Αν και είναι παλιό μοντέλο, είναι Waterproof και έχει μόνο Omni-Grip & Omni Shield.
Το έχω 6 χρόνια και είναι Made in Vietnam.
Παρόλο που είναι μόνο αδιάβροχο χωρίς Gore-Tex υλικό, κάνοντας σωστή συντήρηση δεν μου πέρασε ποτέ νερό.
Για σωστή συντήρηση, αποφύγετε οποιαδήποτε εστία θερμότητας (τζάκι, καλοριφέρ, ήλιος, σόμπα).
Η αυξημένη θερμοκρασία ενδέχεται να ασθενήσει τον δεσμό μεταξύ των μερών του υποδήματος πχ. αποκόλληση σόλας ή και την καταστροφή της αδιάβροχης μεμβράνης.
Αν σε περίπτωση εισέλθει νερό από το πάνω μέρος του υποδήματος, αφήστε το να στεγνώσει σε ξηρό και σκιερό μέρος με φυσικό τρόπο ή χρησιμοποιήστε υλικά όπως πχ. εφημερίδα ή χαρτί τοποθετώντας τα στο εσωτερικό του για να απορροφηθεί γρηγορότερα η υγρασία.
Γνώμη μου, μην χρησιμοποιείτε καθόλου προϊόντα συντήρησης, μόνο κάνα σπρέι αδιαβροχοποίησης, 1 με 2 φορές το χρόνο.
ΥΓ: Το καφέ είναι το Ανδρικό, Το Γκρι είναι το Γυναικείο.