Μετά από 1 βδομάδα στην κατοχή μου
- διάρκεια: 5-6 ώρες
- Εκπέμπει στα 1-2 μέτρα το πολύ
Ιδιαίτερο άρωμα , πράγματι θα μπορούσε να πωλείται πολύ παραπάνω, είναι ποιοτικό αρκετά. Έχω και την κανονική εκδοχή του αρώματος, στην οποία μοιάζει αρκετά.
.
Φανταστείτε ότι μυρίζετε ένα βρεγμένο δάσος την αυγή και παραδίπλα αχνίζουν σβησμένα καρβουνακια με λιβάνι.
- Ένα άρωμα που ξεχωρίζει εύκολα κανείς στο άνοιγμα του ρητίνες (σα μαστίχα), μια βαλσαμική οσμή, το κυπαρίσσι και κάπου στο βάθος (με δυσκολία) μπορεί να αντιληφθεί κάποιος την παρουσία του βέτιβερ.
- Κάποιοι το χαρακτηρίζουν βαρύ κι έντονο, εγώ αυτό που αισθάνομαι είναι ένα πυκνό μεν άλλα απαλό δε άρωμα που μπορεί να φορεθεί με σχετική ευκολία χειμώνα και φθινόπωρο, μέρα και νύχτα και για κάθε περίσταση
- Δεν προτείνεται για μύτες που δεν είναι εξοικειωμένες σε τέτοια αρώματα ή χωρίς δοκιμή, μιας και δεν είναι το συνηθισμένο άρωμα των πολυδιαφημισμένων οίκων - που τείνουν να είναι γλυκά/ξυλώδη/βοτανικά.
- Δεν προτείνεται για όποιον θέλει ένα άρωμα που να υπερέχει το Βέτιβερ, καθώς το συγκεκριμένο είναι αρκετά ομογενοποιημένο και δεμένο με τα υπόλοιπα συστατικά του.
Κρίνω λίγο υπερεκτιμημένο γενικώς το hype για το συγκεκριμένο, περίμενα περισσότερα. Σε κάθε περίπτωση πάλι είναι ένα πολύ καλό άρωμα.