Κρέμες Προσώπου

Sostar Focus Κρέμα Προσώπου Νυκτός για Αντιγήρανση & Ανάπλαση με Ρετινόλη & Κολλαγόνο 50ml

Κρέμα νυκτός εντατικής αντιγήρανσης Sostar με πλούσια σύνθεση από φυτικά εκχυλίσματα, ρετινόλη και κολλαγόνο, συστατικά γνωστά για τις αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.

Κρέμα νυκτός εντατικής αντιγήρανσης Sostar με πλούσια σύνθεση από φυτικά εκχυλίσματα, ρετινόλη και κολλαγόνο, συστατικά γνωστά για τις αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα νυκτός εντατικής αντιγήρανσης Sostar με πλούσια σύνθεση από φυτικά εκχυλίσματα, ρετινόλη και κολλαγόνο, συστατικά γνωστά για τις αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.

Οφέλη

  • Θρέφει την επιδερμίδα κατά την διάρκεια της νύχτας ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αναδόμηση της και στην ανάπλαση της. 
  • Το πρωί, η επιδερμίδα σας είναι ελαστική, νεανική και ανανεωμένη.
  • Δε περιέχει parabens.
  • Μετά το άνοιγμα να χρησιμοποιείται εντός του διαστήματος 12 μηνών (1 χρόνος).

Οδηγίες χρήσης

  • Εφαρμόστε το βράδυ κάνοντας μασάζ σε πρόσωπο και λαιμό.
  • Να μην χρησιμοποιείται κατά την διάρκεια εγκυμοσύνης.

Συστατικά

Aqua, Olus Oil, Isoamyl Laurate, Caprilic/Capric Triglyceride, Soluble Collagen, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Butylene Glycol, Oleyl Alcohol, Dioscorea Villosa (wild Yam) Root Extract, Glycine Soja( Soybean) Sterols, Glyceryl Stearate, Octyldodecanol, PEG-40 Stearate, Glyceryl Ricinoleate, Olea Europaea( Olive) Oil Unsaponifiables,Panthenyl Triacetate, Phenoxyethanol, Cyclodextrin, Retinyl Acetate, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth- 6, Dimethicone, Niacinamide, Parfum, Sorbitan Stearate, Tocopheryl Acetate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP copolymer,Caprylyl Glycol, Chlorophenesin, Disodium EDTA, B.H.T.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Νυκτός
Δράση
Αντιγήρανση, Ανάπλαση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο, Ρετινόλη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (174)

Αξιολογήσεις

  1. 108
  2. 32
  3. 21
  4. 8
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • NIKOLETA_AM
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερη κρέμα απο αυτήν! Μέσα σε μια βδομάδα μου δημιούργησε ξηροδερμία σε όλο το πρόσωπο κ έκζεμα σαν έγκαυμα στην περιοχή γύρω απο το στόμα. Και 5€ για αυτήν την κρέμα είναι πάρα πολλά δεν αξίζει τίποτα! κ τζάμπα να μου την έδιναν δ1ν θα ξανα εβαζα!

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annita_triantafyllopoulou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική καλλυντική κρέμα
    Απόδειξη: αν ξεχάσω να την βάλω, την άλλη μέρα φαίνεται η μεγάλη διαφορά (αφυδάτωση) στο δέρμα
    Αγοράζω αποκλειστικά από αυτή την εταιρία
    Αρκεί να διατηρήσει τις χαμηλές τιμές
    Δεν πληρώνουμε τη διαφήμηση, ούτε τη συσκευασία
    Αγοράζουμε μόνο το προϊόν, που είναι άριστης ποιότητας

