αρχικά θα ξεκινήσω λέγοντάς ότι πριν πάρω αυτήν την κάμερα είχα μια Rollei των 90€. Δεν τις συγκρίνω σε καμία περίπτωση αλλά μπορώ να εκτιμήσω σίγουρα πολύ περισσότερο τώρα μια ακριβότερη κάμερα από μια φθηνότερη.
-το γεγονός ότι δεν χρειάζεται θήκη είναι πολύ καλό, βοηθάει στον ήχο( δεν ακούγεται λες και είσαι σε φερετρο) και δεν τρέμει το φιλοκαρδι σου μη τυχόν περάσει νερό.
- τα χρώματα σε φωτεινές συνθήκες και με κόντρα τον ήλιο άψογα!- στο βράδυ τα χαλάμε αλλά για βραδινές φωτογραφίες με τις σωστές ρυθμίσεις και ενα τρίποδο θα κάνετε την δουλειά σας.
- ανθεκτική και στιβαρή, solid που λένε και στο χωριό μου.
- το stabilization μετριο, διορθώνει το χέρι πχ αλλά όταν το έχεις πάνω σου κατεβαίνεις την πλαγιά ή αν το έχεις στο αμάξι και πετύχεις κακο δρόμο κουνιέται αρκετά.
-Voice commands, τα θεωρούσα πολυτέλεια και μάρκετινγκ μπας και πουλήσουν περισσότερα κομμάτια αλλά όχι! Αν κάνετε κάποιο σπορ όπως Σκι ή καταδύσεις ή τέλος πάντων οτιδήποτε σας εμποδίζει να πατάτε νουμπια τα οι προφορικές εντολές θα σας λύσουν τα χέρια, κυριολεκτικά.
- καλη υποστήριξη από την εφαρμογή, απλη σωστή και απέριττη.
- στα πολύ θετικά το γεγονός ότι μπορείς να γράψεις surround ήχο ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΌ ΑΡΧΕΊΟ, οπότε είναι ιδανικό για Live.
Αρνητικά
- μέτριος επεξεργαστής, μου έχει κολλήσει αρκετές φορές στον μισό χρόνια που την έχω. Δεν είναι κάτι, βγάζεις την μπαταρία και όλα κομπλέ, αλλά ειναι σπαστικο
- με βρεγμένη οθόνη δεν πιάνει το touch - εδώ έρχεται όμως το Voice command και λύνει το πρόβλημα
- η μπαταρια δεν αντέχει πολύ, αν θέλετε να την έχετε για εκτενή χρήση μια ολόκληρη μέρα θέλει άλλη μια μπαταρία +30€
Συμπεράσματα δικά σας. Γενικά αν θέλετε το κάτι παραπάνω αξίζει. Αν όμως θέλετε να βγάλετε απλά πράγματα, καμία βουτιά, καμία πεζοπορία και λήψεις από ταξιδάκι ίσως να μην χρειάζεται κάτι τόσο ακριβό με τόσες παραμέτρους, με μια Rollei των 90€ είστε κομπλέ.
Υ.Γ. αν τυχει να την αγοράσετε οπωσδήποτε κάρτα μνήμης από 32G και πάνω.Με 16 πχ που είχα στην Rollei η GoPro έβγαζε σε 1080p 60 fps μόλις 40 λεπτά