Αδιάβροχα Μηχανής

Nordcode Rain Jacket Ανδρικό Αδιάβροχο Μπουφάν Μηχανής Μαύρο Χρώμα Κωδικός: NOR000RAI02

  • Κατασκευή από πολυεστέρα
  • Πλήρως αδιάβροχο & αντιανεμικό
  • Ρυθμιζόμενο με ιμάντες και λάστιχο στη μέση
  • Δύο αδιάβροχες εξωτερικές τσέπες με καπάκι
  • Θερμοκολλημένες ραφές
  • Ανακλαστικά σημεία
  • Κατασκευή από πολυεστέρα
  • Πλήρως αδιάβροχο & αντιανεμικό
  • Ρυθμιζόμενο με ιμάντες και λάστιχο στη μέση
  • Δύο αδιάβροχες εξωτερικές τσέπες με καπάκι
  • Θερμοκολλημένες ραφές
  • Ανακλαστικά σημεία

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Κατασκευή από πολυεστέρα
  • Πλήρως αδιάβροχο & αντιανεμικό
  • Ρυθμιζόμενο με ιμάντες και λάστιχο στη μέση
  • Δύο αδιάβροχες εξωτερικές τσέπες με καπάκι
  • Θερμοκολλημένες ραφές
  • Ανακλαστικά σημεία

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NOR000RAI02
Τύπος
Μπουφάν
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • vidalisfrank
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον χρόνο πάνω σταμάτησε να είναι αδιάβροχο.
    Το σήκωσα στον ήλιο και παρατήρησα ότι η μεμβράνη είχε χαλάσει σπάσει στον σβέρκο , μπροστά στο φερμουάρ ,στις μασχάλες,στους ώμους και στους αγκώνες .
    Χρησιμοποιείται ως αντιανεμικό για να μην πάει για πέταμα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_del_lis
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρύπησε στον 1ο μηνα στην μεσα μερια στα μανικια κοντα στην παλαμη και απ τις δυο μεριες,η εταιρεια δεν το δεχεται πισω"ειναι φυσιολογικη φθορα η απάντηση της" πεταμενα 30 €

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis124
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβαζω τα τεσσερα σχολια που υπαρχουν και μαλλον αυτο που πηρα εγω ειναι τρύπιο.
    Για το ψιλοβροχο ειναι παρα πολυ καλο αλλα οταν κατεβαζει καρεκλες και εισαι εξω στους δρομους για 8 ωρες γινεσαι μουσκεμα. Μπαζει στους ωμους και στο στηθος.
    Εργαζομαι ως Courier, εχω δοκιμασει αρκετα αδιαβροχα των τριαντα ευρω και πραγματικα το μονο αδιαβροχο που κανει 100% για την δουλεια αυτη, στεγνος και ζεστος ολο το οχταωρο ειναι τα ΑΝΟΡΑΚ.
    Κοστιζουν 100,00 ευρω αλλα αν θες να εισαι στεγνος πας εκει.
    Ολα τα αλλα ειναι της πλακας παιδια. Πραγματικα.
    Πεταμενα λεφτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lady Gemini
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω εδώ και 2 χρόνια. Βέβαια ελάχιστη η χρήση του αλλά με έχει βγάλει ασπροπροσωπη. Το πήρα και μεγάλο και μπαίνω μέσα μαζί με την τσάντα. Δν έχει πάρει νερό πότε του ακόμα και όταν κάνει κατακλυσμό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_nagasaki
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ντελίβερι.
    Το πήρα στο σετ με το παντελόνι είναι τέλειο δεν περνάει σταγόνα από μέσα απλά σαν λίγο ιδρωμένο είναι από μέσα μετά από πολλές ώρες βροχής αλλά όχι βρεγμένο αξίζει το κάθε ευρώ και επίσης πολλές φορές το φοράω χωρίς μπουφάν και δεν νιώθω καν ότι μου λείπει το μπουφάν(σε κανονικές θερμοκρασίες μέχρι 10 βαθμούς και με μπλουζες από μέσα) αέρα ιοκ βροχή ιοκ με 2 λόγια αξίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ζεστό και ωραίο . δεν σε αγγίζει τίποτα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και σχετικά οικονομικό rain jacket

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Στον χρόνο πάνω σταμάτησε να είναι αδιάβροχο.
    Το σήκωσα στον ήλιο και παρατήρησα ότι η μεμβράνη είχε χαλάσει σπάσει στον σβέρκο , μπροστά στο φερμουάρ ,στις μασχάλες,στους ώμους και στους αγκώνες .
    Χρησιμοποιείται ως αντιανεμικό για να μην πάει για πέταμα .