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Mpei
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την βάζω κάθε βράδυ,είναι παχύρευστη μυρίζει απαίσια σαν κάτι χαλασμένο ΑΛΛΑ αφήνει το δέρμα τοοοσο μαλακό και απαλό ξυπνάω με βελούδινο δέρμα . Θα την ξανά αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dennisepanathinaikos
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την ξεκίνησα βάζοντας την μία φορά την εβδομάδα για 2 εβδομάδες και έβγαζα σπυριά πολλά, έτσι λένε ότι γίνεται με την ρετινόλη, ωστόσο την συνέχισα άλλες 2 εβδομάδες με 2 φορές την εβδομάδα και τελικά έγινα πολύ χάλια από σπυριά, σε σημείο να την έχω σταματήσει εντελώς εδώ και 2 εβδομάδες και ακόμη να είμαι λες και έχω ακμή. Μπορεί να είναι φυσιολογικό, δεν τον γνωρίζω, ωστόσο μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που την έβαλα στο πρόσωπο μου. Να επισημάνω πως δεν ανήκω στην κατηγορία με ευαίσθητες επιδερμίδες, απλώς πετάω ένα σπυρί κατά την περίοδο μου.
    Τέλος η οσμή της είναι άσχημη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostoliaaa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραία κέρμα την βαζω δυο φορες την εβδομαδα δεν ξερω αν κανει δουλεια στην αρχη μυριζει σαν οινοπνευμα θα την ξαναέπαιρνα παντως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gina_xptn
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική κρέμα για βράδυ. Έχω λιπαρό δέρμα κι απλά βάζω λιγότερη.Τίμιο προϊόν κι πολύ καλή σχέση ποιότητας τιμής. Η έλλειψη έντονου αρώματος για μένα είναι πλεονέκτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ ενα μήνα και μπορώ να πω οτι αυτη η κρέμα ειναι φανταστική και εχω δει τα αποτελέσματα στο προσωπό μου.
    Είμαι 49 ετών και στην αναζήτηση μιας κρέμας νύχτας για να αντικαταστήσω μια άλλη πιο ακριβή, επέλεξα την συγκεκριμένη καθώς είδα τις αξιολογήσεις.
    Πέρα απο το γεγονός οτι το πρωι έχω πολύ απαλό δερμα , δεν μου προκάλεσε ερεθισμούς στο προσωπο όπως η προηγούμενη που χρησιμοποιούσα (άλλης εταιρίας ).
    Σχετικά με το άρωμα. Στην αρχή με τις πρώτες εφαρμογές το άρωμα δεν με τρέλανε αλλά πλέον το εχω συνηθίσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Barjuki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είδα διαφορά από την πρώτη κιόλας χρήση. Την αγόρασα μόνο για κρέμα νυκτός μιας και λόγω της ρετινολης δεν συστήνεται να σε χτυπάει ο ήλιος της ημέρας. Έχω πολύ ξηρό δέρμα και όχι μόνο βρίσκω μια ενυδατωμενη επιδερμίδα το πρωί αλλά και πιο ανάλαφρο-τσουπωτό. Σίγουρα θα συνεχίσω την χρήση της.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicolepetrakaki123
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έβγαλα σπυρακια με φαγουρα... Στεμαχωρεθηκα γιατί είχα ακούσει καλά λόγια..! Είναι ψιλό λιπαρή όχι κάτι ιδιαίτερο.. Την 2 μέρα τα έβγαλα..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ooopsydaisies
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιμένω να την χρησιμοποιώ γιατί είναι αποτελεσματική και πάρα πολύ οικονομική. Αλλά η μυρωδιά της είναι πολύ άσχημη. Μυρίζει σαν ξινισμένο πρόβειο γάλα και δεν το λέω ειρωνικά. Θα πρέπει να βελτιώσει το άρωμα η εταιρεία κι ας ανεβάσει λίγο την τιμή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andy_Mos
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά χρησιμοποιώ κρέμα νύχτας. Η αλήθεια είναι πως από την πρώτη εφαρμογή άφησε το δέρμα πιο φρέσκο το πρωί. Είμαι 40 και δεν έχω ρυτίδες. Την πήρα για πρόληψη και για κάποιες ανομοιομορφίες λόγω ακμής που είχα μικρότερη. Έχει βελτιώσει την όψη της επιδερμίδας μου και την χρησιμοποιώ περίπου 2 εβδομάδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Papadimitropoulou_Artis
