χρειάζεται μεγαλούτσικο και γρήγορο retraction 7-10mm/80mm/sec για να μην αφήνει τρίχες.
    Πριν χρησιμοποιούσα ABS με ανοιχτό εκτυπωτή κι είχα θέματα με warping & shrinking. Απ' όταν άλλαξα σ' αυτό το PETG ησύχασα. Λίγο η γυαλάδα με χαλάει, αντε να δούμε πότε θα βγάλουν κανα μαυρομάτι (black matte).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • t_nikol
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Δεν ξέρω για ποιο λόγο πήρε τόσες άριστες βαθμολογίες, προσωπικά μου αφήνει "τρίχες" στην εκτύπωση οπότε πιθανά θέλει μεγαλύτερο retraction από 3mm. Τό Dark Gray που δοκίμασα έχει γυαλάδα οπότε προσέξτε εάν είναι αυτό που επιθυμείτε. Δεν κατάφερα να τυπώσω με ατσάλινο ακροφύσιο ούτε με 280°C, με χάλκινο τύπωσα χωρίς πρόβλημα με 245°C/80°C (και πιθανά και με μικρότερες θερμοκρασίες που δεν δοκίμασα), όμως σε αντικείμενα με μικρή επιφάνεια στήριξης είχα αποκολλήσεις, που επιλύονται είτε με rafts ή με ανέβασμα της θερμοκρασίας της πλάκας στους 90°C.

    Σε αντοχή πάντως μου φαίνεται καλό, εξού και η τελική βαθμολογία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_rds
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πάρα πολύ καλό! Πρώτη φορά δουλεύω με PETG δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα από την πρώτη κιόλας εκτύπωση!!

    Συνιστάται ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mrblacknick
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό πρώτη φορά PETG γυαλιστερό φινίρισμα , ender 3 v2 -0.4 nozzle 250c- 75c bed Powder Coated PEI

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Theologos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Αν και είναι το πρώτο μου ρολό και δεν έχω δοκιμάσει από άλλες εταιρίες, μπορώ να πω πως είναι αρκετά καλό και εύκολο στην εκτύπωση. Έχει καλή ελαστικότητα και αντοχή. Για ότι το έχω δοκιμάσει ως τώρα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολυ καλο, ειναι αρκετα glossy το χρωμα και ευκολο στην εκτυπωση, τουλαχιστον εμενα δεν μου δημιουργησε προβληματα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, το δουλευω 250/60

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick_raboumas
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είχα κανένα πρόβλημα στν εκτύπωση με prusha mk3 .Το μόνο που με χάλασε λίγο είναι το σακουλάκι τς συσκευασίας που δε κλείνει αεροστεγώς μετά το άνοιγμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    απο τα καλύτερα petg που εχω χρησιμοποιήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τυπωνει μια χαρα απλως το μονο του "ελαττωμα" ειναι οτι ειναι λιγο δυσκαμπτο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και σταθερή αξία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μια χαρά και για τα λεφτά που κάνει το PLA. Όσο υπάρχει αυτό, δεν ξαναπαίρνω PLA.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Ό,τι έχω εκτυπώσει έχει βγει τέλειο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Ωραίο κόκκινο, πιο πολύ μπορντο θα το έλεγα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    παρα πολυ καλο προιον!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Ευχαριστημένος αλλά χρειάζεται σίγουρα dry box ,ανάλογα και την περιοχή σας βέβαια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εύκολο, γυαλιστερό και χωρίς γκρίνιες, ender 3 v2 -0.6 / 235c/ 80c, PEI

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό για ερασιτεχνική χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ίσως το καλύτερο για 3ντι εκτυπώσεις

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παρέλαβα πολύ γρήγορα. Την δουλειά του την κάνει μια χαρά. Ευχαριστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό, η εκτύπωση βγαίνει καλή. Εκτυπώνω με 240/70 σε Ender 3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό .. στρώνει καταπληκτικά..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Αγορασα το συγκεκριμένο petg σε μαύρο χρώμα,το χρησιμοποιώ σε ender5 pro
    Bowden tube.μου δουλεύει αρκετά καλά στους 226 βαθμούς με 6 retraction χωρίς stringing.
    Το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι αρκετά glossy.

