Λιπαντικά Μοτοσυκλέτας

Honda 4-Stroke Oil 10W-30 Λάδι Μοτοσυκλέτας για Τετράχρονους Κινητήρες 4lt

Το λάδι μοτοσυκλέτας της Honda είναι ένα υψηλής ποιότητας λάδι που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις των κινητήρων των μοτοσυκλετών Honda.

Το λάδι μοτοσυκλέτας της Honda είναι ένα υψηλής ποιότητας λάδι που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις των κινητήρων των μοτοσυκλετών Honda.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το λάδι μοτοσυκλέτας της Honda είναι ένα υψηλής ποιότητας λάδι που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις των κινητήρων των μοτοσυκλετών Honda. Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει αποτελεσματική λίπανση και προστασία σε μια σειρά από καιρικές συνθήκες και λειτουργίες.

Ο αριθμός "10W-30" αναφέρεται στο ιξώδες του λαδιού σε διάφορες θερμοκρασίες. Το "10W" αναφέρεται στο ιξώδες του λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας εύκολη εκκίνηση και γρήγορη κυκλοφορία του λαδιού στον κινητήρα. Το "30" αναφέρεται στο ιξώδες του λαδιού σε υψηλές θερμοκρασίες, προσφέροντας επαρκή προστασία και απόδοση στον κινητήρα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.

Επιπλέον, το λάδι της Honda 4T 10W-30 παρέχει αποτελεσματική λίπανση των εσωτερικών μερών του κινητήρα, προστατεύοντάς το από τη φθορά και την οξείδωση. Τέλος, παρέχει αντιθερμική προστασία, διατηρώντας σταθερή θερμοκρασία του κινητήρα και βοηθώντας στην αποτελεσματική απόδοσή του.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Ιξώδες
10W-30
Χωρητικότητα
4 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA
API
SL

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (22)

Αξιολογήσεις

  1. 20
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Nikos_Georgatzis
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Αυτό το λάδι δεν είναι συνθετικό το γράφει πάνω το κουτί το λευκό είναι απλό λάδι ορυκτέλαιο το παλιό μαύρο της Χόντα στην μαύρη συσκευασία ήταν συνθετικό εδώ απλά κρατήσατε τις περιγραφές και αλλάξετε την εικόνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε Honda integra 700 με Dct είχα τα motul 10/30 5100. Στα 1000 χιομετρα τα πέταξα γιατί οι ταχύτητες μπαίνανε πιο θορυβώδεις. Έβαλα τα pro Honda 10/30 και οι ταχύτητες πιο απαλές από την πρώτη βόλτα. Θα τα ξαναβάλω σίγουρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marsideratos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Καλό λάδι για τετράχρονη μοτοσυκλέτα , βέβαια σε μηχανές που δουλεύουν ψηλά καλύτερη είναι η επιλογή 15 w 50

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolaos_razorblade
    2
    2 στους 40 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    μου κόλλησε το μοτέρ. δεν κάνουν αυτά τα λάδια για το ιννοβα. τα έβγαλε η χοντα μόνο και μόνο επειδή δε τα βρήκανε με την eni

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AΓΗΣΙΛΑΟΣ
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Aριστο προιόν.Συνιστάται ανεπιφύλακτα.Τουλάχιστον 800 επιπλέον χλμ. διαδρομής με απόλυτη ασφάλεια στον κινητήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    τρομερό λάδι ειδικά για Honda astrea grand c100 το δουλευει ρολόι το γνήσιο μοτέρ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Χρήση σε Honda SH150 15ετίας και δουλεύει σαν καινούργιο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Εξαιρετικό Λάδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κλασικο χοντόλαδο καλη ποιοτητα καθε 12.000 οπως λέει η Honda για την μηχανή μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    πολύ καλό, ακόμα και κρύο, το σασμάν ειναι πολύ μαλακό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όπως το περίμενα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Καλό λάδι για σκουτερ Honda S-Wing 150 .
    Τέσσερα χρόνια το βάζο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    καλο για τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Τέλειο λάδι για την HONDA σου μηχανή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη τιμη η συσκευασια 4 λιτρων

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Αυτό το λάδι δεν είναι συνθετικό το γράφει πάνω το κουτί το λευκό είναι απλό λάδι ορυκτέλαιο το παλιό μαύρο της Χόντα στην μαύρη συσκευασία ήταν συνθετικό εδώ απλά κρατήσατε τις περιγραφές και αλλάξετε την εικόνα

    2
  • Σε Honda integra 700 με Dct είχα τα motul 10/30 5100. Στα 1000 χιομετρα τα πέταξα γιατί οι ταχύτητες μπαίνανε πιο θορυβώδεις. Έβαλα τα pro Honda 10/30 και οι ταχύτητες πιο απαλές από την πρώτη βόλτα. Θα τα ξαναβάλω σίγουρα.

    0
  • Καλό λάδι για τετράχρονη μοτοσυκλέτα , βέβαια σε μηχανές που δουλεύουν ψηλά καλύτερη είναι η επιλογή 15 w 50

    2
  • μου κόλλησε το μοτέρ. δεν κάνουν αυτά τα λάδια για το ιννοβα. τα έβγαλε η χοντα μόνο και μόνο επειδή δε τα βρήκανε με την eni

    2
  • Aριστο προιόν.Συνιστάται ανεπιφύλακτα.Τουλάχιστον 800 επιπλέον χλμ. διαδρομής με απόλυτη ασφάλεια στον κινητήρα.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

45 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το λάδι μοτοσυκλέτας της Honda είναι ένα υψηλής ποιότητας λάδι που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις των κινητήρων των μοτοσυκλετών Honda. Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει αποτελεσματική λίπανση και προστασία σε μια σειρά από καιρικές συνθήκες και λειτουργίες.

Ο αριθμός "10W-30" αναφέρεται στο ιξώδες του λαδιού σε διάφορες θερμοκρασίες. Το "10W" αναφέρεται στο ιξώδες του λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας εύκολη εκκίνηση και γρήγορη κυκλοφορία του λαδιού στον κινητήρα. Το "30" αναφέρεται στο ιξώδες του λαδιού σε υψηλές θερμοκρασίες, προσφέροντας επαρκή προστασία και απόδοση στον κινητήρα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.

Επιπλέον, το λάδι της Honda 4T 10W-30 παρέχει αποτελεσματική λίπανση των εσωτερικών μερών του κινητήρα, προστατεύοντάς το από τη φθορά και την οξείδωση. Τέλος, παρέχει αντιθερμική προστασία, διατηρώντας σταθερή θερμοκρασία του κινητήρα και βοηθώντας στην αποτελεσματική απόδοσή του.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Ιξώδες
10W-30
Χωρητικότητα
4 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA
API
SL

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (22)

  1. 20
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Nikos_Georgatzis
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Αυτό το λάδι δεν είναι συνθετικό το γράφει πάνω το κουτί το λευκό είναι απλό λάδι ορυκτέλαιο το παλιό μαύρο της Χόντα στην μαύρη συσκευασία ήταν συνθετικό εδώ απλά κρατήσατε τις περιγραφές και αλλάξετε την εικόνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε Honda integra 700 με Dct είχα τα motul 10/30 5100. Στα 1000 χιομετρα τα πέταξα γιατί οι ταχύτητες μπαίνανε πιο θορυβώδεις. Έβαλα τα pro Honda 10/30 και οι ταχύτητες πιο απαλές από την πρώτη βόλτα. Θα τα ξαναβάλω σίγουρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marsideratos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Καλό λάδι για τετράχρονη μοτοσυκλέτα , βέβαια σε μηχανές που δουλεύουν ψηλά καλύτερη είναι η επιλογή 15 w 50

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolaos_razorblade
    2
    2 στους 40 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    μου κόλλησε το μοτέρ. δεν κάνουν αυτά τα λάδια για το ιννοβα. τα έβγαλε η χοντα μόνο και μόνο επειδή δε τα βρήκανε με την eni

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AΓΗΣΙΛΑΟΣ
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Aριστο προιόν.Συνιστάται ανεπιφύλακτα.Τουλάχιστον 800 επιπλέον χλμ. διαδρομής με απόλυτη ασφάλεια στον κινητήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    τρομερό λάδι ειδικά για Honda astrea grand c100 το δουλευει ρολόι το γνήσιο μοτέρ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Χρήση σε Honda SH150 15ετίας και δουλεύει σαν καινούργιο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Εξαιρετικό Λάδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κλασικο χοντόλαδο καλη ποιοτητα καθε 12.000 οπως λέει η Honda για την μηχανή μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    πολύ καλό, ακόμα και κρύο, το σασμάν ειναι πολύ μαλακό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όπως το περίμενα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

    Καλό λάδι για σκουτερ Honda S-Wing 150 .
    Τέσσερα χρόνια το βάζο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    καλο για τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Τέλειο λάδι για την HONDA σου μηχανή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη τιμη η συσκευασια 4 λιτρων

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Αυτό το λάδι δεν είναι συνθετικό το γράφει πάνω το κουτί το λευκό είναι απλό λάδι ορυκτέλαιο το παλιό μαύρο της Χόντα στην μαύρη συσκευασία ήταν συνθετικό εδώ απλά κρατήσατε τις περιγραφές και αλλάξετε την εικόνα

    2
  • Σε Honda integra 700 με Dct είχα τα motul 10/30 5100. Στα 1000 χιομετρα τα πέταξα γιατί οι ταχύτητες μπαίνανε πιο θορυβώδεις. Έβαλα τα pro Honda 10/30 και οι ταχύτητες πιο απαλές από την πρώτη βόλτα. Θα τα ξαναβάλω σίγουρα.

    0
  • Καλό λάδι για τετράχρονη μοτοσυκλέτα , βέβαια σε μηχανές που δουλεύουν ψηλά καλύτερη είναι η επιλογή 15 w 50

    2
  • μου κόλλησε το μοτέρ. δεν κάνουν αυτά τα λάδια για το ιννοβα. τα έβγαλε η χοντα μόνο και μόνο επειδή δε τα βρήκανε με την eni

    2
  • Aριστο προιόν.Συνιστάται ανεπιφύλακτα.Τουλάχιστον 800 επιπλέον χλμ. διαδρομής με απόλυτη ασφάλεια στον κινητήρα.

    2
  • Δες τα όλα