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    H Sostsar είναι μια ελληνική εταιρεία που αξίζει της προσοχής μας! έχω δοκιμάσει 6 διαφορετικού τύπου κρέμες και η ποιότητά τους σε σχέση με την τιμή τους είναι άριστη! Συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleonora78
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική για κανονικό και ξηρό δέρμα, σαν το δικό μου. Δε γνωρίζω την απόδοσή της σε λιπαρό δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anemoulis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα είναι φτηνή και έχει ωραία υφή, αφαιρεί μαύρους κύκλους και αφήνει το δέρμα πολύ απαλό. Δεν χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα αλλά μου έδωσε μία φίλη να δοκιμάσω μία φορά κρέμα με ρετινόλη για τα μάτια και έπαθα πλάκα. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες κρέμες για να ξέρω αλλά αυτή κάνει αρκετά καλή δουλειά.
    .
    Δεν μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά της, υποθέτω ότι δεν έχει επιπλέον άρωμα οπότε τα ενεργά συστατικά της απλώς δεν μυρίζουν ωραία. Εμένα η μυρωδιά μου θυμίζει κάτι σαν "ιδρωμένο ρούχο" ένα πράγμα. Αλλά δεν διαμαρτύρομαι, η μυρωδιά εξαφανίζεται σε μερικά λεπτά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ametrine
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα θέμα με φαγεσωρες που εμφανίστηκαν όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την adaferin σε ένα ήδη πολύ ξηρό δέρμα μετά από συμβουλή του δερματολόγου μου (κακώς τον άκουσα διότι το δέρμα μου δεν είναι λιπαρό και με έκανε κομμάτια). Μου την σύστησε η φαρμακοποιός μου γιατί δίνει ενυδάτωση μαζί με την κρέμα υαλουρονικου της ίδιας εταιρείας. Σταμάτησα να βάζω ενεργές ουσίες στο δέρμα μου και χρησιμοποίησα μόνο αυτές τις δύο (πρωί το υαλουρονικο και βράδυ την ρετινολη). Μου τα εξαφάνισαν όλα σε 2 ημέρες. Μην σας τρομάζει η τιμή, είναι να κάθεται και στο δέρμα σας. Την πιο ακριβή εταιρεία να πάρετε υπάρχει περίπτωση να βγάλετε ακμή. Δοκιμάστε την, αξίζει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mbln11
    3
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελειώνω τώρα τη συσκευασία της κρέμας και νομίζω έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
    Είμαι 34 και ήθελα να ξεκινήσω ρετινολη σταδιακά. Οπότε το γεγονός πως η κρέμα δε φαίνεται να μην έχει πολλη ρετινολη μάλλον καλό ήταν.
    Αρχικά έβγαλα σπυράκια κάτι που έχω ακούσει πως συμβαίνει στα δέρματα με τέτοια τάση στο ξεκίνημα ρετινολης. Μετά τις πρώτες 20 μέρες δε ξανά έβγαλα. Ωστόσο δε μπορώ να πω πως είδα διαφορά στον τόνο η την υφή του δέρματος-παρατηρήσιμη τουλάχιστον.
    Αυτό που μπορώ να πω ειναι πως είναι σίγουρα πολύ ευχάριστη στην υφή, με απαλό άρωμα και πολύ πολύ ενυδατική. Εάν τη βάλεις τη νύχτα το πρωί το δέρμα είναι πάρα πολύ ενυδατωμενο και απαλο.
    Για την τιμή της πολύ τίμια, απλώς νομίζω πως στη ηλικία μου χρειάζεται κάτι με περισσότερη ρετινολη.
    Αν ήμουν 24 θα την αγόραζα ξανά και ξανά.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia_B5537
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα την ξανα αγοράσω. 28 χρονών κ ειμαι φουλ ευχαριστημένη. Κάνει οτι υπόσχεται και φουλ οικονομική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Zioga111
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά μου ταίριαξε τελεια, ειναι πιο παχυρευστη από την κρέμα ρετινολης που έπαιρνα της frezyderm οπότε για μένα είναι και πιο ενυδατική. Δεν βγάζω σπυράκια ποτε μαυτη την κρέμα, φαντάζομαι έχει να κάνει και με τον τύπο του δέρματος. Εγώ έχω μεικτή επιδερμίδα, την αγοράζω πάντα!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maya _s
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είδα διαφορά καμία, δεν προκαλεί ερεθισμούς αλλά δεν ενυδατώνει. Πρώτα χρειάζεται ενυδάτωση και μετά όλα τα άλλα .

