Κινητά Τηλέφωνα

Apple iPhone 7 Plus Single SIM (3GB/32GB) Ροζ Χρυσό

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Retina οθόνη 5,5"
  • Διπλή κάμερα 12MP
  • 7MP Selfie Κάμερα
  • Μπαταρία 2900mAh

Αντοχή σε νερό και σκόνη. Εξελιγμένο Touch ID. Διάφραγμα f/1.8 για φωτεινές λήψεις. Στερεοφωνικά ηχεία.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Το iPhone 7 Plus, με δύο κάμερες 12MP και την πιο φωτεινή οθόνη iPhone που έχεις δει ποτέ με ακόμα καλύτερη απόδοση των χρωμάτων, διαθέτει ταχύτερες επιδόσεις και την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας που είχε ποτέ ένα iPhone.

Δύο κάμερες που φωτογραφίζουν σαν μία

Το iPhone 7 Plus είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, καθώς ανεβάζει τον πήχη ακόμη υψηλότερα με την 12MP Dual-lens κάμερα, με ένα wide φακό f/1.8 και έναν Telephoto f/2.8, με 2x Optical Zoom και 10x Digital Zoom για φωτογραφίες και 6x Digital Zoom για βίντεο. Διαθέτει δυνατότητα καταγραφής βίντεο 4K στα 30 fps και τεχνολογία οπτικής σταθεροποίησης εικόνας (OIS). Επιπλέον, αναβαθμίστηκε και το flash της συσκευής, με το Quad LED True Tone flash, ενώ και η εμπρόσθια FaceTime HD κάμερα, αναβαθμίστηκε στα 7MP με διάφραγμα f/2.2 και υποστήριξη Optical Image Stabilization (OIS), για τέλειες selfie φωτογραφίες.

Οθόνη Retina HD

Η Retina HD οθόνη του iPhone 7 Plus, αναβαθμίστηκε και αυτή σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα iPhone, με 25% αυξημένη φωτεινότητα και ευρύτερη χρωματική γκάμα που εξασφαλίζει μεγαλύτερο χρωματικό κορεσμό. Επίσης, ενσωματώνει την τεχνολογία 3D Touch, με την οποία αντιλαμβάνεται πόσο βαθιά πιέζεις την οθόνη, παρέχοντάς σου τη δυνατότητα να ολοκληρώνεις όλα όσα κάνεις, πιο γρήγορα και απλά.

Επεξεργαστής A10 Fusion

To iPhone 7 διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο Α10 chip 64-bit, με το οποίο έχει απόδοση επιτραπέζιου υπολογιστή. Έτσι, απολαμβάνεις έως και 40% ταχύτερες επιδόσεις επεξεργαστή σε σχέση με τον Α9, αλλά και ταχύτερη απόδοση γραφικών για όλα τα αγαπημένα σου παιχνίδια και εφαρμογές με υψηλές απαιτήσεις σε γραφικά, λόγω του ενσωματωμένου M10 συνεπεξεργαστή.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Χρώμα
Ροζ Χρυσό
Βάρος
188 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Apple A10
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,37 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
5,5 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Retina IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 12MP, Τηλεφακός 12MP 2x
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 7MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Lightning, Wi-Fi, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2900 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Water Resistant, Dust Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP67
Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
158,2 mm
Πλάτος
77,9 mm
Πάχος
7,3 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (228)

Αξιολογήσεις

  1. 184
  2. 31
  3. 10
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • Φωτογραφίες
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • GPS
  • Μουσική
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • stella4067
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό 5 χρόνια + και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Είναι γρήγορο και ακόμη και μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κολλάει σχεδόν καθόλου. Η κάμερα του είναι πολύ καλή, μόνο στο εφέ βάθους στο πορτρέτο δεν εστιάζει μερικές φορές καλα. Στο θέμα της μπαταρίας, προφανώς μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κρατάει και έχει πέσει στο 75% αλλά κάτι τέτοιο λύνεται εύκολα με αλλαγή μπαταρίας. Γενικά πιστεύω αξίζει με τα χίλια σαν προϊόν.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ben_Bill
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω από τότε που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά δεν με έχει απογοήτευση ποτέ 0 κόλλημα ωραία οθόνη ήχος κάμερα εξαιρετικά έχω αλλάξει 1 φορά μπαταρία τρομερή ποιότητα !
    Μπράβο στην apple !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimkost75
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα μεταχειρισμένο και το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να του αλλάξω την μπαταρία. Η μπαταρία έχει πολύ καλή διάρκεια, κρατάει άνετα 2 ημέρες μπορεί και 3 και επίσης επειδή τις μπαταρίες στα iphone που έχω τις αλλάζω μόνος μου, στο 7 plus η αλλαγή της μπαταρίας γίνεται πολύ εύκολα και ανώδυνα. Αυτά περί μπαταρίας τα λέω γιατί διάβασα πολλά σχόλια ότι η μπαταρία του κρατάει λίγο. Γενικά με τις μπαταρίες γίνεται χαμός, υπάρχουν μπαταρίες που λειτουργούν σαν αυθεντικές (μπορεί να είναι και αυθεντικές) και μπαταρίες που καινούργιες είναι χειρότερες από την γνήσια που είχε φτασει στα 80% περίπου και γιαυτό αλλάχτηκε. Κατά τα υπόλοιπα είναι γρήγορο δεν κολλάει γενικά έχει τα καλά του ios.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Remud
    3
    8 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το εχω 3 χρονια, δεν λεω καλο κινητο αλλα
    1. η μπαταρια δεν κραταει καθολου μεσα σε 3 χρονια μου εχει φτασει 50% με αποτελεσμα να κλεινει συνεχεια οσους αλλους που εχω ρωτησει και εχουν iphone μεσα σε 3 χρονια η μπαταρια τους ειναι ακομα 70-80 χωρις αλλαγη
    2. η οθονη δεν ειναι καλη. μου εχει πεσει απο πολυ μικρο υψομετρο και εχει σπασει με αποτελεσμα να χρειαστει να αλλαξω οθονη 3-4 φορες
    καταταλα οκ αλλα σας συνιστω καλυτερα ενα android..

