Αδιάβροχα Μηχανής

Nordcode Boot Cover S Ανδρικές Αδιάβροχες Γκέτες Μηχανής Μαύρο Χρώμα Κωδικός: NOR000COV02

  • Αδιάβροχες γκέτες της Nordcode.
  • 100% αδιάβροχο κάλυμμα μπότας με ενισχυμένη λαστιχένια σόλα.
  • Υλικό: Polyester με θερμοκολλημένες ραφές.
  • Κλείσιμο με φερμουάρ στην εσωτερική πλευρά που προστατεύεται από...
  • Αδιάβροχες γκέτες της Nordcode.
  • 100% αδιάβροχο κάλυμμα μπότας με ενισχυμένη λαστιχένια σόλα.
  • Υλικό: Polyester με θερμοκολλημένες ραφές.
  • Κλείσιμο με φερμουάρ στην εσωτερική πλευρά που προστατεύεται από πτερύγιο με Velcro.
  • Αντανακλαστικά ένθετα.
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Αδιάβροχες γκέτες της Nordcode.
  • 100% αδιάβροχο κάλυμμα μπότας με ενισχυμένη λαστιχένια σόλα.
  • Υλικό: Polyester με θερμοκολλημένες ραφές.
  • Κλείσιμο με φερμουάρ στην εσωτερική πλευρά που προστατεύεται από πτερύγιο με Velcro.
  • Αντανακλαστικά ένθετα.

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NOR000COV02
Τύπος
Γκέτες Παπουτσιών
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • vasileios_tsaloukis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περνάει ελάχιστο νερό σαν υγρασία περίπου αλλά μ μποτάκι από μέσα είναι σούπερ.για ντελιβερι τώρα θα δω πόσο καιρό θα Μ βγάλει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzigor__
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό σε σώζει οπότε είναι βρεγμένα ο δρόμος το βάζω γιατί η ρόδα κάνει μοσκεμα τα παπούτσια , φερμουάρ και σκρατσ καλύπτει μέχρι λίγο κάτω από γόνατο καλή πολύ καλή δουλειά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CosmicSkiStiS
    4
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλό προϊόν αλλά για πακετάδες θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όσο καλό και να είναι κάτι με το ανέβα κατέβα στο μηχανάκι και στις οικοδομές θα χρειαστεί γρήγορα αλλαγή. Για ταξίδι με μηχανή σε δύσκολες συνθήκες συνιστάται απόλυτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARIS_FILIS8
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις αγόρασα ένα μήνα πριν, τις δοκίμασα με πολύ βροχή τίποτα, σταγόνα δεν πέρασε. Απλώς θέλει καλό κλείσιμο στα σκρατς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_nagasaki
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά τους είναι τέλεια τα φοράω σε κάθε βροχή λόγο δουλειάς (ντελίβερι) και έχω άπω πάνω ένα σετ αδιάβροχο ίδιας εταιρίας και δεν νιώθω τίποτα όσο δυνατά και να βρέξει απλά από πολύ βροχή η βασικά κάθε φορά μετά που τα βγάζεις είναι σαν βρεγμένα μέσα αλλά είναι ιδρώτα αλλά τα παπούτσια σου μέσα είναι στεγνά αυτό έχει σημασία . Αξίζει για ντελίβερι είναι ότι πρέπει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimianag
    5
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις έχω 2 χρόνια! Είναι άψογες, δεν περνάει ουτε σταγόνα. Δοκιμασμένα και σε καταιγίδες. Απλά παραγγείλετε ένα νούμερο παραπάνω από αυτό που φοράτε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • c.sofras
    4
    19 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Update 2020! Δοκιμασμένες στις βροχές, έκαναν τη δουλειά τους! Καμία διαρροή, και βολικές για την οδήγηση. Μετά από 3 χρόνια όχι όμως συχνής χρήσης, δεν έχουν παρουσιάσει κάποια φθορά. Πρέπει να αγοράζετε ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε για να εφαρμόζουν σωστά. Τις προτείνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν περνάει τίποτα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του είναι μια χαρα! Αντέχει 1 χρονο ποδοπατήματος. Προσοχη γλυστραει στο νερο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι σε συμφέρουσα τιμή και ανθεκτικές. Δεν επιτρέπουν στο νερό να εισχωρήσει. Μια χαρά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν περνάει σταγόνα στο πόδια...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή επιλογή και σχέση ποιότητας τιμής!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνουν καλή δουλειά αλλά έχουν γρήγορη φθορά αν περπατάς με αυτες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Περνάει ελάχιστο νερό σαν υγρασία περίπου αλλά μ μποτάκι από μέσα είναι σούπερ.για ντελιβερι τώρα θα δω πόσο καιρό θα Μ βγάλει