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntina_Melene
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι πενήντα ετών και ταίριαξε πολύ καλά στο δέρμα μου. Έχω πάρει ήδη και δευτερη συσκευασία. Είναι φτηνή αλλά εξίσου καλή

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mak_Mina
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ικανοποιητική ενυδάτωση για την τιμή της.Βέβαια μην την αγοράστε για τη ρετινόλη.Το συστατικό που περιέχει ελιναι ρετινοειδές πολύ χαμηλά στη λίστα το συστατικών.Δεν περιέχει αλκοόλ,περιέχει όμως άρωμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_C85
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαρέσει η κρέμα. Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει ρετινόλη. Είμαι 27 χρονών με μεικτό τύπο δέρματος. Είχα διαβάσει διάφορα για την ρετινόλη και πως πρέπει να είσαι προσεχτικός με τις ποσότητες και την συχνότητα χρήσεις. Εγώ την χρησιμοποιώ σαν κρέμα νυχτός κάθε μέρα και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα απολύτως ερεθισμό (πρέπει η ρετινόλη να είναι σε πολύ μικρή συγκέντρωση). Δεν μπορώ να πω ότι είδα και καμιά καλυτέρευση στο δέρμα μου πάντως. Η υφή της κρέμας αρέσει πολύ πάντως και η μυρωδιά μπορώ να πω είναι ουδέτερη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annoula100182
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τόσο ενυδατικη κ αφήνει υπέροχη αίσθηση στο δέρμα.Την χρησιμοποιώ μετά από serum κ είδα διαφορά.Ρετινολη μας συστήνουν όλοι για το βράδυ κ έψαχνα κάτι καλό κ οικονομικό,το βρήκα σ'αυτην την κρέμα.Θα την ξαναπάρω εννοείται.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keathanasiou
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιήστε σε συνδυασμό με το serum ρετινόλης της ίδιας εταιρείας για καλύτερο αποτέλεσμα. Κάνει ο,τι υπόσχεται για επιδερμίδα 30+ και άνω. Δεν αφήνει λιπαρότητα. Είναι καλό να τη χρησιμοποιείτε το βράδυ. Διακριτικό άρωμα, δεν μου δημιούργησε ερεθισμό. Προσοχή: μην χρησιμοποιείτε ταυτόχρονα και σε συνδυασμό με άλλα οξέα ή και χημικά peelings.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio.k
    5
    27 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά γράφει Ρετινόλη και περιμένουμε όλοι να δόυμε κάτι τύπου 3% ρετινόλη κλπ. Αλλά όχι, σε καμία περίπτωση δεν έχει 3%. Έχει πολύ μικρή ποσότητα. Η μικρή ποσότητα της και το χαμηλό της κόστος την καθιστούν εύκολη λύση για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει πρώτα με χαμηλή ποσότητα ρετινόλης πριν ανέβει στο 3% με κάποια καλύτερη κρέμα ή κάποιο σέρουμ. Ή για κάποιον που θέλει απλά ένα μικρό εσανς ρετινόλης μιας και σαν ουσία είναι αρκετά επεμβατική και δεν το θέλουν όλοι αυτό. Μη ξεχνάμε το πρωί θέλει οπωςδήποτε αντιλιακό, διαφορετικά μπορεί να αφήσει πανάδες στο δέρμα, άσχετα αν η ποσότητα ρετινόλης είναι μικρή στο δέρμα και άσχετα αν έχει ήλιο πριν βγούμε. Τέλος, σε καμία περίπτωση δεν φοράμε κρέμες ρετινόλης το κατακαλόκαιρο με τον ήλιο να βαράει. 5 αστεράκια για το κόστος, 3 ευρώ βρε παιδιά τι περιμένουμε; πλαστική χειρουργική; Τσιλ.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • queenpepe
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειδα κάποια διαφορά στο πρόσωπο μου.Απλα θεωρώ ότι είναι μία καλή(για το κόστος της)κρέμα νυχτός για ενυδάτωση μόνο.Οι λιπαρές μπορεί να μην τούς αρέσει.Το άρωμα μού είναι αδιάφορο γιατί δεν είναι δυνατό και δεν με ενοχλεί.Δεν έχω πάθει κάτι,αλλά δεν είδα και τπτ.Δεν θα την αγόραζα ξανά,γιατί θέλω αποτέλεσματα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • suela_mucollari
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα. Καθαρίζει και ανανεώνει την επιδερμίδα. Είναι κρίμα να ξοδεύει κάνεις μια περιουσία σε κρεμες με ρετινολη.Αυτή είναι αποτελεσματικοτατη σε σούπερ τιμή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argent_Papak
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτική κρέμα για την τιμή της. Παρότι φαίνεται παχιά στην υφή απορροφάται άμεσα, ακόμα και στο μεικτό δέρμα μου. Δίνει λείανση και λάμψη στην επιδερμίδα. Προκαλεί μια πολύ ελαφριά αίσθηση τσιμπήματος-καψιματος, μάλλον λόγω της ρετινολης. Νιώθεις ότι βελτιώνει το δέρμα, είναι ευχάριστη στην εφαρμογή, θα την ξαναγοραζα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννα.Γκ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πααααάρα πολύ καλή κρέμα, την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ, όταν τελείωσε, δοκίμασα μια άλλη για βράδυ, πάλι της σοσταρ, καμία σχέση.
    Η συγκεκριμένη μου καλμάρει το πρόσωπο και το πρωί είναι πένα το δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερη κρέμα απο αυτήν! Μέσα σε μια βδομάδα μου δημιούργησε ξηροδερμία σε όλο το πρόσωπο κ έκζεμα σαν έγκαυμα στην περιοχή γύρω απο το στόμα. Και 5€ για αυτήν την κρέμα είναι πάρα πολλά δεν αξίζει τίποτα! κ τζάμπα να μου την έδιναν δ1ν θα ξανα εβαζα!

    1
  • Εξαιρετική καλλυντική κρέμα
    Απόδειξη: αν ξεχάσω να την βάλω, την άλλη μέρα φαίνεται η μεγάλη διαφορά (αφυδάτωση) στο δέρμα
    Αγοράζω αποκλειστικά από αυτή την εταιρία
    Αρκεί να διατηρήσει τις χαμηλές τιμές
    Δεν πληρώνουμε τη διαφήμηση, ούτε τη συσκευασία
    Αγοράζουμε μόνο το προϊόν, που είναι άριστης ποιότητας

    4
  • Την βάζω κάθε βράδυ,είναι παχύρευστη μυρίζει απαίσια σαν κάτι χαλασμένο ΑΛΛΑ αφήνει το δέρμα τοοοσο μαλακό και απαλό ξυπνάω με βελούδινο δέρμα . Θα την ξανά αγοράσω

    1
  • Την ξεκίνησα βάζοντας την μία φορά την εβδομάδα για 2 εβδομάδες και έβγαζα σπυριά πολλά, έτσι λένε ότι γίνεται με την ρετινόλη, ωστόσο την συνέχισα άλλες 2 εβδομάδες με 2 φορές την εβδομάδα και τελικά έγινα πολύ χάλια από σπυριά, σε σημείο να την έχω σταματήσει εντελώς εδώ και 2 εβδομάδες και ακόμη να είμαι λες και έχω ακμή. Μπορεί να είναι φυσιολογικό, δεν τον γνωρίζω, ωστόσο μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που την έβαλα στο πρόσωπο μου. Να επισημάνω πως δεν ανήκω στην κατηγορία με ευαίσθητες επιδερμίδες, απλώς πετάω ένα σπυρί κατά την περίοδο μου.
    Τέλος η οσμή της είναι άσχημη.