    0
  • Τα Devil Design filament δεν μου δημιούργησαν ποτέ προβλήματα με τις εκτυπώσεις είτε με PLA είτε με PETG και έχω δοκιμάσει αρκέτες μάρκες. Για μένα είναι τα καλύτερα οικονομικά filament στην αγορά.

    0
  • Δεν με άφησε ικανοποιημένο...
    Με εκτυπωτή creality ender pro 0.6 μύτη με πολλές δοκιμές και διαφορετικά setting δεν μου έχει καλό αποτέλεσμα δυστυχώς.
    Δεν θα το ξανά αγόραζα .

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

121 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Υλικό
PETG
Χρώμα
Λευκό
Διάμετρος
1.75 mm
Βάρος
1 kg
Συσκευασία Filament
Spool
Ποσότητα
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (52)

  1. 44
  2. 6
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Dimitris_Saltas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αγορασα το συγκεκριμένο petg σε μαύρο χρώμα,το χρησιμοποιώ σε ender5 pro
    Bowden tube.μου δουλεύει αρκετά καλά στους 226 βαθμούς με 6 retraction χωρίς stringing.
    Το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι αρκετά glossy.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ifantikos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Τα Devil Design filament δεν μου δημιούργησαν ποτέ προβλήματα με τις εκτυπώσεις είτε με PLA είτε με PETG και έχω δοκιμάσει αρκέτες μάρκες. Για μένα είναι τα καλύτερα οικονομικά filament στην αγορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valadisb
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν με άφησε ικανοποιημένο...
    Με εκτυπωτή creality ender pro 0.6 μύτη με πολλές δοκιμές και διαφορετικά setting δεν μου έχει καλό αποτέλεσμα δυστυχώς.
    Δεν θα το ξανά αγόραζα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απο τρεις διαφορετικες μαρκες που εχω δουλεψει νομιζω πως ειναι το καλυτερο απο ολα,δουλευεται σαν pla,για αντοχη εκτυπωμενου αντικειμενου δεν γνωριζω,δουλεψε ομως και στους δυο εκτυπωτες (ο ενας με μεγαλο bowden που ειχε προβληματα με τις αλλες μαρκες) χωρις "πολλα πολλα"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • p3tr0s
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το πήρα ως πρώτο μου υλικό για έναν ender 3 v2 neo. Με cooling σβηστό, 230c nozzle και 75c bed, 30mm/s outer layer printing και 65mm/s print speed, 6mm retraction και 40mm/s retraction speed, δεν έχω καθόλου stringing, μέχρι 5cm ύψος που έχω τυπώσει το bed adhesion είναι αξιόπιστο. Το μαύρο τείνει ποιο πολύ σε σκούρο γκρι και φέρνει λίγο gloss το οποίο σε μερικά κομμάτια που το πέρασα μερικά γυαλόχαρτα, έγινε ωραίο ματ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiorgos_Theo21
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά είναι το PETG, έχω δοκιμάσει μαύρο, κόκκινο και σκούρο γκρι. Τυπώνω σε 230°C/80°C με μύτη volcano 0,6mm και layer height 0.3mm
    Κολλάει καλά στην επιφάνεια εκτύπωσης αλλά χρειάζεται μεγαλούτσικο και γρήγορο retraction 7-10mm/80mm/sec για να μην αφήνει τρίχες.
    Πριν χρησιμοποιούσα ABS με ανοιχτό εκτυπωτή κι είχα θέματα με warping & shrinking. Απ' όταν άλλαξα σ' αυτό το PETG ησύχασα. Λίγο η γυαλάδα με χαλάει, αντε να δούμε πότε θα βγάλουν κανα μαυρομάτι (black matte).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • t_nikol
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Δεν ξέρω για ποιο λόγο πήρε τόσες άριστες βαθμολογίες, προσωπικά μου αφήνει "τρίχες" στην εκτύπωση οπότε πιθανά θέλει μεγαλύτερο retraction από 3mm. Τό Dark Gray που δοκίμασα έχει γυαλάδα οπότε προσέξτε εάν είναι αυτό που επιθυμείτε. Δεν κατάφερα να τυπώσω με ατσάλινο ακροφύσιο ούτε με 280°C, με χάλκινο τύπωσα χωρίς πρόβλημα με 245°C/80°C (και πιθανά και με μικρότερες θερμοκρασίες που δεν δοκίμασα), όμως σε αντικείμενα με μικρή επιφάνεια στήριξης είχα αποκολλήσεις, που επιλύονται είτε με rafts ή με ανέβασμα της θερμοκρασίας της πλάκας στους 90°C.