    4
  • Πολύ καλό σε σώζει οπότε είναι βρεγμένα ο δρόμος το βάζω γιατί η ρόδα κάνει μοσκεμα τα παπούτσια , φερμουάρ και σκρατσ καλύπτει μέχρι λίγο κάτω από γόνατο καλή πολύ καλή δουλειά

    5
  • Αρκετά καλό προϊόν αλλά για πακετάδες θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όσο καλό και να είναι κάτι με το ανέβα κατέβα στο μηχανάκι και στις οικοδομές θα χρειαστεί γρήγορα αλλαγή. Για ταξίδι με μηχανή σε δύσκολες συνθήκες συνιστάται απόλυτα.

    8
  • Τις αγόρασα ένα μήνα πριν, τις δοκίμασα με πολύ βροχή τίποτα, σταγόνα δεν πέρασε. Απλώς θέλει καλό κλείσιμο στα σκρατς.

    7
  • Για τα λεφτά τους είναι τέλεια τα φοράω σε κάθε βροχή λόγο δουλειάς (ντελίβερι) και έχω άπω πάνω ένα σετ αδιάβροχο ίδιας εταιρίας και δεν νιώθω τίποτα όσο δυνατά και να βρέξει απλά από πολύ βροχή η βασικά κάθε φορά μετά που τα βγάζεις είναι σαν βρεγμένα μέσα αλλά είναι ιδρώτα αλλά τα παπούτσια σου μέσα είναι στεγνά αυτό έχει σημασία . Αξίζει για ντελίβερι είναι ότι πρέπει.

    11
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

96 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
tsapito

για παπούτσι νούμερο 44 τι μεγεθος θα πάρω;;
προορίζονται για deliveri..

ARIS_FILIS8

Να μην τις πάρεις καθόλου. Έχουν πρόβλημα στις ραφές, με αποτέλεσμα να ανοίγουν οι ρεφές και να γεμίζει νερό ο πάτος. Δες κάτι άλλο.

hifonicss

Καλησπέρα για παπούτσι νούμερο 40 τι μέγεθος να πάρω?

Eleni_Papadaki_79

Ένα με δύο νούμερα πάνω, ανάλογα τον όγκο του παπουτσιού.

kos_sid

Αν π.χ. φοράω παπούτσια Νο 45 το ιδανικό μέγεθος να αγοράσω είναι το ΧL ή παραπάνω;

CosmicSkiStiS

Καλό θα ήταν να έπαιρνες λίγο μεγαλύτερο αν και το XL θα σου κάνει αλλά ίσα - ίσα. Αλλά σε συχνή χρήση σκίζονται γρήγορα. Για ταξίδια είναι ότι πρέπει αλλά όχι για διανομείς π.χ.