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Tsakalidhs
    3
    13 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτον δεν αξίζει καθόλου πλέον η τιμή του για τόσο παλιό μοντέλο, Δεύτερον η μπαταρία είναι ότι χειρότερο και Τρίτον έχει καλή ανάλυση οθόνης, έχει κιάλια αλλά δεν θα κάτσω τώρα να γράψω τα πάντα αλλά δεν αξίζει πλέον καθόλου αυτό το κινητό και βασικά δεν αξίζουν τα iPhone μόνο μούρη είναι.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariannamix
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιοπρεπέστατο κινητό σε όλα του τόσα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία! Ταχύτητα όπως στην αρχή, αξιοπιστία χωρίς κολλήματα, χωρίς αδικαιολόγητα άναψε σβήσε, χωρίς επανεκκινήσεις κτλ που είχα με αλλά κινητά στο παρελθόν! Παίρνει ακόμα ενημερώσεις που είναι πολύ σημαντικό και εξυπηρετεί ,σε όλες τις καθημερινές ανάγκες και με το παραπάνω! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα ! Αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματα του αν θες να έχεις κάτι εμφανίσιμο, στιβαρό από άποψη κατασκευής και το σημαντικότερο αξιόπιστο και ποιοτικό κατά την χρήση!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelkoutz
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για τη σύζυγο μου. Η μπαταρία του πάρα πολύ καλή βγάζει άνετα μιάμιση ημέρα με αρκετή χρήση σε κλήσεις, βίντεο, μουσική κτλ. Δεν παίζουμε καθόλου παιχνίδια, δεν έχω άποψη. Είναι πολύ γρήγορο σε ότι και αν κάνεις. Δεν συμφωνώ με αυτούς που σχολιάζουν αρνητικά τα χαρακτηριστικά που από την αρχή η εταιρία (οποιαδήποτε εταιρία, για οποιαδήποτε συσκευή) σου τα αναφέρει πριν καν το αγοράσεις. Π.χ. έχει μεγάλα bezels .... Είναι ακριβή συσκευή... Είναι πολύ μεγάλη.. κτλ. Μα αυτό το βλέπεις ΠΡΙΝ καν το αγοράσεις! Αν δεν σου αρέσει, πάρε ένα άλλο. Με βάση λοιπόν τα χαρακτηριστικά του, το τηλέφωνο είναι ακόμη και σήμερα πάρα πολύ καλό σε ταχύτητα, κάμερα και μπαταρία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia222
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο του ελάττωμα είναι η μπαταρία. Φορτίζει πολύ γρήγορα, αλλά και ξεφορτιζει πολύ γρήγορα. Με ένα powerbank είστε καλυμμένοι

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhs.zig7
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο value for money κινητό αυτή τη στιγμή !!!!
    Από θέμα μπαταρίας κάμερας (4K video) τιμής και design

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • omri_ba
    3
    6 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 μήνες η υγεία μπαταρίας του έχει πεσει και δεν κρατάει πάνω από 8 ωρο χωρίς φορτίσει
    Γενικά τα iphone στη μπαταρια τους είναι απαράδεκτα!!!!!!! Το ίδιο είχα πρόβλημα και με το 6s

