Δεν ξέρω για ποιο λόγο πήρε τόσες άριστες βαθμολογίες, προσωπικά μου αφήνει "τρίχες" στην εκτύπωση οπότε πιθανά θέλει μεγαλύτερο retraction από 3mm. Τό Dark Gray που δοκίμασα έχει γυαλάδα οπότε προσέξτε εάν είναι αυτό που επιθυμείτε. Δεν κατάφερα να τυπώσω με ατσάλινο ακροφύσιο ούτε με 280°C, με χάλκινο τύπωσα χωρίς πρόβλημα με 245°C/80°C (και πιθανά και με μικρότερες θερμοκρασίες που δεν δοκίμασα), όμως σε αντικείμενα με μικρή επιφάνεια στήριξης είχα αποκολλήσεις, που επιλύονται είτε με rafts ή με ανέβασμα της θερμοκρασίας της πλάκας στους 90°C.
Σε αντοχή πάντως μου φαίνεται καλό, εξού και η τελική βαθμολογία.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!