    1
  • ωραία κέρμα την βαζω δυο φορες την εβδομαδα δεν ξερω αν κανει δουλεια στην αρχη μυριζει σαν οινοπνευμα θα την ξαναέπαιρνα παντως

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

2327 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Anemoulis

Εννοείται, κάνει καλή δουλειά και είναι αρκετά οικονομική.

Anemoulis

Πάνω στην συσκευασία δεν λέει τίποτα.

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα νυκτός εντατικής αντιγήρανσης Sostar με πλούσια σύνθεση από φυτικά εκχυλίσματα, ρετινόλη και κολλαγόνο, συστατικά γνωστά για τις αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.

Οφέλη

  • Θρέφει την επιδερμίδα κατά την διάρκεια της νύχτας ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αναδόμηση της και στην ανάπλαση της. 
  • Το πρωί, η επιδερμίδα σας είναι ελαστική, νεανική και ανανεωμένη.
  • Δε περιέχει parabens.
  • Μετά το άνοιγμα να χρησιμοποιείται εντός του διαστήματος 12 μηνών (1 χρόνος).

Οδηγίες χρήσης

  • Εφαρμόστε το βράδυ κάνοντας μασάζ σε πρόσωπο και λαιμό.
  • Να μην χρησιμοποιείται κατά την διάρκεια εγκυμοσύνης.

Συστατικά

Aqua, Olus Oil, Isoamyl Laurate, Caprilic/Capric Triglyceride, Soluble Collagen, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Butylene Glycol, Oleyl Alcohol, Dioscorea Villosa (wild Yam) Root Extract, Glycine Soja( Soybean) Sterols, Glyceryl Stearate, Octyldodecanol, PEG-40 Stearate, Glyceryl Ricinoleate, Olea Europaea( Olive) Oil Unsaponifiables,Panthenyl Triacetate, Phenoxyethanol, Cyclodextrin, Retinyl Acetate, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth- 6, Dimethicone, Niacinamide, Parfum, Sorbitan Stearate, Tocopheryl Acetate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP copolymer,Caprylyl Glycol, Chlorophenesin, Disodium EDTA, B.H.T.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Νυκτός
Δράση
Αντιγήρανση, Ανάπλαση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο, Ρετινόλη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (174)

  1. 108
  2. 32
  3. 21
  4. 8
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • NIKOLETA_AM
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερη κρέμα απο αυτήν! Μέσα σε μια βδομάδα μου δημιούργησε ξηροδερμία σε όλο το πρόσωπο κ έκζεμα σαν έγκαυμα στην περιοχή γύρω απο το στόμα. Και 5€ για αυτήν την κρέμα είναι πάρα πολλά δεν αξίζει τίποτα! κ τζάμπα να μου την έδιναν δ1ν θα ξανα εβαζα!

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annita_triantafyllopoulou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική καλλυντική κρέμα
    Απόδειξη: αν ξεχάσω να την βάλω, την άλλη μέρα φαίνεται η μεγάλη διαφορά (αφυδάτωση) στο δέρμα
    Αγοράζω αποκλειστικά από αυτή την εταιρία
    Αρκεί να διατηρήσει τις χαμηλές τιμές
    Δεν πληρώνουμε τη διαφήμηση, ούτε τη συσκευασία
    Αγοράζουμε μόνο το προϊόν, που είναι άριστης ποιότητας