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Αδιάβροχες γκέτες της Nordcode.
  • 100% αδιάβροχο κάλυμμα μπότας με ενισχυμένη λαστιχένια σόλα.
  • Υλικό: Polyester με θερμοκολλημένες ραφές.
  • Κλείσιμο με φερμουάρ στην εσωτερική πλευρά που προστατεύεται από πτερύγιο με Velcro.
  • Αντανακλαστικά ένθετα.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
NOR000COV02
Τύπος
Γκέτες Παπουτσιών
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 10
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • vasileios_tsaloukis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περνάει ελάχιστο νερό σαν υγρασία περίπου αλλά μ μποτάκι από μέσα είναι σούπερ.για ντελιβερι τώρα θα δω πόσο καιρό θα Μ βγάλει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzigor__
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό σε σώζει οπότε είναι βρεγμένα ο δρόμος το βάζω γιατί η ρόδα κάνει μοσκεμα τα παπούτσια , φερμουάρ και σκρατσ καλύπτει μέχρι λίγο κάτω από γόνατο καλή πολύ καλή δουλειά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CosmicSkiStiS
    4
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλό προϊόν αλλά για πακετάδες θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όσο καλό και να είναι κάτι με το ανέβα κατέβα στο μηχανάκι και στις οικοδομές θα χρειαστεί γρήγορα αλλαγή. Για ταξίδι με μηχανή σε δύσκολες συνθήκες συνιστάται απόλυτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARIS_FILIS8
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις αγόρασα ένα μήνα πριν, τις δοκίμασα με πολύ βροχή τίποτα, σταγόνα δεν πέρασε. Απλώς θέλει καλό κλείσιμο στα σκρατς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_nagasaki
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά τους είναι τέλεια τα φοράω σε κάθε βροχή λόγο δουλειάς (ντελίβερι) και έχω άπω πάνω ένα σετ αδιάβροχο ίδιας εταιρίας και δεν νιώθω τίποτα όσο δυνατά και να βρέξει απλά από πολύ βροχή η βασικά κάθε φορά μετά που τα βγάζεις είναι σαν βρεγμένα μέσα αλλά είναι ιδρώτα αλλά τα παπούτσια σου μέσα είναι στεγνά αυτό έχει σημασία . Αξίζει για ντελίβερι είναι ότι πρέπει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimianag
    5
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις έχω 2 χρόνια! Είναι άψογες, δεν περνάει ουτε σταγόνα. Δοκιμασμένα και σε καταιγίδες. Απλά παραγγείλετε ένα νούμερο παραπάνω από αυτό που φοράτε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • c.sofras
    4
    19 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Update 2020! Δοκιμασμένες στις βροχές, έκαναν τη δουλειά τους! Καμία διαρροή, και βολικές για την οδήγηση. Μετά από 3 χρόνια όχι όμως συχνής χρήσης, δεν έχουν παρουσιάσει κάποια φθορά. Πρέπει να αγοράζετε ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε για να εφαρμόζουν σωστά. Τις προτείνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν περνάει τίποτα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του είναι μια χαρα! Αντέχει 1 χρονο ποδοπατήματος. Προσοχη γλυστραει στο νερο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι σε συμφέρουσα τιμή και ανθεκτικές. Δεν επιτρέπουν στο νερό να εισχωρήσει. Μια χαρά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν περνάει σταγόνα στο πόδια...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή επιλογή και σχέση ποιότητας τιμής!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνουν καλή δουλειά αλλά έχουν γρήγορη φθορά αν περπατάς με αυτες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Περνάει ελάχιστο νερό σαν υγρασία περίπου αλλά μ μποτάκι από μέσα είναι σούπερ.για ντελιβερι τώρα θα δω πόσο καιρό θα Μ βγάλει

    4
  • Πολύ καλό σε σώζει οπότε είναι βρεγμένα ο δρόμος το βάζω γιατί η ρόδα κάνει μοσκεμα τα παπούτσια , φερμουάρ και σκρατσ καλύπτει μέχρι λίγο κάτω από γόνατο καλή πολύ καλή δουλειά

    5
  • Αρκετά καλό προϊόν αλλά για πακετάδες θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όσο καλό και να είναι κάτι με το ανέβα κατέβα στο μηχανάκι και στις οικοδομές θα χρειαστεί γρήγορα αλλαγή. Για ταξίδι με μηχανή σε δύσκολες συνθήκες συνιστάται απόλυτα.

    8
  • Τις αγόρασα ένα μήνα πριν, τις δοκίμασα με πολύ βροχή τίποτα, σταγόνα δεν πέρασε. Απλώς θέλει καλό κλείσιμο στα σκρατς.

    7
  • Για τα λεφτά τους είναι τέλεια τα φοράω σε κάθε βροχή λόγο δουλειάς (ντελίβερι) και έχω άπω πάνω ένα σετ αδιάβροχο ίδιας εταιρίας και δεν νιώθω τίποτα όσο δυνατά και να βρέξει απλά από πολύ βροχή η βασικά κάθε φορά μετά που τα βγάζεις είναι σαν βρεγμένα μέσα αλλά είναι ιδρώτα αλλά τα παπούτσια σου μέσα είναι στεγνά αυτό έχει σημασία . Αξίζει για ντελίβερι είναι ότι πρέπει.

    11
  • Δες τα όλα