    1
  • Τρύπησε στον 1ο μηνα στην μεσα μερια στα μανικια κοντα στην παλαμη και απ τις δυο μεριες,η εταιρεια δεν το δεχεται πισω"ειναι φυσιολογικη φθορα η απάντηση της" πεταμενα 30 €

    3
  • Διαβαζω τα τεσσερα σχολια που υπαρχουν και μαλλον αυτο που πηρα εγω ειναι τρύπιο.
    Για το ψιλοβροχο ειναι παρα πολυ καλο αλλα οταν κατεβαζει καρεκλες και εισαι εξω στους δρομους για 8 ωρες γινεσαι μουσκεμα. Μπαζει στους ωμους και στο στηθος.
    Εργαζομαι ως Courier, εχω δοκιμασει αρκετα αδιαβροχα των τριαντα ευρω και πραγματικα το μονο αδιαβροχο που κανει 100% για την δουλεια αυτη, στεγνος και ζεστος ολο το οχταωρο ειναι τα ΑΝΟΡΑΚ.
    Κοστιζουν 100,00 ευρω αλλα αν θες να εισαι στεγνος πας εκει.
    Ολα τα αλλα ειναι της πλακας παιδια. Πραγματικα.
    Πεταμενα λεφτα.

    7
  • Το έχω εδώ και 2 χρόνια. Βέβαια ελάχιστη η χρήση του αλλά με έχει βγάλει ασπροπροσωπη. Το πήρα και μεγάλο και μπαίνω μέσα μαζί με την τσάντα. Δν έχει πάρει νερό πότε του ακόμα και όταν κάνει κατακλυσμό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    1
  • Ντελίβερι.
    Το πήρα στο σετ με το παντελόνι είναι τέλειο δεν περνάει σταγόνα από μέσα απλά σαν λίγο ιδρωμένο είναι από μέσα μετά από πολλές ώρες βροχής αλλά όχι βρεγμένο αξίζει το κάθε ευρώ και επίσης πολλές φορές το φοράω χωρίς μπουφάν και δεν νιώθω καν ότι μου λείπει το μπουφάν(σε κανονικές θερμοκρασίες μέχρι 10 βαθμούς και με μπλουζες από μέσα) αέρα ιοκ βροχή ιοκ με 2 λόγια αξίζει.

    11
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

24 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Κατασκευή από πολυεστέρα
  • Πλήρως αδιάβροχο & αντιανεμικό
  • Ρυθμιζόμενο με ιμάντες και λάστιχο στη μέση
  • Δύο αδιάβροχες εξωτερικές τσέπες με καπάκι
  • Θερμοκολλημένες ραφές
  • Ανακλαστικά σημεία

Brand

Κωδικός Προϊόντος
NOR000RAI02
Τύπος
Μπουφάν
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 5
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • vidalisfrank
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον χρόνο πάνω σταμάτησε να είναι αδιάβροχο.
    Το σήκωσα στον ήλιο και παρατήρησα ότι η μεμβράνη είχε χαλάσει σπάσει στον σβέρκο , μπροστά στο φερμουάρ ,στις μασχάλες,στους ώμους και στους αγκώνες .
    Χρησιμοποιείται ως αντιανεμικό για να μην πάει για πέταμα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_del_lis
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρύπησε στον 1ο μηνα στην μεσα μερια στα μανικια κοντα στην παλαμη και απ τις δυο μεριες,η εταιρεια δεν το δεχεται πισω"ειναι φυσιολογικη φθορα η απάντηση της" πεταμενα 30 €