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Mpei
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την βάζω κάθε βράδυ,είναι παχύρευστη μυρίζει απαίσια σαν κάτι χαλασμένο ΑΛΛΑ αφήνει το δέρμα τοοοσο μαλακό και απαλό ξυπνάω με βελούδινο δέρμα . Θα την ξανά αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dennisepanathinaikos
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την ξεκίνησα βάζοντας την μία φορά την εβδομάδα για 2 εβδομάδες και έβγαζα σπυριά πολλά, έτσι λένε ότι γίνεται με την ρετινόλη, ωστόσο την συνέχισα άλλες 2 εβδομάδες με 2 φορές την εβδομάδα και τελικά έγινα πολύ χάλια από σπυριά, σε σημείο να την έχω σταματήσει εντελώς εδώ και 2 εβδομάδες και ακόμη να είμαι λες και έχω ακμή. Μπορεί να είναι φυσιολογικό, δεν τον γνωρίζω, ωστόσο μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που την έβαλα στο πρόσωπο μου. Να επισημάνω πως δεν ανήκω στην κατηγορία με ευαίσθητες επιδερμίδες, απλώς πετάω ένα σπυρί κατά την περίοδο μου.
    Τέλος η οσμή της είναι άσχημη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostoliaaa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραία κέρμα την βαζω δυο φορες την εβδομαδα δεν ξερω αν κανει δουλεια στην αρχη μυριζει σαν οινοπνευμα θα την ξαναέπαιρνα παντως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gina_xptn
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική κρέμα για βράδυ. Έχω λιπαρό δέρμα κι απλά βάζω λιγότερη.Τίμιο προϊόν κι πολύ καλή σχέση ποιότητας τιμής. Η έλλειψη έντονου αρώματος για μένα είναι πλεονέκτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ ενα μήνα και μπορώ να πω οτι αυτη η κρέμα ειναι φανταστική και εχω δει τα αποτελέσματα στο προσωπό μου.
    Είμαι 49 ετών και στην αναζήτηση μιας κρέμας νύχτας για να αντικαταστήσω μια άλλη πιο ακριβή, επέλεξα την συγκεκριμένη καθώς είδα τις αξιολογήσεις.
    Πέρα απο το γεγονός οτι το πρωι έχω πολύ απαλό δερμα , δεν μου προκάλεσε ερεθισμούς στο προσωπο όπως η προηγούμενη που χρησιμοποιούσα (άλλης εταιρίας ).
    Σχετικά με το άρωμα. Στην αρχή με τις πρώτες εφαρμογές το άρωμα δεν με τρέλανε αλλά πλέον το εχω συνηθίσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Barjuki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είδα διαφορά από την πρώτη κιόλας χρήση. Την αγόρασα μόνο για κρέμα νυκτός μιας και λόγω της ρετινολης δεν συστήνεται να σε χτυπάει ο ήλιος της ημέρας. Έχω πολύ ξηρό δέρμα και όχι μόνο βρίσκω μια ενυδατωμενη επιδερμίδα το πρωί αλλά και πιο ανάλαφρο-τσουπωτό. Σίγουρα θα συνεχίσω την χρήση της.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicolepetrakaki123
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έβγαλα σπυρακια με φαγουρα... Στεμαχωρεθηκα γιατί είχα ακούσει καλά λόγια..! Είναι ψιλό λιπαρή όχι κάτι ιδιαίτερο.. Την 2 μέρα τα έβγαλα..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ooopsydaisies
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιμένω να την χρησιμοποιώ γιατί είναι αποτελεσματική και πάρα πολύ οικονομική. Αλλά η μυρωδιά της είναι πολύ άσχημη. Μυρίζει σαν ξινισμένο πρόβειο γάλα και δεν το λέω ειρωνικά. Θα πρέπει να βελτιώσει το άρωμα η εταιρεία κι ας ανεβάσει λίγο την τιμή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andy_Mos
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά χρησιμοποιώ κρέμα νύχτας. Η αλήθεια είναι πως από την πρώτη εφαρμογή άφησε το δέρμα πιο φρέσκο το πρωί. Είμαι 40 και δεν έχω ρυτίδες. Την πήρα για πρόληψη και για κάποιες ανομοιομορφίες λόγω ακμής που είχα μικρότερη. Έχει βελτιώσει την όψη της επιδερμίδας μου και την χρησιμοποιώ περίπου 2 εβδομάδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Papadimitropoulou_Artis