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zikk__
    4
    6 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο ειναι σφαιρα δεν κολαει πουθενα εχει φοβερη καμερα και σε χαμηλο φωτισμο και εξερετικο βιντεο με καλη σταθεροποιηση.Τρεχει ολα τα παιχνιδια τελεια και τα ηχεια του ειναι πολυ ικανοποιητικα.Για οσουσ λενε για την μπαταρια ειναι μια νορμαλ μπαταρια που θα σου βγαλει 1 μερα με ενα φορτσμα.Η γνωμη μου ειναι να μην το αγορασει καποιος καινουργιο στα 450$ αλλα θα προτινα σε καποιον να το αγορασει μεταχιρισμενο που υπαρχει και μεγαλη ποικηλια και σε πολυ καλεσ τιμες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexkour15paok
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 2 χρόνια χρήσης είναι σαν να το πήρα τώρα. Εξαίρεση η μπαταρια που κρατούσε 2 μέρες ενώ τώρα 1 μέρα βαριάς χρήσης .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dichatz2004
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό(iphone 7 plus)το έχω εδώ και δυο χρόνια και δεν έχει υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα.Ειναι γρήγορο,η μπαταρία του κρατάει αρκετά θα μπορούσα να πω και η κάμερα...Αυτή κι αν αξίζει.Σε σχεση με πιο ακριβα iphone αυτο αξίζει τα συγκεκριμένα λεφτά.Οποιος θα ήθελε να το αγοράσει θα του το συνιστούσα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Katsarou1
    4
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητου εδώ και μια εβδομάδα έχω να πω τα καλύτερα καθώς το κινητό ειναι παρα πολύ καλό
    Όντας πρώην κάτοχος Samsung για πρώτη φορά πήγα σε IOS και η αλήθεια είναι δεν το μετανιώνω το μόνο αρνητικό είναι ότι χρειάζεται πολλές φορτίσεις αν το χρησιμοποιείς συνέχεια και άλλο ένα ελλατωμα ειναι ότι ζεσταίνεται αρκετά εύκολα και αυτό ειναι στα αρνητικά του κατά τα άλλα το κινητό ειναι σουπερ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis08
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρήστης πρώτη φορά iphone. Το χω σχεδον χρόνο και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος με την επιλογή μου. Το κινητό απλα πετάει. Φωτογραφιες και βίντεο εξαιρετικα και τα δυο. Ηχεία παρα πολυ καλα με πολυ καλη ένταση. Η μπαταρία οπως σε καθε τηλέφωνο φθείρεται με τον χρόνο αλλα ικανοποιημένος και εκεί.Γενικα ένα παρα πολυ καλο τηλέφωνο που παιρνει ακόμα αναβαθμίσεις αν και μοντέλο 2016. Ειναι μια πολύ κάλη επιλογή σε αυτα τα χρήματα αλλά τωρα πλέον υπαρχουν και άλλα iPhone πιο νέα τα οποία ειναι προσιτά και αυτά.Σας το προτείνω!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angel_rossi
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό το έχω 1.5 χρόνο στα 800€ και είναι απλά τέλειο
    Αρχικά το τηλέφωνο έχει iOS άρα εντάξει μιλάμε για άλλο επίπεδο όσο καιρό το έχω δεν έχει κολλήσει ούτε μια φορά .Η κάμερα του είναι άκρως ικανοποιητική για τα λεφτά του,το ίδιο ισχύει και στα video αν και για τα λεφτά του περίμενα κάτι περισσότερο στης νυχτερινές φωτογραφίες,το ηχείο το λατρεύω δεν θα μπορούσα να πω κάτι αρνητικό σε αυτόν τον τομέα η ανάλυση της οθωνης είναι άκρως ικανοποιητική.Το μόνο μιον που βρηκα είναι ότι με τον καιρό όταν γεμίζει ο χώρος σου με το να μην έχει card slot πρέπει όποτε σου γεμίζει ο χώρος να μεταφέρεις όλα τις φωτογραφίες σου κτλ σε υπολογιστή και μετεπειτα σε στικάκι που η αλήθεια για μένα δεν με ευχάριστη και τόσο.
    Κλείνοντας ως τελική μου γνώμη θα έλεγα πως είναι value for money και είναι ένα απιστευτο κινητό με πολύ όμορφο σχεδιασμό.Το προτινω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Daktylidi
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 8 μήνες μπορώ να πω κατά την γνώμη μου που αξίζει τα λεφτά του από ήχο από λειτουργία οθόνης το μόνο που δεν είμαι ευχαριστημένη είναι η μπαταρία μπορεί επειδή το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicolthegreek
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα 32GB είναι λίγα αν θέλεις να το φορτώσεις με μεγάλα παιχνίδια και εφαρμογές. Η κάμερα σε συνθήκες καλού φωτισμού είναι πολύ καλή, συγκρίνεται ακόμη και με νεότερα μοντέλα ναυαρχίδες εταιριών. Σε χαμηλό φωτισμό να μην περιμένει και πολλά κανείς, πολύ μέτρια. Η μπαταρία με πολύ βαριά χρήση του κινητού, σε σημείο να μην το αφήνεις απο τα χέρια παίζοντας παιχνίδια, βλέποντας βίντεο κλπ πεθαίνει γρήγορα (6-8 ωρες περιπου) με κανονική χρήση, κλήσεις, social,ιντερνετ, wifi και data ολη μέρα ανοιχτά βγάζει ανετα μια μέρα. Γενικά το κινητό για την τιμή που κυμαίνεται τώρα είναι να το αγοράσεις με κλειστά τα μάτια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Regina_BL
    4
    18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα κανει την αγορά(817€) πριν από δυο χρόνια και ακόμα το κινητό πετάει ! Η μπαταρια έχει μεγάλη διάρκεια, δεν κολλάει , ανοίγει πολύ γρηγορα τις εφαρμογές και γενικά όσες φορές και αν το έχω ρίξει κάτω δεν έχει παθει απολύτως τίποτα, που σε σχεση με αλλά μοντέλα της εταιρίας τα κινητά γίνονται θρύψαλα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Mpoulaxhs
    4
    21 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος εδώ και λίγων ημερών του iPhone 7 Plus το κινητό απλά τα σπάει και ηχείο και ποιότητα κατασκευής άψογη το λειτουργικό του iOS απλά λειτο απλό και σφερατο.... στα της κάμερας τώρα παρά πολύ καλή μόνο που ζορίζεται λίγο σε χαμηλό φωτισμό κατά τα αλλά τέλειο.....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEXIOS__KYPRIANOS_PAPAKONSTAN
    5
    17 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό κινητό , σε σχεδόν κάθε τομέα ανταποκρίνεται αριστα, με μόνο αστερίσκο την αφαίρεση της υποδοχής ακουστικών, η οποία δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα καθώς μπορεί κάνεις να χρησιμοποιήσει ασύρματα ακουστικά , ή στο κάτω κάτω να προμηθευτεί έναν μετατροπέα , ο οποίος κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται στην συσκευασία. Πέρα από αυτό αξίζει τα λεφτά του σε μεγάλο βαθμό , αν και πάντα ένα μέρος της τιμής πάει στο μήλο και στην αξιοπιστία που σου προσφέρει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsit72
    5
    29 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώην χρήστης iPhone 5, 5s, SE, 6 μπορώ να πω ότι το 7 plus είναι ένα αξιόλογο smartphone. Παρά τα 2,5 περίπου χρόνια του,
    τα χαρακτηριστικά του είναι εξαιρετικά και η apple ακόμη το πουλάει στο επίσημο site της. Σε συνδυασμό με το IOS η λέξη κόλλησε δεν υπάρχει , ο ήχος από το μεγάφωνο είναι εξαιρετικός , το video είναι εκπληκτικό , τα 3 GB RAM είναι υπεραρκετά , ο επεξεργαστής είναι ταχύτατος , το σερφάρισμα σε ταχύτητα ίσως και γρηγορότερο από gaming laptop, μπαταρία πολύ καλή αλλά εξαρτάται και από τη χρήση , το μαύρο ματ πολύ ποιο όμορφο από τα glossy , ελάχιστες διάφορες σε σχέση με το 8 plus (πρέπει να είσαι tech - holic για να το αναβαθμίσεις σε 8 plus). Προσωπικά εμένα μου αρέσουν και τα μεγάλα περιθώρια που έχει (είναι θέμα γούστου) . Εάν είχε Face ID και καλύτερες φωτο το βράδυ θα επερνε 6 αστέρια !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Kaperonis
    5
    13 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από 5s σε 6 και τώρα 7 plus.Το καλύτερο μέχρι στιγμής από όλα τα iPhone που έχω πάρει με μακράν καλύτερη μπαταρία , φωτογραφία ,ταχύτητα όλα και σχετικά είναι το καλύτερο και με λιγότερα λεφτά καθώς για την απόκτηση των προηγούμενων είχα δώσει παραπάνω . Για την τιμή του μέχρι στιγμής πιστεύω είναι σίγουρα η καλύτερη αγορά. Το μόνο έτσι σχόλιο για το μέγεθος που δεν το περίμενα τόσο μεγάλο , πρώτη φορά χρήστης plus μοντέλου και η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύει λίγο στην τσέπη όσο για το jet black χρώμα οπτικά είναι η καλύτερη επιλογή κάνει το κινητό να δείχνει πραγματικά στολίδι με τις αντανακλάσεις είναι σαν καθρέφτης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos-plessas
    5
    18 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα λεφτά του μην το σκέφτεστε καν είναι ότι καλύτερο έχω αγοράσει σε κινητό.Η μπαταρία με παρά πολύ χρήση και με 4g ανοικτά όλη μέρα αντέχει από το πρωί έως στις 8:30 το βράδυ.Υπεροχη κάμερα,υπέροχος ήχος τέλειο το μαύρο ματ.Δινεις κάποια χρήματα και αγοράζεις κινητάρα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_8
    4
    6 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό σε γενικές γραμμές είναι αξιόλογο εκτός από το ηχείο που λίγο αργότερα από όταν έληξε η εγγύηση άρχισε να έχει ΠΟΛΥ χαμηλότερη ένταση.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos.karageorgiou.58
    4
    27 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κινητό άψογο, το πήρα Πρίν κάποιες μέρες και πιστεύω πως μπορώ να το αξιολογίσω. Προκάτοχος του iPhone SE, είπα να προχωρήσω σε μια σχετικά αξιόλογη αναβάθμιση, Αν θέλετε κινητό που να παίζει τα περισσότερα παιχνίδια χωρίς πρόβλημα (πολύ καλά frames και high settings), να βγάζει πολύ καλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο, να μην κολλάει καθόλου (προφανώς μπορεί να φάει κάποιο κολληματάκι μια στο τόσο λογισμικό είναι), φυσικά να ακούτε πολύ καλής ποιότητας μουσική, και να έχετε μια μεγάλη φωτεινή οθόνη με πολύ καλή απόδοση χρωμάτων και ισσοροπία χωρίς υπερβολές, τότε αξίζει να το αγοράσετε. Προσοχή όμως, είναι κρίμα να δώσετε τα λευτά σας μόνο και μόνο για το όνομα και τον τίτλο, χωρίς να έχετε ανάγκη τα specs του. Καλό θα είναι να αξιοποιείτε αυτό που αγοράζετε και όχι να το έχετε μόνο για φιγούρα. Από εκεί και πέρα όμως οτι θέλει ο καθένας αγοράζει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lovabill
    5
    14 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του τη μέρα αγοράς του (Μάρτιος 2019), το πιο value-for-money iPhone. Δε δίνω πάνω από 500 για κινητό. Τα κάνει όλα. Δεν καταλαβαίνω σε τι υστερεί ώστε να δώσω περισσότερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmy_K_
    5
    29 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό πραγματικά πετάει. Ερχόμενος από το IPhone 6 οι διάφορες είναι πολύ αισθητές. Το κινητό πραγματικά είναι πολύ γρήγορο, οι εφαρμογές ανοίγουν σε λιγότερο από τον μισό χρόνο πιο γρήγορα από ότι στο IPhone 6. Πολύ γρήγορο και ακριβές
    δακτυλικό αποτύπωμα και καταπληκτική οθόνη πολύ καλής αναλύσεις με φυσικά χρώματα και όχι υπέρκορεσμένα. Επίσης έκπληκτος έμεινα με το ηχείο δυνατός, μπασατος, στερεοφωνικος ήχος χωρίς αλλοιώσεις καθώς και με την μπαταρία που είναι η διπλάσια του iPhone 6 με κανονική χρήση κλήσεις φωτογραφίες social media κ.τ.λ βγάζει άνετα την μέρα και σου περισσεύει και ένα 20% εεε εντάξει αυτό είναι ανάλογα με την χρήση. Και άφησα το καλύτερο για το τέλος που είναι η κάμερα ένα σας λέω Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η με 10x ζουμ. Βγάζει υπέροχες φωτογραφιες με τελεια χωρις υπερβολές χρώματα και την μέρα αλλά και το βράδυ όπως και η σελφι του και τελος αποκορύφωμα σε όλα αυτά το portrait mode.Γενικα πιστεύω πως η συσκευή αξίζει τα λεφτά της. Ότι πληρώνεις περνεις.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω το κινητό 5 χρόνια + και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Είναι γρήγορο και ακόμη και μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κολλάει σχεδόν καθόλου. Η κάμερα του είναι πολύ καλή, μόνο στο εφέ βάθους στο πορτρέτο δεν εστιάζει μερικές φορές καλα. Στο θέμα της μπαταρίας, προφανώς μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κρατάει και έχει πέσει στο 75% αλλά κάτι τέτοιο λύνεται εύκολα με αλλαγή μπαταρίας. Γενικά πιστεύω αξίζει με τα χίλια σαν προϊόν.

    10
  • Το έχω από τότε που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά δεν με έχει απογοήτευση ποτέ 0 κόλλημα ωραία οθόνη ήχος κάμερα εξαιρετικά έχω αλλάξει 1 φορά μπαταρία τρομερή ποιότητα !
    Μπράβο στην apple !

    5
  • Το πήρα μεταχειρισμένο και το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να του αλλάξω την μπαταρία. Η μπαταρία έχει πολύ καλή διάρκεια, κρατάει άνετα 2 ημέρες μπορεί και 3 και επίσης επειδή τις μπαταρίες στα iphone που έχω τις αλλάζω μόνος μου, στο 7 plus η αλλαγή της μπαταρίας γίνεται πολύ εύκολα και ανώδυνα. Αυτά περί μπαταρίας τα λέω γιατί διάβασα πολλά σχόλια ότι η μπαταρία του κρατάει λίγο. Γενικά με τις μπαταρίες γίνεται χαμός, υπάρχουν μπαταρίες που λειτουργούν σαν αυθεντικές (μπορεί να είναι και αυθεντικές) και μπαταρίες που καινούργιες είναι χειρότερες από την γνήσια που είχε φτασει στα 80% περίπου και γιαυτό αλλάχτηκε. Κατά τα υπόλοιπα είναι γρήγορο δεν κολλάει γενικά έχει τα καλά του ios.

    9
  • το εχω 3 χρονια, δεν λεω καλο κινητο αλλα
    1. η μπαταρια δεν κραταει καθολου μεσα σε 3 χρονια μου εχει φτασει 50% με αποτελεσμα να κλεινει συνεχεια οσους αλλους που εχω ρωτησει και εχουν iphone μεσα σε 3 χρονια η μπαταρια τους ειναι ακομα 70-80 χωρις αλλαγη
    2. η οθονη δεν ειναι καλη. μου εχει πεσει απο πολυ μικρο υψομετρο και εχει σπασει με αποτελεσμα να χρειαστει να αλλαξω οθονη 3-4 φορες
    καταταλα οκ αλλα σας συνιστω καλυτερα ενα android..

    8
  • Πρώτον δεν αξίζει καθόλου πλέον η τιμή του για τόσο παλιό μοντέλο, Δεύτερον η μπαταρία είναι ότι χειρότερο και Τρίτον έχει καλή ανάλυση οθόνης, έχει κιάλια αλλά δεν θα κάτσω τώρα να γράψω τα πάντα αλλά δεν αξίζει πλέον καθόλου αυτό το κινητό και βασικά δεν αξίζουν τα iPhone μόνο μούρη είναι.

    13
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (195)

Ερωτήσεις

624 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Pen89

Όταν το αγόρασα είχε. Νομίζω μόνο στα καινούργια μοντέλα δεν έχει μετασχηματιστή μέσα!

CHXSE√enDITO

Σκέφτομαι να αγοράσω το 7plus αξίζει η θα πρέπει να ξανά αλαξω κινητό σε 2 3 χρόνια?

lovabill

Η οθόνη του ειναι μικρη σε σχεση με το συνολικο μεγεθος του, η καμερα ειναι πολυ καλη μονο τη μέρα - όχι τη νύχτα, η μπαταρία του είναι πολύ μέτρια. Για iPhone, στα λεφτά του, τα κάνει όλα και πολύ καλά. Στα ίδια λεφτά, Android, θα βρεις καλύτερες οθόνες, φωτογραφικές, και μπαταρία (Samsung S20 FE, S10, S10e). Μετά πας στο iphone 11 που τα έχει όλα τα παραπάνω, αλλά ανεβαίνεις τιμή.

joselyn

γεια σας..θελω να αγορασω για το iphone 7plus, ακουστικα bluetooth,για κλησεις απαραιτητα,αδιαφορο η μουσικη..εκτος των Apple pods-που ειναι πανακριβα- θα δουλεψουν,κατι σαν Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2 Basic Bluetooth Handsfree -η-Huawei ΑΜ61 Sport Headphones Lite In-ear Bluetooth Handsfree-η- κατι αναλογο μεχρι 40 ευρω- ? καποια αλλη εναλλακτικη λυση ? σας ευχαριστω.

Δες όλες τις ερωτήσεις (195)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Χρώμα
Ροζ Χρυσό
Βάρος
188 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Apple A10
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,37 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
5,5 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Retina IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 12MP, Τηλεφακός 12MP 2x
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 7MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Lightning, Wi-Fi, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2900 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Water Resistant, Dust Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP67
Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
158,2 mm
Πλάτος
77,9 mm
Πάχος
7,3 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Το iPhone 7 Plus, με δύο κάμερες 12MP και την πιο φωτεινή οθόνη iPhone που έχεις δει ποτέ με ακόμα καλύτερη απόδοση των χρωμάτων, διαθέτει ταχύτερες επιδόσεις και την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας που είχε ποτέ ένα iPhone.

Δύο κάμερες που φωτογραφίζουν σαν μία

Το iPhone 7 Plus είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, καθώς ανεβάζει τον πήχη ακόμη υψηλότερα με την 12MP Dual-lens κάμερα, με ένα wide φακό f/1.8 και έναν Telephoto f/2.8, με 2x Optical Zoom και 10x Digital Zoom για φωτογραφίες και 6x Digital Zoom για βίντεο. Διαθέτει δυνατότητα καταγραφής βίντεο 4K στα 30 fps και τεχνολογία οπτικής σταθεροποίησης εικόνας (OIS). Επιπλέον, αναβαθμίστηκε και το flash της συσκευής, με το Quad LED True Tone flash, ενώ και η εμπρόσθια FaceTime HD κάμερα, αναβαθμίστηκε στα 7MP με διάφραγμα f/2.2 και υποστήριξη Optical Image Stabilization (OIS), για τέλειες selfie φωτογραφίες.

Οθόνη Retina HD

Η Retina HD οθόνη του iPhone 7 Plus, αναβαθμίστηκε και αυτή σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα iPhone, με 25% αυξημένη φωτεινότητα και ευρύτερη χρωματική γκάμα που εξασφαλίζει μεγαλύτερο χρωματικό κορεσμό. Επίσης, ενσωματώνει την τεχνολογία 3D Touch, με την οποία αντιλαμβάνεται πόσο βαθιά πιέζεις την οθόνη, παρέχοντάς σου τη δυνατότητα να ολοκληρώνεις όλα όσα κάνεις, πιο γρήγορα και απλά.

Επεξεργαστής A10 Fusion

To iPhone 7 διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο Α10 chip 64-bit, με το οποίο έχει απόδοση επιτραπέζιου υπολογιστή. Έτσι, απολαμβάνεις έως και 40% ταχύτερες επιδόσεις επεξεργαστή σε σχέση με τον Α9, αλλά και ταχύτερη απόδοση γραφικών για όλα τα αγαπημένα σου παιχνίδια και εφαρμογές με υψηλές απαιτήσεις σε γραφικά, λόγω του ενσωματωμένου M10 συνεπεξεργαστή.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (228)

  1. 184
  2. 31
  3. 10
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • Φωτογραφίες
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • GPS
  • Μουσική
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • stella4067
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό 5 χρόνια + και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Είναι γρήγορο και ακόμη και μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κολλάει σχεδόν καθόλου. Η κάμερα του είναι πολύ καλή, μόνο στο εφέ βάθους στο πορτρέτο δεν εστιάζει μερικές φορές καλα. Στο θέμα της μπαταρίας, προφανώς μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κρατάει και έχει πέσει στο 75% αλλά κάτι τέτοιο λύνεται εύκολα με αλλαγή μπαταρίας. Γενικά πιστεύω αξίζει με τα χίλια σαν προϊόν.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ben_Bill
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω από τότε που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά δεν με έχει απογοήτευση ποτέ 0 κόλλημα ωραία οθόνη ήχος κάμερα εξαιρετικά έχω αλλάξει 1 φορά μπαταρία τρομερή ποιότητα !
    Μπράβο στην apple !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimkost75
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα μεταχειρισμένο και το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να του αλλάξω την μπαταρία. Η μπαταρία έχει πολύ καλή διάρκεια, κρατάει άνετα 2 ημέρες μπορεί και 3 και επίσης επειδή τις μπαταρίες στα iphone που έχω τις αλλάζω μόνος μου, στο 7 plus η αλλαγή της μπαταρίας γίνεται πολύ εύκολα και ανώδυνα. Αυτά περί μπαταρίας τα λέω γιατί διάβασα πολλά σχόλια ότι η μπαταρία του κρατάει λίγο. Γενικά με τις μπαταρίες γίνεται χαμός, υπάρχουν μπαταρίες που λειτουργούν σαν αυθεντικές (μπορεί να είναι και αυθεντικές) και μπαταρίες που καινούργιες είναι χειρότερες από την γνήσια που είχε φτασει στα 80% περίπου και γιαυτό αλλάχτηκε. Κατά τα υπόλοιπα είναι γρήγορο δεν κολλάει γενικά έχει τα καλά του ios.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Remud
    3
    8 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το εχω 3 χρονια, δεν λεω καλο κινητο αλλα
    1. η μπαταρια δεν κραταει καθολου μεσα σε 3 χρονια μου εχει φτασει 50% με αποτελεσμα να κλεινει συνεχεια οσους αλλους που εχω ρωτησει και εχουν iphone μεσα σε 3 χρονια η μπαταρια τους ειναι ακομα 70-80 χωρις αλλαγη
    2. η οθονη δεν ειναι καλη. μου εχει πεσει απο πολυ μικρο υψομετρο και εχει σπασει με αποτελεσμα να χρειαστει να αλλαξω οθονη 3-4 φορες
    καταταλα οκ αλλα σας συνιστω καλυτερα ενα android..