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis124
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβαζω τα τεσσερα σχολια που υπαρχουν και μαλλον αυτο που πηρα εγω ειναι τρύπιο.
    Για το ψιλοβροχο ειναι παρα πολυ καλο αλλα οταν κατεβαζει καρεκλες και εισαι εξω στους δρομους για 8 ωρες γινεσαι μουσκεμα. Μπαζει στους ωμους και στο στηθος.
    Εργαζομαι ως Courier, εχω δοκιμασει αρκετα αδιαβροχα των τριαντα ευρω και πραγματικα το μονο αδιαβροχο που κανει 100% για την δουλεια αυτη, στεγνος και ζεστος ολο το οχταωρο ειναι τα ΑΝΟΡΑΚ.
    Κοστιζουν 100,00 ευρω αλλα αν θες να εισαι στεγνος πας εκει.
    Ολα τα αλλα ειναι της πλακας παιδια. Πραγματικα.
    Πεταμενα λεφτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lady Gemini
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω εδώ και 2 χρόνια. Βέβαια ελάχιστη η χρήση του αλλά με έχει βγάλει ασπροπροσωπη. Το πήρα και μεγάλο και μπαίνω μέσα μαζί με την τσάντα. Δν έχει πάρει νερό πότε του ακόμα και όταν κάνει κατακλυσμό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_nagasaki
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ντελίβερι.
    Το πήρα στο σετ με το παντελόνι είναι τέλειο δεν περνάει σταγόνα από μέσα απλά σαν λίγο ιδρωμένο είναι από μέσα μετά από πολλές ώρες βροχής αλλά όχι βρεγμένο αξίζει το κάθε ευρώ και επίσης πολλές φορές το φοράω χωρίς μπουφάν και δεν νιώθω καν ότι μου λείπει το μπουφάν(σε κανονικές θερμοκρασίες μέχρι 10 βαθμούς και με μπλουζες από μέσα) αέρα ιοκ βροχή ιοκ με 2 λόγια αξίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ζεστό και ωραίο . δεν σε αγγίζει τίποτα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και σχετικά οικονομικό rain jacket

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Στον χρόνο πάνω σταμάτησε να είναι αδιάβροχο.
    Το σήκωσα στον ήλιο και παρατήρησα ότι η μεμβράνη είχε χαλάσει σπάσει στον σβέρκο , μπροστά στο φερμουάρ ,στις μασχάλες,στους ώμους και στους αγκώνες .
    Χρησιμοποιείται ως αντιανεμικό για να μην πάει για πέταμα .

    1
  • Τρύπησε στον 1ο μηνα στην μεσα μερια στα μανικια κοντα στην παλαμη και απ τις δυο μεριες,η εταιρεια δεν το δεχεται πισω"ειναι φυσιολογικη φθορα η απάντηση της" πεταμενα 30 €

    3
  • Διαβαζω τα τεσσερα σχολια που υπαρχουν και μαλλον αυτο που πηρα εγω ειναι τρύπιο.
    Για το ψιλοβροχο ειναι παρα πολυ καλο αλλα οταν κατεβαζει καρεκλες και εισαι εξω στους δρομους για 8 ωρες γινεσαι μουσκεμα. Μπαζει στους ωμους και στο στηθος.
    Εργαζομαι ως Courier, εχω δοκιμασει αρκετα αδιαβροχα των τριαντα ευρω και πραγματικα το μονο αδιαβροχο που κανει 100% για την δουλεια αυτη, στεγνος και ζεστος ολο το οχταωρο ειναι τα ΑΝΟΡΑΚ.
    Κοστιζουν 100,00 ευρω αλλα αν θες να εισαι στεγνος πας εκει.
    Ολα τα αλλα ειναι της πλακας παιδια. Πραγματικα.
    Πεταμενα λεφτα.

    7
  • Το έχω εδώ και 2 χρόνια. Βέβαια ελάχιστη η χρήση του αλλά με έχει βγάλει ασπροπροσωπη. Το πήρα και μεγάλο και μπαίνω μέσα μαζί με την τσάντα. Δν έχει πάρει νερό πότε του ακόμα και όταν κάνει κατακλυσμό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    1
  • Ντελίβερι.
    Το πήρα στο σετ με το παντελόνι είναι τέλειο δεν περνάει σταγόνα από μέσα απλά σαν λίγο ιδρωμένο είναι από μέσα μετά από πολλές ώρες βροχής αλλά όχι βρεγμένο αξίζει το κάθε ευρώ και επίσης πολλές φορές το φοράω χωρίς μπουφάν και δεν νιώθω καν ότι μου λείπει το μπουφάν(σε κανονικές θερμοκρασίες μέχρι 10 βαθμούς και με μπλουζες από μέσα) αέρα ιοκ βροχή ιοκ με 2 λόγια αξίζει.

    11
  • Δες τα όλα
19,90 €
5,00 €   μεταφορικά