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    H Sostsar είναι μια ελληνική εταιρεία που αξίζει της προσοχής μας! έχω δοκιμάσει 6 διαφορετικού τύπου κρέμες και η ποιότητά τους σε σχέση με την τιμή τους είναι άριστη! Συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleonora78
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική για κανονικό και ξηρό δέρμα, σαν το δικό μου. Δε γνωρίζω την απόδοσή της σε λιπαρό δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anemoulis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα είναι φτηνή και έχει ωραία υφή, αφαιρεί μαύρους κύκλους και αφήνει το δέρμα πολύ απαλό. Δεν χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα αλλά μου έδωσε μία φίλη να δοκιμάσω μία φορά κρέμα με ρετινόλη για τα μάτια και έπαθα πλάκα. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες κρέμες για να ξέρω αλλά αυτή κάνει αρκετά καλή δουλειά.
    .
    Δεν μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά της, υποθέτω ότι δεν έχει επιπλέον άρωμα οπότε τα ενεργά συστατικά της απλώς δεν μυρίζουν ωραία. Εμένα η μυρωδιά μου θυμίζει κάτι σαν "ιδρωμένο ρούχο" ένα πράγμα. Αλλά δεν διαμαρτύρομαι, η μυρωδιά εξαφανίζεται σε μερικά λεπτά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ametrine
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα θέμα με φαγεσωρες που εμφανίστηκαν όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την adaferin σε ένα ήδη πολύ ξηρό δέρμα μετά από συμβουλή του δερματολόγου μου (κακώς τον άκουσα διότι το δέρμα μου δεν είναι λιπαρό και με έκανε κομμάτια). Μου την σύστησε η φαρμακοποιός μου γιατί δίνει ενυδάτωση μαζί με την κρέμα υαλουρονικου της ίδιας εταιρείας. Σταμάτησα να βάζω ενεργές ουσίες στο δέρμα μου και χρησιμοποίησα μόνο αυτές τις δύο (πρωί το υαλουρονικο και βράδυ την ρετινολη). Μου τα εξαφάνισαν όλα σε 2 ημέρες. Μην σας τρομάζει η τιμή, είναι να κάθεται και στο δέρμα σας. Την πιο ακριβή εταιρεία να πάρετε υπάρχει περίπτωση να βγάλετε ακμή. Δοκιμάστε την, αξίζει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mbln11
    3
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελειώνω τώρα τη συσκευασία της κρέμας και νομίζω έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
    Είμαι 34 και ήθελα να ξεκινήσω ρετινολη σταδιακά. Οπότε το γεγονός πως η κρέμα δε φαίνεται να μην έχει πολλη ρετινολη μάλλον καλό ήταν.
    Αρχικά έβγαλα σπυράκια κάτι που έχω ακούσει πως συμβαίνει στα δέρματα με τέτοια τάση στο ξεκίνημα ρετινολης. Μετά τις πρώτες 20 μέρες δε ξανά έβγαλα. Ωστόσο δε μπορώ να πω πως είδα διαφορά στον τόνο η την υφή του δέρματος-παρατηρήσιμη τουλάχιστον.
    Αυτό που μπορώ να πω ειναι πως είναι σίγουρα πολύ ευχάριστη στην υφή, με απαλό άρωμα και πολύ πολύ ενυδατική. Εάν τη βάλεις τη νύχτα το πρωί το δέρμα είναι πάρα πολύ ενυδατωμενο και απαλο.
    Για την τιμή της πολύ τίμια, απλώς νομίζω πως στη ηλικία μου χρειάζεται κάτι με περισσότερη ρετινολη.
    Αν ήμουν 24 θα την αγόραζα ξανά και ξανά.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia_B5537
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα την ξανα αγοράσω. 28 χρονών κ ειμαι φουλ ευχαριστημένη. Κάνει οτι υπόσχεται και φουλ οικονομική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Zioga111
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά μου ταίριαξε τελεια, ειναι πιο παχυρευστη από την κρέμα ρετινολης που έπαιρνα της frezyderm οπότε για μένα είναι και πιο ενυδατική. Δεν βγάζω σπυράκια ποτε μαυτη την κρέμα, φαντάζομαι έχει να κάνει και με τον τύπο του δέρματος. Εγώ έχω μεικτή επιδερμίδα, την αγοράζω πάντα!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maya _s
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είδα διαφορά καμία, δεν προκαλεί ερεθισμούς αλλά δεν ενυδατώνει. Πρώτα χρειάζεται ενυδάτωση και μετά όλα τα άλλα .