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Tsakalidhs
    3
    13 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτον δεν αξίζει καθόλου πλέον η τιμή του για τόσο παλιό μοντέλο, Δεύτερον η μπαταρία είναι ότι χειρότερο και Τρίτον έχει καλή ανάλυση οθόνης, έχει κιάλια αλλά δεν θα κάτσω τώρα να γράψω τα πάντα αλλά δεν αξίζει πλέον καθόλου αυτό το κινητό και βασικά δεν αξίζουν τα iPhone μόνο μούρη είναι.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariannamix
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιοπρεπέστατο κινητό σε όλα του τόσα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία! Ταχύτητα όπως στην αρχή, αξιοπιστία χωρίς κολλήματα, χωρίς αδικαιολόγητα άναψε σβήσε, χωρίς επανεκκινήσεις κτλ που είχα με αλλά κινητά στο παρελθόν! Παίρνει ακόμα ενημερώσεις που είναι πολύ σημαντικό και εξυπηρετεί ,σε όλες τις καθημερινές ανάγκες και με το παραπάνω! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα ! Αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματα του αν θες να έχεις κάτι εμφανίσιμο, στιβαρό από άποψη κατασκευής και το σημαντικότερο αξιόπιστο και ποιοτικό κατά την χρήση!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelkoutz
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για τη σύζυγο μου. Η μπαταρία του πάρα πολύ καλή βγάζει άνετα μιάμιση ημέρα με αρκετή χρήση σε κλήσεις, βίντεο, μουσική κτλ. Δεν παίζουμε καθόλου παιχνίδια, δεν έχω άποψη. Είναι πολύ γρήγορο σε ότι και αν κάνεις. Δεν συμφωνώ με αυτούς που σχολιάζουν αρνητικά τα χαρακτηριστικά που από την αρχή η εταιρία (οποιαδήποτε εταιρία, για οποιαδήποτε συσκευή) σου τα αναφέρει πριν καν το αγοράσεις. Π.χ. έχει μεγάλα bezels .... Είναι ακριβή συσκευή... Είναι πολύ μεγάλη.. κτλ. Μα αυτό το βλέπεις ΠΡΙΝ καν το αγοράσεις! Αν δεν σου αρέσει, πάρε ένα άλλο. Με βάση λοιπόν τα χαρακτηριστικά του, το τηλέφωνο είναι ακόμη και σήμερα πάρα πολύ καλό σε ταχύτητα, κάμερα και μπαταρία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia222
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο του ελάττωμα είναι η μπαταρία. Φορτίζει πολύ γρήγορα, αλλά και ξεφορτιζει πολύ γρήγορα. Με ένα powerbank είστε καλυμμένοι

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhs.zig7
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο value for money κινητό αυτή τη στιγμή !!!!
    Από θέμα μπαταρίας κάμερας (4K video) τιμής και design

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • omri_ba
    3
    6 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 μήνες η υγεία μπαταρίας του έχει πεσει και δεν κρατάει πάνω από 8 ωρο χωρίς φορτίσει
    Γενικά τα iphone στη μπαταρια τους είναι απαράδεκτα!!!!!!! Το ίδιο είχα πρόβλημα και με το 6s

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zikk__
    4
    6 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο ειναι σφαιρα δεν κολαει πουθενα εχει φοβερη καμερα και σε χαμηλο φωτισμο και εξερετικο βιντεο με καλη σταθεροποιηση.Τρεχει ολα τα παιχνιδια τελεια και τα ηχεια του ειναι πολυ ικανοποιητικα.Για οσουσ λενε για την μπαταρια ειναι μια νορμαλ μπαταρια που θα σου βγαλει 1 μερα με ενα φορτσμα.Η γνωμη μου ειναι να μην το αγορασει καποιος καινουργιο στα 450$ αλλα θα προτινα σε καποιον να το αγορασει μεταχιρισμενο που υπαρχει και μεγαλη ποικηλια και σε πολυ καλεσ τιμες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexkour15paok
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 2 χρόνια χρήσης είναι σαν να το πήρα τώρα. Εξαίρεση η μπαταρια που κρατούσε 2 μέρες ενώ τώρα 1 μέρα βαριάς χρήσης .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dichatz2004
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό(iphone 7 plus)το έχω εδώ και δυο χρόνια και δεν έχει υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα.Ειναι γρήγορο,η μπαταρία του κρατάει αρκετά θα μπορούσα να πω και η κάμερα...Αυτή κι αν αξίζει.Σε σχεση με πιο ακριβα iphone αυτο αξίζει τα συγκεκριμένα λεφτά.Οποιος θα ήθελε να το αγοράσει θα του το συνιστούσα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Katsarou1
    4
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητου εδώ και μια εβδομάδα έχω να πω τα καλύτερα καθώς το κινητό ειναι παρα πολύ καλό
    Όντας πρώην κάτοχος Samsung για πρώτη φορά πήγα σε IOS και η αλήθεια είναι δεν το μετανιώνω το μόνο αρνητικό είναι ότι χρειάζεται πολλές φορτίσεις αν το χρησιμοποιείς συνέχεια και άλλο ένα ελλατωμα ειναι ότι ζεσταίνεται αρκετά εύκολα και αυτό ειναι στα αρνητικά του κατά τα άλλα το κινητό ειναι σουπερ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis08
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρήστης πρώτη φορά iphone. Το χω σχεδον χρόνο και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος με την επιλογή μου. Το κινητό απλα πετάει. Φωτογραφιες και βίντεο εξαιρετικα και τα δυο. Ηχεία παρα πολυ καλα με πολυ καλη ένταση. Η μπαταρία οπως σε καθε τηλέφωνο φθείρεται με τον χρόνο αλλα ικανοποιημένος και εκεί.Γενικα ένα παρα πολυ καλο τηλέφωνο που παιρνει ακόμα αναβαθμίσεις αν και μοντέλο 2016. Ειναι μια πολύ κάλη επιλογή σε αυτα τα χρήματα αλλά τωρα πλέον υπαρχουν και άλλα iPhone πιο νέα τα οποία ειναι προσιτά και αυτά.Σας το προτείνω!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angel_rossi
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό το έχω 1.5 χρόνο στα 800€ και είναι απλά τέλειο
    Αρχικά το τηλέφωνο έχει iOS άρα εντάξει μιλάμε για άλλο επίπεδο όσο καιρό το έχω δεν έχει κολλήσει ούτε μια φορά .Η κάμερα του είναι άκρως ικανοποιητική για τα λεφτά του,το ίδιο ισχύει και στα video αν και για τα λεφτά του περίμενα κάτι περισσότερο στης νυχτερινές φωτογραφίες,το ηχείο το λατρεύω δεν θα μπορούσα να πω κάτι αρνητικό σε αυτόν τον τομέα η ανάλυση της οθωνης είναι άκρως ικανοποιητική.Το μόνο μιον που βρηκα είναι ότι με τον καιρό όταν γεμίζει ο χώρος σου με το να μην έχει card slot πρέπει όποτε σου γεμίζει ο χώρος να μεταφέρεις όλα τις φωτογραφίες σου κτλ σε υπολογιστή και μετεπειτα σε στικάκι που η αλήθεια για μένα δεν με ευχάριστη και τόσο.
    Κλείνοντας ως τελική μου γνώμη θα έλεγα πως είναι value for money και είναι ένα απιστευτο κινητό με πολύ όμορφο σχεδιασμό.Το προτινω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Daktylidi
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 8 μήνες μπορώ να πω κατά την γνώμη μου που αξίζει τα λεφτά του από ήχο από λειτουργία οθόνης το μόνο που δεν είμαι ευχαριστημένη είναι η μπαταρία μπορεί επειδή το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicolthegreek
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα 32GB είναι λίγα αν θέλεις να το φορτώσεις με μεγάλα παιχνίδια και εφαρμογές. Η κάμερα σε συνθήκες καλού φωτισμού είναι πολύ καλή, συγκρίνεται ακόμη και με νεότερα μοντέλα ναυαρχίδες εταιριών. Σε χαμηλό φωτισμό να μην περιμένει και πολλά κανείς, πολύ μέτρια. Η μπαταρία με πολύ βαριά χρήση του κινητού, σε σημείο να μην το αφήνεις απο τα χέρια παίζοντας παιχνίδια, βλέποντας βίντεο κλπ πεθαίνει γρήγορα (6-8 ωρες περιπου) με κανονική χρήση, κλήσεις, social,ιντερνετ, wifi και data ολη μέρα ανοιχτά βγάζει ανετα μια μέρα. Γενικά το κινητό για την τιμή που κυμαίνεται τώρα είναι να το αγοράσεις με κλειστά τα μάτια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Regina_BL
    4
    18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα κανει την αγορά(817€) πριν από δυο χρόνια και ακόμα το κινητό πετάει ! Η μπαταρια έχει μεγάλη διάρκεια, δεν κολλάει , ανοίγει πολύ γρηγορα τις εφαρμογές και γενικά όσες φορές και αν το έχω ρίξει κάτω δεν έχει παθει απολύτως τίποτα, που σε σχεση με αλλά μοντέλα της εταιρίας τα κινητά γίνονται θρύψαλα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Mpoulaxhs
    4
    21 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος εδώ και λίγων ημερών του iPhone 7 Plus το κινητό απλά τα σπάει και ηχείο και ποιότητα κατασκευής άψογη το λειτουργικό του iOS απλά λειτο απλό και σφερατο.... στα της κάμερας τώρα παρά πολύ καλή μόνο που ζορίζεται λίγο σε χαμηλό φωτισμό κατά τα αλλά τέλειο.....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEXIOS__KYPRIANOS_PAPAKONSTAN
    5
    17 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό κινητό , σε σχεδόν κάθε τομέα ανταποκρίνεται αριστα, με μόνο αστερίσκο την αφαίρεση της υποδοχής ακουστικών, η οποία δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα καθώς μπορεί κάνεις να χρησιμοποιήσει ασύρματα ακουστικά , ή στο κάτω κάτω να προμηθευτεί έναν μετατροπέα , ο οποίος κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται στην συσκευασία. Πέρα από αυτό αξίζει τα λεφτά του σε μεγάλο βαθμό , αν και πάντα ένα μέρος της τιμής πάει στο μήλο και στην αξιοπιστία που σου προσφέρει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsit72
    5
    29 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώην χρήστης iPhone 5, 5s, SE, 6 μπορώ να πω ότι το 7 plus είναι ένα αξιόλογο smartphone. Παρά τα 2,5 περίπου χρόνια του,
    τα χαρακτηριστικά του είναι εξαιρετικά και η apple ακόμη το πουλάει στο επίσημο site της. Σε συνδυασμό με το IOS η λέξη κόλλησε δεν υπάρχει , ο ήχος από το μεγάφωνο είναι εξαιρετικός , το video είναι εκπληκτικό , τα 3 GB RAM είναι υπεραρκετά , ο επεξεργαστής είναι ταχύτατος , το σερφάρισμα σε ταχύτητα ίσως και γρηγορότερο από gaming laptop, μπαταρία πολύ καλή αλλά εξαρτάται και από τη χρήση , το μαύρο ματ πολύ ποιο όμορφο από τα glossy , ελάχιστες διάφορες σε σχέση με το 8 plus (πρέπει να είσαι tech - holic για να το αναβαθμίσεις σε 8 plus). Προσωπικά εμένα μου αρέσουν και τα μεγάλα περιθώρια που έχει (είναι θέμα γούστου) . Εάν είχε Face ID και καλύτερες φωτο το βράδυ θα επερνε 6 αστέρια !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Kaperonis
    5
    13 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από 5s σε 6 και τώρα 7 plus.Το καλύτερο μέχρι στιγμής από όλα τα iPhone που έχω πάρει με μακράν καλύτερη μπαταρία , φωτογραφία ,ταχύτητα όλα και σχετικά είναι το καλύτερο και με λιγότερα λεφτά καθώς για την απόκτηση των προηγούμενων είχα δώσει παραπάνω . Για την τιμή του μέχρι στιγμής πιστεύω είναι σίγουρα η καλύτερη αγορά. Το μόνο έτσι σχόλιο για το μέγεθος που δεν το περίμενα τόσο μεγάλο , πρώτη φορά χρήστης plus μοντέλου και η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύει λίγο στην τσέπη όσο για το jet black χρώμα οπτικά είναι η καλύτερη επιλογή κάνει το κινητό να δείχνει πραγματικά στολίδι με τις αντανακλάσεις είναι σαν καθρέφτης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos-plessas
    5
    18 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα λεφτά του μην το σκέφτεστε καν είναι ότι καλύτερο έχω αγοράσει σε κινητό.Η μπαταρία με παρά πολύ χρήση και με 4g ανοικτά όλη μέρα αντέχει από το πρωί έως στις 8:30 το βράδυ.Υπεροχη κάμερα,υπέροχος ήχος τέλειο το μαύρο ματ.Δινεις κάποια χρήματα και αγοράζεις κινητάρα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_8
    4
    6 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό σε γενικές γραμμές είναι αξιόλογο εκτός από το ηχείο που λίγο αργότερα από όταν έληξε η εγγύηση άρχισε να έχει ΠΟΛΥ χαμηλότερη ένταση.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos.karageorgiou.58
    4
    27 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κινητό άψογο, το πήρα Πρίν κάποιες μέρες και πιστεύω πως μπορώ να το αξιολογίσω. Προκάτοχος του iPhone SE, είπα να προχωρήσω σε μια σχετικά αξιόλογη αναβάθμιση, Αν θέλετε κινητό που να παίζει τα περισσότερα παιχνίδια χωρίς πρόβλημα (πολύ καλά frames και high settings), να βγάζει πολύ καλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο, να μην κολλάει καθόλου (προφανώς μπορεί να φάει κάποιο κολληματάκι μια στο τόσο λογισμικό είναι), φυσικά να ακούτε πολύ καλής ποιότητας μουσική, και να έχετε μια μεγάλη φωτεινή οθόνη με πολύ καλή απόδοση χρωμάτων και ισσοροπία χωρίς υπερβολές, τότε αξίζει να το αγοράσετε. Προσοχή όμως, είναι κρίμα να δώσετε τα λευτά σας μόνο και μόνο για το όνομα και τον τίτλο, χωρίς να έχετε ανάγκη τα specs του. Καλό θα είναι να αξιοποιείτε αυτό που αγοράζετε και όχι να το έχετε μόνο για φιγούρα. Από εκεί και πέρα όμως οτι θέλει ο καθένας αγοράζει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lovabill
    5
    14 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του τη μέρα αγοράς του (Μάρτιος 2019), το πιο value-for-money iPhone. Δε δίνω πάνω από 500 για κινητό. Τα κάνει όλα. Δεν καταλαβαίνω σε τι υστερεί ώστε να δώσω περισσότερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmy_K_
    5
    29 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό πραγματικά πετάει. Ερχόμενος από το IPhone 6 οι διάφορες είναι πολύ αισθητές. Το κινητό πραγματικά είναι πολύ γρήγορο, οι εφαρμογές ανοίγουν σε λιγότερο από τον μισό χρόνο πιο γρήγορα από ότι στο IPhone 6. Πολύ γρήγορο και ακριβές
    δακτυλικό αποτύπωμα και καταπληκτική οθόνη πολύ καλής αναλύσεις με φυσικά χρώματα και όχι υπέρκορεσμένα. Επίσης έκπληκτος έμεινα με το ηχείο δυνατός, μπασατος, στερεοφωνικος ήχος χωρίς αλλοιώσεις καθώς και με την μπαταρία που είναι η διπλάσια του iPhone 6 με κανονική χρήση κλήσεις φωτογραφίες social media κ.τ.λ βγάζει άνετα την μέρα και σου περισσεύει και ένα 20% εεε εντάξει αυτό είναι ανάλογα με την χρήση. Και άφησα το καλύτερο για το τέλος που είναι η κάμερα ένα σας λέω Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η με 10x ζουμ. Βγάζει υπέροχες φωτογραφιες με τελεια χωρις υπερβολές χρώματα και την μέρα αλλά και το βράδυ όπως και η σελφι του και τελος αποκορύφωμα σε όλα αυτά το portrait mode.Γενικα πιστεύω πως η συσκευή αξίζει τα λεφτά της. Ότι πληρώνεις περνεις.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω το κινητό 5 χρόνια + και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Είναι γρήγορο και ακόμη και μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κολλάει σχεδόν καθόλου. Η κάμερα του είναι πολύ καλή, μόνο στο εφέ βάθους στο πορτρέτο δεν εστιάζει μερικές φορές καλα. Στο θέμα της μπαταρίας, προφανώς μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν κρατάει και έχει πέσει στο 75% αλλά κάτι τέτοιο λύνεται εύκολα με αλλαγή μπαταρίας. Γενικά πιστεύω αξίζει με τα χίλια σαν προϊόν.

    10
  • Το έχω από τότε που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά δεν με έχει απογοήτευση ποτέ 0 κόλλημα ωραία οθόνη ήχος κάμερα εξαιρετικά έχω αλλάξει 1 φορά μπαταρία τρομερή ποιότητα !
    Μπράβο στην apple !

    5
  • Το πήρα μεταχειρισμένο και το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να του αλλάξω την μπαταρία. Η μπαταρία έχει πολύ καλή διάρκεια, κρατάει άνετα 2 ημέρες μπορεί και 3 και επίσης επειδή τις μπαταρίες στα iphone που έχω τις αλλάζω μόνος μου, στο 7 plus η αλλαγή της μπαταρίας γίνεται πολύ εύκολα και ανώδυνα. Αυτά περί μπαταρίας τα λέω γιατί διάβασα πολλά σχόλια ότι η μπαταρία του κρατάει λίγο. Γενικά με τις μπαταρίες γίνεται χαμός, υπάρχουν μπαταρίες που λειτουργούν σαν αυθεντικές (μπορεί να είναι και αυθεντικές) και μπαταρίες που καινούργιες είναι χειρότερες από την γνήσια που είχε φτασει στα 80% περίπου και γιαυτό αλλάχτηκε. Κατά τα υπόλοιπα είναι γρήγορο δεν κολλάει γενικά έχει τα καλά του ios.

    9
  • το εχω 3 χρονια, δεν λεω καλο κινητο αλλα
    1. η μπαταρια δεν κραταει καθολου μεσα σε 3 χρονια μου εχει φτασει 50% με αποτελεσμα να κλεινει συνεχεια οσους αλλους που εχω ρωτησει και εχουν iphone μεσα σε 3 χρονια η μπαταρια τους ειναι ακομα 70-80 χωρις αλλαγη
    2. η οθονη δεν ειναι καλη. μου εχει πεσει απο πολυ μικρο υψομετρο και εχει σπασει με αποτελεσμα να χρειαστει να αλλαξω οθονη 3-4 φορες
    καταταλα οκ αλλα σας συνιστω καλυτερα ενα android..

    8
  • Πρώτον δεν αξίζει καθόλου πλέον η τιμή του για τόσο παλιό μοντέλο, Δεύτερον η μπαταρία είναι ότι χειρότερο και Τρίτον έχει καλή ανάλυση οθόνης, έχει κιάλια αλλά δεν θα κάτσω τώρα να γράψω τα πάντα αλλά δεν αξίζει πλέον καθόλου αυτό το κινητό και βασικά δεν αξίζουν τα iPhone μόνο μούρη είναι.

    13
  • Δες τα όλα