Στα 13 ευρώ που έχει αυτή την στιγμή (20/02/21) είναι κλοπή για αυτά που προσφέρει. Για ένα καθημερινό άρωμα είναι ότι πρέπει, και κρατάει η μυρωδιά και καλά projectαρει και είναι και ευχάριστο, όλα αυτά στα 13 ευρώ. Aντρικό, φρέσκο και πιπεράτο, το οποίο για αυτά που κάνει και αυτό που είναι δε μπορεί κάποιος να έχει παράπονο αν κρατάει 4-5 ώρες το πολύ το, μιλάμε για 13 ευρώ - φρέσκο άρωμα που όπως ξέρουμε δυσκολεύονται με το longevity γενικά εκτός αν είναι συνθετίλες (Sauvage). Εκτός από όλα αυτά που προσφέρει από μόνο του μπορεί να συνδυαστεί με άλλα αρώματα του ίδιου βεληνεκούς και να τα απογειώσει όπως ένα φθηνό και τεχνητό oud άρωμα ( τα κανονικά oud είναι πανάκριβα ) μπορεί να το απογειώσει και να το κάνει πιο ευχάριστο στην μύτη και πιο easygoing γενικά. Αξίζουν τα πειράματα με τέτοια "φθηνά" αρώματα και τα αποτελέσματα συνήθως θυμίζουν αρώματα niche. Ρίξτε μια ματιά σε "Perfume Layering" βίντεο για να πάρετε ιδέες. Αυτά τα ολίγα από εμένα, ανυπομονώ για τους "Niche enthusiasts" να με downvoteαρουν κάργα! Δε πειράζει παιδιά, δεν έχουμε όλοι 300 ευρώ για Creed Aventus δεν είχαμε όλοι μπαμπά εργοστασιάρχη!
Όσο έχει να κάνει με την αντοχή, εγώ προσωπικά ένα κόλπο που βρήκα εκτός από το να ψεκάζομαι με Iso E Super που φτιάχνω μόνος και δύσκολα θα βρεις τα απαραίτητα υλικά να το παρασκευάσεις εντός Ελλάδος, είναι ενυδάτωση με Jojoba Oil και μια άοσμη ενυδατική κρέμα, βγαίνοντας από το μπάνιο, σε υγρό σώμα περνάω την ενυδατική, ψεκάζω με Jojoba Oil όλα τα σημεία στα οποία θα πέσει το άρωμα μου και εν συνεχεία ρίχνω και το άρωμα, μέχρι να ντυθώ έχει στεγνώσει και "δέσει" πάνω μου, μετά ψεκάζω 4-5 φορές ακόμη και είμαι έτοιμος. Ξυπνάω την άλλη μέρα και ακόμη μυρίζει το άρωμα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!