    Σε αντοχή πάντως μου φαίνεται καλό, εξού και η τελική βαθμολογία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_rds
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πάρα πολύ καλό! Πρώτη φορά δουλεύω με PETG δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα από την πρώτη κιόλας εκτύπωση!!

    Συνιστάται ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mrblacknick
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό πρώτη φορά PETG γυαλιστερό φινίρισμα , ender 3 v2 -0.4 nozzle 250c- 75c bed Powder Coated PEI

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Theologos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Αν και είναι το πρώτο μου ρολό και δεν έχω δοκιμάσει από άλλες εταιρίες, μπορώ να πω πως είναι αρκετά καλό και εύκολο στην εκτύπωση. Έχει καλή ελαστικότητα και αντοχή. Για ότι το έχω δοκιμάσει ως τώρα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολυ καλο, ειναι αρκετα glossy το χρωμα και ευκολο στην εκτυπωση, τουλαχιστον εμενα δεν μου δημιουργησε προβληματα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, το δουλευω 250/60

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick_raboumas
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είχα κανένα πρόβλημα στν εκτύπωση με prusha mk3 .Το μόνο που με χάλασε λίγο είναι το σακουλάκι τς συσκευασίας που δε κλείνει αεροστεγώς μετά το άνοιγμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    απο τα καλύτερα petg που εχω χρησιμοποιήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τυπωνει μια χαρα απλως το μονο του "ελαττωμα" ειναι οτι ειναι λιγο δυσκαμπτο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και σταθερή αξία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μια χαρά και για τα λεφτά που κάνει το PLA. Όσο υπάρχει αυτό, δεν ξαναπαίρνω PLA.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Ό,τι έχω εκτυπώσει έχει βγει τέλειο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Ωραίο κόκκινο, πιο πολύ μπορντο θα το έλεγα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    παρα πολυ καλο προιον!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Ευχαριστημένος αλλά χρειάζεται σίγουρα dry box ,ανάλογα και την περιοχή σας βέβαια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εύκολο, γυαλιστερό και χωρίς γκρίνιες, ender 3 v2 -0.6 / 235c/ 80c, PEI

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό για ερασιτεχνική χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ίσως το καλύτερο για 3ντι εκτυπώσεις

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παρέλαβα πολύ γρήγορα. Την δουλειά του την κάνει μια χαρά. Ευχαριστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό, η εκτύπωση βγαίνει καλή. Εκτυπώνω με 240/70 σε Ender 3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό .. στρώνει καταπληκτικά..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Αγορασα το συγκεκριμένο petg σε μαύρο χρώμα,το χρησιμοποιώ σε ender5 pro
    Bowden tube.μου δουλεύει αρκετά καλά στους 226 βαθμούς με 6 retraction χωρίς stringing.
    Το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι αρκετά glossy.

    0
  • Τα Devil Design filament δεν μου δημιούργησαν ποτέ προβλήματα με τις εκτυπώσεις είτε με PLA είτε με PETG και έχω δοκιμάσει αρκέτες μάρκες. Για μένα είναι τα καλύτερα οικονομικά filament στην αγορά.

    0
  • Δεν με άφησε ικανοποιημένο...
    Με εκτυπωτή creality ender pro 0.6 μύτη με πολλές δοκιμές και διαφορετικά setting δεν μου έχει καλό αποτέλεσμα δυστυχώς.
    Δεν θα το ξανά αγόραζα .

    1
  • Δες τα όλα
21,11 €
5,00 €   μεταφορικά