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntina_Melene
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι πενήντα ετών και ταίριαξε πολύ καλά στο δέρμα μου. Έχω πάρει ήδη και δευτερη συσκευασία. Είναι φτηνή αλλά εξίσου καλή

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mak_Mina
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ικανοποιητική ενυδάτωση για την τιμή της.Βέβαια μην την αγοράστε για τη ρετινόλη.Το συστατικό που περιέχει ελιναι ρετινοειδές πολύ χαμηλά στη λίστα το συστατικών.Δεν περιέχει αλκοόλ,περιέχει όμως άρωμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_C85
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαρέσει η κρέμα. Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει ρετινόλη. Είμαι 27 χρονών με μεικτό τύπο δέρματος. Είχα διαβάσει διάφορα για την ρετινόλη και πως πρέπει να είσαι προσεχτικός με τις ποσότητες και την συχνότητα χρήσεις. Εγώ την χρησιμοποιώ σαν κρέμα νυχτός κάθε μέρα και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα απολύτως ερεθισμό (πρέπει η ρετινόλη να είναι σε πολύ μικρή συγκέντρωση). Δεν μπορώ να πω ότι είδα και καμιά καλυτέρευση στο δέρμα μου πάντως. Η υφή της κρέμας αρέσει πολύ πάντως και η μυρωδιά μπορώ να πω είναι ουδέτερη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annoula100182
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τόσο ενυδατικη κ αφήνει υπέροχη αίσθηση στο δέρμα.Την χρησιμοποιώ μετά από serum κ είδα διαφορά.Ρετινολη μας συστήνουν όλοι για το βράδυ κ έψαχνα κάτι καλό κ οικονομικό,το βρήκα σ'αυτην την κρέμα.Θα την ξαναπάρω εννοείται.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keathanasiou
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιήστε σε συνδυασμό με το serum ρετινόλης της ίδιας εταιρείας για καλύτερο αποτέλεσμα. Κάνει ο,τι υπόσχεται για επιδερμίδα 30+ και άνω. Δεν αφήνει λιπαρότητα. Είναι καλό να τη χρησιμοποιείτε το βράδυ. Διακριτικό άρωμα, δεν μου δημιούργησε ερεθισμό. Προσοχή: μην χρησιμοποιείτε ταυτόχρονα και σε συνδυασμό με άλλα οξέα ή και χημικά peelings.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio.k
    5
    27 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά γράφει Ρετινόλη και περιμένουμε όλοι να δόυμε κάτι τύπου 3% ρετινόλη κλπ. Αλλά όχι, σε καμία περίπτωση δεν έχει 3%. Έχει πολύ μικρή ποσότητα. Η μικρή ποσότητα της και το χαμηλό της κόστος την καθιστούν εύκολη λύση για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει πρώτα με χαμηλή ποσότητα ρετινόλης πριν ανέβει στο 3% με κάποια καλύτερη κρέμα ή κάποιο σέρουμ. Ή για κάποιον που θέλει απλά ένα μικρό εσανς ρετινόλης μιας και σαν ουσία είναι αρκετά επεμβατική και δεν το θέλουν όλοι αυτό. Μη ξεχνάμε το πρωί θέλει οπωςδήποτε αντιλιακό, διαφορετικά μπορεί να αφήσει πανάδες στο δέρμα, άσχετα αν η ποσότητα ρετινόλης είναι μικρή στο δέρμα και άσχετα αν έχει ήλιο πριν βγούμε. Τέλος, σε καμία περίπτωση δεν φοράμε κρέμες ρετινόλης το κατακαλόκαιρο με τον ήλιο να βαράει. 5 αστεράκια για το κόστος, 3 ευρώ βρε παιδιά τι περιμένουμε; πλαστική χειρουργική; Τσιλ.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • queenpepe
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειδα κάποια διαφορά στο πρόσωπο μου.Απλα θεωρώ ότι είναι μία καλή(για το κόστος της)κρέμα νυχτός για ενυδάτωση μόνο.Οι λιπαρές μπορεί να μην τούς αρέσει.Το άρωμα μού είναι αδιάφορο γιατί δεν είναι δυνατό και δεν με ενοχλεί.Δεν έχω πάθει κάτι,αλλά δεν είδα και τπτ.Δεν θα την αγόραζα ξανά,γιατί θέλω αποτέλεσματα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • suela_mucollari
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα. Καθαρίζει και ανανεώνει την επιδερμίδα. Είναι κρίμα να ξοδεύει κάνεις μια περιουσία σε κρεμες με ρετινολη.Αυτή είναι αποτελεσματικοτατη σε σούπερ τιμή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argent_Papak
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτική κρέμα για την τιμή της. Παρότι φαίνεται παχιά στην υφή απορροφάται άμεσα, ακόμα και στο μεικτό δέρμα μου. Δίνει λείανση και λάμψη στην επιδερμίδα. Προκαλεί μια πολύ ελαφριά αίσθηση τσιμπήματος-καψιματος, μάλλον λόγω της ρετινολης. Νιώθεις ότι βελτιώνει το δέρμα, είναι ευχάριστη στην εφαρμογή, θα την ξαναγοραζα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννα.Γκ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πααααάρα πολύ καλή κρέμα, την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ, όταν τελείωσε, δοκίμασα μια άλλη για βράδυ, πάλι της σοσταρ, καμία σχέση.
    Η συγκεκριμένη μου καλμάρει το πρόσωπο και το πρωί είναι πένα το δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερη κρέμα απο αυτήν! Μέσα σε μια βδομάδα μου δημιούργησε ξηροδερμία σε όλο το πρόσωπο κ έκζεμα σαν έγκαυμα στην περιοχή γύρω απο το στόμα. Και 5€ για αυτήν την κρέμα είναι πάρα πολλά δεν αξίζει τίποτα! κ τζάμπα να μου την έδιναν δ1ν θα ξανα εβαζα!

    1
  • Εξαιρετική καλλυντική κρέμα
    Απόδειξη: αν ξεχάσω να την βάλω, την άλλη μέρα φαίνεται η μεγάλη διαφορά (αφυδάτωση) στο δέρμα
    Αγοράζω αποκλειστικά από αυτή την εταιρία
    Αρκεί να διατηρήσει τις χαμηλές τιμές
    Δεν πληρώνουμε τη διαφήμηση, ούτε τη συσκευασία
    Αγοράζουμε μόνο το προϊόν, που είναι άριστης ποιότητας

    4
  • Την βάζω κάθε βράδυ,είναι παχύρευστη μυρίζει απαίσια σαν κάτι χαλασμένο ΑΛΛΑ αφήνει το δέρμα τοοοσο μαλακό και απαλό ξυπνάω με βελούδινο δέρμα . Θα την ξανά αγοράσω

    1
  • Την ξεκίνησα βάζοντας την μία φορά την εβδομάδα για 2 εβδομάδες και έβγαζα σπυριά πολλά, έτσι λένε ότι γίνεται με την ρετινόλη, ωστόσο την συνέχισα άλλες 2 εβδομάδες με 2 φορές την εβδομάδα και τελικά έγινα πολύ χάλια από σπυριά, σε σημείο να την έχω σταματήσει εντελώς εδώ και 2 εβδομάδες και ακόμη να είμαι λες και έχω ακμή. Μπορεί να είναι φυσιολογικό, δεν τον γνωρίζω, ωστόσο μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που την έβαλα στο πρόσωπο μου. Να επισημάνω πως δεν ανήκω στην κατηγορία με ευαίσθητες επιδερμίδες, απλώς πετάω ένα σπυρί κατά την περίοδο μου.
    Τέλος η οσμή της είναι άσχημη.

    1
  • ωραία κέρμα την βαζω δυο φορες την εβδομαδα δεν ξερω αν κανει δουλεια στην αρχη μυριζει σαν οινοπνευμα θα την ξαναέπαιρνα παντως

    1
  • Δες τα όλα
5,24 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα